Дали да се воведе сексуално образование во училиштата?

Сексуално образование во школо За или Против


  • Вкупно гласачи
    218

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
FrAnKEnsTEiN напиша:
Па ваљда недели у еден месец?!
Епа бате добар бил (строгиот) професор по математика :pos:

Еднаш неделно да има час така?Ако се 20 часа за да се предаде тоа значи ќе излезат 20 недели а тоа у превод му доаѓа некои 4 или ако сакаш земи ги 4 ипол месеци!
ти ме дупиш мене нешто? јас упорно ти кажувам да биде како музичко предметот, АЛО!
8 месеци се оди во школо(со оглед на распусти и остало). 8 месеци имаат 32 недели, со тоа и 32 часа. по 1 час неделно. шо математика вадиш цело време? зашто да се 20 часа? ете ти го решението, 1 час неделно.

иначе, да те просветлам:
во 1 месец има 4 недели.
во 2 месеци има 8 недели.
во 3 месеци има 12 недели.
во 4 месеци има 16 недели.
во 5 месеца има 20 недели.
(во секој месец плус 2-3 дена, кои нема да ги рачунаме.)
значи 5(месеци)х4(недели)=20 недели вкупно
според тебе 20 недели се во 4, или 4 и пол. месеци? браво за тебе. иначе, my professor kicks ass.
 

SCORPIO__20

Your sex is on fire
Член од
1 февруари 2007
Мислења
4.380
Поени од реакции
71
ја мислам дека воведувањето сексологија ке го нема посакуваниот ефект и ситуациите ..часовите и мн. однесувања на учениците ке излезат од контрола бидејки имаат недоволно знаење , срамежливост. препотентност. ке почнат да изведуваат глупости и мн.време ке се изгуби додека се опушти нивната психа и правилно да се усмерат кон запознавање на сексот и се што нуди тој со сите попратни задоволства и болести
 
N

NeMiRnA

Гостин
Tuuuuuuu bre Frenki be,kako moze da ne ja znaes programata za osnovno obrazovanie,da ne se znaelo kolku casa muzicko ima nedelno!!!:tapp: :pos2: :pos2:Pocnavte da zborite kolku casa da ima c cc c c kakvi mazi znaci...aloooo aj procitajte go prviot post i site prethodni i produzete si,me smeete tuka hihihihi ke me rasonite bre tuuu da ne puknete hahahahahahaha
 
F

FrAnKEnsTEiN

Гостин
kpbKENGUR напиша:
ти ме дупиш мене нешто? јас упорно ти кажувам да биде како музичко предметот, АЛО!
8 месеци се оди во школо(со оглед на распусти и остало). 8 месеци имаат 32 недели, со тоа и 32 часа. по 1 час неделно. шо математика вадиш цело време? зашто да се 20 часа? ете ти го решението, 1 час неделно.

иначе, да те просветлам:
во 1 месец има 4 недели.
во 2 месеци има 8 недели.
во 3 месеци има 12 недели.
во 4 месеци има 16 недели.
во 5 месеца има 20 недели.
(во секој месец плус 2-3 дена, кои нема да ги рачунаме.)
значи 5(месеци)х4(недели)=20 недели вкупно
според тебе 20 недели се во 4, или 4 и пол. месеци? браво за тебе. иначе, my professor kicks ass.
,

Скраја да е! :pos:

Учебни недели,не нормални!Сабота и недела не спаѓаат како што мислам јас у учебни денови!Нема материјал доволно за да биде како музичко!Али ај како сакаш така нека ти биде!
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
SCORPIO__20 напиша:
ја мислам дека воведувањето сексологија ке го нема посакуваниот ефект и ситуациите ..часовите и мн. однесувања на учениците ке излезат од контрола бидејки имаат недоволно знаење , срамежливост. препотентност. ке почнат да изведуваат глупости и мн.време ке се изгуби додека се опушти нивната психа и правилно да се усмерат кон запознавање на сексот и се што нуди тој со сите попратни задоволства и болести
оф.
нема да ги учат како да се задоволуваат и нема да учат од истите книги кои ти ги знаеш на памет. не е поентата на тие часови за задоволството, оргазмите, времетраењето на сексот.
треба да научат пред се, како да се заштитат, кога да почнат, какви видови инфекции има и превенција од истите итн. значи образовната страна, не задоволствата кои проникнуваат од сплотувањето на двете тела во едно.

FrAnKEnsTEiN напиша:
,

Скраја да е! :pos:

Учебни недели,не нормални!Сабота и недела не спаѓаат како што мислам јас у учебни денови!Нема материјал доволно за да биде како музичко!Али ај како сакаш така нека ти биде!
фала Богу -)) :pos:
недела ко недела брачко. кој ги дели така неделите ко тебе? збори за цела недела ебаго, никој не спомна сабота и недела, туку, ете, нека биде предавањето во вторник, може? ајт, доста е.
 

SCORPIO__20

Your sex is on fire
Член од
1 февруари 2007
Мислења
4.380
Поени од реакции
71
kpbKENGUR напиша:
оф.
нема да ги учат како да се задоволуваат и нема да учат од истите книги кои ти ги знаеш на памет. не е поентата на тие часови за задоволството, оргазмите, времетраењето на сексот.
треба да научат пред се, како да се заштитат, кога да почнат, какви видови инфекции има и превенција од истите итн. значи образовната страна, не задоволствата кои проникнуваат од сплотувањето на двете тела во едно.
a ти мене ме је*еш во мозок не сум сигурно толку глуп па да мислам како да ги учат како треба да се сексаат и задоволуваат знам ја убаво што сум пишал и како и нигде не спомнав да им дадат визуелна слика како тие да уживаат или да им ги визуелизираат задоволствата на сексот
п.с нигде не истакнав дека знам книги на памет или дали воопшто читам книги за сексот
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
SCORPIO__20 напиша:
a ти мене ме је*еш во мозок не сум сигурно толку глуп па да мислам како да ги учат како треба да се сексаат и задоволуваат знам ја убаво што сум пишал и како и нигде не спомнав да им дадат визуелна слика како тие да уживаат или да им ги визуелизираат задоволствата на сексот
п.с нигде не истакнав дека знам книги на памет или дали воопшто читам книги за сексот
а јас спомнав визуелна слика?
...и правилно да се усмерат кон запознавање на сексот и се што нуди тој со сите попратни задоволства...
објасни ми што мислеше со реченицава погоре?
 

SCORPIO__20

Your sex is on fire
Член од
1 февруари 2007
Мислења
4.380
Поени од реакции
71
kpbKENGUR напиша:
а јас спомнав визуелна слика?
...и правилно да се усмерат кон запознавање на сексот и се што нуди тој со сите попратни задоволства...
објасни ми што мислеше со реченицава погоре?
јас во 4та година на час верувал или не во средното училиште Раде Јовчевски - Коргачин 45 тупев глава со некој сезнајковци...
Кој објаснуваа какви задоволства нудел сексот ..во какви ситуации требал да се практикува на колку време кој биле болестите што можат да настанат од сексот, превентивата и заштитата во сексот и ред др. глупости содржани во 45 мин. А имаше и виузелизирање на тоа како правилно се ставало кондом и како било грешно

е тоа сакав да наведам со таа горе наведена реченица..Ако ти на мало дете му дадеш чоколадо а тој не знае да го отвори .
1.ке му покажеш како да го отвори
2.ке му го обасјниш какво задоволство е чоколадото

горе напишаното значеше ако на тие часови треба да им се даде до знаење на учениците како подобро да се заштитат во сексот тогаш ке се најде некој паметен кој ке почне и да им ги објаснува задоволствата во сексот ..сигурно нема цела учебна година да им објаснуваат кој се болестите и како да се заштитат од нив
Не реков дека ке има пракса како изгледа сексот или да им даваат визуелни слики како се прави тоа..али во усмена форма еден од тие професори ке биде доволно храбар да објасни какво задоволство е сексот и што тој нуди
мислам дека ме сфати :)
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
SCORPIO__20 напиша:
јас во 4та година на час верувал или не во средното училиште Раде Јовчевски - Коргачин 45 тупев глава со некој сезнајковци...
Кој објаснуваа какви задоволства нудел сексот ..во какви ситуации требал да се практикува на колку време кој биле болестите што можат да настанат од сексот, превентивата и заштитата во сексот и ред др. глупости содржани во 45 мин. А имаше и виузелизирање на тоа како правилно се ставало кондом и како било грешно

е тоа сакав да наведам со таа горе наведена реченица..Ако ти на мало дете му дадеш чоколадо а тој не знае да го отвори .
1.ке му покажеш како да го отвори
2.ке му го обасјниш какво задоволство е чоколадото

горе напишаното значеше ако на тие часови треба да им се даде до знаење на учениците како подобро да се заштитат во сексот тогаш ке се најде некој паметен кој ке почне и да им ги објаснува задоволствата во сексот ..сигурно нема цела учебна година да им објаснуваат кој се болестите и како да се заштитат од нив
Не реков дека ке има пракса како изгледа сексот или да им даваат визуелни слики како се прави тоа..али во усмена форма еден од тие професори ке биде доволно храбар да објасни какво задоволство е сексот и што тој нуди
мислам дека ме сфати :)
за какви сезнајковци станува збор? професори? а за визуелното презентирање за тоа како се става кондом е нормална, прифатлива работа и лекција. тука нема ништо чудно ни спорно.
тоа со чоколадото е у стилот:
1.како се отвара кондом
2.како се употребува
што е тука чудно? исто ко лекцијата за како се става кондомот.
кој е тој паметен што ќе им објаснува за задоволствата во сексот? професијата професор треба да се заоснова врз чист професионализам. мало забегување не е штетно дур е во дозволени граници и додека некој го побара тоа.

цитат:али во усмена форма еден од тие професори ке биде доволно храбар да објасни какво задоволство е сексот и што тој нуди.

не е работата за храброст, туку програма по која ќе се води професорот, припремена од министерството за образование.
значи, не. нема да има за што сексот нуди и негови задоволства.
и за крај:да, ќе збори по 45 минути за болестите, ако тоа е неопходно. само за сидата има премногу за расправање, прашања-дебатирање. треба да сватат дека тоа не е заебанција.
 

SCORPIO__20

Your sex is on fire
Член од
1 февруари 2007
Мислења
4.380
Поени од реакции
71
kpbKENGUR напиша:
за какви сезнајковци станува збор? професори? а за визуелното презентирање за тоа како се става кондом е нормална, прифатлива работа и лекција. тука нема ништо чудно ни спорно.
тоа со чоколадото е у стилот:
1.како се отвара кондом
2.како се употребува
што е тука чудно? исто ко лекцијата за како се става кондомот.
кој е тој паметен што ќе им објаснува за задоволствата во сексот? професијата професор треба да се заоснова врз чист професионализам. мало забегување не е штетно дур е во дозволени граници и додека некој го побара тоа.

цитат:али во усмена форма еден од тие професори ке биде доволно храбар да објасни какво задоволство е сексот и што тој нуди.

не е работата за храброст, туку програма по која ќе се води професорот, припремена од министерството за образование.
значи, не. нема да има за што сексот нуди и негови задоволства.
и за крај:да, ќе збори по 45 минути за болестите, ако тоа е неопходно. само за сидата има премногу за расправање, прашања-дебатирање. треба да сватат дека тоа не е заебанција.
:helou:па јас бато кенгурчо убаво наведов во таа реченица да ги усмерат кон сите задоволства и болести што ги нуди сексот..( скратено во една реченица ) и потполно се согласувам со ти тоа што го наведе ...со претходно подготвена програма од министерството за образование..и нормално таа усмена форма за сите задоволства на сексот болестите превентивите прашањата и одговорите да бидат во доменот на сите граници што ги нуди образованието.
Но мислам дека саканиот ефект нема да се постигне :( едноставно премногу брзо ке се најдат добри критичари кој ке истакнат дека тоа не е сеуште зрело за нашето опшесто препукнувања во весници по медиумите и остали работи.
п.с. во мојот случај сезнајко беше ВОДИТЕЛОТ на една емисија на канал 5 ( ЗЕВЗЕКМАНИЈА ) мислам дека се ке ти стане јасно :vozbud:
поздраф
 

JASMIN

Шехерезада
Член од
10 април 2006
Мислења
480
Поени од реакции
19
Треба да се воведе, можеби не како сексологија, туку во склоп на здравје (имаше ли таков предмет или не?), за да биде поиздржано.

И визуелни презентации на употреба и навлекување кондом, зашто да не, кондом најчесто пука баш од неасално навлекување. И објаснувања за контрацепција, превенција и заштита, како се пренесуваат болестите, што прават во телото, што да се прави во итни ситуации ако се презело ризик и се има било какво сомневање за зараза или бременост, итн.
Па имаше дечко еден на форумов, баш прашуваше за црвенило и чешање некое кое му се појавило. За девојките, толку прашања околу циклусот, проблеми и симптоми во телото... Има толку многу работи кои не се познати, а треба да се знаат. Треба да се знае како функционира телото, многу проблеми и стресови би се избегнале така.
И има тука саати предавања, без гајле.
И за задоволствата, ако се има интерес да се праша, зашто да не, но тоа ко бонус. Превенцијата е најважна.

И аман аман луѓе со муабет како општеството не било зрело за такви програми на школо. Абе што мислите вие, до кога ќе се повикуваме на демек таков македонски племенски менталитет? Пројде тоа време, одамна веќе, аман не сме ни затуцани ни заостануваме зад западот. Тоа се се изговори оти сме мрзливи да направиме промени и да одиме напред. И рака во оган ставам за ова. Гарант сум сигурна дека на младите доколку би им се понудил предмет здравје, сексологија, превенција, па и за задоволствата да стане муабет, би слушале со отворени очи, усти и уши. Не ги потценувајте, паметни се, отворени, љубопитни. Никакви критики, ни негативен публицитет, ни ништо од тоа нема да бидне.
 

city

Модератор - технократ!
Член од
1 март 2005
Мислења
2.780
Поени од реакции
276
можеби ДА, но сигурно под друго има не како -сексологија-
 

JASMIN

Шехерезада
Член од
10 април 2006
Мислења
480
Поени од реакции
19
city напиша:
можеби ДА, но сигурно под друго има не како -сексологија-

Да се смисли некоја добра програма би било супер. Факултативен предмет, каде не би предавале профите, него да гостуваат стручњаци, лекари, итн, па да се ангажира асоцијативниот сектор, зашто да не се активираат на овој план. Да биде повеќе интеракција, муабет, размислувања. Може да се организира ако се сака.
 

Скулгрл

Queen of the superficial::..
Член од
17 јануари 2006
Мислења
5.059
Поени од реакции
69
JASMIN напиша:
Да биде повеќе интеракција, муабет, размислувања. Може да се организира ако се сака.
Токму проблемот е интеракцијата со учениците. Кај мене во школо имало милион „предавања“ во врска со сексуално преносливи болести, заштита за време на секс и слично.

И знаете што се случува на крајот од излагањето? Сите ќутат. Никој не се осмелува да постави прашање за работа која го интересира.
Зошто-знаеме. Сеуште е табу да се разговара за сексот, особено пред цел клас (во кој се наоѓаат барем 2-3 дебили што ќе те скинат од заебавање).

Во средина каде што на презентација за менструалниот циклус, во сала само со женски (кои поминуваат низ истата работа, фала богу) те гледаат попреку зошто си прашала како се користи тампон, и повеќе од очекувана е реакцијата од соучениците ако прашаш нешто поврзано со сексот.

Еве ќе тргнам од мене-никогаш не сум поставила прашање на таков интерактивен час, токму поради реакциите на другите. А сум сакала да поставам, ама ете. Знам дека е грешка, ама сигурна сум дека барем половина од учесниците се срамат токму од таа причина.

Затоа-не би рекла дека сексологија како предмет би можел да успее.
 

JASMIN

Шехерезада
Член од
10 април 2006
Мислења
480
Поени од реакции
19
Знам, парти брејкери секогаш имало и ќе ги има.
Доволно е на почеток да се презентира на пример. Ако предавачот е доволно авторитетен, има смисла за анимација на група, се обраќа како кон зрели личности кои имаат одговорност спрема своето здравје, ќе успее.
Ми текнува, во 3та средно имавме првпат едно такво предавање од млада девојка, и не дека се разви некоја дискусија али по дома кога си отидовме, сите си ги проверивме градите - збореше девојката за рак на гради, меѓу другото. И денеска, се сеќавам на вежбата.

После, доволно е еден да се окуражи да го скрши мразот, да се даде на важност на муабетот, и да не се обрнува внимание на парти брејкерите. Кога тогаш, ќе се заќутат тие, ќе тргне полека муабетот.
Со тек на време, се подига свеста за она што е важно, се крши срамот, само да се почне треба.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom