Abe decki dosta tresi gluposti!Стварно ова со притисок место вакум за проверка на непропуснпст држи место. На колата моја се скина црево од климата и фреонот истише. Мајсторот што ја праеше после промена на цревото прво го наполна системот со азот и го остави така да види дали ќе тиши од негде.
Пак тек после вакумирање и полнење со фреон.И памтам ми рече ќе ставиме и масло со фреонот за да се подмачкува компресорот.
Nitu toj bil majstor nitu dobro ti objasnil!
Azot se koristi za da ja iscisti klimata od Vlaga be! Hemija e toa!
Toa se pravi ako sistemot bil otvoren kako na primer kompresor menuvanje , puknati creva ili cevki.
Posle doajga Vakumiranje i na krajot se stava maslo i masinata avtomatski polni sprema specifikacijata za kompresorot i reflektiracka boja za da se vidi kade pushta sistemot ako ne e asolno napraven