Загадувањето не сопира, секоја година нови 4.500 заболени од рак!

Член од
12 март 2009
Мислења
19.932
Поени од реакции
15.953
Каков трол, се пенам за загадувањето со години, али до пред 6 месеци не ви се слушаше некако.. изгледа тука некој воздух не дише

Чекај што загадувањето како проблем е од кога зајко е на власт? :pos:
за палењето на дивата депонија дознавме во јуни ова година а веднаш Заев отиде во Струга..
а сдсм самиот се фалеше во долгите предизборни години дека проблемите сами по себе ќе исчезнат кога они ќе дојдат на власт... е па сега нив пени им се од загадување...
 

redfogv

Царица
Член од
10 мај 2017
Мислења
2.258
Поени од реакции
1.967
Загадувањето никогаш нема да сопре поради човековата тврдоглавост.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.932
Поени од реакции
15.953
Шилегов го забранува сообраќајот до Средно Водно

на прв поглед паметно, ама зголемениот број автобуси колку е изводливо незнам, сега со ЕДЕН автобус па тешко се разминува со коли, а ако треба со автобус незнам ...
зголемен број автобуси, ама не стандардни туку од тие МАЛИТЕ автобуси, полесни за маневрирање... а зошто не жичара од долу ??
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.127
Поени од реакции
30.908
Шилегов го забранува сообраќајот до Средно Водно
на прв поглед паметно, ама зголемениот број автобуси колку е изводливо незнам
Дефинитивно подобро, на никој не му се прави услуга со дозволувањето на идење нагоре со аута. Нема паркинг, губење време, нервози, и ниту аутобусите можат да поминат.
Инаку зголемениот број автобуси секако е изводливо - па нема аута да ги ги блокираат.

Туку сето ова е само мачкање очи, и одвлекување на внимание. Проблемот со загадувањето е пред се од палењето ѓубре и греењето со дрва. Шилегов конкретно вети гасификација - затоа нека се зафати со работа. Јасно е дека треба време ама почна ли барем нешто да работи на гасификација? Или само празно предизборно ветување беше? :cautious:
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.932
Поени од реакции
15.953
А зошто не фотки од Водно на интернет од дома да си гледаш?
нели треба да се качиш некако на Водно да ја исрлиш пењата од загадувањето ??
.. или купи си вештачки шкрги и немаш гајле...
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.727
Поени од реакции
12.159
... а зошто не жичара од долу ??
ако не, нека почне жичарата од плоштад. не ти се потсмевам туку многу луѓе ги мрзи да мрднат пешки во реон за рекреација. За такви има други места за со кола-Лепенац, Рамно, Чардак...
 
Последно уредено:
S

silmarillion

Гостин
Добро е се разбуди и другата половина од државава и да признае дека е загадено, добро утро. Кога зборевме дека е загадено, пошто Коце беше на власт имаше муабети од типот - увек било загадено само немало мерни станици, не е толку загадено, зборите дека е загадено за да се бутне од власт градоначалник на ВМРО. Еве дојде на СДС градоначалник па пак збориме дека е загадено, разликата е во тоа што и другите почнаа да зборат за истото :) Коинциденција?
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.127
Поени од реакции
30.908
Какви прдежи сте бе, не може конструктивно да се дискутира за загадувањето и да се бараат решенија. Мора на политика да се сврти, и на ситнопартиски интереси да се поентира... :coffee:
 

Nikola Nini

Doktor bez nauka
Член од
5 септември 2017
Мислења
353
Поени од реакции
179
Какви прдежи сте бе, не може конструктивно да се дискутира за загадувањето и да се бараат решенија. Мора на политика да се сврти, и на ситнопартиски интереси да се поентира... :coffee:
Se ponasaat kako drug vozduh da disat jebo te
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.862
Шилегов ќе ги забранува старите возила во услови на голема загаденост
Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, планира да воведе систем на мапирање на возилата загадувачи за градската управа да забрани нивно движење во сообраќајот во услови на висока загаденост.

На денешниот состанок за аерозагадувањето во главниот град, Шилегов рече дека Градот ќе иницира законски измени со цел при технички преглед на возилата да можат еколошки да се мапираат и зависно од категоризацијата да добијат налепница.

-Потоа градските власти ќе можат административно да ги исклучуваат возилата што реално придонесуваат за загадување на воздухот – појасни тој.

Шилегов очекува законските промени да бидат донесени во Собранието до крајот на годинава. До крајот на следната година очекува сите возила на територија на цела држава да добијат налепница.

Тој појасни дека нема да има дополнителни финансиски импликации врз буџетот на граѓаните бидејќи и така секој граѓанин врши технички преглед во текот на годината. Разликата, како што рече, е што при мерење на издувните гасови, што некаде се спроведува, а некаде не, ќе може да се категоризира возилото, каква и колкава количина на издувни гасови има и согласно тоа да се мапира во еколошка смисла.

Шилегов потенцира дека ова е само идеја и оти треба да се доработи. Секое возило би требало да добие соодветна боја на налепница како постојните што ги имаме при регистрација на возилата.

-И потоа, како градоначалник, да можам административно да забранам движење на возила со црвена, жолта или зелена налепница, во зависност како ќе бидат категоризирани. Правиме анализа на категоризација на возилата по издувни гасови, согласно правилата на ЕУ – рече Шилегов.

Според него, мерката „пар-непар“ е неправична бидејќи има нови возила кои имаат парна регистрација и многу стари кои имаат непарна и кои како што рече, реално повеќе го загадуваат воздухот.

Шилегов повтори дека како ќе се зголемува загадувањето на воздухот ќе се воведе скалесто зголемување на цената на паркирање, а ќе има намалување на цената на јавниот градски превоз.

-Идејата е да ги стимулираме граѓаните да го користат јавниот превоз во тие денови повеќе за да не плаќаат поскап паркинг. За на крај да дојдеме до една апсолутно висока цена на паркирање во централното градско подрачје, во однос на бесплатен јавен превоз во деновите кога е критична загаденоста – истакна Шилегов и додаде дека ќе има пуштено зголемен број на автобуси.

Најави дека е подготвен и лично да го носи целокупниот правен ризик и да ги носи одлуките, независно од тоа дали некому му се допаѓале или не.


- мислења за мерката?
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.495
Шилегов ќе ги забранува старите возила во услови на голема загаденост
Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, планира да воведе систем на мапирање на возилата загадувачи за градската управа да забрани нивно движење во сообраќајот во услови на висока загаденост.

На денешниот состанок за аерозагадувањето во главниот град, Шилегов рече дека Градот ќе иницира законски измени со цел при технички преглед на возилата да можат еколошки да се мапираат и зависно од категоризацијата да добијат налепница.

-Потоа градските власти ќе можат административно да ги исклучуваат возилата што реално придонесуваат за загадување на воздухот – појасни тој.

Шилегов очекува законските промени да бидат донесени во Собранието до крајот на годинава. До крајот на следната година очекува сите возила на територија на цела држава да добијат налепница.

Тој појасни дека нема да има дополнителни финансиски импликации врз буџетот на граѓаните бидејќи и така секој граѓанин врши технички преглед во текот на годината. Разликата, како што рече, е што при мерење на издувните гасови, што некаде се спроведува, а некаде не, ќе може да се категоризира возилото, каква и колкава количина на издувни гасови има и согласно тоа да се мапира во еколошка смисла.

Шилегов потенцира дека ова е само идеја и оти треба да се доработи. Секое возило би требало да добие соодветна боја на налепница како постојните што ги имаме при регистрација на возилата.

-И потоа, како градоначалник, да можам административно да забранам движење на возила со црвена, жолта или зелена налепница, во зависност како ќе бидат категоризирани. Правиме анализа на категоризација на возилата по издувни гасови, согласно правилата на ЕУ – рече Шилегов.

Според него, мерката „пар-непар“ е неправична бидејќи има нови возила кои имаат парна регистрација и многу стари кои имаат непарна и кои како што рече, реално повеќе го загадуваат воздухот.

Шилегов повтори дека како ќе се зголемува загадувањето на воздухот ќе се воведе скалесто зголемување на цената на паркирање, а ќе има намалување на цената на јавниот градски превоз.

-Идејата е да ги стимулираме граѓаните да го користат јавниот превоз во тие денови повеќе за да не плаќаат поскап паркинг. За на крај да дојдеме до една апсолутно висока цена на паркирање во централното градско подрачје, во однос на бесплатен јавен превоз во деновите кога е критична загаденоста – истакна Шилегов и додаде дека ќе има пуштено зголемен број на автобуси.

Најави дека е подготвен и лично да го носи целокупниот правен ризик и да ги носи одлуките, независно од тоа дали некому му се допаѓале или не.


- мислења за мерката?
Имаше два дена бесплатен превоз лани, видовме колку има капацитет за такво нешто. По саат време се чекаше за празен бус, се беше тутма. Не е само воведи нешто колку да се рече, изгледа мислат дека градов уште има 400,000 жители.
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.862
Имаше два дена бесплатен превоз лани, видовме колку има капацитет за такво нешто. По саат време се чекаше за празен бус, се беше тутма. Не е само воведи нешто колку да се рече, изгледа мислат дека градов уште има 400,000 жители.
Вака не звучи лошо, но како и секој закон ако нема доследна и целосна примена, џабе е. Не е само да ги исклучиш возилата на физичките лица од сообраќај. Ќе важи за таксисти, стари автобуси и најбитно за камиони и комбиња на фирми (посебно транспортни и градежни). Ако се сведе се на малтретирање на обични граѓани а истовремено возила на големи компании (кои и во новиот режим ќе си лапаат тендери и ќе растураат прашина, кал и издувни гасови по градот) немаат гајле, цела мерка е „тури му курот“.
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.085
Поени од реакции
11.481
Не ми е јасно зошто не воведат congestion fee за влез во строг центар на Скопје, пред се кај парламент, Рекорд, кај Влада, како што има во многу светски метрополи. Мислам 100 денари е сосема соодветна цена за некој што сака да влезе во оваа зона, исклучок нека бидат јавниот превоз и лиценцираните таксисти.
Еве како е во Лондон
The Congestion Charge is an £11.50 daily charge for driving a vehicle within the charging zone between 07:00 and 18:00, Monday to Friday.
 
Член од
22 јули 2016
Мислења
1.748
Поени од реакции
750
Шилегов ќе ги забранува старите возила во услови на голема загаденост
Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, планира да воведе систем на мапирање на возилата загадувачи за градската управа да забрани нивно движење во сообраќајот во услови на висока загаденост.

На денешниот состанок за аерозагадувањето во главниот град, Шилегов рече дека Градот ќе иницира законски измени со цел при технички преглед на возилата да можат еколошки да се мапираат и зависно од категоризацијата да добијат налепница.

-Потоа градските власти ќе можат административно да ги исклучуваат возилата што реално придонесуваат за загадување на воздухот – појасни тој.

Шилегов очекува законските промени да бидат донесени во Собранието до крајот на годинава. До крајот на следната година очекува сите возила на територија на цела држава да добијат налепница.

Тој појасни дека нема да има дополнителни финансиски импликации врз буџетот на граѓаните бидејќи и така секој граѓанин врши технички преглед во текот на годината. Разликата, како што рече, е што при мерење на издувните гасови, што некаде се спроведува, а некаде не, ќе може да се категоризира возилото, каква и колкава количина на издувни гасови има и согласно тоа да се мапира во еколошка смисла.

Шилегов потенцира дека ова е само идеја и оти треба да се доработи. Секое возило би требало да добие соодветна боја на налепница како постојните што ги имаме при регистрација на возилата.

-И потоа, како градоначалник, да можам административно да забранам движење на возила со црвена, жолта или зелена налепница, во зависност како ќе бидат категоризирани. Правиме анализа на категоризација на возилата по издувни гасови, согласно правилата на ЕУ – рече Шилегов.

Според него, мерката „пар-непар“ е неправична бидејќи има нови возила кои имаат парна регистрација и многу стари кои имаат непарна и кои како што рече, реално повеќе го загадуваат воздухот.

Шилегов повтори дека како ќе се зголемува загадувањето на воздухот ќе се воведе скалесто зголемување на цената на паркирање, а ќе има намалување на цената на јавниот градски превоз.

-Идејата е да ги стимулираме граѓаните да го користат јавниот превоз во тие денови повеќе за да не плаќаат поскап паркинг. За на крај да дојдеме до една апсолутно висока цена на паркирање во централното градско подрачје, во однос на бесплатен јавен превоз во деновите кога е критична загаденоста – истакна Шилегов и додаде дека ќе има пуштено зголемен број на автобуси.

Најави дека е подготвен и лично да го носи целокупниот правен ризик и да ги носи одлуките, независно од тоа дали некому му се допаѓале или не.


- мислења за мерката?
Некаде прочитав би била активирана ако 10 дена непрекинато биде загадувањето над 50пм. Ако е точно, и ако остане како такво значи 9 дена ако е 2000пм загадувањето и десеттиот ден дувне ветер па падне нема да биде активирано ништо..

Народот ќе најде начин, врски, мито итн да добие подобра налепница.

Мерката ќе стане ефективна дури за наредната сезона.

За било какво нешто вакво, и било каква иднина, прво што треба да се направи е јавниот транспорт да биде неколку пати надграден, инвестициите да се зголемат неколкукратно.
Почисти автобуси. Почести. Повеќе линии, повеќе постројки, поголема мрежа, помали бусчиња за споредни линии. На запад има на пример многу постројки, ако нема патник да се симне/качи не застанува. Исто има апликација, известуваше дека си на таа постројка и тој е известен да помине и застане да те собере.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom