- Член од
- 19 март 2011
- Мислења
- 18.984
- Поени од реакции
- 40.198
ОК, се е во ред...Менување бе,не Именување.
Енергијата се менува,нит се создава нит се губи.А системот(универзумот) тежнее кон ентропија.
Годините, па не догледвам...
ОК, се е во ред...Менување бе,не Именување.
Енергијата се менува,нит се создава нит се губи.А системот(универзумот) тежнее кон ентропија.
Не знам како другите верници го замислуваат Создателот, но јас како христијанин не верувам во создаден Создател, туку во вечен Создател, Создател кој е Праричина на се што постои. Само временски конечните созданија мораат да имаат причина за нивното постоење, а Вечниот нема потреба од причина, затоа што не постои време што е „пред Него“, бидејќи Тој е Создател и на времето.
Се сложувам дека ова е филозофска и теолошка расправа, но само и таква може да биде бијдеќи науката и научниот метод не можат да ја досегнат вечноста и да покажат како било. Колку поназад науката се обидува да наѕирне, толку повеќе шпекулира - што е сосема разбирливо.
Ова е точно ако тргнеме од чисто атеистичка позиција втемелена на натуралистичко-материјалистичка идеологија. Но доколку барем претпоставиме дека постои Интелигентен Создател Кој е духовно Битие и Личност која поседува знаење, тогаш, покрај научниот метод, постои метод на откровение т.е. тоа не е процес кога ние со помош на научни методи се обидуваме да ја досегнеме вистината, туку процес во кој што вистината (бидејќи е личност) не досегнува нас и ни се објавува на јазик разбирлив за нас.
На тој начин ние христијаните веруваме дека Бог му се објавил на човештвото, преку одредени и од него избрани луѓе (библиските пророци) и најпосле преку Исус Христос.
Не знаш што подразбираш под тоа „математички да се пресмета Бог“? Да се дефинира Бог со некоја равенка или сл.? Не. Да дефинираш нешто значи да го ограничиш. Ако постои Бог, тогаш Тој е неограничен во Својата големина и атрибути, така што не би можел да се дефинира, а најмалку пак од суштество како што е човекот. Колку што може мравката да не дефинира нас, уште помалку можеме ние да го дефинираме Создателот.
Се сомневам во математичката исправност на овој математичар. Како сакаш движи се по вода, ако немаш даска со која што ќе сурфаш над брановите, ти ќе потонеш Шала на страна, според мене математичарот направил една појдовна грешка во равенката со тоа што претпоставил дека Христос нема натприродна моќ и дека би морал некако да ги искористи природните закони (површинскиот напон на водата, нејзината вискозност, површинската брзина и сл.). Но не верувам дека со овој приод математичарот ќе ги објасни сите чуда што Исус ги направил
Знаел кај се камењатаТоа што Исус бил водоходач само докажува дека бил рептилијан
Натурализмот е филозофско гледиште кое верува дека природните закони и сили се единствните нешта што постојат и оперираат во Универзумот и дека не постои нешто натприродно, духовно, Бог и сл.не знам која е таа атеистикча позиција која е втремелена во натуралистичко-материјалистичка идеологија, не сум прочитал такво нешто, барем ако ништо друго од оние кои сами себе се нарекуваат атеисти.
Ама ти мене не ме разбра што јас те прашав... еве попластично.. Од каде тој микс на „идеологија“ ? В ред, атурализам, и в ред материјализам.. ама ти ми ги кажуваш одвоено.. а како ги имаше срочено .. атеистичка теорија па натуралистичко-материјалистичка идеолотија!? тоа некако мене не ми оди во глава. А далеку од тоа дека во глава не ми оди Натурализмот и Материјализмот.. Јас те прашав од каде таков микс?!? такво нешто прв пат слушам! А иначе ти ја позравувам дефиницијава на атеистите.. што би рекле англичаните Couldn't have said it better myself!Натурализмот е филозофско гледиште кое верува дека природните закони и сили се единствните нешта што постојат и оперираат во Универзумот и дека не постои нешто натприродно, духовно, Бог и сл.
http://en.wikipedia.org/wiki/Naturalism_(philosophy)
Материјализмот пак вели дека не постои нешто такво како духовен свен, духовни битија и дека се што постои е материјата, материјалните честички. Според нив дури и свеста, емоциите, мислите, љубовта, тагата итн. се е последица на интеракцијата меѓу честичките, физичките и хемиските реакции во нашиот мозок и сл.
http://en.wikipedia.org/wiki/Materialism
Познати ти се овие филозофски гледишта? Си ги приметил истите кај атеистите?
Последица пак од натурализмот и материјализмот е детерминизмот, кој вели дека сите процеси во природата се детерминистички и теоретски е возможно да се предвидат какви ќе бидат дури и по 1000 години. Слично како топките на билјардската маса. Ако ги знаеш позициите на сите топки, насоката и брзината на белата топка и ако ги земеш пред вид сите детали (т.е. не направиш занемарување и апроксимации во нерамнините, триењето, отпорот на воздухот итн) ти ќе можеш да ја предвидиш конечната положба на топките. Детерминизмот вели дека истото е теоретски можно (доколку има начин да се пресмета) и за постапките на луѓето. Според нив не постои ни слободна воља, туку сите наши избори и одлуки се детерминирани од икс фактори кои ги насочиле протоните, наутроните и електроните во нашиот мозок на тој начин што како последица сме дошле до тој избор. Дали после ова почна да се чувствуваш многу материјалистички?
Ретко кој атеист ќе признае дека неговите убедувања, свесно или несвесно, се втемелени на одредена идеологија. Атеистите вообичаено се интелектуално горди, тие не признаваат дека нивните убедувања за светот и животот се филозофски верувања, туку според повеќето од нив тоа се научно потврдени факти, научно докажани вистини.
Не знам како другите атеисти го замислуваат Универзумот, но јас како атеист не верувам во создаден Универзум, туку во вечен Универзум, Универзум кој е Праричина на се што постои. Само временски конечните созданија мораат да имаат причина за нивното постоење, а Вечниот нема потреба од причина, затоа што не постои време што е „пред Него“, бидејќи Универзумот е создател и на времето.Не знам како другите верници го замислуваат Создателот, но јас како христијанин не верувам во создаден Создател, туку во вечен Создател, Создател кој е Праричина на се што постои. Само временски конечните созданија мораат да имаат причина за нивното постоење, а Вечниот нема потреба од причина, затоа што не постои време што е „пред Него“, бидејќи Тој е Создател и на времето.
Менувањето на содржини во цитати е врв на АКАДЕМСКАТА НЕЧЕСНОСТ, ооо, ти вреќо превари, ти мајсторе на манипулацијата, ти марво подла и лажлива!!!Натурализмот е филозофско гледиште кое верува дека природните закони и сили се единствните нешта што постојат и оперираат во Универзумот и дека не постои нешто натприродно, духовно, Бог и сл.
http://en.wikipedia.org/wiki/Naturalism_(philosophy)
Натурализам и материјализам се две различни филозофии. Ти подло ги спојуваш и им импутираш детерминизам во обид да го апсолвираш твојот фанатичен религиозен фатализам.Последица пак од натурализмот и материјализмот е детерминизмот, кој вели дека сите процеси во природата се детерминистички и теоретски е возможно да се предвидат какви ќе бидат дури и по 1000 години.
Клеветниче аматерско, каде виде ти јас да сум менувал содржини во цитати? За каков оригинал ми зборуваш? Твојата Библија (Википедија) мене ми ја презентираш како оригинал? Ок, нека ти биде тебе таа оригинал, но можеш слободно да го провериш линкот и ќе видиш дека ништо не сум менувал во твојата Библија, ниту една буква, а камо ли содржина. Ако ти како мал си ги бубал дефинициите на памет и не си знаел ни збор да кажеш/додадеш со свои зборови, да се види дека си ја разбрал дефиницијата, тоа јас не сум ти крив.Менувањето на содржини во цитати е врв на АКАДЕМСКАТА НЕЧЕСНОСТ
Оригинал: Натурализмот е филозофско гледиште кое верува дека природните закони и сили се единствните нешта што постојат и оперираат во Универзумот и дека не постои НИШТО ВОН ПРИРОДНИОТ СВЕТ
Чорбаџија: Натурализмот е филозофско гледиште кое верува дека природните закони и сили се единствните нешта што постојат и оперираат во Универзумот и дека не постои НЕШТО НАТПРИРОДНО, ДУХОВНО, БОГ И СЛ.
Се кладам дека ти за прв пат сега дозна што е натурализам и материјализам, читнувајќи по 3-4 реченици од линковите кои што ги постирав Така што не си ласкај да ми објаснуваш што се тие, за да не те разобличам во 2-3 коментари како што те разобличив во твоето елементарно непознавање на геометријата дрзнувајќи се да ми наоѓаш математички грешки во БиблијатаНатурализам и материјализам се две различни филозофии. Ти подло ги спојуваш и им импутираш детерминизам во обид да го апсолвираш твојот фанатичен религиозен фатализам.
Sekako, a nema vrska sto pritoa upotrebuvas 'takozvana' tehnika quote mining t.e vadis i postiras samo del od citatot koj na tebe ti odgovara iako istiot e totalno izvaden od kontekst i dokolku se procitaat i drugite delovi toj dobiva sosema drugo znacenje. Ovaa tehnika e mnogu popularna kaj kreacionistite, eden obicen google ke ti go pokaze toa, slobodno napisi quote mining i prvi sugestii ke bidat quote mining Darwin i quote mining creationism. Ti si znaes...Сите членови тука добро знаат дека кога јас наведувам цитати ги наведувам во „затворени наводници“ и по наводниците го пишувам изворот или во затворени загради (Име на авторот, книга поглавје:стих/стр)
Пример: (Исус, ев. Јован 14:15, Библијата) или (Чарлс Дарвин, Потекло на видовите, 85 стр.), а неколку пати имам пишано и Извор: http://www.vebstrana.com
Ах само ме мачиш Чорбаџијо ама нема врска, пребарувањето беше олеснато од музиката на стоунси и цепелин... I can't get no! I can't get no! oh no no no hey hey hey, that's what I say! рам пам паум тарараум јееееаахххFrankie, за се што сум цитирал сум наведол извор. И цитатите и изворите се тука на форумов, низ темиве. Ако е вистина тоа за што ме клеветиш, тогаш повели цитирај го мојот цитат во поширок контекст и аргументирано обвини ме за тоа ме клеветиш. Во спротивно тоа ќе остане само ниска и пристрасна клевета од спротивномисленик.
Прво цитатот на англиски:„Наглиот начин на кој цели групи видови се појавуваат одеднаш во извесни формации бил изнесен од неколку палеонтолози... како еден фатален приговор на верувањето во трансмутацијата на видовите. Ако бројните видови, кои припаѓаат на иста генера или фамилија, навистина започнале да живеат истовремено, овој факт би бил фатален за наследувањето со бавна модификација преку природна селекција“
(Чарлс Дарвин, Потеклото на видовите, стр. 83)