Плински уреди

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
ај да не дискутираме за тоа дали треба или не плин од аспект на кубикажа? 1250 кубика моторче не троши 3 литри бензин... а и да троши сеедно, ке троши 3 литри упола поевтино гориво... така да од економски аспект се исплати поставување на плин..

второ..[DOUBLEPOST=1410249392][/DOUBLEPOST]
никој не рече дека на сите возила треба. никој.. има листа на кои треба...

а дека пежо 406 прошло 700к километри, на друг да му кажеш... нема такво пежо...
Епа баш тие мотори од PSA СЕ НА ЛИСТА ДА МОРА ДА СЕ ВГРАДАТ КАПАЛКИ.

Следен пат кога ќе дојдат ќе сликам и закачам слика дека има поминато малку повеќе од 700к


Не биди сигурен,француските фозила се во секој поглед поквалитетно направени и поевтини за одржување.
На citroen xantia да чукнам во дрво ама никогаш немам сменето зглоб ни па некој голем сервис.
Колку за информација на Citroen cx 2000 татко ми ремонт има направено на 1.300к а можеше уште да вози да не го дупев картерот од камен на патот и возев до првата бензинска во Бугарија.
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Zdravo Plimont.Ne bev zapoznaen deka imate akcija za Easy gas green.Istiot ured go montirav vo Marmilmont i generalno sum zadovolen od uredot.Uredot e montiran na fiesta 1.25 duratec so kapalki za ventilite.Performansite se ok samo me interesira na kolku minimimum temperatura moze da se nasteluva da prefrla na plin zatoa sto vozam na isklucitelno kusi relacii vo grad taka da zimno vreme prakticno ke se vozam na benzin.Plinskiot ured e se uste nov no gleav po bugarski forumi deka istiot prakticno e poevtina varijanta na veke etabliraniot Fobos.Pozz.
Ne moze mnogu da se kombinira so temperaturniot prag za prefrluvanje na plinski pogon, zatoa sto so toa ke stvara moznost za mrznenje na isparuvacot- a so toa cel niz na drugi poteskotii. Obratete se vo Marmil mont za ova prasanje, mislam deka ke napravat se sto e mozno za da vi izlezat vo presret. Iako ke se vozi na kratki distanci, vo tekot na denot, pri prethodno zagrean motor, prefrluvanjeto ke bide dosta brzo.
Pozdrav[DOUBLEPOST=1410281959][/DOUBLEPOST]
Далечната 1997/8 прв пат во животот монтирав плински систем на цитроен ксантија 2.0i турбо.
Уште тогаш ме убедуваа дека на тие мотори МОРАЛО да се монтира капалка.
Нормално бидејќи е излишен трошок не монтирав па до ден денес вози тој мотор кој има поминато преку 450к киломерти.
Истиот разговор 2003 ми го вртеа за пежо 406 3.0i дека морам монтирам дури и ме уценуваа дека нема да ми монтираат плински систем.
Им реков САМО фала си ја запалив колата и отидов да ми монтираат на друго место.
Пежото ден денес го возат сестра ми и зет ми има поминато преку 700к и на секои 3-4 месеци доаѓаат од франција и си одат

И на фиестата не треба.
Комшија мој има монтирано 1,5 година го вози и гајле нема

Што се однесува до капалката ако решиш да се откажеш од плин извади ја па ќе видиш дали тој мотор не ти е упропастен.[DOUBLEPOST=1409943544][/DOUBLEPOST]
И за тоа има решение.
Се исклучува сензорот се става лажач и немаш гајле
А и да не е исклучен ако префлиш на плин додека не загрее нема да работи рамномерно

Во 1998 и во 2003 всушност и немало кој да Ви понуди капалка. Првпат во Македонија капалките ги донесе Плимонт во 2008 година
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Епа баш тие мотори од PSA СЕ НА ЛИСТА ДА МОРА ДА СЕ ВГРАДАТ КАПАЛКИ.

Следен пат кога ќе дојдат ќе сликам и закачам слика дека има поминато малку повеќе од 700к


Не биди сигурен,француските фозила се во секој поглед поквалитетно направени и поевтини за одржување.
На citroen xantia да чукнам во дрво ама никогаш немам сменето зглоб ни па некој голем сервис.
Колку за информација на Citroen cx 2000 татко ми ремонт има направено на 1.300к а можеше уште да вози да не го дупев картерот од камен на патот и возев до првата бензинска во Бугарија.
незнам што да ти одговорам освен дека кажуваш бројки за кои ако се вистинити, во цитроен ке ви дадат ново возило... 1.300.000 километри да помине сх е малку потешко... волво одприлика вози толку, а сите знаеме дека волвоините мотори се нај издржливи...

и сега да им одговорам одма на оние што ке речст дека волво и рено е едно те исто т.е. волво вози мотори од рено... точно е, некои модели на волво возат мотори од рено, ама и некои модели на рено возат мотори на волво.. се што е со 5 и 6 цилиндри е продукт на волво и тој мотор, извозува помеѓу 1 и 1,5 милион километри пред да му се прави ремонт...

а цитроен како цитроен, нивните мотори се реалтивно послаби, така да 1,3 милинони километри, тешко дека ке извози тој мотор.. нешто си грешка пријателе... ај убаво препровери ја километражата, да не си утнал некоја бројка, превид да не си направил... дај сликни ја километражата да видимеза што се работи...

да ти посочам само дека првата бројка од десно према лево мери и превртува бројче на секои 100 метри а не на 1 километар... тоа да не те збунило... значи кога имало 700.000 на шалтабла уствари тоа било еве вака 70.000,0 километри... ај сепак препровери, сликни и тури тука на форум... ако е така, свака част за цитроен (не за французите сите туку само на цитроен) бидејки пежо не иде толку, а и рено... одма прекинувам со се друго што возам и ке купам цитроен... да ме тера до пензија... ма не до пензија, туку додека умрам... може да ме погребаат со нејзе возејки ја...
 
Последно уредено:
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Некој знае сервис за плински уреди, ми се искрши мерачот на боцата па незнам колку уште има, секогаш го полнам за 500 ден. и обавезно кусур ми враќаат. :icon_lol: Се работи за Фиат Уно 1.0.
 

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.180
Поени од реакции
34.389
Некој знае сервис за плински уреди, ми се искрши мерачот на боцата па незнам колку уште има, секогаш го полнам за 500 ден. и обавезно кусур ми враќаат. :icon_lol: Се работи за Фиат Уно 1.0.
Јас па мерачот го немам погледнато откако сум го ставил уредот.
Знам дека за една боца (од торусните, чинам дека собира околу 38 литри) поминувам околу 380км градска вожња, секогаш го полнам до крај и ја ресетирам километражата. Не е идеално прецизно, ама далеку позгодно отколку да отварам гепек и да гледам во мерачот. Единствено сега кога возев до Грција имав пријатно изненадување затоа што поминав 470км пред да почне звучната сигнализација дека боцата е при крај :)[DOUBLEPOST=1410292670][/DOUBLEPOST]Враќање малку во минатото, да ги прокоментирам забелешките од пред една година :)
Пред да монтираш плин,се консултираше ли во авто нова дали ќе ти го севисираат возилото со плински систем или кога ќе ја носиш на сервис ќе треба да го демонтираш системот.
Иако и тогаш одговорив, еве сега потврдувам - нема никаков проблем со сервисирање на автомобилот во официјалниот сервис.
Станува збор за Автонова - Цитроен.

Не утре право у сервис да ти го исклучат сијаличето check engine,па после на викенд....
.
Фала богу, до сега ниту еднаш за овие 8-9 месеци не светна сијаличето, па поради тоа и оваа претпоставка паѓа во вода :)
 
Последно уредено:
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Некој знае сервис за плински уреди, ми се искрши мерачот на боцата па незнам колку уште има, секогаш го полнам за 500 ден. и обавезно кусур ми враќаат. :icon_lol: Се работи за Фиат Уно 1.0.
па појди во ПЛИМОНТ. колку што знам таму ке ти го средат проблемот а и не се скапи.

и дали количината на плин ја гледаше само во гепек? какво копче имаш за плин напред (за менување на плин-бензин)? ако имаш копче кое нема сигнализација, повеке од сигурен сум дека за мали пари, ке ти наместат и копче и мерач (компатибилни помеѓу себе) да имаш светлосна сигнализација колку плин имаш во боцата... нејкам да се расфрлам со цифри, јас ова го правев пред некоја година и работите сигурно се сменети од тогаш до сега околу цените, но тогаш по проверка со повеке “месатчи и сервисери“ на плински уреди они беа нај евтини... незнам колку ке биде, ама нема да боли (барем не многу)... значи јави се директ во плимонт и свиркај си, дури ни немораш да се јавиш, како што прочитав од понеделник до петок, во било кој период помеѓу 9 наутро до 16 попладне иди директ без јавување... ке го бараш главниот сервисер саше и он ке ти пред се објасни што и како е со твојот уред и колку ке те кошта, колку врмее ке му треба итн итн... ако некој може нај евтино и нај брзо тоа да ти го реши, тоа се они...

позз[DOUBLEPOST=1410300277][/DOUBLEPOST]
Јас па мерачот го немам погледнато откако сум го ставил уредот.
Знам дека за една боца (од торусните, чинам дека собира околу 38 литри) поминувам околу 380км градска вожња, секогаш го полнам до крај и ја ресетирам километражата. Не е идеално прецизно, ама далеку позгодно отколку да отварам гепек и да гледам во мерачот. Единствено сега кога возев до Грција имав пријатно изненадување затоа што поминав 470км пред да почне звучната сигнализација дека боцата е при крај :)
на отворена вожња секогаш потрошува помалку... повеке од нормално, и знам како си се чуствувал кога си ја прошол таа бројка... си бил хепи во тој момент, кога титнало свирчето.. инаку сигнализацијата дека боцата е при крај не постои... постои сигнализација-свирчето или титкањето на свирчето дека сега више возиш на бензин, од тој момент. инаку торусна боца нај голема во моментов што ја има, ја имам и јас кај мене вградено.. 58 литри, толку и собира.. поточно за 58 е декларирана, а собира 56,5. на нет најдов 64 литарска, ама кај нас ја нема.. инаку лезет друже... лезет.. немам боца во гепек, цел гепек ми е слободен, а возам караван... е немам ни резервно тркало, ама затоа имам мало компресорче, чепови и пена за гуми... и сето тоа фаќа едно мало ќошенце од гепекот... сега имам караван баш караван....
 
Последно уредено:
Член од
20 април 2014
Мислења
247
Поени од реакции
136
Да не има некој ставено плински уред на BMW N46 моторите. Дали ќе има голема загуба на перформансите?
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
па појди во ПЛИМОНТ. колку што знам таму ке ти го средат проблемот а и не се скапи.

и дали количината на плин ја гледаше само во гепек? какво копче имаш за плин напред (за менување на плин-бензин)? ако имаш копче кое нема сигнализација, повеке од сигурен сум дека за мали пари, ке ти наместат и копче и мерач (компатибилни помеѓу себе) да имаш светлосна сигнализација колку плин имаш во боцата... нејкам да се расфрлам со цифри, јас ова го правев пред некоја година и работите сигурно се сменети од тогаш до сега околу цените, но тогаш по проверка со повеке “месатчи и сервисери“ на плински уреди они беа нај евтини... незнам колку ке биде, ама нема да боли (барем не многу)... значи јави се директ во плимонт и свиркај си, дури ни немораш да се јавиш, како што прочитав од понеделник до петок, во било кој период помеѓу 9 наутро до 16 попладне иди директ без јавување... ке го бараш главниот сервисер саше и он ке ти пред се објасни што и како е со твојот уред и колку ке те кошта, колку врмее ке му треба итн итн... ако некој може нај евтино и нај брзо тоа да ти го реши, тоа се они...

позз
Никогаш не сум гледал колку плин има, така ја купив колата со скршен мерач, а она копчето каде што се префрла плин/бензин има повеќе лед диоди и секогаш сите светат (како да е полна боцата). Единствено ми е страв да ја носам кај некој безврска мајстор зошто колата и после 2-3 недели да не е палена - пали како да е палена пред 5 минути... Ваљда плимонт не се фушерај... :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
плимонт фушерај? хахахаха.. добар виц.. ок, не знаеш не си информиран. плимонт се првите кои почнаа со плински уреди да работат, први кои почнаа со сертификати и први кои почнаа со увоз на уреди.

чим имаш копче со повеке диоди, тебе ти треба само сигнализаторот-сензорот на боцата што иде позади, и кабелче до копчето (ако нема ставено) па ке ти работат сијаличките...
 
Член од
15 февруари 2012
Мислења
427
Поени од реакции
523
плимонт фушерај? хахахаха.. добар виц.. ок, не знаеш не си информиран. плимонт се првите кои почнаа со плински уреди да работат, први кои почнаа со сертификати и први кои почнаа со увоз на уреди.

чим имаш копче со повеке диоди, тебе ти треба само сигнализаторот-сензорот на боцата што иде позади, и кабелче до копчето (ако нема ставено) па ке ти работат сијаличките...
Аха, сега ми е јасно дека и ти си дел од екипата на Плимонт.[DOUBLEPOST=1412444224][/DOUBLEPOST]Уште колку ве има?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
плимонт фушерај? хахахаха.. добар виц.. ок, не знаеш не си информиран. плимонт се првите кои почнаа со плински уреди да работат, први кои почнаа со сертификати и први кои почнаа со увоз на уреди.

чим имаш копче со повеке диоди, тебе ти треба само сигнализаторот-сензорот на боцата што иде позади, и кабелче до копчето (ако нема ставено) па ке ти работат сијаличките...
Кога полнале да увезуваат.
Во 1996-7 кога јас ставив плин и сите таксисти во Скопје тие не ни постоеја.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Аха, сега ми е јасно дека и ти си дел од екипата на Плимонт.[DOUBLEPOST=1412444224][/DOUBLEPOST]Уште колку ве има?
одма етикета а? ако збориш против вмро тогаш си од сдсм или обратно?

ако обвиниш некого за нешто а неосновано секако дека некој ке рипне да одбрани... не сум во плимонт, немам никаква врска со нив, ама имам наместено 10-тина возила кај нив и никаков проблем со нив, наспроти неколкуте наместени во новус со кои редовно имаше проблеми и поради тоа ми омрзнаа возилата па ги продадов... инаку јас работам со парно греење, солари и климатизација. никаква допирна точка со плин, освен корисник на истиот а овозможено да бидам среќен корисник токму од плимонт. фала многу пријатно...[DOUBLEPOST=1412461579][/DOUBLEPOST]
Кога полнале да увезуваат.
Во 1996-7 кога јас ставив плин и сите таксисти во Скопје тие не ни постоеја.
ти не си знаел дека постојат, тоа не значи дека не постоеле... и јас некни дознав дека во македонија сме имале фирма која работи со производство на електрични склопки, и тоа повеќе од 3 децении, ама не ми требало да барам, не ме интересирало па не сум знаел, иако во мојата струка, употребата на разноразни склопки за струја се секојдневие....
 

INDIJANEC123

Женкар, Илуватар
Член од
17 март 2014
Мислења
3.815
Поени од реакции
6.373
Сакам да ставам плин се работи за пежо 206 седан со голем багаж што се 1.4 бензин 55 kw мислам дека е 2010 колку ќе ме чини со сите давачки?Бидеќи има голем багаж ќе ставам 35-40 литри.[DOUBLEPOST=1415087336][/DOUBLEPOST]И нормално да ми препорачате која фирма бидејќи не се разбирам
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Сакам да ставам плин се работи за пежо 206 седан со голем багаж што се 1.4 бензин 55 kw мислам дека е 2010 колку ќе ме чини со сите давачки?Бидеќи има голем багаж ќе ставам 35-40 литри.[DOUBLEPOST=1415087336][/DOUBLEPOST]И нормално да ми препорачате која фирма бидејќи не се разбирам
40 литри е најмалото резервоарче што го собира во резервната гума. :)

За монтажа можеш новус, плимонт, макплин... и секој поголем сервис ги монтира, гледај само да се со гаранција и документи за да ти помине на атест.
 
Последно уредено:
Член од
14 август 2011
Мислења
38
Поени од реакции
7
Која е моменталната цена на поевтината бугарска варијанта на плински систем. Би го вградил на пунто 2ка 2000година 1.2 8вентили. Како се понаша тој мотор на плин дали се јавуваат некој проблеми? Дали тој исти плински уред се вградува во некој сервис во источна Македонија? Бидејќи Скопје ми е прилично далеку. Не ми е далеку за монтажа но за евентуални сервиси после монтажата би ми било проблем.

Sent from my LG G2 mini
 

Kajgana Shop

На врв Bottom