Катче за инспирација - мудри/поучни/мотивирачки текстови

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
Поени од реакции
umot izbira i zaradi toa nastanuvaat problemite,,,ostanete bez izbor,,,shto i da se sluchi kade i da ste ,,levo ili desno,,na sredina ili ne,,,uzhivajte vo sevkupnosta na momentot,,,

Член од
10 мај 2010
Мислења
Поени од реакции
Еден маж кој моментално е на работа во странство и испраќа писмо до својата жена.
ДРАГА МОЈА!
Не можам да ти испратам пари овој месец, но затоа ти праќам 100 бакнежи!
Те сакам.
... Твојот сопруг, Ален

Еве што му одговорила сопругата после извесно време:
САКАН МОЈ!
Многу сум ти благодарна за 100-те бакнежи што ми го прати. Јас еве ти праќам сметки за трошоците:
- Млекарот се согласи за 2 бакнежи за едно млеко,
- Електричарот се согласи само после 7 бакнежи,
- Сопственикот на станот доаѓа секој ден за по 2-3 бакнежи,
- Во маркетот не примаа само бакнежи, па затоа требаше да им дадам и нешто друго…
- Други трошоци – 40 бакнежи.
... Те молам не се грижи за мене, имам останати уште 35 бакнежи и се надевам да ми стигнат до крајот на месецот.
Те молам одговори ми, како да ги планирам следните месеци?
Твојата сакана и верна сопруга !!!

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
Поени од реакции
,,,,,ako sakate da osloboduvate prvo morate na sebe da si gi stavite prangite,,,,,,,

Joshua_Tree

Samo na minuvanje...
Член од
21 март 2010
Мислења
Поени од реакции
Животот е натпревар без играчи...само публика,негодувања и аплаузи

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
Поени од реакции
,,,,,:icon_mrgr:,sudijata,,zhivot e natprevar kade gledachite se igrachi,,,,negoduvanjata i aplauzite se emanat na sudijata,,,,,,

Член од
10 мај 2010
Мислења
Поени од реакции
Никогаш не откажувајте се

Еден ден една млада девојка се возела заедно со нејзиниот татко. Возејќи се по патот тие наишле на бура. Младата девојка го прашала нејзиниот татко: “Што би требало да направам сега?“.

Нејзинот татко на ова одгворил: “Само продолжи да возиш“.
Колата почнала да оди сè повеќе и повеќе кон едната страна, носена од бурата,и невремето станувало сè полошо и полошо.
“Што да правам?“ – повторно прашала девојката.
“Продолжи да возиш“ – ѝ одгворил нејзиниот татко.
После неколку метри возење, младата девојка забележала други автомобили како се вовлечени во бурата и сето тоа преставувало причина за да се зголеми нејзиниот страв. Таа му рекла на татко си: “Морам да застанам, скоро ништо не гледам пред мене, ужасно е, сите ќе бидеме повлечени од бурата!“
Нејзиниот татко на ова одговорил: “Немој да се откажуваш, само продолжи да возиш!“
Бурата била толку страшна, но таа никако не престанувала да вози.
Набрзо таа почнала да гледа малку појасно. После неколку извозени километри младата девојка се наоѓала повторно на сува земја а сонцето излегло меѓу облаците.
Нејзиниот татко и рекол: “Сега можеш да застанеш и да излезеш надвор.“
А таа го запрашала: “Но зошто сега?“
Татко ѝ на ова одговорил: “Кога ќе излезеш, погледни наназад за да ги видиш луѓето кои се откажаа и се сеуште во бурата, а ти бидејќи никако не се откажа за тебе бурата сега е завршена.“
Ова е сведоштво за секој кој минува низ “тешки времиња“.

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
Поени од реакции
,,,,koga se odbegnuva stradanjeto se odbegnuva i blazhenstvoto,,,,,koga se odbegnuva problemot se odbegnuva i negovoto reshenie,,,,,

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
Поени од реакции
Да се е*еш сам себеси у мозок- се нарекува СОВЕСТ;)
мада на руски пофино звучи и ја доловува поентата :P Искусство трахать самој себе мозг называетсја СОВЕСТЬ!

Член од
1 февруари 2012
Мислења
Поени од реакции
Не го расипувај тоа што го имаш, посакувајќи го тоа што го немаш. Тоа што го имаш сега, некогаш било меѓу работите што само си ги посакувал! Непознат автор

Bodhidharma

Член од
17 септември 2011
Мислења
Поени од реакции
Hearing the news that a man known as The Old Guy existed, Confucius went to see him. When he
met Lao Tzu he could feel that here was a man of great understanding, great intellectual integrity,
great logical acumen, a genius. He could feel that something was there, but he couldn’t catch hold
of it. Vaguely, mysteriously, there was something; this man was no ordinary man although he looked
absolutely ordinary. Something was hidden; he was carrying a treasure.
Confucius asked, ”What do you say about morality? What do you say about how to cultivate good
character?” – because he was a moralist and he thought that if you cultivate a good character that
is the highest attainment.
Lao Tzu laughed loudly, and said, ”If you are immoral, only then the question of morality arises. And
if you don’t have any character, only then you think about character. A man of character is absolutely
oblivious of the fact that anything like character exists. A man of morality does not know what the
word ‘moral’ means. So don’t be foolish! And don’t try to cultivate. Just be natural.”
And the man had such tremendous energy that Confucius started trembling. He couldn’t stand him.
He escaped. He became afraid – as one becomes afraid near an abyss. When he came back to
his disciples, who were waiting outside under a tree, the disciples could not believe it. This man had
been going to emperors, the greatest emperors, and they had never seen any nervousness in him.
And he was trembling, and cold perspiration was coming, pouring out from all over his body. They
couldn’t believe it – what had happened? What had this man Lao Tzu done to their teacher? They
asked him and he said, ”Wait a little. Let me collect myself. This man is dangerous.”
And about Lao Tzu he said to his disciples: ”I have heard about great animals like elephants, and I
know how they walk. And I have heard about hidden animals in the sea, and I know how they swim.
And I have heard about great birds who fly thousands of miles away from the earth, and I know
how they fly. But this man is a dragon. Nobody knows how he walks. Nobody knows how he lives.
Nobody knows how he flies. Never go near him – he is like an abyss. He is like a death.”
And that is the definition of a Master: a Master is like death. If you come near him, too close, you
will feel afraid, a trembling will take over. You will be possessed by an unknown fear, as if you are
going to die. It is said that Confucius never came again to see this old man.

OSHO-Lover

Konecno Sloboden...
Член од
2 декември 2011
Мислења
Поени од реакции
'Consciousness expresses itself through creation. This world we live in is the dance of the creator. Dancers come and go in the twinkling of an eye but the dance lives on. On many an occasion when I am dancing, I have felt touched by something sacred. In those moments, I felt my spirit soar and become one with everything that exists.​
I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved. I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave. I become the singer and the song. I become the knower and the known. I keep on dancing then it is the eternal dance of creation. The creator and creation merge into one wholeness of joy. I keep on dancing ... and dancing ... and dancing. Until there is only ... the dance.'​
-- Michael Jackson​

OSHO-Lover

Konecno Sloboden...
Член од
2 декември 2011
Мислења
Поени од реакции
Hearing the news that a man known as The Old Guy existed, Confucius went to see him. When he
met Lao Tzu he could feel that here was a man of great understanding, great intellectual integrity,
great logical acumen, a genius. He could feel that something was there, but he couldn’t catch hold
of it. Vaguely, mysteriously, there was something; this man was no ordinary man although he looked
absolutely ordinary. Something was hidden; he was carrying a treasure.
Confucius asked, ”What do you say about morality? What do you say about how to cultivate good
character?” – because he was a moralist and he thought that if you cultivate a good character that
is the highest attainment.
Lao Tzu laughed loudly, and said, ”If you are immoral, only then the question of morality arises. And
if you don’t have any character, only then you think about character. A man of character is absolutely
oblivious of the fact that anything like character exists. A man of morality does not know what the
word ‘moral’ means. So don’t be foolish! And don’t try to cultivate. Just be natural.”
And the man had such tremendous energy that Confucius started trembling. He couldn’t stand him.
He escaped. He became afraid – as one becomes afraid near an abyss. When he came back to
his disciples, who were waiting outside under a tree, the disciples could not believe it. This man had
been going to emperors, the greatest emperors, and they had never seen any nervousness in him.
And he was trembling, and cold perspiration was coming, pouring out from all over his body. They
couldn’t believe it – what had happened? What had this man Lao Tzu done to their teacher? They
asked him and he said, ”Wait a little. Let me collect myself. This man is dangerous.”
And about Lao Tzu he said to his disciples: ”I have heard about great animals like elephants, and I
know how they walk. And I have heard about hidden animals in the sea, and I know how they swim.
And I have heard about great birds who fly thousands of miles away from the earth, and I know
how they fly. But this man is a dragon. Nobody knows how he walks. Nobody knows how he lives.
Nobody knows how he flies. Never go near him – he is like an abyss. He is like a death.”
And that is the definition of a Master: a Master is like death. If you come near him, too close, you
will feel afraid, a trembling will take over. You will be possessed by an unknown fear, as if you are
going to die. It is said that Confucius never came again to see this old man.
Oва да не е од Ошо бидејки ми личи на неговиот стил на зборење?

Erich Zann

Модератор
Член од
13 мај 2012
Мислења
Поени од реакции
People were created to be loved.
Things were created to be used.
The reason why the world is in chaos,
is because things are being loved,
and people are being used
(Ова е од нетов некогаш и негде налетав но не паметам каде)

Барав човек, но пронајдов волк. Кога се загледав добро во очите на волкот, единствено нешто што успеав да видам беа исплашените очи на едно невино јагне, оставено да живее под маската на волкот. И така човекот беше волк, а волкот беше јагне, а јас.......јас бев недефинирано ,,животно" кое се обидуваше да се дефинира но не успеа.........
(мое рандом размислување во време на досада)

Hyperz

Изгубен во времето и просторот...
Член од
13 август 2011
Мислења
Поени од реакции

Kajgana Shop

На врв Bottom