- Член од
- 12 март 2009
- Мислења
- 20.929
- Поени од реакции
- 17.175
Абе кај нас го оставаа дизелот на топло време во место по 15минути да работи( ако е службен и по 30 минути) ти кажуеж за електрични возилаОд една страна било хаос со фирмите и дозволите
Хаотично спроведување на регулативата за Б-интегрирана еколошка дозвола
Само неколку општини имаат капацитет да ги спроведат регулативите за Б-интегрирани еколошки дозволи. На терен владее вистински хаос. Нема координираност меѓу централната и локалната власт. Една иста парцела добива дозвола и за куќа и за фабрика
Според ова законодавство, сите загадувачи и со А и со Б дозволи требаше да ја усогласат својата технологија и во април 2014 година да ги добијат интегрираните дозволи. Некои од големите фирми какви што се ‘Југохром’, ‘Осломеј’ и РЕК ‘Битола’ не успеаја да се усогласат согласно со граничните вредности за емисии во природата. За овие има некакви информации. Во однос на малите загадувачи, кои подлежат на Б-интегрирани еколошки дозволи, немаме никакви информации. Речиси никој нема информација до каде е со нивната имплементација и колку тие загадуваат. Општинските инспекторати мислам дека немаат ниту време, а камоли знаење да ги следат загадувачките емисии на природата од инсталациите што подлежат под Б-интегрирана еколошка дозвола“, вели Александра Бујаровска.
Од друга страна, јавниот превоз сеуште е страхотно хаотичен
ТИРАНА ВОВЕДЕ ТАКСИ ВОЗИЛА НА СТРУЈА, ОД СЛЕДНИОТ МЕСЕЦ И ЕЛЕКТРИЧНИ АВТОБУСИ
башка сите државни институции се сместени во центарот. За тоа зборевме дека е глупост кога го правеа Скопје 2014. Половина Македонија е веќе во Скопје
башка граѓаните се толку сиромашни да немаат чаре освен да се возат во стари коли и да се греат на дрва и нафта. Инаку кој не би сакал нова кола и централно парно

Повеќе гориво троши во место отколку самото возење до работа, каква сиромаштија.... Нели секаде, па и во Албанија е Д2 поскапо од безоловен бензин, само кај нас е спротивно....