- Член од
- 26 септември 2012
- Мислења
- 8.270
- Поени од реакции
- 6.988
загаденоста во државава е пред 2006та заклучивме,затварај тема и купувај маски со субвенција од владата од 2006та навака
Еве го тој делКој има време нека го изгледа/ислуша професоров. Професор на Универзитетот во Аризона - Senior Sustainability Scientist
интересен беше делот каде се зборува за превенција и мерки што ги превземаат во САД откако се појувава загаденоста (од 40-та минута натака).
Да, пошто професоров во другиов дел онака баш професорски ја разви дискусијатаЕве го тој дел
а што праиме со климата, тек така ли се смени, со месеци не врне или пак ако врне не знае да престане ?? а хемтраилсите ?? еден дечко во една продавница објаснуваше дека има нато авион на висина од само 2500 метра запрашува со хемтраилсите и како резултат на тоа спречува дожд ... тоа беше пред 2 месеца, ми изгледаше малку чуден и занесен, ама еве колку долго абер нема ни од дожд ни од снег...Кој има време нека го изгледа/ислуша професоров. Професор на Универзитетот во Аризона - Senior Sustainability Scientist
интересен беше делот каде се зборува за превенција и мерки што ги превземаат во САД откако се појувава загаденоста (од 40-та минута натака).
Во ќумбињата?А се испита ли горивото што се користи во Македонија
Не ми се верува, и тоа не е од сега. Најчесто во Македонија ни храна не се проверува, камоли нешто друго..., хасап на пример. Затоа многу мотори се расипаа, и бензинци и дизели. Конкретно мојот мотор трокираше од лошо гориво и катализаторот се запуши, а никој не одговара за такви штети. Само за споредба, 95ка овде и во Грција порано барем имаше огромна разлика во моќта, а богами и издувните гасови. Порано имаше една афера и со дизел горивото и проблем со дизел моторите.А се испита ли горивото што се користи во Македонија
ако го слушате водителот, излегува не смееме да се греме, не смееме да возиме коли. А пошто го постиравте, водителот не е репер за вакви теми, нешто сонливо збори за греење на струја (која е изгор скапа према платите), прошетки надвор од градот ..а кое надвор ако знаеме дека половина Водно е преградено и изградено. Каде надвор,..и зошто надвор, затоа што затоа што градат покрај и во Вардар, уште 3 згради лупнаа кај Бристол наместо парк, затоа што ќе никнат нови згради карши Холидеј Ин, а тоа се стотици и стотици плус возила, ни воз нема да собере камоли ЈСП. Али не е темата за него.Еве го тој дел ...
треба државата да организира откуп, па нема да има проблем. По мене еколошки штетно е и фрлањето на шишиња и тегли, за да го топиш стаклото ќе гориш гориво, не само трошок туку и загадување ...во Холандија секој сам ја враќал пет амбалажата, има специјални прифатни контејнери и ти куца белешка, после ти се одбива од сметката. Кај нас ромите не прифаќаат дрвен ни беспари дрвен прозор ако е со стакло... аздисани сме[DOUBLEPOST=1451068864][/DOUBLEPOST]Барам СТОЛАР_ТИШЛЕР, кој остатокот од материјалит кој го преработува (иверица е 90%)
т.с. отпадот од сечењето-кроењето со машините го носи во контејнер или во некоја дупка за шут.
Ако има таков, го следува пречек на Нова година во Виена или Пешта.
(иверицата содржи и лепак,лак,боја и ,,,?)
познати работи, но има и други елементи..24 декември 2015
Мерките на владата не ги следат официјалните анализи за аерозагадувањето
Марија Ѓорчева
Споредбена анализа за тоа што било утврдувано во годините наназад во врска со загадувањето на воздухот со она што власта го „преземала“ за да го спречи истото.
Загадувањето на Скопје не му се случува поради лошата судбина. Вложено е и време и пари за да се достигне ова ниво.
Во Локалниот еколошки акционен план (ЛЕАП) за Скопје од 2003 година, стои дека „квалитетот на амбиенталниот воздух – имисијата се следи повеќе од 25 години (мануелна мерна мрежа)“.
Во истиот тој ЛЕАП стои дека „во 1998 година правена е анализа за учество на сообраќајот врз загадувањето на воздухот. На четири крстосници и два булевари одредувана е концентрација на NO и NO2. Мерењата покажале високи концентрации на речиси сите мерни точки“. Стои и дека покрај индустријата, сообраќајот е главен виновник за пораст на концентрација на прашина.
Во истиот план пишува и дека „градот според бројот на регистрирани возила и нивната густина на еден квадратен километар ги надминува градовите во развиените земји (200-300 возила/ квадратен километар), а во Скопје бројот на возила е 600-800 возила на еден квадратен километар“.
Имајќи ги овие анализи, владата ги презема следните мерки:
- Стимулира купување на уште повеќе возила и дозволи увоз на стари возила (Еуростандард 1 и 2). Денес, во 2015 година, го воведуваат Еуро 4 стандард на мотор, кој во ЕУ е воведен пред 10 години. (Во ЕУ од 2014 година воведен е Еуро 6 стандард).
- Ја зголеми површината наменета за автомобили уште повеќе, со проширување на улиците, и тоа на сметка на зеленило и пешачки патеки.
- Тротоарите ги одзеде од пешаците и ги пренамени во платени паркинзи.
- Вложи во шминкање на јавниот превоз.
И во поновиот ЛЕАП (2011 година), како и во сите годишни извештаи за квалитетот на воздухот во Скопје, стои заклучокот дека индустријата учествува во емисија на ПМ честички со најголем процент.
Имајќи го предвид овој заклучок, владата ја презема следната мерка:
- Одложување на процес на воведување интегрирани еколошки дозволи. Наместо тој да заврши во 2008 година одложен е за 2014 година (а за некои капацитети и за 2018-та).
Според ЛЕАП од 2011 година, во вкупната емисија на ПМ честички, домаќинствата учествуваат со скоро 18 отсто. Владината мерка е:
- Субвенции за огревно дрво.
Цитат од ЛЕАП 2011: „Генерално, сегашната состојба со зеленилото во градот укажува на потребата од негова обнова и реконструкција. Тоа во прв ред се однесува на дрворедите, на старите насади во парковите, како и на сите оние површини од кои треба да се отстранат пропустите и недостатоците направени во еден подолг период“.
Владината мерка е:
- Драстично намалување на зелените површини во градот. Според податоците од Државниот завод за статистика, бесправната сеча во градскиот регион се зголемува секоја година, а во исто време многу се намалува количината на новонасадени садници.
Зачувувањето и унапредувањето на животната средина е уставно загарантирано и не смее да подлежи на партиски идеологии.
(Авторот е инженер за животна средина)
---------------треба државата да организира откуп, па нема да има проблем. По мене еколошки штетно е и фрлањето на шишиња и тегли, за да го топиш стаклото ќе гориш гориво, не само трошок туку и загадување ...во Холандија секој сам ја враќал пет амбалажата, има специјални прифатни контејнери и ти куца белешка, после ти се одбива од сметката. Кај нас ромите не прифаќаат дрвен ни беспари дрвен прозор ако е со стакло... аздисани сме[DOUBLEPOST=1451068864][/DOUBLEPOST]
познати работи, но има и други елементи..
- бројот на возила е зголемен, но треба да се гледа и колку се вози... можеби има година дена како се зголеми возењето а поради намалување на цената на горивата
- нема врска само староста на возила со загадувањето, треба да се мерат издувни гасови ... во здружение на возачи мерат, јас бев со возило од 96-а( бензинец, со катализатори) и ги исполнува нормите
- и постари возила без катализатор, ако се возат на плин малку загадуваат