Kako prvo naslovot na temata mi e malku smesen bidejki mislam deka ne samo vo Ohrid tuku vooposto vo Makedonija zborot strategija e nepoznat poim.Zatoa sto najverojatno toa ni e dlaboko vpregnato da ziveeme od denes za utre.Pa taka i Ohrid se sto se slucuva e bez plan, improvizirano, smesno...Zemete go primer Ohridsko leto koe treba da bide nositel na kulturnata ponuda vo Ohrid, eden mesec pred pocetokot i toa na jubilejnoto 50to izdanie "oni" se nategaat koj ke bide direktor, koj ke bide tehnicar, koj cistac i tn.Najsmesno od se e sto programata ja definiraat vo posleden moment, pa taka oficijalno celata programa izleguva nedela dena pred pocetokot.E sega zamislete si eden zapadnjak (neli oni treba da ni se celta) koj odmorot si go planira godina dena odnapred saka da prisustvuva na Ohridsko leto , cista avantura na koja poveketo ne se spremni.
Vtora rabota sekoe turisticko mesto treba da ima identitet i karakteristika, a bidejki Ohrid ima bezbroj kulturni i istoriski sodrzini mislam deka vo najmala raka e mizerno sto ugostitelite go pretvorija vo grad na turbofolkot i leskovacka skara.Toa spored mene ne e Ohrid i ne se vklopuva vo ambientot.Za bezbrojnite tezgi prepolni so kineski produkti izlisno e da se razgovara.
Treta rabota higijenata, katastrofa, plazi polni so smet, WC-nja od koi slobodno mozes da se zarazis a vo najmala raka gubis apetit vo narednite tri dena, nesredeni pristapi kon plazite i tn.
Kako i da e ima mnogu za pisuvanje no nasata nesposobnost i faktot deka Ohrid go posetuvat se pomalku stranski turisti mislam deka e mnogu dobar indikator za da se sedne i da se razmisli dali da se prodolzi so vakov "cergarski" turizam ili Ohrid treba da dobie turizam kakov sto zasluzuva.