Колешка,да те поправам.
Само зато шо мислам дека економика даде безвезни прашања на колоквиум,не значи дека ние, дечурланата од прва година сме збеснати или си мислиме како во средно ќе поминеме.
Она шо сакав да го кажам е дека колоквиумот врска си немаше од тоа дали сме научиле или не набројуванки,дали сме ги сфатиле или не.
Незнам дали прочита погоре шо пишав, за економските фактори на локација, во учебникот пишува "приближување", а на колоквиум ми дава "близина",а претходните ти ги дава исто како во учебникот.
Е, од таков тип беше колоквиумот.
Никаде не беше ова за сфаќање на набројуванките, туку цел колоквиум беше игра на зборови. Ти дава пример повеќекратен избор, две ќе ти даде скроз исти ко во учебник напишани, едното ќе ти го даде со таа смисла, но со други зборови.
И сега точно е или не ?
За учење\неучење не зборувам, то е релативно, јас сметам лично дека предметон прилично убо дека ми беше спреман, ама ова очигледно не зависеше од тоа како и колку сум научила, туку повеќе да прочитам мисли на професорон.
Крај краева, можда да, не можиме да се буниме, но можам да кажам шо ми смета во системов шо им е разработен на економски нели?