Македонски Железници

  • Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување

Дали е подобрен железничкиот сообраќај во Р.М


  • Вкупно гласачи
    181

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Уште еден ‘Шпанец‘ ремонтиран и климатизиран, сликите се од сабајлево.

Извор:build.mk
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
После сообраќајката пред скоро 4 месеци, вратена во живот и ремонтирана ел. локомотива МЖ 441-755
После несреќата

После средувањето



Следно на ред за генералка со нови мотори и климатизирање една маневарка и уште еден Macosa ( "Шпанец" МЖ 712-109/110).
 

saskon

Член од
22 август 2008
Мислења
2.231
Поени од реакции
5.464
Оној "шпанецот" погоре 712-103 у голаут, буквално му експлодирал моторот. Немам коментар за ова.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Оној "шпанецот" погоре 712-103 у голаут, буквално му експлодирал моторот. Немам коментар за ова.
Имал проблеми со алтернаторот на едниот мотор за време на тестирањето пред 6 дена, тестирањето продолжило со вториот мотор до Богомила и е вратен во депо Лисиче истиот ден без проблем.Освен ако не е некој нов малер...
 
Член од
24 октомври 2011
Мислења
222
Поени од реакции
224
Може некој побрзо да ми каже кога има воз релација Куманово - Скопје ? или да ми даде број да се информирам што како ?
 
Член од
5 септември 2012
Мислења
137
Поени од реакции
21
После сообраќајката пред скоро 4 месеци, вратена во живот и ремонтирана ел. локомотива МЖ 441-755
После несреќата

После средувањето



Следно на ред за генералка со нови мотори и климатизирање една маневарка и уште еден Macosa ( "Шпанец" МЖ ).

Друже имаш ли информации дали и други шпанци ќе се реновираат или овој 712-109/110 ќе биде последен за реновирање?
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Друже имаш ли информации дали и други шпанци ќе се реновираат или овој 712-109/110 ќе биде последен за реновирање?
Скоро 100% сигурно дека ќе е последен, освен ако не склопат од две растурени гарнитури една:icon_mrgr: Додуша и тие мислам отидоа на сечење, од вкупно 19 гарнитури, сите нарачани тогаш специјално (прототип) за некогашното ЖТП Скопје останати се само 4 во возна состојба и 5-от и најверојатно последен ќе е 712-109/110.Доволно да се покријат пругата кон Кичево и Кочани и Пелагонија Експрес.Па после новите набавки ако се паметни во МЖ да размислат за погуст возен ред...планиран е локален сообраќај Битола - Прилеп и Велес - Штип - Кочани.Па и да држат по некоја единица надвор од главниот град како во северниот сосед (таму се доста добро распоредени, новите 12 руски ДМВ се распоредени по 2 во Ниш, Краљево, Суботица и Вршац и по еден во Зрењанин, Кикинда, Сомбор и Рума за одржување локален сообраќај).
МЖ 712-101/102 (најчесто за Кочани)

МЖ 712-107/108 (најредовна накај Кичево)
МЖ 712-105/106 (со име Хераклеа, најчесто на Пелагонија Експрес)


МЖ 712-103/104 (со име Скопје веројатно од новиот возен ред на Пелагонија Експрес, а сите други на ротација)

и МЖ 712-109/110, веќе е влезен во хала :)МЖ 712-101/102 и 712-107/108 не се климатизирани.
Некоја од запуштените гарнитури во Велес...

И технички карактеристики:
MACOSA cерија MЖ 712
Погонски дизел мотори : Cummins NTA 855 R1 В
2 x 261 kW, вкупно 522 kW (694 кс)
Број на седишта : 41 + 58 + 47 = 146,
Максимална брзина: 120 km/h,
Должина: 52,5 m.
 
Член од
5 септември 2012
Мислења
137
Поени од реакции
21
Скоро 100% сигурно дека ќе е последен, освен ако не склопат од две растурени гарнитури една:icon_mrgr: Додуша и тие мислам отидоа на сечење, од вкупно 19 гарнитури, сите нарачани тогаш специјално (прототип) за некогашното ЖТП Скопје останати се само 4 во возна состојба и 5-от и најверојатно последен ќе е 712-109/110.Доволно да се покријат пругата кон Кичево и Кочани и Пелагонија Експрес.Па после новите набавки ако се паметни во МЖ да размислат за погуст возен ред...планиран е локален сообраќај Битола - Прилеп и Велес - Штип - Кочани.Па и да држат по некоја единица надвор од главниот град како во северниот сосед (таму се доста добро распоредени, новите 12 руски ДМВ се распоредени по 2 во Ниш, Краљево, Суботица и Вршац и по еден во Зрењанин, Кикинда, Сомбор и Рума за одржување локален сообраќај).
МЖ 712-101/102 (најчесто за Кочани)

МЖ 712-107/108 (најредовна накај Кичево)
МЖ 712-105/106 (со име Хераклеа, најчесто на Пелагонија Експрес)


МЖ 712-103/104 (со име Скопје веројатно од новиот возен ред на Пелагонија Експрес, а сите други на ротација)

и МЖ 712-109/110, веќе е влезен во хала :)МЖ 712-101/102 и 712-107/108 не се климатизирани.
Некоја од запуштените гарнитури во Велес...

И технички карактеристики:
MACOSA cерија MЖ 712
Погонски дизел мотори : Cummins NTA 855 R1 В
2 x 261 kW, вкупно 522 kW (694 кс)
Број на седишта : 41 + 58 + 47 = 146,
Максимална брзина: 120 km/h,
Должина: 52,5 m.



Фала ти за овие информации, и јас бев скоро сигурен дека 712-109/110 е последен за реновирање и одлично би било ако и него го климатизираат со што ќе стане вториот климатизиран шпанец после 712-103/104 (Скопје) - Хераклеја колку што знам не е климатизирана.
Иначе ме интересира дали и кај 712-101/102 и 712-107/108 се планира да има информациски систем за станици, лед екрани камери итн. или тие 2 ќе си останат такви какви што се сега?
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Фала ти за овие информации, и јас бев скоро сигурен дека 712-109/110 е последен за реновирање и одлично би било ако и него го климатизираат со што ќе стане вториот климатизиран шпанец после 712-103/104 (Скопје) - Хераклеја колку што знам не е климатизирана.
Иначе ме интересира дали и кај 712-101/102 и 712-107/108 се планира да има информациски систем за станици, лед екрани камери итн. или тие 2 ќе си останат такви какви што се сега?
И јас бев сигурен дека 109/110 е последен, ама изгледа имало уште некоја гарнитура останата.Така велат железничари, па ако бидат добри и од менаџментот, а и од Финансии, можно е да не е последна ремонтирана 109/110 :) Освен 109/110 и една маневарска локомотива е во чекална за нов мотор, а пред некој ден уште еден вагон излезе на пруга



А МЖ можат да се потрудат и на други начини за добивање финансии, еве како на пример нивните словенечки колеги...нормална колор шема :
Локомотива Krauss Maffei/Siemens ЕS 64 U4 (Taurus) или серија 541 кај Словенците

рекламна

ДМВ Siemens Desiro (312), стандард колор шема

и рекламна
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Последниот Шпанец МЖ 712-103/104 ‘Скопје‘.
ВЦ-то пред ремонт

И после...сега нека си ја покажат културата патниците!

Нов мотор за МЖ 661-236

На тестирањето пред околу 10 дена, во позадина лево и десно Шпанци спремни за ремонт

И една од депо Лисиче, Кенеди МЖ 661-146 во средина.


Само џабе ремонти и реконструкции кога постојат такви таленти како менаџментот на МЖ.Уште неколку воза се укинати со новиот возен ред.
 
3

321456

Гостин
...
Само џабе ремонти и реконструкции кога постојат такви таленти како менаџментот на МЖ.Уште неколку воза се укинати со новиот возен ред.
Во тековниот возен ред пишува дека важи до утре, каде има нов возен ред, на страната гледам дека нема, и какви измени има?
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Во тековниот возен ред пишува дека важи до утре, каде има нов возен ред, на страната гледам дека нема, и какви измени има?
Од утре e ‘новиот‘ возен ред.Па и не скратувале многу (немале од шо да скратат:icon_mrgr: ), скратени се по еден ноќен воз за Кочани и Кичево и еден за Куманово - Табановце.Другото скоро е исто, дури и времињата се непроменети, ако е некаков плус.Втора година по ред без трет воз за Белград и врска за Солун, исто и без воз за Црна Гора во летниот период.

Распоредот им е катастрофа.Тие два ноќни воза одеа во 2-2:30 (понекогаш целосно празни) или 19:30 - 20:00 кон Кичево/Кочани..порано и кон Гевгелија, па се враќаа сабајлето 20-30 минути после стигнување како прв утрински воз за Скопје.Оти нели и возот е централизиран, морало да е гариран во депо Лисиче...
Па можат опција во 5 сабајле па да се вратат во 8,8:30 од другите места, а ноќен да е 20:30 со враќање за Скопје во 5:30-6:00 другиот ден.Досега се жалеа дека укинувале поради немање средства.Сега со 3 меѓународни воза помалку од пред 2 години, истовремено со 2 гарнитури и неколку локомотиви плус, од лани и 50% повисоки цени, а уште се поефтини од автобус, кој е проблемот?Ете некој со потреба за патување од Скопје кон Кочани или Штип на факултет и со намера за заштеда, опциите му се нула.Ск-Кочани само во 15:20.Барем два пати дневно да имало од и кон две места - утрински и после крај на работно време.Ама ние не разбираме, виша економија :)
 

akcioner

стартер
Член од
20 февруари 2010
Мислења
174
Поени од реакции
85
Разбрав дека привремено е укинат возот Гевгелија-Скопје и дека е воведен воз Скопје-Велес-Скопје . Ако некој знае нешто повеќе за ова нека пише, конкретно ме интересира во колку часот истиот тргнува од Велес за Скопје ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom