Cannabinoid
Cannabinologist, MMD
- Член од
- 18 јануари 2008
- Мислења
- 597
- Поени од реакции
- 466
Why, he's non other than John Oldman!
Црковниот став према култот на иконата постетено се искристизирал низ повеќе етапи. Ориген и Тертулијан не зборуваат во прилог на иконата, исто така ниту Јевсевије Кесариски (263-339), кој сепак признава дека видел икони кои ги преставуваат Христос и Апостолите. Многу било популарно во тоа време мислењето дека постоел автентичен лик Христов. Св. Василие Велики ја споредува функцијата на општење кон иконата со функцијата на зборовите: „што е зборот за слушање, тоа е иконата за видот“. Св. Јован Златоуст вели дека иконата е гаранција на стварноста, видливо Овоплотување на Бога. Св.Јован Дамаскин (околу 730-760) ја одредил теологијата на иконата во нејзина класична форма. За него иконата почива на фактот вселување на човековата природа во ипостасот на Логосот. На крај, Седмиот Васеленски Собор (Никеја, Витинија, 788), повикан против иконоборството, со допринос на патријархот Тарасија (784-806) го одредува православното учење за иконографското представување на Христос, Мајката Божја, ангелите и светителите.Ориген : “ Исус бил млечок по раст а лицето му било толку грдо што предизвикувало гнасење“
Тертулијан: “Неговиот лик беше сосем лишен од секаква убавина и привлечност..... Кој би можел да плукне врз еден образ од лицето ако Христос не се истакнувал со својата грдотија која што го направи предмет на презирање во очите на луѓето...“
Евзибиј: Исус е низок по раст и грд
Св. Кипријан, Св, Августин: Исус е низок и грд
Лентулово послание: Исус е со велинчествено благородно лице... не може да се даде никаква забелешка за облик на неговиот нос и уста..... движењето и ставата горди.... најубавиот по личнотија меѓу човечките синови„
Грозданов на што се повикува оценувајќи го Исус како многу убав?
Еве ти го и писмото на Абгар до Исус :Се кажува и некое предание дека царот Авгар кој владеел во градот Едеса, го испратил сликарот да го изобрази ликот Господов, но тој не бил во состојба поради заслепувачки блесок на Неговото лице. А Господ го приклонил своето лице на едно платно и го изобразил на него својот лик и така му го испратил на Авгар, кој тоа го сакал.
Еве ти го и писмото на Абгар до Исус :
Абгар, синот Укамов, до Исуса доброчинителот, којшто се појави во околината на Ерусалем. Ми кажувале за тебе и за тоа дека лекуваш болни без тревки и лекови. Расправаат дека со твојата моќ слепите прогледуваат фатените проодуваат дека ги избркуваш нечистите духови и ѓаволите, дека ги оздравуваш оние којшто докго време боледувале и дека воскреснуваш мртви. Откако сево ова сум го слушнал за тебе, од двете едно е вистината: или си Бог и откако си слегол од небото, дејствуваш, или го чинишсето тоа како син Божји. Затоа денеска ти пишувам и те молам да се удостоиш и да дојдеш да ме ослободиш од болеста од која страдам. Згора на тоа ми раскажувале дека Евреите мрмореле против тебе и дека сакале нешто лошо да ти сторат. Мојата престолнина не е голема но е убава и достатна за нас двајцата
еве го и писмото кое Исус му го напишал како одговор:
Благословен да бидеш, оти не си ме видел а си поверувал во мене. Пишувано е за мене дека оние коишто ме виделе, нема да поверуваат во мене, дека оние коишто не ме виделе ќе смогнат да поверуваат и дека живот вечен ќе имаат. Што се однесува до твојата молба да дојдам кај тебе, овдека треба да го исполнам своето послание, а потоа да се вратам кај онега што ме испратил. Кога тоа ќе се исполни ќе ти пратам еден од своите ученици, кој што ќе те излекува од болеста и кој што ќе ви го отвори и тебе и на оние што се со тебе патот на животот
Се...Споменатите автори со ранохристијански писатели
Погрешна претпоставка...пред православиетпо да се одвои од христијанството во посебна црква,
...забора‘и да изразиш и музичка желба...али ај кажи кој “правоверен“ го видел Исус и на негов опис се темели ликот и ставата негова?
Во толкувањето на евангелието по Св. Ап. Марко, проф. Гроздановски дава детаљен опис на излгедот и облеката од Христа. Што мислиш, од кај знае професорот за тој опис?Кој е тој опис на веродостоен сведок на кој се темели денешниот лик на Исус
Хммм, да, очигледно е дека Богоборството е континуиран процес...Еве како „изгледал“ Исус, хронолошки, историски гледано од 1 в. од н.е. до денешната претстава..
1.
1 век од н.е.
Deo Optimo Maximo (To God the Best and Greatest
2. II век од н.е.
Митрас - или божествено титуларен дериват од Римска титула во времето на Доминатот - „Sol Invictus, Неосвоеното Сонце. Култ на Аполо што преовладал во Рим со цел да се воздигне титулата на Императорот (и овластувањата), а оттука и потребата да се издигне истиот на ранг на Аполо, како негов директен наследник. Митрас како паралела со Аполо дошол во Рим од Сирија. Бил популарен во армијата, па Императорот Аурелијан само го издигнал значењето и го присвоил, па како таков, ја назначил за себе (за прв пат) титулата Pontifex Maximus - врховен свештеник, титула што и ден денес ја носи Римскиот Папа.“
Митрас, Аполо, Исус
Слична претстава за Исус се наоѓа во 4 век од н.е. во Англија во месноста Роундел во црквата St.Mary...
Овде светлосниот ореол е заменет со Константиовниот КРСТ, првиот и официјален симбол на Христијанството, кој инаку дотогаш не постоел, а го заменил знакот на риба, односно на сидро. (види погоре)..
Употребата на крстот не го симболизира распетието на Исус, тоа доаѓа подоцна, со првата претстава на распетието, туку, напротив, е дериват на почетните букви од името Христос напишано на старогрчки Кси -Х и Ро -Р, кои се прекрстуваат... Христос значи - „помазениот“... Додека буквите Алфа - А и Омега - Ω го означуваат „почетокот“ и „крајот“.
3.
4.век од н.е.
Исус е претставен како Орфеј...
На првата слика е претставен Исус на поден мозаик во Аквилеиа, во Катедралата на Бискупот Теодор. Добриот овчар - трет век од н.е. - Христос-Орфеј - хибридна форма на Исус кој ја држи фрулата на Орфеј.
На втората слика е исто така претставен Исус во хибридна форма, Орфеј - Христос, ѕидна слика од катакомба во Домацилија- Рим, (350 г)4 ти век од н.е. - Орфејолик Исус седи на карпа покрај овцата и држи сиринкс - фрула.
Слика бр. 3 - Исус бил идентификуван со Орфеј - синот на Аполо. Орфеизмот овде е поприлично „мистичен“ како религиски правец, со оглед да сметал дека по смртта после смртта, човековата душа ја обзема вечен сјај, или дека можеби е подложна на вечно измачување, зависно од нејзиното однесување на Земјата. Како и многу други пре-христијански мистични религии, Орфеизмот содржел чудновито раѓање и воскреснување. Религиозните практики вклучувале обреден и жртвен оброк на леб и вино, што ја претставувале понадата со месото на Бога и пиењето на неговата крв. Но, таквите сличности не се наоѓаат само кај Орфеј, туку и во митот за Дионис. Орион на пример, искусил чудновито (девествено божјо) раѓање. Во текот на својот живот тој направил многу чуда, како на пример одел по вода. Тој подоцна умрел па воскреснал за да го заземе местото како Бог. Аесклепиј, уште еден човек, кој се здобил со бесмртност, „имал навика“ да се врати на Земјата и да ги лечи луѓето и им ја претскажува иднината. Грчкиот бог Дионис (на слика 3 - воскреснува кај Ѕевс), Синот на Ѕевс, бил убиен и воскреснал од мртвите.
4.
3 и 4 век од н.е. -
Египетската божица Изис со малиот Хорус... христијаните го презеле тој старо-египетски култ (Isis Lactanis), пренесен од Старите Елини и Античките Македонци од Египет.... слика бр.3 Maria Lactanis
4 - 5 век од н.е.
Исус како хермафродит..
5. - Распетието..
Римски Crux Simplex Crux Immissa
Crux Decussata
Crux Commissa
Раѓањето и распнувањето на Дионис...
Повторно, саркофагот Домацилиа, Носењето на Крстот и Воскресението... околу 350 година од н.е. 4 век...
Интересно кај овие две слики е фактот што потекнуваат од истиот саркофаг опишан погоре, на кој е претставено воскресението на Дионис придружувано од Никите (подоцна во христијанството ангели) носители на победата (во овој случај на животот над смртта)...
На овие две слики Исус не е прикажан....
6. Во базиликата Св.Аполонаре Нуово во Равена - Sant'Apollinare Nuovo(имево малце чудно а? )))))))))))
За прв пат со брада..
Мешал ракија и виноВо толкувањето на евангелието по Св. Ап. Марко, проф. Гроздановски дава детаљен опис на излгедот и облеката од Христа. Што мислиш, од кај знае професорот за тој опис?
[.
Хммм, да, очигледно е дека Богоборството е континуиран процес...
MEDDLE,Да ги гледаш сликите поубаво, да прогуглаш ко што треба ќе видиш дека тие слики и фрески се творби на самите христијани, уште од раното и младо христијанство.. па ваљда не се христијаните сами на себе богоборци?!? Или можеби?
Така е MEDDLE, ето, јас велам дека лажеш...А да..
Можеш да кажеш дека овде, преку овие слики некој некад лажел, и сеуште лаже со тоа.. но да знаеш една работа.. во уметноста нема лажги и лажења.. она што го гледаш е она што е реално.....
а ти како сакаш.. можда ти е време да си ја преиспиташ „верата“..
Нема шо да нагаѓам произволности.. сите тие слики што ги виде се творби на раните христијани, меѓу кои патем речено имало и голем број на Римски благородници...MEDDLE,
не „набадај„ произволности: раните рисјани беа гонети и убивани, меѓу другото, и затоа што не сакаа да им се поклонуваат на римските идоли.
Своред Твојата логика, ќе испадне дека раните рисјани не Го обожуваа својот Бог, Исус Христос, туку го обожуваа идолите од римската митологија...
Логика, нели?...
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 13:31 ---
Така е MEDDLE, ето, јас велам дека лажеш...
Патем кажано, токму преку ликовните уметности (архитектурата, а посебно скулптурата и сликарството...), изразени се најочигледните идолопоклонички светогледи и идеологии.
Заборави да го спомнеш твојот личен опит како доказ.Према томе, наместо да ми делиш сугестибилни совети, кои воопшто не ги барам од Тебе, ој легни си и гле‘ај си го својо‘ атеизам и Богоборство...
Напротив...Заборави да го спомнеш твојот личен опит како доказ.
Брат... како бре не разбираш.. не е тоа „МОЈА ЛОГИКА“.. ниту „МОИ МАНИПУЛАТОРСКИ КОНСТРУКЦИИ“....MEDDLE,
ем не си дел од Црквата, ем немаш алфабетско познавање за Црквата и нејзиното учење, а згора на све, си допушташ луксуз да ја критикуваш Црквата, користејќи овосветовна логика и манипулаторски конструкции, небаре ќе успееш да ја побиеш и Црквата и нејзиното учење, а понајмалку мојата лична вер(б)а.
Према томе, наместо да ми делиш сугестибилни совети, кои воопшто не ги барам од Тебе, ој легни си и гле‘ај си го својо‘ атеизам и Богоборство...
Така ли? Добро......Напротив...
Личниот духовен опит, спореден и филтриран со учењето од Црквата, е најдобриот доказ за исправноста при изборот на мојата вероисповест, така да „надворешните„ докази, кои „као„ ја побиваат мојата вера, се проверен Богоборечки метод, кој никако не успева да ја убие и верата и Црквата.