Ај на кратко, пошто сум на излегување.
Верувам дека мојот пост ти е малку нејасен.
Вака: свештеникот, кој го исповеда покајникот, во името Христово, ги отпушта (да на кажам: простува) гревовите од покајникот. Улогата на свешетникот,. при чинот на исповеста , е да биде сведок дека покајникот ја исполнил својата христијанска должност да се исповеда, онака како што наложува православната Црква (со претходен пост, после кој следи покајание/исповест па следи причеста со Тајните Христови). Свештеникот, кој сам по себе е обиченен смртник, и кој и самиот има гревови, неможе да ги прости гревовте онака како тоа го простува Сам Христос. Но, како веќе реков, свештеникот, кој исповеда некого, преку разрешителната молитва упатена до Христа, во името Христово, ги отпушта исповеданите гревови од покајнкот.
Барањето логика во Светите Тајни не е баш мудро: тогаш, тие не би ни биле Тајни, туку општо позната работа. Практикувањето на Светите Тајни има свои последици. Во случајот со исповеста, веќе ги наведов: гревот, кој е исповедан и покајан, покајникот го заборават и таквиот грев не ја оптеретува совеста од оној кој се кае, па така, можам да бидам сигурен дека Сам Бог ми простил за гревот. Гревот пак, кој е лошо исповедан („одоколу„) , гревот кој е повторно сторен, или гревот кој ја „чепка„ совеста, треба да да се исповеда одново и одново, се додека не бидеме сигурни дека Сам Бог (а не свештеникот) ни го простил и таквиот грев.
Се надевам дека сега е малку појасно.