Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

L

Lu

Гостин
Не знам колку е тоа доволно долго 17-18 години во споредба со другите кои се присутни по 40-50 години на пазараот на просторите на бившите YU републики.Единствена предност на Јапонските возила е тоа што доаѓааат произврдени во Јапонија.Тоа е голема предност бидејќи само тие произведуваат ист квалитет за сите пазари(барем до сега)
Кога пак би купувал европски нов автомобил би отишол по него од матичната земја.А за расипување сите се расипуваат,ниеден автомобил не останал имун.
Јапонските возила гарантирам дека се преку 20 години присутни на пазарот, уствари многу повеќе од 20 години јапонските возила се присутни на нашиве простори.
Сите возила се расипуваат, точно е тоа ... ама разликата е во тоа што некои автомобили почнуваат порано да се расипуваат, а некои покасно ;)
 
Член од
18 април 2007
Мислења
372
Поени од реакции
32
Јапонските возила се преку 20 години присутни на пазарот
Морски возеше Мазда во Скопје 1970 год.
Значи пред 41 год.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Превземено од Кајгана

Значи кога се однесува за коли - на бабо Швабо му верувам 100%. Секогаш кога читам ваква тема ми иде она вицот:
Прашал некој човек автомеханичар: Мајтсторе повеќе се разбираш од мене, дај посоветувајме што кола да си купам. Механичаров му враќа: Види вака, во модели многу не се разбирам, ама едно знам - отвори хаубата и ако пишува нешто wasser - ЗЕМАЈ.

Шала на страна, според тоа што вака од нога го прегледав гледам дека освен Порше, источњациве котираат многу високо т.е. Тојота, хјундаи, Субару, Хонда. ТУВ годишно врти минимум 7.000.000 коли така да бројкиве се за верување.

Прашањето ми е дали би се воделе по ваква некоја статистика при купување на старо возило или не?

Еве јас на пример и покрај оваквата статистика сепак би идел на нешто германско (VW) и тоа дизел. Голема улога ми играат пи купувањето на стара кола цената на деловите и колку квалитетни сервиси има кај нас во Македонија. За германциве знам барем 4 добри сервиси (без Порше салонот) бидејки возев Кеди и ги прошетав сите и знам дека работат квалитетно.

п.с. еве малку побарав на нет па ја најдов и целата листа
Со самото тоа што си ги прошетал сите сервиси се гледа колку германските возила се квалитетни :icon_lol:
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 11:18 ---
Да има делови за јапонските коли како за германските кај нас, сите че воза јапонски коли ...
Немаш потреба од толку делови за јапонските, едноставно не се расипуваат ;)
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 11:26 ---
Не се,ама тие се европски производители,а овие се јапонски и не се многу застапени во европа.
Излези малку од Македонија и ќе видиш дека јапонските се насекаде (во Грција мислам дека се и повеќе од германските)...
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 11:37 ---
Претежно нови се на пазарот,ама кога ќе поостари и почне да се расипува тогаш треба џебот да тие без дно.Ракета за лев и десен жмигавец за сузуки свифт на времето беше 15-16000 денари,сега не знам,може е 10-15% помала.Истата ракета за цитроен/пежо е 3-4000 денари.Колку е исплатливо јапонско возоло?
Не е точно дека се нови на пазарот, имаш Тојоти и Нисани што се од 70тите години и сеуште се возат.


И за крај, никој не ги спомнува француските возила... Пежо и Цитроен имаат далеку поквалитетни мотори од германските (освен Мерцедес), TDI на VW е :гомце: спрема HDI на PSA... За комфорт да не збораме...
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.

ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?
 

Елф

of Northern Mirkwood
Член од
31 јануари 2008
Мислења
1.373
Поени од реакции
147
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.

ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?
Е да можда, ама пасатот беше два пати послап од лагуната ... второ тогашните дизел мотори на рено многу заостануваа технолошки во споредба со германските.
Споредбата на лагуна и пасат со "сиромашката" 206 е глупа ...
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.

ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?
Па се имам возено во Пежо 607 2.2ХДИ и во Пасат 1.9ТДИ од 2002 година... Пежото беше ко спејс шатл спрема Пасатот. Во лагуна од средината на 2000 се немам возено, ама сум сигурен дека и во неа е подобра вожњата.

П.С. БМВ се тие што ги добија моторите од ПСА од нивната соработка :icon_lol:
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Е да можда, ама пасатот беше два пати послап од лагуната ... второ тогашните дизел мотори на рено многу заостануваа технолошки во споредба со германските.
Споредбата на лагуна и пасат со "сиромашката" 206 е глупа ...
Да не е Лагуната со 220 КС? Како и да е, поентата е што целата кола вибрира, и тоа кај модел што е една генерација “помодерен“. Не е тоа само до моторот. Истото се чувствува и кај 206-ката.
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 13:54 ---
П.С. БМВ се тие што ги добија моторите од ПСА од нивната соработка :icon_lol:
Ма немој, да не ги развија ПСА тие мотори сами?
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 14:00 ---
Па се имам возено во Пежо 607 2.2ХДИ и во Пасат 1.9ТДИ од 2002 година... Пежото беше ко спејс шатл спрема Пасатот.
Во која смисла? Која верзија? 607-ца имаш и за 50.000 евра, во зависност од мотор и опрема.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
.
ПС. И зарем не беа Пежо и Цитроен тие кои соработуваа со БМВ за да добијат мотори за своите возила?
Нема што.Првтпат слушам ваква глупост.А за форд дека вградува дизел мотори од PSA тоа е докажано.Дизелашот на PSA e HDI,а кај форд се вградува како TDCi.Дизелашите на PSA може да се каже дека се поиздржливи и подобри од тие на BMW.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 13:54 ---
Ма немој, да не ги развија ПСА тие мотори сами?
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 14:00 ---
Во која смисла? Која верзија? 607-ца имаш и за 50.000 евра, во зависност од мотор и опрема.
Па ти напишав, 607ката беше 2.2 ХДИ, додатната опрема беше слична, Пежото имаше климатроник што нема врска со самиот впечаток од вожњата - едноставно Пасатот изгледаше ко „тенеќе“ спрема 607-ката во секоја смисла. :P
HDI моторите се на PSA групацијата, Ford и мислам Volvo ги тестираа и користеа, а BMW ги вградуваа во некои од возилата од нивната групација. BMW никогаш немал добар дизел мотор од сопствено производство.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Нема што.Првтпат слушам ваква глупост.А за форд дека вградува дизел мотори од PSA тоа е докажано.Дизелашот на PSA e HDI,а кај форд се вградува како TDCi.Дизелашите на PSA може да се каже дека се поиздржливи и подобри од тие на BMW.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Ма немој, вози се во Пасат од `98 ма, ТДИ, и вози се во Лагуна од средината на 2000-те, исто дизел, па види која од тие две не ти приредува “масажа“ по цело тело во ритамот на моторот, во текот на целото возење. Истото го имам осетено и кај Пежо 206 ХДИ.
WV vs Renault(Француз)споредуваш за амортизација.Ај ти се молам не пишувај глупости Било кој WV има амортизација тиква.Франциските возила имаат најдобра амортизација тоа е докажано.Најмалиот брат има пасат од 2007 кога поминувам кај илинден касарната накај Александар палас мислам дека ќе ми се одлепат бубрезите од амортизацијата,исто е и со моето бмв,а еднаш кога се возевме со службената ксантиа,поминувавме кај касарната илинден накај Александар палас нерамнините не се ни осетија и дури и брат ми се изненади од амортизацијата.
Стално го возам тој пат и имам приметено дека само и само германски возила бегаат на средната лента,бидејќи имаат добра амортизација
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Па ти напишав, 607ката беше 2.2 ХДИ, додатната опрема беше слична, Пежото имаше климатроник што нема врска со самиот впечаток од вожњата - едноставно Пасатот изгледаше ко „тенеќе“ спрема 607-ката во секоја смисла. :P
HDI моторите се на PSA групацијата, Ford и мислам Volvo ги тестираа и користеа, а BMW ги вградуваа во некои од возилата од нивната групација. BMW никогаш немал добар дизел мотор од сопствено производство.
:vozbud:
http://www.thedieseldriver.com/2010/06/bmw-diesel-gets-international-engine-of-the-year-award/
http://www.bmwblog.com/2011/05/18/2011-“engine-of-the-year-award”-four-titles-for-the-bmw-group/
...

И 607цата е дизајнирана да биде класа погоре од Пасатот. Тоа е кола во која се возат државници (додуша само француски). Треба да правиш споредба со 407цата.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Каква бре амортизација. Јас ти викам дека колата се тресе (претерано, во споредба со стариот ТДИ Пасат) од работата на моторот. Тоа не е проблем на амортизацијата, не е ни проблем на самиот мотор - колку сака нека е добар.
--- надополнето: 2 јануари 2012 во 19:58 ---
Да заедничка соработка ама за да продаваат на трети зашто БМВ нема дизели со мала заватнина
Не е тоа дизел, туку мал турбо-бензинец.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Француските коли имаат добри мотори, бензинци, а посебно дизелаши, интересен надворешен дизајн (кај некои и внатрешен), добра анортизација, и - тоа е тоа, зата се таму каде што се: зад германските, а овие за корејските и јапонските, па и чешките.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom