Да ти се позлати тастатурата.
Се согласувам дека возилата со мотор со внатрешно согорување ја загадуваат околината, но не верувам дека така брзо ќе ги снема бидејќи одеднаш се појавила некаква еколошка свест кај автомобилската индустрија, туку бидејќи како што ти спомна, конечно им дошол паметот на државите кои стануваат се позависни од увоз на нафта и гас.
И во целост се согласувам со тебе за тоа дека треба прво да умрат крвопијците од фамилиите кои ги водат банкарските и корпорациските картели, само внимавај @
Human да не ти го прочита овој дел од коментарот, експресно ќе те етикетира како душман на Америка и западот.
Има повеќе причини за тоа, и само повеќе причини и се надоврзуваат што ги тера работите во тој правец. Не знам колку тешко или лесно ќе биде, можам само да говорам дека прогнозата стана пооптимистична во однос на таа што беше пред 10ина години, што значи нешто во меѓувреме се сменило во светски рамки што ги натерало футуристите да ја променат прогнозата за годиниве што доаѓаат.
Инаку не сум нити про-западно ориентиран нити ја сакам ни мразам Америка. Она што ми смета е насоката на плутархизирање на државата, капитализмот сам по себе не ми смета. Мада истите вампири дејствуваат и во Европа, кога ќе размислам, не е се лимитирано во Америка и Канада. Проблемот во таквите династии e што од мали нозе полека се требени новите генерации кои треба да ги заменат старите. Затоа и покрај тоа што еден Рокфелер умре, има доста помлади кои ќе го заменат. Иако Сорос е пред крајот, со една нога в гроб, син му веќе полека го презема кормилото итн. Тука е коренот на проблемот, цикличното одржување на статус квото преку нови генерации кои ја преземаат улогата од нивните родители.
На што ќе летаат авионите, на батерии
Тие забрани и стандарди важат само ако некој ги изгласа, не е божја заповед да важат одредени норми на издувни гасови. А, ќе бидат изгласувани се додека економијата ќе може да ги издржи, или се додека не се наруши значајно стандардот на луѓето. Може некој да забрани да се возат возила свс, но ако за сметка на тоа се наруши преносот на луѓе, идеи и стока (
) толку ќе трае таа забрана и власта која тоа ќе сака да го спроведе. И не е проблем да се направи електрично возило, проблем се батериите, брзината на полнење и производството и снабдувањето со струја воопшто.
Бај д веј, кој е значаен "футурист"
Една од по-фазла професиите кои можам да ги замислам.
Тебе ти е смешно, но од 195, 147 го ратификуваа
Парискиот Климатски Договор. Да е некоја небитна работа нема да има повик кон толку држави да се приклучат кон оваа кауза. Нормално дека станува збор за различни држави, и договорот е скоцкан на начин на кој секоја држава во рамки на нејзината економија ќе ги прави побараните промени, а не еден калап кој сите треба да го посвојат. Сигурно ако тебе ти текнало за импактот врз транспортот на луѓе и стока, на нив им текнало прво, и земени се в предвид сите тие работи.
Во однос на авионите - уште пред 5 години имаше тест-погони кои требаше да работат на
масло. Успешни беа првичните резултати но проценката беше дека премногу ќе кошта. Има и други поефикасни идеи - како ликвификација на алги (кои лесно се растат во затворен систем, и може да се произведуваат во толкава количина колку што е потребно за потребите на авио-превозниците. Таквото
биогориво би требало да се имплементира и кај морскиот транспорт (заедно со соларна енергија, која кај авионите ќе биде застапени на површинскиот дел од авионите и на крилата).
НАСА и ред други веќе спремаат нови генерации на авио-превозни средства и тоа со суперсонична брзина, кои треба да бидат влезени во комерцијална употреба.
X-plane линијата. Да не збориме за линијата летала кои ќе бидат исто така за комерцијална употреба а ќе летаат над облачната покривка (каде и подобро ќе биде искористена сончевата енергија доколку имаат надоградба на соларна технологија врз трупот). Ова се официјални проекти, не мои измислици. За тоа како ќе се решат одредени проблеми веројатно ќе треба да удриш Гугл. Најситните детали се уште не ги знам, ова што го знам сум го дознал затоа што градам футуристична временска линија ради потребите на некои научно фантастични приказни што ги пишувам, и нормално е да се консултирам со предвидени трендови и футуристички прогнози. Во однос на тоа кои се значајни футуристи - Реј Курцвел, Џејсон Силва, Мичио Каку, Жак Фреско, Џејмс Ловлок, Бакминстер Фулер и многу други живи и мртви. Тоа што некои од нив не се познати не значи дека не знаат што зборат.
Mnogu si optimisticen, momentalno letaat iljadnici avioni i nema nitu eden sto raboti na alternativna energija, isto i brodovi, osven voenite koi rabotat na nuklearen pogon, kako ti ocekuvas za 20 godini 100% da se isfrlat ovie koga seuste nemas ni osnova kade i kako bi se implementirala taa tehnologija, i dali voopsto postoi? Za 20 godini moze elektricnite vozila bi bile okolu 30% od vkupniot broj, a drugiot del bi bile hibridni vozila koi rabotat na struja i na benzin. I toa zboram za novi koli sto togas bi se proizveduvale.
Не јас, туку тие што тоа им е струка се оптимистични, врз основа на сегашни трендови и тоа што набрзо следува да биде пуштено во масовна употреба. За авионите и бродовите ете имаш над твојот цитат, во однос на тоа дали ова ќе биде реалност за 20 години - Можеби да, можеби не. Може да се сменат многу работи до тогаш, и на полошо и на подобро. Дваесет години не се малце, за некого се и цел живот до сега. Ти изгледа малку затоа што сме навикнати прогресот да го гледаме споро во однос на технологијата, ама овој прогрес зависи и од други фактори, како што е кризата со климатските промени, така да ако ти се чини дека временската рамка е мала и дека им се брза, тоа е затоа што навистина им се брза, бидејќи како што реков и претходно, се ближиме до критична точка.
Тие што го потпишале Парискиот договор не влегле слепо, свесни се во што се впуштаат, и дека веројатно на кратка стаза економијата може малку да им се раздрма, но проблемот е поголем од било која индивидуална држава и нејзината економија. Стабилната економија нема да остане многу стабилна ако климатските промени удрат најпосле по земјоделските гранки, по изворите и резервите на вода, ако од зголемената глобална температура, битни животински видови во ланецот на исхрана почнат да изумираат масовно. Тоа нема да има ефект врз економијата? Колку би ти вредела тогаш стабилната економија се до тој настан? После таква катастрофа се ти се множи со нула. Сметам дека државите кои го потпишале договоров се свесни и за последиците ако успеат, и ако не успеат.