Иднина на дизел моторите после скандалот со VW

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од teneke, 25 септември 2015.

  1. *phoenix*

    *phoenix*

    Член од:
    4 јули 2008
    Мислења:
    6.038
    Допаѓања:
    1.713
    За електромоторите можеби сум грешка. Податокот за близу 90% ми е постар и не се однесуваше на автомобилски електромотор. Моторите со внатрешно согорување користат 30-45% од енергијата на горивото т.е. толкав процент претвараат во механичка енергија. Дел од таа енергија се користи за погонување на останати системи на моторот и возилото, а дел преку замавникот се предава кон трансмисијата каде има дополнителни загуби. Тие загуби не се предизвикани од недостатоци на моторот.
     
  2. мкд владе

    мкд владе Гостин

    Член од:
    21 ноември 2009
    Мислења:
    10.527
    Допаѓања:
    6.505
    Јас пак пак би ти рекол, не е проблемот во електричниот мотор како агрегат. Супер си е тој. Малце делови, лесен за изработка, проверен и докажан итн итн. Резервоарот е проблем, начинот на складирање на енергијата за тој мотор за тој да стане автономен во граници на денешните автомобили и со тоа релативно безболно прифатлив за корисниците. Тоа е маката. И не само кај произведувачите на електрични автомобили. Истата мака ја имаат и произведувачите на електрична енергија од алтернативни извор како сонце ветер итн итн. Не е проблемот да се добие електрична енергија од сонце или ветер, проблемот е како таа да се складира и да се употреби тогаш кога е потребно а не тогаш кога има сонце или ветер. Како што гледаш кај бензинските и дизел па и кај ЛПГ тој проблем е решен како што е решен но има една мана а тоа е што имаме загадување како нуспроизвод а и количините се ограничени. Кај електричните е решен со акомулатрои но сега засега тоа многу убаво звучи на хартија, во реалноста не е така и затоа се шлепаат зад бензинците и дизелот и покрај тоа што се еколошки или незнам какви. Ако смислат во меѓувреме некое пратично решение за овој проблем пеки, ако не сеуште си седам на ставот дека оваа технологија е ќорсокак во автомобилизмот.
    Водородот се добива како што се добива, не значи дека нема да се изнајде начин да се добива економски и еколошки подобро. Убавото е во тоа што го има во неограничени колични и не загадува при негово согорување. Ете теоретски да земеме дека би се добивал од алтернативни извори на енергија на пример од сонце и ветер или од хидроцентрали наместо од фосилни горива. Дали тогаш би било ок ? Другата убава работа е што и моменталната технологија е многу слична и блиска на тоа што населението е научено и префрлувањето на таа технологија не би требало да биди толку трауматично а тоа верувај многу значи при реални услови. Едно е да му речиш на некој дека ако купи возило на водород едниствено што ке смени во начинот на живот и возење ќе биди само горивото а друго е да му речиш ама знаеш со една батерија во најдобри услови ке можеш да поминеш 200км па после треба да ја полниш неколку сати, па по некоја година треба да ги смениш пошто нема да можиш да поминеш 200 туку 50 км со едно полнење итн итн итн. Па да пазиш да не ја газиш многу оти тие 200 наеднаш ке станат 100 па ако се најдиш којзнае каде ке треба да правиш пауза дури се наполнат и ке им го скратиш векот на користење. Има тука многу ако што не им се решени и се реална пречка за да станат масовно превозно средство општо прифатено до сите.
    --- Споено дупло мислење, 18 јуни 2017 ---
    Натаму тргна замаецот, трендот или лобирањето.
    Чинам така беше и со нуклеарните централи ама после неколку мали хаварии тој тренд некако нагло се смени. Од друга страна кога сме кај добивањето на електрична енергија од нуклеарни централи имаше истражувања и обиди на сосем поинаков тип на нуклеарни централи кои според истражувањата биле каде каде побезбедни дури и при пробив на јадротот и користеја друг вид на гориво арно ама ......
    Сега нема да навлегувам во тие истражувања дали се точни или изводливи ама и при сета заштита и сигурносни мерки одвреме навреме се случва хаварија и се контаминира огромно пространство со несогледливи последици по животот на човекот и природата и тоа на долг рок. А едно време ги рачунаја како најеколошки и најисплатлив начин на добивање на електрична енергија.
     
    Последно уредено: 18 јуни 2017
    На *phoenix* му/ѝ се допаѓа ова.
  3. *phoenix*

    *phoenix*

    Член од:
    4 јули 2008
    Мислења:
    6.038
    Допаѓања:
    1.713
    Тоа би било идеално решение. Моторите со внатрешно согорување се високо развиени и доколку се користи гориво кое е 100% еколошко тогаш сме добиле џек-пот.
     
  4. мкд владе

    мкд владе Гостин

    Член од:
    21 ноември 2009
    Мислења:
    10.527
    Допаѓања:
    6.505
    Да не се лажиме и водородот си има свои мани инаку досега ќе беше масовно на улиците. Но ако правиме споредба со електричните тогаш вредеше да се инвестира и да се форсира таа технологија наспроти да се форсира во автомобили на батерии.
    И еколошки да се на исто ниво со дизелот и нафтата во поглед на загадувањето при неговото производство , складирање и дистрибуција пак водородот би бил во предност наспроти дизелот и бензинот пошто го има во неограничени колични и нуспроизвод би била вода. Ете покрај ова и загадувањето би се дислоцирало од населените места во места каде што и сега се произведува струјата. Нешто како климите за греење. Тие не загадуваат онаму каде греат но сепак користат ел.енергија која во 99.9% барем кај нас доаѓа од фосилни горива па не гледам дека некој се буни околу тоа.
     
  5. Human

    Human Explorer

    Член од:
    10 октомври 2009
    Мислења:
    10.940
    Допаѓања:
    2.781
    Е сега не заебавај, кое лобирање? Лобирањето на нафтената индустрија? Или можеби лобирањето на автопроизводителите?

    И едните и другите со крајни сили се борат против електричните автомобили, едните заради што ќе немаат на кого да ја продаваат нафтата, а другите заради огромните инвестиции што мора да ги прават за комплетно нов тип на возила.
    Никој освен еден или два автопроизводители немаа никаков план за производство на електрични возила се додека Тесла не ги растури во сегментот за луксузни возила, па мораат да инвестираат.

    Да не ја спомнуваме моќта на нафтената индустрија, особено во САД каде на дело се виде што направи последните неколку месеци со Трамп.
     
  6. мкд владе

    мкд владе Гостин

    Член од:
    21 ноември 2009
    Мислења:
    10.527
    Допаѓања:
    6.505
    Од кај да знам јас, си прајме муабет ако не пак. Јас тоа што знам ти кажав. На другите индустрии многу многу повеќе им фалат тие твои фамозни акомулатори кои би траеле 30 години и би имале перформанси како што ти тука ги опиша. Досега ке ги видев некаде пошто колку толку во таа бранша сум. Не се викаат џабе сончевата ,ветерната и сите други кои зависат од надворешни фактори да произведат струја алтернативни извори на енергија. Баш ради тие акомулатори на енергија. Не ги бива и не бркаат работа. И тоа пази таму воопшто не е проблем нити просторот, нити тежината на истите. Само да бркаат работа. Баш пред некој ден си гледав на јутуб онака за батерии нови технологии. Чиниш завршена работа и се чудиш оти ги нема во секое возило. Сите вакви перформанси, такви, онакви. Па лесни за полнење, па на некој треба само ова, некој поминале незнам колку а во реалноста статива. Како што реков генерално не е проблемот во електричниот мотор, таман си е тој. Во резервоарот е проблемот и во практичноста. Сега какви шо се се маде голо. Убави на хартија , во реалноста само за пуфкање.
     
    На Helex му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Human

    Human Explorer

    Член од:
    10 октомври 2009
    Мислења:
    10.940
    Допаѓања:
    2.781
    Скоро 500 000 километри. Тешко дека просечен возач би ги извозил да речиме за 20 години.
    Дополнително:
    This Is What Happens When You Put 300,000 Miles On A Tesla Model S
     
  8. мкд владе

    мкд владе Гостин

    Член од:
    21 ноември 2009
    Мислења:
    10.527
    Допаѓања:
    6.505
    Добро де купи си една ко си запнал толку.
     
  9. Атлантист

    Атлантист Гостин

    Пресвртот со воведување на електрични возила е во Кина, која е воедно и најголем пазар за автомобили.

    The Chinese market had more than 32,000 new electric cars zooming the streets last month, a 49% increase over the same month last year, with the EV market share up to 1.2%. As the year proceeds and sales expand, expect the market share to rise above last year’s result (1.45%), maybe even reaching north of 2%.

    [​IMG]
    https://evobsession.com/electric-car-sales/
     
    На Human му/ѝ се допаѓа ова.
  10. мкд владе

    мкд владе Гостин

    Член од:
    21 ноември 2009
    Мислења:
    10.527
    Допаѓања:
    6.505
    Колку да ја живниме темата. Тојота пробно ке пушти шлепери во Лос Анџелес на еден месец да видат како ке се покажат во реални услови. Подетално тука
     
    На Корто Малтезе му/ѝ се допаѓа ова.
  11. Атлантист

    Атлантист Гостин

    Париз ќе го забрани дизелот 2024, бензинците 2030.

    http://www.telegraph.co.uk/news/2017/10/12/paris-ban-petrol-cars-city-2030-pollution-crackdown/

    Kопенхаген планира да ги забрани новите дизел автомобили 1 Јануари 2019.
    http://www.independent.co.uk/news/w...ronment-air-pollution-emissions-a7994611.html

    Оксфорд - забрана на неелектрични автомобили почнувајќи од 2020.

    https://www.theguardian.com/uk-news...cut-air-pollution-car-ban-zero-emissions-zone

    Сепак најекстремна е Кина која им наложува на производителите 10% од производството да бидат електрични во 2019 г.
    12 % во 2020,

    https://pcpress.rs/kina-ide-ka-zabrani-automobila-na-fosilna-goriva/
    --- Споено дупло мислење, 22 октомври 2017 ---
    PS
    Electric car sales in China set to reach record-breaking 700,000 units in 2017
     
    Последно уредено од модератор: 22 октомври 2017
    На Human и Ashburton Grove им се допаѓа ова.
  12. Nekojx

    Nekojx

    Член од:
    22 јули 2016
    Мислења:
    1.749
    Допаѓања:
    744
    Кина испадна најнапредна. САД водени од тој будалиот се закопуваат се повеќе во предрасуди и минати сфаќања.
     
    На Human му/ѝ се допаѓа ова.
  13. valvoline

    valvoline

    Член од:
    30 мај 2012
    Мислења:
    4.844
    Допаѓања:
    2.684
    vo tie demek elektricni vozila se ukluceni i hibridite koi ucestvuvaat vo najgolem procent. mal e procentot na prodadeni pravi ev vozila.
     
  14. Атлантист

    Атлантист Гостин

    Може плагин хибридите, обичните хибриди не се рачунаат, а доминираат електричните и над плагин хиб.
    https://evobsession.com/electric-car-sales/
     
  15. Human

    Human Explorer

    Член од:
    10 октомври 2009
    Мислења:
    10.940
    Допаѓања:
    2.781
    Еве ти го процентот:

    [​IMG]

    Чисто електричните возила се 80%+ од вкупниот број продадени електрични возила (all electric + plug in).

    Патем, плаг-ин хибридите се возила со голема батерија, каде доколку е потребно постои мал мотор на внатрешно согорување за зголемување на досегот. Во секојдневните патувања овој мотор воопшто не се ни активира.
     

Сподели преку: