Miss.Independent

Me,Myself & I
Член од
26 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
Зашто да не бидам.
Имам две раце,две нозе,глава на раменици,мозок колку толку :D
Јебига сеа што не ми се посреќува во некои други полиња во животот не значи дека не треба да бидам среќна со ова што го имам сега а е феарли инаф во ваков ретардос свет.

Член од
20 април 2014
Мислења
Поени од реакции
Ne e bas ednostavno da se dade odgovor, mada od edna strana izgleda ednostavno. Postoe srekja i srekja i srekja.
Ima razni nivoi na srekja. Nekoi se srekni so najbazicnite stvari imajki rabota, maz/zena, deca po malce zabava i toa gi ispunuva. Nekoi vikaat "Se mi ode glatko u zivoto, ama stalno osekjam deka nesto mi fale". Site zadovolstva u zivoto se kako meurcinja od sapun. Ke gi dopres i ke isceznat. Prema toa sega mozam da bidam srekjen, posle 2 saata ne.
Vistinska srekja ne e sekogas koga se osekjame radosno i zadovolno, posto momentalnoto zadovolstvo moze utre da rezultura so nezadovolstvo i razocaruvanje.
Prema dosegasnoto moe zivotno iskustvo vistinska srekja e koga ke sme zadovolni so toa so go imame i imame mir u sebe. Ama za zal ziveeme u vreme koga uste od raganje ne ucat da ne bideme zadovolni so toa sho prirodno sme, tuku da se trudeme da bideme nesto sho ne sme i zatoa se poveke sme vistinski nesrekni.

S

SpaceTraveler

Гостин
Зашто да не бидам.
Имам две раце,две нозе,глава на раменици,мозок колку толку :D
Јебига сеа што не ми се посреќува во некои други полиња во животот не значи дека не треба да бидам среќна со ова што го имам сега а е феарли инаф во ваков ретардос свет.
Чим имаш мозок колку толку добро е. Пази многу да не имаш тие луѓе обично не се среќни хахаха... :D

Miss.Independent

Me,Myself & I
Член од
26 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
Чим имаш мозок колку толку добро е. Пази многу да не имаш тие луѓе обично не се среќни хахаха... :D
хахаахахаха колку само имаш право :D не ми ја згаснувај желбата баш насочена сум натака :D

AAbrat

Член од
28 октомври 2015
Мислења
Поени од реакции
Среќен сум само во петок и сабота, за вас незнам. :):):):)

Мацо_Д()

Бизнисмен
Член од
23 ноември 2015
Мислења
Поени од реакции
Јас сум многу среќен, без потреба, ирационално пресреќен - само не го покажувам тоа.

Bodhidharma

Член од
17 септември 2011
Мислења
Поени од реакции
There is this strange ideal about happiness that makes the many of us think that such a thing we idealise as ''happiness'' can be obtain by getting what we want, whatever that is.
Historically and anthropologically, if we bother to analyse such things; happiness became both far more complicated and far more varied, despite the elements that we believe can shape happiness appear to be simple.
We can find so called happiness in so many things today; one waits and camp for days for the new iPhone, another jumps from a club to another or from a video about happiness to another about motivations. The complexity and variety of the various strives for happiness of nowadays have also brought into being some incredible superficiality such as the charlatan nonsense of stuff like ''law of attraction'' and modern ''spiritual'' escapes and the capability to engage whatever self-proclaimed identity we like to possess but that we are not, which is a game vastly gambled through and within the social media communication and engaged with pictures and videos and claims of a life we do not actually have.
It also seems that happiness has become a ''must'', a necessity, otherwise one becomes automatically boring, bored and excluded.
How much suffering and confusion are covered up by those millions of pictures of people smiling, having fun and revelers?
Very few seem to understand that the urge of happiness actually contains the opposite of happiness, otherwise one won't be in that position of seeking happiness.
This means that if the strive for happiness comes into being from a condition of unhappiness, some sort of existential dissatisfaction or boredom or whatever it may be, and such conditions are not analysed, then the pursuit of and for happiness can only be the result of unhappiness, which is exactly why so often our searching for happiness results in something that is never enough, something superficial and something that turns into a mere distraction from the solid understanding of our own mind and reality.
Reasonable happiness is not an evasion; it's a spontaneous outcome of a proper thinking, not the result of a desire to search for happy moments, neither the strive to reproduce past forms of happiness projected by our memories.

AAbrat

Член од
28 октомври 2015
Мислења
Поени од реакции
Јас сум среќен. Немам можеби кола но затоа си возам велосипед.Немам Ајфон ама ми врши улога и овој што го имам. :) Немам пари да се расфрлам по клубови цело време ама имам за потребното. Од дома ми обезбедиле цело време јадење , облека , покрив над главата , образование итн...Немам ни сериозна врска(барем мирно спијам навечер). :) . Дома моите живи и здрави се. Има поголемо богатство од тоа да си со фамилијата заедно ? Не го напишав ова за лајкови туку за да видите дека животот е убав, дружете се со позитивни луѓе , бавете се со тоа што го сакате се друго ке си дојде.. Поздрав.

Kajgana Shop

На врв Bottom