Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.478
Поени од реакции
7.794
Не знам колку е тоа доволно долго 17-18 години во споредба со другите кои се присутни по 40-50 години на пазараот на просторите на бившите YU републики.Единствена предност на Јапонските возила е тоа што доаѓааат произврдени во Јапонија.Тоа е голема предност бидејќи само тие произведуваат ист квалитет за сите пазари(барем до сега)
Кога пак би купувал европски нов автомобил би отишол по него од матичната земја.А за расипување сите се расипуваат,ниеден автомобил не останал имун.
Тие што се продаваат на балканот се произведени во Турција (тојота). Квалитет под просек.[DOUBLEPOST=1419601639][/DOUBLEPOST]
Ретко кога го возам мондеото ама бубрезите ми ги растресува а 99% германските возила немаат убава амортизација.
Па смени ги амотртизерите, не може на кола купена на старо и не сменети амортизери да даваш генералицации
 
Последно уредено:
Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
290
Поскапи се германските коли од италијанските во секој поглед..Зависи како се чувани и како се пазени колите..Газдата на Алфата може не ја ебавал,не и правел редовни сервиси и затоа била таква..Јас не реков дека Германските коли не чинат,туку дека повеќето се на стара слава,почнувајќи од Волксваген па до Ауди..Поефтини делови имаат италијанците..Еве мој пример,бошот го средив комплет ставање,поправање,штелување,подмачкување на секој негов дел,електроника се проверено за 5000 денари..А сум ставил Кастрол улје со сите 4 филтри и една миризлива елка,а бошот сум го направил..Мерцедесот е поим за коли,тоа си во право..Не ги ценат италијанските коли кај нас,и затоа не држат цена..Еве пак провери низ годините,кои највеќе се прогласувани за Автомобил на годината,и ќе видиш Италијанските коли до каде се..Значи Германски,Италијански,Холандски,Белгиски спортски новинари,луѓе што се бават со автомобилизам гласаат за нив...Мислам 1998 година беше баш Алфа Ромео 156 ЈТД..Незнам дали знаеш,прв Комон Реил мотор е направен,конструиран и вграден во Алфа Ромео 156 ЈТД 116 коња моделот на Да Силва..Пак ќе повторам Ауди,Голф,Мерцедес се класа коли,ама не ги потценувај италијанските коли на сметка на чаршиски муабети..И нов Мерцедес купи,ако не го пазиш,переш,чистиш,менуваш масло на време,и тој ќе биде канта..
Зошто ги лажеш луѓето ? Никоја италјанска кола нема поефтини делови од VW ili Audi....Јас возам ауди а4 од 1999, и ја носам на сервис да ми мењаат термостат, и знам имаше таму едно фиат пунто (2000-2002 год) со зафркната бош пумпа, па мајсторот и тој газдата звонеа и бараа баш пумпа, и најниско шо најдоа беше 250 евра, па мајсторот ме чука и ми вика , никад да не го мењаш аудито, за твоето ауди е 100 евра таа бош пумпа, башка си имаш полуксузна кола, и у све е болје од пунто.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Зошто ги лажеш луѓето ? Никоја италјанска кола нема поефтини делови од VW ili Audi....Јас возам ауди а4 од 1999, и ја носам на сервис да ми мењаат термостат, и знам имаше таму едно фиат пунто (2000-2002 год) со зафркната бош пумпа, па мајсторот и тој газдата звонеа и бараа баш пумпа, и најниско шо најдоа беше 250 евра, па мајсторот ме чука и ми вика , никад да не го мењаш аудито, за твоето ауди е 100 евра таа бош пумпа, башка си имаш полуксузна кола, и у све е болје од пунто.
Возев кратко Фиат браво и увидов дека италијанските се поскапи и од француските,а всушност излегува дека француските се најефтини за одржување

,
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Зошто ги лажеш луѓето ? Никоја италјанска кола нема поефтини делови од VW ili Audi....Јас возам ауди а4 од 1999, и ја носам на сервис да ми мењаат термостат, и знам имаше таму едно фиат пунто (2000-2002 год) со зафркната бош пумпа, па мајсторот и тој газдата звонеа и бараа баш пумпа, и најниско шо најдоа беше 250 евра, па мајсторот ме чука и ми вика , никад да не го мењаш аудито, за твоето ауди е 100 евра таа бош пумпа, башка си имаш полуксузна кола, и у све е болје од пунто.
Долго ме немаше,гледам не сте се опаметиле ич...Види вака,тоа твое Ауди со 400.000 км,си го платил гарант над 3000 евра..Пунтото вреди 2000-2300 евра максимум..И кое поефтино одржување,кога во СТАРТ јас го плаќам поскапо возилото..Јас веќе во СТАРТ го плаќам поскапо,а бош-пумпите се движат од 80-100 евра,нека не те лаже мајсторот,или и тој сирот незнае..Ти ли мене ќе ми кажуваш за бош-пумпи,кога за 100 евра ја средив комплет,ја однесов до Скопје,и со тие 100 евра механичарот ја извади и ја намести..Ми нудеа Bosch пумпа оригинал германска за 80 евра..Те рачунав за поотракан..
 
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.297
Поени од реакции
5.871
Тие што се продаваат на балканот се произведени во Турција (тојота). Квалитет под просек.[DOUBLEPOST=1419601639][/DOUBLEPOST]
Па смени ги амотртизерите, не може на кола купена на старо и не сменети амортизери да даваш генералицации
И Сузуки колите биле произведувани во Индија мислам и тоа со децении веке. Иначе Рено со години имале фабрика во Турција. Веројатно затоа и ден денес турциве многу Рено возат.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
И Сузуки колите биле произведувани во Индија мислам и тоа со децении веке. Иначе Рено со години имале фабрика во Турција. Веројатно затоа и ден денес турциве многу Рено возат.
Па Рено Скеник,Рено Сафран,се е тоа Made in Turkey,имаше една генерација на Фиат што беше во Турска,Албеа ми се чини дека беше..
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Рено Шамад ги заборавив
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Уфффффффф,вечна тема.....Ме чуди зошто модераторот на форумот не ја избрише,бидејки нема крај на постовите.....
Сум пишувал не знам колку пати ама изгледа некои луге не измиле уши оддамна или имаат проблем со тапанчињата......

Кој може да ме убеди дека увезено ауто од ЕУ со поминати 200 000км(тоа е факт и нема сила која може да ме разубеди дека не е така)е подобро од ауто купено од МК со дупло помала км и со сервисна историја(барем делумно додека била во гарантен рок).......

Барем знаеш дека е купена во МК,дека е прв или евентуално втор газда.Барем делумно ке фатиш ред у сервисна историја,или комплет ако ја оддржувал у овластен сервис.....

Сите знаат а се прават идиоти со сила,дека Блгарче и Румун у ЕУ за 50 евра ти прави фалш сервисна историја.Барем сега со модерните колор принтери и златен Фотошоп ке ти испринта што сакаш.....

Огласите се полни со увезени коли,кои се во сууууупер состојба????????Ко нова????????Која нова,бе?????Со 200 000км не може да биде ко нова.Таа била некогаш нова,ама сега е половна.........

Си ги потценивте возилата купени од домашните дилери поради една клима????????(Јас возев Фиат 20 години без клима,па еве сум жив сеуште),лиен бандаж(демека ако има ке лета!!!) и други тракаташки кои ама баш немаат никаква врска со општата состојба на возилото.Само шминка ништо повеке.....

Денес кај сестра ми беа муштерии за нејзиното БМВ кое патем речено е купено ново од салон 1999,и никако не можеа да ги убедат,дури и со давање на клуч од возилото дека има оригинални км и дека слободно можат да појдат кај сервисерот кој ке им ја потврди приказната........

2013 кога го продавав возилото на сопругата,човекот што го купуваше не веруваше дека има само 38000км за 10 години.Сега по 2 години кога се видовме случајно,ми кажа дека за овие две години само се вози и ништо повеке.......

За крај....
Слободно возете си ги половњаците од ЕУ.Само да знете дека ако не бевте вие сервисите ке немаа работа...Браво за вас

А оние кои купиле половно возило купено во МК,секоја чест.....
 

Rokko

SiFU 師父
Член од
30 мај 2014
Мислења
714
Поени од реакции
299
Уфффффффф,вечна тема.....Ме чуди зошто модераторот на форумот не ја избрише,бидејки нема крај на постовите.....
Сум пишувал не знам колку пати ама изгледа некои луге не измиле уши оддамна или имаат проблем со тапанчињата......

Кој може да ме убеди дека увезено ауто од ЕУ со поминати 200 000км(тоа е факт и нема сила која може да ме разубеди дека не е така)е подобро од ауто купено од МК со дупло помала км и со сервисна историја(барем делумно додека била во гарантен рок).......

Барем знаеш дека е купена во МК,дека е прв или евентуално втор газда.Барем делумно ке фатиш ред у сервисна историја,или комплет ако ја оддржувал у овластен сервис.....

Сите знаат а се прават идиоти со сила,дека Блгарче и Румун у ЕУ за 50 евра ти прави фалш сервисна историја.Барем сега со модерните колор принтери и златен Фотошоп ке ти испринта што сакаш.....

Огласите се полни со увезени коли,кои се во сууууупер состојба????????Ко нова????????Која нова,бе?????Со 200 000км не може да биде ко нова.Таа била некогаш нова,ама сега е половна.........

Си ги потценивте возилата купени од домашните дилери поради една клима????????(Јас возев Фиат 20 години без клима,па еве сум жив сеуште),лиен бандаж(демека ако има ке лета!!!) и други тракаташки кои ама баш немаат никаква врска со општата состојба на возилото.Само шминка ништо повеке.....

Денес кај сестра ми беа муштерии за нејзиното БМВ кое патем речено е купено ново од салон 1999,и никако не можеа да ги убедат,дури и со давање на клуч од возилото дека има оригинални км и дека слободно можат да појдат кај сервисерот кој ке им ја потврди приказната........

2013 кога го продавав возилото на сопругата,човекот што го купуваше не веруваше дека има само 38000км за 10 години.Сега по 2 години кога се видовме случајно,ми кажа дека за овие две години само се вози и ништо повеке.......

За крај....
Слободно возете си ги половњаците од ЕУ.Само да знете дека ако не бевте вие сервисите ке немаа работа...Браво за вас

А оние кои купиле половно возило купено во МК,секоја чест.....
Џабе убедуваш, кога јас мојот Мерцедес Е -класа, го земав од Германија од прв газда, ти знаеш ли што е вистинска сервисна книшка, кога го однесов и во Мак Ауто Стар,и ми ја подтврдија целата историја на колата. Си имаат некој нивен мерцедес интерен систем, кај што овластените сервисери за Мерцедес ги внесуваат сите податоци за колата. Плус чиката што го купил си го подигнал од Штудгарт од фабрика да речеме, и ми го даде писмото со честитка од директорот дека е благодарен што купил Мерцедес и ред други работи наведени. Ја таква кола имам купена половна, од Германија и има преку 270, 000 поминато ко саат работи. Вратите се затвараат ко да се нови, патосниците не се поцепани никаде. Тие ваши фиати, или ренолчиња, произведени од вукојебина што ги носат во МКД нови, и што се рокаат по нашиве патишта ни приближно не се со тој квалитет. Сакам да ти кажам дека да има превари, али ако не ти се брза се наоѓа ѕвер кола од Германија. Плус јас дека ја возам по наши патишта менувам 2 пати стабилизатори на предни тркала. Ама тој фиат што го викаш, на овие патишта е истресен уште повеќе, и е возен по макадам едно 1 000 км минимум, по нашиве села. Само Германско, за кола. Друго ти е само бледо копирање на нивното.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Џабе убедуваш, кога јас мојот Мерцедес Е -класа, го земав од Германија од прв газда, ти знаеш ли што е вистинска сервисна книшка, кога го однесов и во Мак Ауто Стар,и ми ја подтврдија целата историја на колата. Си имаат некој нивен мерцедес интерен систем, кај што овластените сервисери за Мерцедес ги внесуваат сите податоци за колата. Плус чиката што го купил си го подигнал од Штудгарт од фабрика да речеме, и ми го даде писмото со честитка од директорот дека е благодарен што купил Мерцедес и ред други работи наведени. Ја таква кола имам купена половна, од Германија и има преку 270, 000 поминато ко саат работи. Вратите се затвараат ко да се нови, патосниците не се поцепани никаде. Тие ваши фиати, или ренолчиња, произведени од вукојебина што ги носат во МКД нови, и што се рокаат по нашиве патишта ни приближно не се со тој квалитет. Сакам да ти кажам дека да има превари, али ако не ти се брза се наоѓа ѕвер кола од Германија. Плус јас дека ја возам по наши патишта менувам 2 пати стабилизатори на предни тркала. Ама тој фиат што го викаш, на овие патишта е истресен уште повеќе, и е возен по макадам едно 1 000 км минимум, по нашиве села. Само Германско, за кола. Друго ти е само бледо копирање на нивното.
Јас Фиатот го платив 1600 евра..Ти Мерцедесот колку го плати?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.478
Поени од реакции
7.794
Уфффффффф,вечна тема.....Ме чуди зошто модераторот на форумот не ја избрише,бидејки нема крај на постовите.....
Сум пишувал не знам колку пати ама изгледа некои луге не измиле уши оддамна или имаат проблем со тапанчињата......

Кој може да ме убеди дека увезено ауто од ЕУ со поминати 200 000км(тоа е факт и нема сила која може да ме разубеди дека не е така)е подобро од ауто купено од МК со дупло помала км и со сервисна историја(барем делумно додека била во гарантен рок).......

Барем знаеш дека е купена во МК,дека е прв или евентуално втор газда.Барем делумно ке фатиш ред у сервисна историја,или комплет ако ја оддржувал у овластен сервис.....

Сите знаат а се прават идиоти со сила,дека Блгарче и Румун у ЕУ за 50 евра ти прави фалш сервисна историја.Барем сега со модерните колор принтери и златен Фотошоп ке ти испринта што сакаш.....

Огласите се полни со увезени коли,кои се во сууууупер состојба????????Ко нова????????Која нова,бе?????Со 200 000км не може да биде ко нова.Таа била некогаш нова,ама сега е половна.........

Си ги потценивте возилата купени од домашните дилери поради една клима????????(Јас возев Фиат 20 години без клима,па еве сум жив сеуште),лиен бандаж(демека ако има ке лета!!!) и други тракаташки кои ама баш немаат никаква врска со општата состојба на возилото.Само шминка ништо повеке.....

Денес кај сестра ми беа муштерии за нејзиното БМВ кое патем речено е купено ново од салон 1999,и никако не можеа да ги убедат,дури и со давање на клуч од возилото дека има оригинални км и дека слободно можат да појдат кај сервисерот кој ке им ја потврди приказната........

2013 кога го продавав возилото на сопругата,човекот што го купуваше не веруваше дека има само 38000км за 10 години.Сега по 2 години кога се видовме случајно,ми кажа дека за овие две години само се вози и ништо повеке.......

За крај....
Слободно возете си ги половњаците од ЕУ.Само да знете дека ако не бевте вие сервисите ке немаа работа...Браво за вас

А оние кои купиле половно возило купено во МК,секоја чест.....
Другар кога те читам човек ќе помисли дека си некој домашен дилер. Колите што се продаваат нови во Македонија не се произведени за пазарот на европската унија, немаат како прво ист стандард за моторно масло. Најчесто се произведени во некоја второкласна фабрика.
За километрите на автомобилите кои доаѓаат од ЕУ доколку колата е редовно сервисирана во овластен сервис, многу лесно може да се провери во Македонија во друг овластен сервис каде и кога е сервисирана (во било која точка на Европа) и што е сменето, за информација сите овластени сервиси се компјутерски поврзани.

Многу ми се смешни тие огласи коа ги читам, колата не е од увоз :pos: као демек тоа е плус.

Деловите, маслата кои се користат за одржување на запад не се кинески, турски или бугарски. Така да не е ни чудо кога нова кола од МК на 150 000 е веќе за во одпад, а тие што доаѓаат од запад со (300 000 километри) немаат гајле.
 
Последно уредено:
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
А бе,дедо ми има поминато 94години во газот.Сега и да му офарбам коса,и да му облечам Левис,патики и да го кљукам со витамини,он пак има поминато 94 години......

Па не ме прави малоумен,кога не сум.270 000км се 270 000км и точка........
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.797
Поени од реакции
30.471
Само екстремите ги споредувате, а најголемиот дел случаи се некаде во средина.
Како што веќе рекоа, колите за македонскиот пазар не се со истиот квалитет како тие за западниот пазар. Ова е одамна позната реалност.
Од друга страна, многу понова кола е... подобра кола од многу постара (а поквалитетна) кола, се разбира во ситуација кога и двете се одржувани како што треба. Значи секоја одделна споредба... мора одделно да се споредува и проценува. ;)

Е сега тоа кажано, јас лично нова кола од МК никогаш не би купил. Половна да, во зависност од приликата и исплатливоста. Но би купил и кола увезена од запад ако е во добра состојба... Поентата е дека предност не давам на ниедна опција по дифолт, се зависи од самите случаи.

Иначе колава што сега ја возам е 17 години стара, и фалат неколку иљадарки до 150.000 поминати километри (100% реална непипана километража).... Моторот преде, воопшто не јаде масло, и освен пар каросериски ситници аутово може да тера уште долги години безбедно возење. Или барем додека не ни уведат строги „еуро„ стандарди и овде. :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom