.Sky.
Заменик министер без титула
- Член од
- 15 февруари 2013
- Мислења
- 6.857
- Поени од реакции
- 7.241
Еве некои сообраќајки кои се имаат неодамна случено.
Пијан прилепчанец усмрти велосипедист
Велосипедист чиј идентите засега не е познат, загина во сообраќајна несреќа која вчера вечерта се случила во Прилеп.
Во велосипедистот удрил автомобил „Рено“, управуван од 54-годишниот прилепчанец Т.М., при што истиот се здобил со тешки телесни повреди и по укажаната лекарска помош во ЈЗУ-Прилеп бил префрлен во Ургентен центар Скопје, каде им подлегнал на истите.
Увид на лице место извршиле ИС, ОЈО и екипа од ПС-Прилеп. Над возачот извршено е алкотестирање при што е утврдено присуство на алкохол во крвта од 0,25 промили.
Еве друг сличен ваков случај
Синоќа во 19 часот на булевар „Југославија“, на Пластичарската улица во близина на надвозникот кај Бит Пазар, се случила страотна сообраќајна несреќа во која велосипедист бил тешко повреден.
Велосипедистот се движел по средината на булеварот и во моментот кога сакал да премине на другата страна од коловозот бил удрен од возило марка „голф“ со скопски регистерски таблички, тврдат очевидците кои се нашле на местото на несреќата. Момчето било веднаш пренесено во Ургентниот Центар во Скопје.
Тешка сообраќајка пред Судска Палата во која настрада велосипедист
Автомобил со скопски таблички удрил во велосипедист. Страшна сообраќајка се случила на крстосницата кај Судска палата во Скопје.
Тешко повреден велосипедист кај Здружение на возачи
Сообраќајна несреќа кај Здружение на возачи во Струмица. Претпладнево во 11 часот товарно возило со скопски регистарски таблички на фирмата „Жито лукс“ управувано од 39-годишниот Д.Ј од Пробиштип удрило во велосипедистот Б.М (70) од Струмица.
Повреденото лице веднаш е префрлено во Општата болница во Струмица каде биле констатирани тешки телесни повреди. По укажаната помош старецот е префрлен на лекување во Скопје. Екипи на надлежните институции извршија увид на местото на несреќата за да се откријат причините поради кои дошло до сообраќајката. Првично, се претпоставува дека велосипедистот преминувајќи преку улица не го видел камионот кој директно удрил во него.
Ова се само еден мал дел од сообраќајните незгоди кои се случуваат со велосипедисти ширум Македонија. Бидејќи јас возам секој ден точак сум се нашол очи во очи со смрта очигледно сум имал среќа што сум останал жив. Од моја гледна точка ситуацијата во нашиот град Скопје за возење е премногу лоша од прва причина што нема патеки за возење точак каде што е убаво обележано дека тоа е патека за велосипедисти каде што луѓе со деца колички не треба да се движат исто и да не си ги паркираат своите возила на истата патека. Но кај нас иако има доста малце такви петеки исто и како да ги нема бидејќи на нив се паркираат возила па често треба да правиш горе долу со точакот и исто пред тебе се шетаат мајки со деца на истата патека каде што е за возење точак. Друга работа е тоа што самите велосипедисти не комуницираат со возачите јасно е дека наеднаш свртуваат или лево или пак десно а без при тоа да се даде до знаење дека ке се врти но од друга страна ги обвинувам возачите на моторните возила кои сите брзаат некаде да стигнат а без при тоа незнаат да внимаваат на другите учесници во сообраќајот и се однесуваат како целата лента е нивна и секогаш се надминати во брзината од која е дозволена. Џабе е критична маса и останатите такви тракатанци кога не се прави нешто сосема конкретно да се надминат сите овие проблеми бидејќи сепак се работи за живот, за нечиј живот можеби ќе кажеме ај ме боли уво но сепак можете и вие некој ден да бидете повредени.
Прво сакам нешто да напоменам околу комуникацијата помеѓу велосипедист и возач на моторно возило.
За безбедно возење нужна е комуникацијата со возачите на автомобили. Освен основната сигнализација за лево и десно свртување (кревање на левата или десната страна), се препорачуваат и следните рачни сигнали:
„Ве молам, забавете и останете зад мене“ - од левата страна на телото раката е свиткана во лактот, подлактицата свиткана надолу, дланката отворена спрема возачот и покажува надолу.
Целта на овој сигнал е да му објасните на возачот зад Вас дека моментно не е добро да Ве заобиколи (можеби сте во свиок или морате да совладате некоја дупка) и оти ќе мора малку да почека;
„Сега е добар момент да ме заобиколите“- со левата рака направете кружно движење надолу давајќи на знаење дека сега го пропуштате автомобилот. Овој сигнал е мошне корисен оти му дава на знаење на возачот кога може да Ве заобиколи.
Со сигналите за забавување и заобиколување можете да го контролирате сообраќајот околу себе.
„Благодарност на возачот за почитувањето на Вашите сигнали“- стоперски палец угоре, насмевка на лицето и потврда со движење на главата во знак на благодарност.
Без оглед колку чудно звучи, ова е најважен сигнал кој можете да го користите зашто ќе потврдите, а и наградите возачот за неговото трпение и почитување на Вашата сигнализација.
Се смета дека ваквите сигнали со време ќе ги едуцираат возачите за потребите на велосипедистите. А заедно со нив се препорачува и тн. офанзивно возење. Тоа значи дека треба да се вози речиси цел метар од ивицата на тротоарот, никако не на самата ивица. Таквото возење се смета за најбезбедно. Возачите на автомобили подобро ќе Ве забележат наместо да пројурат, а и полесно ќе ги избегнете пречките, како што се дупки и шахти. При офанзивното возење спомнатите сигнали ќе придонесат за подобра комуникација со другите возачи во сообраќајот.
Треба да се спомнат и правилното носење на соодветен шлем, носење на очила за сонце и користење на технички исправен велосипед со добри сопирачки и прописно напумпани гуми.
Меѓутоа, судејќи според урбаната возачка (не)култура, најважно е да не се обрнува внимание на агресивните возачи. При средба со таков треба да го игнорирате и да не влегувате во каква било комуникација.
Прашањето би било следново на кој начин треба да се подобрат условите за возење на велосипед во Македонија на кој начин. Сигурно има некој тука на форумов доста кои се разбираат доста повеќе од мене во тој дел каде што да се стави нешто на хартија а при тоа, тоа да се испрати до надлежните бидејќи сите овие несреќи се случуваат поради сите ти е работи кои ги споменав погоре во текстот.
Слободно продолжте вие
Пијан прилепчанец усмрти велосипедист
Велосипедист чиј идентите засега не е познат, загина во сообраќајна несреќа која вчера вечерта се случила во Прилеп.
Во велосипедистот удрил автомобил „Рено“, управуван од 54-годишниот прилепчанец Т.М., при што истиот се здобил со тешки телесни повреди и по укажаната лекарска помош во ЈЗУ-Прилеп бил префрлен во Ургентен центар Скопје, каде им подлегнал на истите.
Увид на лице место извршиле ИС, ОЈО и екипа од ПС-Прилеп. Над возачот извршено е алкотестирање при што е утврдено присуство на алкохол во крвта од 0,25 промили.
Еве друг сличен ваков случај
Синоќа во 19 часот на булевар „Југославија“, на Пластичарската улица во близина на надвозникот кај Бит Пазар, се случила страотна сообраќајна несреќа во која велосипедист бил тешко повреден.
Велосипедистот се движел по средината на булеварот и во моментот кога сакал да премине на другата страна од коловозот бил удрен од возило марка „голф“ со скопски регистерски таблички, тврдат очевидците кои се нашле на местото на несреќата. Момчето било веднаш пренесено во Ургентниот Центар во Скопје.
Тешка сообраќајка пред Судска Палата во која настрада велосипедист
Автомобил со скопски таблички удрил во велосипедист. Страшна сообраќајка се случила на крстосницата кај Судска палата во Скопје.
Тешко повреден велосипедист кај Здружение на возачи
Сообраќајна несреќа кај Здружение на возачи во Струмица. Претпладнево во 11 часот товарно возило со скопски регистарски таблички на фирмата „Жито лукс“ управувано од 39-годишниот Д.Ј од Пробиштип удрило во велосипедистот Б.М (70) од Струмица.
Повреденото лице веднаш е префрлено во Општата болница во Струмица каде биле констатирани тешки телесни повреди. По укажаната помош старецот е префрлен на лекување во Скопје. Екипи на надлежните институции извршија увид на местото на несреќата за да се откријат причините поради кои дошло до сообраќајката. Првично, се претпоставува дека велосипедистот преминувајќи преку улица не го видел камионот кој директно удрил во него.
Ова се само еден мал дел од сообраќајните незгоди кои се случуваат со велосипедисти ширум Македонија. Бидејќи јас возам секој ден точак сум се нашол очи во очи со смрта очигледно сум имал среќа што сум останал жив. Од моја гледна точка ситуацијата во нашиот град Скопје за возење е премногу лоша од прва причина што нема патеки за возење точак каде што е убаво обележано дека тоа е патека за велосипедисти каде што луѓе со деца колички не треба да се движат исто и да не си ги паркираат своите возила на истата патека. Но кај нас иако има доста малце такви петеки исто и како да ги нема бидејќи на нив се паркираат возила па често треба да правиш горе долу со точакот и исто пред тебе се шетаат мајки со деца на истата патека каде што е за возење точак. Друга работа е тоа што самите велосипедисти не комуницираат со возачите јасно е дека наеднаш свртуваат или лево или пак десно а без при тоа да се даде до знаење дека ке се врти но од друга страна ги обвинувам возачите на моторните возила кои сите брзаат некаде да стигнат а без при тоа незнаат да внимаваат на другите учесници во сообраќајот и се однесуваат како целата лента е нивна и секогаш се надминати во брзината од која е дозволена. Џабе е критична маса и останатите такви тракатанци кога не се прави нешто сосема конкретно да се надминат сите овие проблеми бидејќи сепак се работи за живот, за нечиј живот можеби ќе кажеме ај ме боли уво но сепак можете и вие некој ден да бидете повредени.
Прво сакам нешто да напоменам околу комуникацијата помеѓу велосипедист и возач на моторно возило.
За безбедно возење нужна е комуникацијата со возачите на автомобили. Освен основната сигнализација за лево и десно свртување (кревање на левата или десната страна), се препорачуваат и следните рачни сигнали:
„Ве молам, забавете и останете зад мене“ - од левата страна на телото раката е свиткана во лактот, подлактицата свиткана надолу, дланката отворена спрема возачот и покажува надолу.
Целта на овој сигнал е да му објасните на возачот зад Вас дека моментно не е добро да Ве заобиколи (можеби сте во свиок или морате да совладате некоја дупка) и оти ќе мора малку да почека;
„Сега е добар момент да ме заобиколите“- со левата рака направете кружно движење надолу давајќи на знаење дека сега го пропуштате автомобилот. Овој сигнал е мошне корисен оти му дава на знаење на возачот кога може да Ве заобиколи.
Со сигналите за забавување и заобиколување можете да го контролирате сообраќајот околу себе.
„Благодарност на возачот за почитувањето на Вашите сигнали“- стоперски палец угоре, насмевка на лицето и потврда со движење на главата во знак на благодарност.
Без оглед колку чудно звучи, ова е најважен сигнал кој можете да го користите зашто ќе потврдите, а и наградите возачот за неговото трпение и почитување на Вашата сигнализација.
Се смета дека ваквите сигнали со време ќе ги едуцираат возачите за потребите на велосипедистите. А заедно со нив се препорачува и тн. офанзивно возење. Тоа значи дека треба да се вози речиси цел метар од ивицата на тротоарот, никако не на самата ивица. Таквото возење се смета за најбезбедно. Возачите на автомобили подобро ќе Ве забележат наместо да пројурат, а и полесно ќе ги избегнете пречките, како што се дупки и шахти. При офанзивното возење спомнатите сигнали ќе придонесат за подобра комуникација со другите возачи во сообраќајот.
Треба да се спомнат и правилното носење на соодветен шлем, носење на очила за сонце и користење на технички исправен велосипед со добри сопирачки и прописно напумпани гуми.
Меѓутоа, судејќи според урбаната возачка (не)култура, најважно е да не се обрнува внимание на агресивните возачи. При средба со таков треба да го игнорирате и да не влегувате во каква било комуникација.
Прашањето би било следново на кој начин треба да се подобрат условите за возење на велосипед во Македонија на кој начин. Сигурно има некој тука на форумов доста кои се разбираат доста повеќе од мене во тој дел каде што да се стави нешто на хартија а при тоа, тоа да се испрати до надлежните бидејќи сите овие несреќи се случуваат поради сите ти е работи кои ги споменав погоре во текстот.
Слободно продолжте вие