Дизајнерска монотонија : Сличен дизајн на автомобилите!

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6



Еве еден пример...ги има мноооооогу, мислам можите и сами да пратите некоја слика.

Не знам што се случува во последните 10 години, ама се повеќе и повеќе дизајнот на автомобилите е јајце-на-јајце :jaj:

Во оваа категорија ги исклучувам Кинезите кои од секоја популарна кола прават апла копија!
 

Coca-Cola1981

uzivaj vo nepovtorliviot vkus Always CocaCola
Член од
27 јануари 2007
Мислења
417
Поени од реакции
1
еј ќути, значи не ме нервирало ова само мене, а ти смета ли тоа што во пследниве две години сите нешто ги издолжија автомобилите (подолги се за некој 20-30цм), мене искрено и тоа ме замара. во ситуација сум во која годинава те2007/2008 треба да сменам возило. цела оваа година ја поминав шетајќи од салон во салон... и незнам шо ќе биде, остана само новиот јарис евентуално во игра. значи релативно ниска сум и ми треба возило кое ке можам да го контролирам а не тоа мене,прва работа, друго работата ми е врзана низ центарот на градот па ми треба нешто што ќе можам да го паркирам секаде. и тргнав јас така низ салони......новото клио подолго од старото бааги за 20цм е сега пократко од меганот, пежо 207 долго...башка по штуро опремено внатре не сум видела, не ми се верувасе дека е пежо....пунтото е 30-40 цм подолго ова гранде од претходните пунтовци....и шо не друго по другиве салони. како пазаров да е само за огромни возила и за возила од типот на пежо 107 и ајго или шо знам.... страшно сум разочарана на крај ќе испадне лачети да си зеам :toe:
 

Vnuce

http://abix.mk
Член од
20 март 2006
Мислења
2.602
Поени од реакции
223
Ок... уште еден член во клубот “изнервирани од исти дизајн со различно име“...

Причини.. Прво ми помина низ глава немање идеи, али не верувам дека тоа е реален муабет. Повеќе би влијаел фактот дека авто-пазарот го држат неколку корпорации... и се иде на варијанта измисли го еднаш, искористи го колку може повеќе пати. :toe:

пежо 207 долго...башка по штуро опремено внатре не сум видела, не ми се верувасе дека е пежо....
Малце забегуваме од темата.. али .... колку ќе си платиш, толку ќе си добиеш, нели ? :smir: (Го гледаше Урбан-от, така? :) )
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ух... Можам да речам дека новото мондео некако премногу наликува на пежо 407 од зади...

Абе глупост. Шубо беа возилата во 70-80 години. И не се менуваа “фаците“ на секои 3 месеци.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Audi S6 и VW Passat, некако ептен ми се слични во профил и од напред


 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
I must join the club. Super so na nekogo mu tekna da otvori vakva tema (na koj drug ako ne na Bertone). Znaci slikite so bea postirani se ziv dokaz. Inace Mondeoto na mi lici bas na 407, poise mi lici na nekoe izdeformisano mece.
Use edna stvar so me nervira e so nekolku proizvoditeli praat isti koli samo motorot im e drug. Za primer ke gi zemam Peugeot107, CitroenC1 i ToyotaAygo. Posle toa ako zborime za van-ovi tuka se PeugeotBoxer i FiatDucato (mislam deka e Ducato ne sum siguren).
Rezime: ni trebaat promeni.
 

STARTER

Firestarter
Член од
31 август 2007
Мислења
935
Поени од реакции
246
Еве други примери

Mercedes e klass


и Kia Opirus


Peugeot 406


Ferrari 456




Тројката: Peugeot 107, Citroen C1, Toyota Aygo

 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
Eve vi uste dva slicni avtomobila:

ChevroletCaptiva



i Opel Antara



Od pozadi se uste poslicni.





Sega nekoj ke rece pa od ista fabrika se ali toa spored mene uopste nema veze.
 

Coca-Cola1981

uzivaj vo nepovtorliviot vkus Always CocaCola
Член од
27 јануари 2007
Мислења
417
Поени од реакции
1
шо гледав?? тоа шо го имаа единствено во салонот, а башка шо не се ни потрудија да кажат шо има друго како додатна опрема за која пара, али тоа е башка есап, друго е шо планирам за 15.000 евра да си купам возило шо ке ми праи кеф од типот на таа средна големина на возила, не е дека нема, ама не ми праат кеф :toe:


Ок... уште еден член во клубот “изнервирани од исти дизајн со различно име“...

Причини.. Прво ми помина низ глава немање идеи, али не верувам дека тоа е реален муабет. Повеќе би влијаел фактот дека авто-пазарот го држат неколку корпорации... и се иде на варијанта измисли го еднаш, искористи го колку може повеќе пати. :toe:



Малце забегуваме од темата.. али .... колку ќе си платиш, толку ќе си добиеш, нели ? :smir: (Го гледаше Урбан-от, така? :) )
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
шо гледав?? тоа шо го имаа единствено во салонот, а башка шо не се ни потрудија да кажат шо има друго како додатна опрема за која пара, али тоа е башка есап, друго е шо планирам за 15.000 евра да си купам возило шо ке ми праи кеф од типот на таа средна големина на возила, не е дека нема, ама не ми праат кеф :toe:
Можеби некој ќе дофрли пристрасен заклучок, ама мислам дека возилата од VAG (VW,Skoda,Seat,Audi) се најдобри за тие пари.
Тука е и Opel (Chevrolet не...бидејки имаат потанок лим од Opel,а иначе механички се потполно исти), Fiat (прилично сум импресиониран).

За Французите, Струмикс можи повеќе да ти каже, бидејки има Citroen Xsara, е сега од она што јас знам, не се покажаа баш! Плус тоа за нив имаш МНОГУ скапи делови.

1) VAG - убав квалитет, си ја задржуваат цената, ефтини делови за она што добиваш, потврда вожња, но постабилна на автопат.
2) Опел - убав квалитет, помодерен дизајн, цената опаѓа побрзо од VAG, делови средна цена, малце повисоки од оние на VAG.
3) Fiat - квалитет, до сега не се покажале како најнај, ама баш ги извадоа овие модели на Grande Punto и Bravo со цел да ги надминат детските болести на претходните модели. Цена на делови - багатела.
4) Франзуците (Renault, PSA - Peugeot Citroen), се ќе средат како што треба, на крајот ќе ја утнат работата со некои досадни работи. Те нешто електроника, те нешто долна пластика од браникот, лошо седиште за задните патници.Цена на делови - ИЗГОР скапи :)
5) Chevrolet - иако механиката им е од Opel, лимаријата им е послаба (по тенка). Исто ќе трае колку Opel-овата ама нема толку добра звучна изолација ова она, скапи делови, па сопствениците (како јас) се приморани (не дека ни се лоши) да си ставаме делови од Opel :)
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Да не ги заборавиме и Форд од европските, подвозје, ентериер, каросерија има незаменлива.

BTW имам возено Fiat Grande Punto и тоа пред него што беше што му направија фејслифт. Пластиката внатре уште ја влечат од пред 10-15 години (како таа застава што редеше). На пунто-то постаро (купено сега немаше 4 км поминато кога го возев) му крцкаше пластиката како да е 10 години старо, премногу диво се однесуваше на пат, моторот (1200 кубици, 60 коња) воопшто не делуваше за таков. Грандето едино што го ваѓа е дизајнот од надвор, друго се е исто како на постарото.
 

Coca-Cola1981

uzivaj vo nepovtorliviot vkus Always CocaCola
Член од
27 јануари 2007
Мислења
417
Поени од реакции
1
алал да ти е за деталнава анализа, ама ај еве помогни ми треба кола во димензии како првото пунто, како клиото пред овој последниов модел. имам меган 2003 шо излезе и клио 2001, ама како ми се погоди пред клиово фиат уно нит меганов нит клиото ниту па сеичентото :toe: за рено дека се огин за одржавање знам, поготово шо меганот неможам една вода за стакла да стаам ако не отидам кај нив :pov:удобност на задно седиште катастофа, а да не зборам шо недај боже да ти се погоди да треба нешо секс у кола..........откажи се со време......и ај забегав
значи димензии како клио генерација 2001 или еве уното шо беше а цена до 15.000 и квалитет добар и одржавање добро
фала ви однапред

Можеби некој ќе дофрли пристрасен заклучок, ама мислам дека возилата од VAG (VW,Skoda,Seat,Audi) се најдобри за тие пари.
Тука е и Opel (Chevrolet не...бидејки имаат потанок лим од Opel,а иначе механички се потполно исти), Fiat (прилично сум импресиониран).

За Французите, Струмикс можи повеќе да ти каже, бидејки има Citroen Xsara, е сега од она што јас знам, не се покажаа баш! Плус тоа за нив имаш МНОГУ скапи делови.

1) VAG - убав квалитет, си ја задржуваат цената, ефтини делови за она што добиваш, потврда вожња, но постабилна на автопат.
2) Опел - убав квалитет, помодерен дизајн, цената опаѓа побрзо од VAG, делови средна цена, малце повисоки од оние на VAG.
3) Fiat - квалитет, до сега не се покажале како најнај, ама баш ги извадоа овие модели на Grande Punto и Bravo со цел да ги надминат детските болести на претходните модели. Цена на делови - багатела.
4) Франзуците (Renault, PSA - Peugeot Citroen), се ќе средат како што треба, на крајот ќе ја утнат работата со некои досадни работи. Те нешто електроника, те нешто долна пластика од браникот, лошо седиште за задните патници.Цена на делови - ИЗГОР скапи :)
5) Chevrolet - иако механиката им е од Opel, лимаријата им е послаба (по тенка). Исто ќе трае колку Opel-овата ама нема толку добра звучна изолација ова она, скапи делови, па сопствениците (како јас) се приморани (не дека ни се лоши) да си ставаме делови од Opel :)
 
Член од
15 октомври 2007
Мислења
101
Поени од реакции
0
Еве ти еден предлог од мене.Полото ти е добра опција,малку е поскапо од другите возила во таа класа али сепак WV e,Сега мн ги зборат тие новите WV Up,само незнам дали излезени или сега треба да искоцат,знам ми дадоа флаер пред некој ден и пишуваше дека е или ке биде 9000 евра.а тоа е малку помало од полото а поголемо од 107,Ц1 и ајго,можеби идеална големина како ти што бараш.И ибицата ти е интересен модел,мн ја возат сто знаци дека не е лоша колата.
Малку забегав затоа што темава е за дизајнерска монотонија али еве се извинувам пред да добијам некоја критика.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Пред некој ден видов Audi A2 TDI. Мислам дека е тоа што ти го бараш!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom