Имал проблеми со алтернаторот на едниот мотор за време на тестирањето пред 6 дена, тестирањето продолжило со вториот мотор до Богомила и е вратен во депо Лисиче истиот ден без проблем.Освен ако не е некој нов малер...Оној "шпанецот" погоре 712-103 у голаут, буквално му експлодирал моторот. Немам коментар за ова.
После сообраќајката пред скоро 4 месеци, вратена во живот и ремонтирана ел. локомотива МЖ 441-755
После несреќата
После средувањето
Следно на ред за генералка со нови мотори и климатизирање една маневарка и уште еден Macosa ( "Шпанец" МЖ ).
Скоро 100% сигурно дека ќе е последен, освен ако не склопат од две растурени гарнитури една Додуша и тие мислам отидоа на сечење, од вкупно 19 гарнитури, сите нарачани тогаш специјално (прототип) за некогашното ЖТП Скопје останати се само 4 во возна состојба и 5-от и најверојатно последен ќе е 712-109/110.Доволно да се покријат пругата кон Кичево и Кочани и Пелагонија Експрес.Па после новите набавки ако се паметни во МЖ да размислат за погуст возен ред...планиран е локален сообраќај Битола - Прилеп и Велес - Штип - Кочани.Па и да држат по некоја единица надвор од главниот град како во северниот сосед (таму се доста добро распоредени, новите 12 руски ДМВ се распоредени по 2 во Ниш, Краљево, Суботица и Вршац и по еден во Зрењанин, Кикинда, Сомбор и Рума за одржување локален сообраќај).Друже имаш ли информации дали и други шпанци ќе се реновираат или овој 712-109/110 ќе биде последен за реновирање?
Скоро 100% сигурно дека ќе е последен, освен ако не склопат од две растурени гарнитури една Додуша и тие мислам отидоа на сечење, од вкупно 19 гарнитури, сите нарачани тогаш специјално (прототип) за некогашното ЖТП Скопје останати се само 4 во возна состојба и 5-от и најверојатно последен ќе е 712-109/110.Доволно да се покријат пругата кон Кичево и Кочани и Пелагонија Експрес.Па после новите набавки ако се паметни во МЖ да размислат за погуст возен ред...планиран е локален сообраќај Битола - Прилеп и Велес - Штип - Кочани.Па и да држат по некоја единица надвор од главниот град како во северниот сосед (таму се доста добро распоредени, новите 12 руски ДМВ се распоредени по 2 во Ниш, Краљево, Суботица и Вршац и по еден во Зрењанин, Кикинда, Сомбор и Рума за одржување локален сообраќај).
МЖ 712-101/102 (најчесто за Кочани)
МЖ 712-107/108 (најредовна накај Кичево)
МЖ 712-105/106 (со име Хераклеа, најчесто на Пелагонија Експрес)
МЖ 712-103/104 (со име Скопје веројатно од новиот возен ред на Пелагонија Експрес, а сите други на ротација)
и МЖ 712-109/110, веќе е влезен во хала МЖ 712-101/102 и 712-107/108 не се климатизирани.
Некоја од запуштените гарнитури во Велес...
И технички карактеристики:
MACOSA cерија MЖ 712
Погонски дизел мотори : Cummins NTA 855 R1 В
2 x 261 kW, вкупно 522 kW (694 кс)
Број на седишта : 41 + 58 + 47 = 146,
Максимална брзина: 120 km/h,
Должина: 52,5 m.
И јас бев сигурен дека 109/110 е последен, ама изгледа имало уште некоја гарнитура останата.Така велат железничари, па ако бидат добри и од менаџментот, а и од Финансии, можно е да не е последна ремонтирана 109/110 Освен 109/110 и една маневарска локомотива е во чекална за нов мотор, а пред некој ден уште еден вагон излезе на пругаФала ти за овие информации, и јас бев скоро сигурен дека 712-109/110 е последен за реновирање и одлично би било ако и него го климатизираат со што ќе стане вториот климатизиран шпанец после 712-103/104 (Скопје) - Хераклеја колку што знам не е климатизирана.
Иначе ме интересира дали и кај 712-101/102 и 712-107/108 се планира да има информациски систем за станици, лед екрани камери итн. или тие 2 ќе си останат такви какви што се сега?
Во тековниот возен ред пишува дека важи до утре, каде има нов возен ред, на страната гледам дека нема, и какви измени има?...
Само џабе ремонти и реконструкции кога постојат такви таленти како менаџментот на МЖ.Уште неколку воза се укинати со новиот возен ред.
Од утре e ‘новиот‘ возен ред.Па и не скратувале многу (немале од шо да скратат ), скратени се по еден ноќен воз за Кочани и Кичево и еден за Куманово - Табановце.Другото скоро е исто, дури и времињата се непроменети, ако е некаков плус.Втора година по ред без трет воз за Белград и врска за Солун, исто и без воз за Црна Гора во летниот период.Во тековниот возен ред пишува дека важи до утре, каде има нов возен ред, на страната гледам дека нема, и какви измени има?