Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

D

D_NazGUL

Гостин
Малку забегавте со темава али ајде. ЈАс ете конечно ја продадов колата и сега сум у потрага по возило. Страшно ми се изјаловија плановите и нажалост неможам да одам нагоре по кола па морам овде да си ја барам среќата.
Ме интересира нешто околу АУДИ моделите А4 и А3 генерациски од 2001 - 2003(4) кој од вас има, имал и сл. какво искуство имате со нив итн. Примерно знам дека 2.5тди мотор кај овие коли има едно големо ЈОК (значи сакам дизел нормално). Имате ли нешто да додадете да го знам како информација, што често се расипува и сл.?
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Немој да мислиш дека не е така.На времето имавме германски голф 1од 1984-5 комшијата имаше сараевски голф(тас).Разликата помеѓу двата голфа беше огромна,и ден денешен не е ништо поразлично.Овде на балканот се што се продава е минимум 4-5 класа
Па, нека направи Мишко Барзов прилог на таа тема, што му е работа :icon_lol:
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Малку забегавте со темава али ајде. ЈАс ете конечно ја продадов колата и сега сум у потрага по возило. Страшно ми се изјаловија плановите и нажалост неможам да одам нагоре по кола па морам овде да си ја барам среќата.
Ме интересира нешто околу АУДИ моделите А4 и А3 генерациски од 2001 - 2003(4) кој од вас има, имал и сл. какво искуство имате со нив итн. Примерно знам дека 2.5тди мотор кај овие коли има едно големо ЈОК (значи сакам дизел нормално). Имате ли нешто да додадете да го знам како информација, што често се расипува и сл.?
На внук ми му донесв ауди а3 спортбек фабрички е 1.9 тди 110 кс од 1999 година.Ја чипуваме и додадовме 40 кс сега е 150.Друже имам возено многу коли ама ова е авион.Искрено одржувањето не знам како е ама скоро година ја вози,денар нема фрлено по неа.Се истури од пари давање за нафта
--- надополнето: 29 декември 2011 во 21:21 ---
Па, нека направи Мишко Барзов прилог на таа тема, што му е работа :icon_lol:
Да направи,ама во денешно време нема избор за да спореди
 
D

D_NazGUL

Гостин
На внук ми му донесв ауди а3 спортбек фабрички е 1.9 тди 110 кс од 1999 година.Ја чипуваме и додадовме 40 кс сега е 150.Друже имам возено многу коли ама ова е авион.Искрено одржувањето не знам како е ама скоро година ја вози,денар нема фрлено по неа.Се истури од пари давање за нафта
Јас ептен бендисав една А3 (бела боја нормално :sneaky:) 2002год со 170000 поминати, типтроник е! Вака на изглед, лаички, е топ. Нормално испрана исполирана, моторон мислиш никад не запален. Ја ќе ја носам во порше утре најверојатно али сакав и ЕТЕ ВАКВИ мислења да чујам. Фала.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Јас ептен бендисав една А3 (бела боја нормално :sneaky:) 2002год со 170000 поминати, типтроник е! Вака на изглед, лаички, е топ. Нормално испрана исполирана, моторон мислиш никад не запален. Ја ќе ја носам во порше утре најверојатно али сакав и ЕТЕ ВАКВИ мислења да чујам. Фала.
Ре дизајнот ли е
индекс.jpg
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Чекај пријателе не е така лесно, што мислиш зашто ја прашував погоре со такозвани џокер повикај ја публиката. И ова ме копка многу:
Ова е подобро а4 караван.За мала разлика во цена ова би ти го препорачал
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
А3 - 2002 - 1.9тди - 100кс - 170000км - 6600EU
А4 - 2003 - 1.9тди - 131кс - 150000км - 7350EU
Ова е крајна цена.Пробај 800-900 евра помала цена на двата модела
За споредба на цени овде
http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi
http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi
Цените што се напишани во левови дели ги со 2 за да ја добиеш цената во евра
На бугарските цени во евра додади 50-60% за конечна цена во Македонија
На внук ми а3 од 1999 му излезе околу 3500-4000 евра комплет
--- надополнето: 29 декември 2011 во 23:14 ---
Кола си е кола.Француска или Германска сите имаат исти дефекти.На сите и им се менуваат плочки,уље филтри............Не зависи од колата,зависи од тоа како е одржувана на колата.Уље,плочки,филтри..........на време.Кај нас бате се прави реатест на фабрички пропишано одржување па затоа и се јавуваат проблеми после 2-3 сменети газди кои не ја сервисирале како што треба.Тоа е заради тоа што ја имам на ново bmw 530d,ама и комшијата купи увозно исто,а ако нема пари навреме да го сервисира и одржува.Отиде во сервис да смени уље и кога му земаа една плата 200 ева ќе добиеше инфаркт.Кола не се купува за чалам,кола се купува таква што ќе можеш да ја раниш.
 
L

Lu

Гостин
Претежно нови се на пазарот,ама кога ќе поостари и почне да се расипува тогаш треба џебот да тие без дно.Ракета за лев и десен жмигавец за сузуки свифт на времето беше 15-16000 денари,сега не знам,може е 10-15% помала.Истата ракета за цитроен/пежо е 3-4000 денари.Колку е исплатливо јапонско возоло?
Незнам какви биле цените на времето, но денес цените за одржување се горе-доле исти и на јапонските и на сите останати возила ... секако цената на одржувањето зависи и во која класа спаѓа автомобилот ... колку полуксузен толку поскапо одржување.

Јапонските возила биле нови на пазарот ???
Дај не пишувај глупости ... јапонските возила се доволно долго на пазарот за да се утврди дали се расипливи или нерасипливи ... и досега јапонските возила се покажале како најиздржливи и најНЕрасипливи од сите видови на автомобили.

Се знае, ако сакаш кола што ретко се расипува, си купуваш јапонско возило и не се замараш.
Германските коли се створени за на сервис.
А уосталом имаш многу поголем избор на Јапонски брендови отколку Германски.
Германски брендови се: Мерцедес, БМВ, Ауди и Порше од луксузните и овие коли неможе секој да си ги приушти (зборам за нови од салон, не за овие што ги увезуваат) , а за обичните граѓани од германските брендови преостануваат само Фолксваген и Опел.
А додека од Јапонските брендови ги имаш: Акура, Лексус, Инфинити, (и уште неколку луксузни брендови кои што се рамо до рамо со Мерц, БМВ, Ауди, Порше), Мицубиши, Субару, Тојота, Хонда, Мазда, Нисан, Сузуки, Даихатсу, Исузу ...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Јапонските возила биле нови на пазарот ???
Дај не пишувај глупости ... јапонските возила се доволно долго на пазарот за да се утврди дали се расипливи или нерасипливи ... и досега јапонските возила се покажале како најиздржливи и најНЕрасипливи од сите видови на автомобили.
Не знам колку е тоа доволно долго 17-18 години во споредба со другите кои се присутни по 40-50 години на пазараот на просторите на бившите YU републики.Единствена предност на Јапонските возила е тоа што доаѓааат произврдени во Јапонија.Тоа е голема предност бидејќи само тие произведуваат ист квалитет за сите пазари(барем до сега)
Кога пак би купувал европски нов автомобил би отишол по него од матичната земја.А за расипување сите се расипуваат,ниеден автомобил не останал имун.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom