Дали вредноста на филмовите ќе паѓа?

Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
Мене пример за успешен "глуп" филм ми е 21.
Не мора филмот да има прдежи за да биде типичен пример за глуп филм.
Приказната со 21 е,со надеж да се креира добар филм без идеа како да се направи тоа,оди по типична холивудска формула.


1.Така,правен е според бестселер книга.
За да може да речете,вау филмов го гледав,исто како да сум ја прочитал книгата.

2.Земени се Фишбурн и Спејси,односно познати глумци,со посебна цел.
За кога ќе се мислат гледачите дали да го гледаат,некој од друштвото да рече,вие не сте тачни,Кевин Спејси е во него,мора да е добар филм.

3.Користени се специјални ефекти за банални работи,како CG (computer generated) приказ на картите.Одблиску.Сето тоа проследено со звуци,вооооф,за да се тресе во киното.
За некој redneck од Idiocracy да биде импресиониран.Вау,специјални ефекти,мора да е добар филм.

4.И кога приказната во книгата не е доволно добра,вметнете романса.Иако е клише,секој сака да гледа љубов на екранот.
За девојчињата од 10-15 години да лепат постери од Кејт Босфорт и Џим Стургес на ѕид.

5.Користете брзи фрази и неразбирливи зборови ако немате поента (матрикс ефект).
Така гледачот ќе рече,ова мора да е нешто многу паметно,чим јас не го разбирам.


Има уште многу,но поентата е едноставна.
Не ја барајте глупавоста само во очигледно глупи филмови (Scary Movie 4,Disaster Movie).
Преплавени сме со "интелегентна" глупавост насекаде,не се само комедиите пример за глупавост веќе.
 

Болиглава

A cold fact
Член од
16 јуни 2007
Мислења
4.701
Поени од реакции
2.353
Ама според тебе...филмот беше најгледан и многу популарен сегде во свето
Значи ако тргнеме по твојата логика тогаш милони луѓе останале без вкус,а секако и срам да му на луѓето кои работеле на него
Не "да им е срам", туку едноставно тие луѓе им даваат на глупавите американчиња тоа што сакаат, super duper Transformers, како што спомна некој пред мене. А поради тоа што вистинскиот вкус за филмот во публиката е се поретко застапен, излегуваат вакви блокбастери со некоја не толку голема уметничка вредност како постарите филмови.
 
S

Sweet666

Гостин
Не "да им е срам", туку едноставно тие луѓе им даваат на глупавите американчиња тоа што сакаат, super duper Transformers, како што спомна некој пред мене. А поради тоа што вистинскиот вкус за филмот во публиката е се поретко застапен, излегуваат вакви блокбастери со некоја не толку голема уметничка вредност како постарите филмови.
Се слагам. Сигурно дека еден режисер и филмска куќа попрво ќе тргнат да прават филм кој ќе задоволи милиони и ќе земат пари од нив, отколку да прават добар филм, но за помала маса на луѓе од кои нема да профитираат.
 
Член од
9 октомври 2008
Мислења
186
Поени од реакции
3
Агора, тоа што некој филм на тебе и на уште цел свет му се допаѓа не му дава баш никаква вредност на тој филм. Американци што се палат на huge mighty super duper transformers не се баш некое мерило...за било што. Исто како што светот ја обожава Бритни и нејзината музика во која нема ни ' од уметност. Впрочем, клик. Гледај го, ќе сфатиш што ми беше поентата. ...а може и нема.

едит: Зборуваме за уметничка, не за зеленка вредност, така?
brvo bravo za ova sto ko kaza toa se obiduvam da go kazam bravo.

:pos2: Така и си мислев.

Ти си типичен претставник на европскиот филм, кој се прави за критичарите а не за гледачите. Додека во Холивуд е обратно.

Прво, точно е дека времето ја потврдува вредноста на филмот, но времето се гледачите. Како што јас гледам филмови од 40-тите и им се воодушевувам, така некој после 50, 100 години ќе го прави истотот. И ако има гледачи кои ќе го сакаат филмот низ повеќе векови, тој успеал и вреди. Критичарите можат да јадат бурек и да умрат.

Во Холивуд се било срање и не опстојувало со времето. Многу филмови опстанале со времето, стотици. Што не може да се каже за европскиот филм, кој го гледаат само критичарите, а гледачите пошто никој не ги врти, не можат ни со интерпол да го најдат филмот.

Многу ми е интересно што тебе како на иден режисер гледачите не ти се важни. Важно било критичарите да ти даделе добро мислење, а гледачите сите да те критикувале и ако сакале ич да не те гледале. Супер! Ама по некоја твоја логика, ако критичарите кажеле дека е добар, твојот филм ќе опстанел со времето. :tapp: А ти веројатно ќе бидеш ценет после смртта.

Другар, ако гледачите не ти го прифатат филмот тој ќе остане заборавен и ќе збира прашина некаде. Затоа се надевам дека ќе правиш добри работи кои гледачот ќе ги сака. Само така делото ќе ти опстане, а ти ќе бидеш голем.

Поздрав и уште еднаш, ти посакувам многу успешна кариера.
ne taka i ne e taka. prvo togas ako e dobro i ostanuvatoa sto go sakale gledacite zosto be pola holivudki filmovi ne ostanuvat neli be gledacite gi sakale mogu i gi gledale vo momentot a posle godini nikade gi nema a. taka da gledacite ne se mnogu merilo za vrednosta na nekoe delo i ako ne e pravilo posto znaat gledacite da prepoznaat vrednost ponekogas. spored tebe znaci ako eve naprimer sega sto vikame golem umetnik genialec hickok zanci ako ne go sakale togas gledacite sto ne bilo taka ja prepoznale vrednosta znaci necni i da go batalme a . a posle tolku god site svakaat koe delo bilo i ke se navrakaat na nego i toa e ona sto ke ostane . i togas kako be ova nevredno delo posto vo vremeto na pojavuvanje ne go sakal nikoj gledac sega e remek dela a. i ne treba bas site gledaci ili golem broj da go sakat nekoe delo i da ja poznaat vrednosta nego tosta makar i 5 dusi da go poznaat deloto. a normalo deka kriticarite se najmerodavi. sto ako nekoj film pobedi na kanski filmski festival a nikoj ne go gledal znaci tie tamu ne znaele sto pravat i na kogo mu davaat nagarda zanci treba da im dadat nagrda samo na onie filmovi sto gi saat mogu gledaci i nisto povise sto ne slucaj so remekdelta sto pobeduvaat na kan posto i publikat gi saka kako sto rekov nekogas moze da prepozne pubikata nekogas ne . posto bez navreda ali vo narodot ima i prosti luge ne obrazovani sti ne gledale citale umetnicki raboti i taka natak taka nemozat da prepoznaat sto e sto. ako e za gledacite sto ke kazes ti ako mu dades na nekoj remek delo od nekoj golem reziser i toj ti rece ova zivi gluposti a ti i cel svet pa vremeto pogazalo ako e postar snaat sto i sto ke mu reces.znaci umetnosta ne e sekogas za site. a ima i nekoj luge ednotavno nemozat da go pocustvuvaat nekoe delo ne gi dopira vo dusata i toa ti e toa. eve najgolem primer ti e vujna mi moja nieden film od golemite majstori ne i se sviga na primer i go davam bertoluci almodovar kislovski paskalevic i se vika pa ne mi se sviga se nesto i ako ne vika ne cini kako drugi koi ne im se sviga vikaat ne cini ona vika mene ne mi se svigase jas nezam ne osporavam deka e remek delo ali mene ne mi se siga. a evropskiot film i tekao stiguva i do poblikta ako sakas da znaes.i stvarno nema sto da vi objasnuvam vise ako ne mozete da satite toa e toa ke vi se kaze samo so tekot na vremeto.

vikas ako ima gledaci so go sakaat vilmot nis vekoi toa ke opstelo. no sto se slucuva ako gledacite ne go sakaat vo vremeto na pojavuvanje i nekulku god posle a posle mogu god i deceni se navratat drugi gledaci i recat ova e remek delo zosto oni prvite gledaci ne ja prepoznale vrednota na deloto a i koi gledaci se sega vo pravo a i sega delovo e kakvo loso dobro ili a. znaci vo koj period go sakat gledacite deloto togas e dobro a koga ne togas ne cini. aj na obicnite gledaci da im dadam da napravt analiza na nekoe remek delo odma ke padnat na fak po rezija i dramaturgija. ima gledaci sti ne se razbiraat taka vika dedomi nezam i ne kazuvam i mozam da pravam analiza na nekoe delo bilo film kniga ni sum cital knigi gledal mogu filmovi taka da nemoza da zboram mozam povrsno vaka dali mi se dopaga ali koga velat tie so proucuvale toa cel zivot i cim dobil nagada i tao zavisi koja oti i megu kritacite ima sto ne zanat nemoj da mislis deka site kriticari se dobro toa znaci deka e remek delo i toa e goelm umetik zanci ako nego ne mu se svika da rece neka jadat ovi burek nisto nezaat oni ova e ziva glupost toa li treba a .

i nema deloto da ostane ako gledacite go sakat nego ako e dobro i ako si talentiran i ti pravis od dusat delo kako sto ti mislis ima duri nekoi avtori sto im izleguva od posvesta pa ne se ni samite svesni kakvi dela stvaraat eve na primer kafvka pred smrta mu rekol na drugarmu da mu gi spali sopstvenite dela ali drugarmu videl sto vrednost ima vo nif pa ne gi spalil inace da gi spalel nemse sega da gi imame i da se voskituvame na niv.a ne nekoj sto saka da gleda i cita.ako e taka togas sekoj stvarc pred da pocne da stvara da napravi anketa sto sakat gledacite pa da pisuva a taka li treba. i na krajot moze i kritiarite i gledacita da recat ova e gjubre i da ne go sakaat nekoe dela ali ako e stvarno vrednost i dobro toa ke ostane i samo toa e merilo. samo po sebe nesto si e dobro se drugo ne e bitno.koga i dae ke ileze na provrsina vrednota na netso. taka da .
 

Io Sono Interista

The original, one and only IoSono.
Член од
21 декември 2007
Мислења
28.624
Поени од реакции
59.475
brvo bravo za ova sto ko kaza toa se obiduvam da go kazam bravo.



ne taka i ne e taka. prvo togas ako e dobro i ostanuvatoa sto go sakale gledacite zosto be pola holivudki filmovi ne ostanuvat neli be gledacite gi sakale mogu i gi gledale vo momentot a posle godini nikade gi nema a. taka da gledacite ne se mnogu merilo za vrednosta na nekoe delo i ako ne e pravilo posto znaat gledacite da prepoznaat vrednost ponekogas. spored tebe znaci ako eve naprimer sega sto vikame golem umetnik genialec hickok zanci ako ne go sakale togas gledacite sto ne bilo taka ja prepoznale vrednosta znaci necni i da go batalme a . a posle tolku god site svakaat koe delo bilo i ke se navrakaat na nego i toa e ona sto ke ostane . i togas kako be ova nevredno delo posto vo vremeto na pojavuvanje ne go sakal nikoj gledac sega e remek dela a. i ne treba bas site gledaci ili golem broj da go sakat nekoe delo i da ja poznaat vrednosta nego tosta makar i 5 dusi da go poznaat deloto. a normalo deka kriticarite se najmerodavi. sto ako nekoj film pobedi na kanski filmski festival a nikoj ne go gledal znaci tie tamu ne znaele sto pravat i na kogo mu davaat nagarda zanci treba da im dadat nagrda samo na onie filmovi sto gi saat mogu gledaci i nisto povise sto ne slucaj so remekdelta sto pobeduvaat na kan posto i publikat gi saka kako sto rekov nekogas moze da prepozne pubikata nekogas ne . posto bez navreda ali vo narodot ima i prosti luge ne obrazovani sti ne gledale citale umetnicki raboti i taka natak taka nemozat da prepoznaat sto e sto. ako e za gledacite sto ke kazes ti ako mu dades na nekoj remek delo od nekoj golem reziser i toj ti rece ova zivi gluposti a ti i cel svet pa vremeto pogazalo ako e postar snaat sto i sto ke mu reces.znaci umetnosta ne e sekogas za site. a ima i nekoj luge ednotavno nemozat da go pocustvuvaat nekoe delo ne gi dopira vo dusata i toa ti e toa. eve najgolem primer ti e vujna mi moja nieden film od golemite majstori ne i se sviga na primer i go davam bertoluci almodovar kislovski paskalevic i se vika pa ne mi se sviga se nesto i ako ne vika ne cini kako drugi koi ne im se sviga vikaat ne cini ona vika mene ne mi se svigase jas nezam ne osporavam deka e remek delo ali mene ne mi se siga. a evropskiot film i tekao stiguva i do poblikta ako sakas da znaes.i stvarno nema sto da vi objasnuvam vise ako ne mozete da satite toa e toa ke vi se kaze samo so tekot na vremeto.

vikas ako ima gledaci so go sakaat vilmot nis vekoi toa ke opstelo. no sto se slucuva ako gledacite ne go sakaat vo vremeto na pojavuvanje i nekulku god posle a posle mogu god i deceni se navratat drugi gledaci i recat ova e remek delo zosto oni prvite gledaci ne ja prepoznale vrednota na deloto a i koi gledaci se sega vo pravo a i sega delovo e kakvo loso dobro ili a. znaci vo koj period go sakat gledacite deloto togas e dobro a koga ne togas ne cini. aj na obicnite gledaci da im dadam da napravt analiza na nekoe remek delo odma ke padnat na fak po rezija i dramaturgija. ima gledaci sti ne se razbiraat taka vika dedomi nezam i ne kazuvam i mozam da pravam analiza na nekoe delo bilo film kniga ni sum cital knigi gledal mogu filmovi taka da nemoza da zboram mozam povrsno vaka dali mi se dopaga ali koga velat tie so proucuvale toa cel zivot i cim dobil nagada i tao zavisi koja oti i megu kritacite ima sto ne zanat nemoj da mislis deka site kriticari se dobro toa znaci deka e remek delo i toa e goelm umetik zanci ako nego ne mu se svika da rece neka jadat ovi burek nisto nezaat oni ova e ziva glupost toa li treba a .

i nema deloto da ostane ako gledacite go sakat nego ako e dobro i ako si talentiran i ti pravis od dusat delo kako sto ti mislis ima duri nekoi avtori sto im izleguva od posvesta pa ne se ni samite svesni kakvi dela stvaraat eve na primer kafvka pred smrta mu rekol na drugarmu da mu gi spali sopstvenite dela ali drugarmu videl sto vrednost ima vo nif pa ne gi spalil inace da gi spalel nemse sega da gi imame i da se voskituvame na niv.a ne nekoj sto saka da gleda i cita.ako e taka togas sekoj stvarc pred da pocne da stvara da napravi anketa sto sakat gledacite pa da pisuva a taka li treba. i na krajot moze i kritiarite i gledacita da recat ova e gjubre i da ne go sakaat nekoe dela ali ako e stvarno vrednost i dobro toa ke ostane i samo toa e merilo. samo po sebe nesto si e dobro se drugo ne e bitno.koga i dae ke ileze na provrsina vrednota na netso. taka da .
Само за болдираното: пола Холивудски филмови не останувале. А од која продукција пола филмови остануваат?

Квалитетот секогаш е малку, повеќето е ѓубре, тоа уште во првиот пост го кажав. Ама тоа не важи само за Холивуд важи за се и не само за филмовите туку за било какви дела. Она што е добро останало.

За останатото не ти одговарам, си имаш свој став и го почитувам.

Поздрав!
 
Член од
22 април 2008
Мислења
142
Поени од реакции
17
Мислам дека веќе е падната.
Ретки се филмовите како оние старите, со онакви сцени и реплики, драматични говори кои се мудри, и филозофски, со гооолема порака во себе, кои можат да те подигнат, да те смрзнат, да покренат емоции и размислување со денови потоа, буквално моќни моменти.
Сега, филмовите се повеќе млаки...а можеби и публиката не е доволно префинета за такво нешто.
 
Член од
20 март 2007
Мислења
8.493
Поени од реакции
308
Не.

Се додека на планетава има луѓе како Спилберг и Иствуд, кои со вкупен буџет еднаков на буџетот наменет за шампањ и кавијар во големите блокбастери... прават ремек дела, нема да се откажам од филмовите а богами и вие. Бидете и најголеми песимисти, џабе ви е. Секогаш низ тој шунд, колку и да расти ќе се најде некој вонсериски филм кој ќе ве импресионира. По некоја логика би требало тоалет-филмовите и убавите филмови пропорционално да растат... ако не е биде тоа, јебига бар сум оптимист. :D
 

devojka111

i'm real
Член од
28 декември 2008
Мислења
1.937
Поени од реакции
148
јас не се согласум дека вредноста на филмовите паѓа
еве ќе коментирам за комедиите кои најмногу ги сакам
во 80-90 те години излегоа филмчиња како робин худ-маж во хеланки, гол пиштол, имали пилот во авионот, мафија (пародијата)... кои би ги гледала повторно и повторно..значи за мене тие имаат вредност
но во 21 век излегоа филмови како- date movie, scary movie, meet the spartans, superhero movie...кои исто така за мене се одлични комедии

затоа не би можела да подвлечам линија и да кажам дека фимовите од 20 век се подобри од овие поновите на 21 век или обратно, значи според мене вредноста на филмовите не паѓа, туку тие се под влијание на современиот свет во кој живееме и едвај чекам да видам што ново ќе излезе наскоро:wink:
 

Io Sono Interista

The original, one and only IoSono.
Член од
21 декември 2007
Мислења
28.624
Поени од реакции
59.475
Тие сите што ги наброи, барем оние што сум ги изгледал, се пародии. Не се променило многу во тој жанр, иако Airplane! (1980) и понатаму е класа и модел за сите кои следеа.

Инаку преполни се со идиотски хумор, никаква содржина и лоши или никакви комичари. Добри комедии направи тајфата
Owen Wilson, Ben Stiller,
Vince Vaughn. Пред нив секако
Jim Carrey, и филмовите на Kevin Smith. Другото се сведува на повремени блесоци. Поголемиот дел од комедиите, не вреди ни да се коментираат.
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
2.814
Поени од реакции
4.666
Од 90-те наваму, големите продукции (читај Холивуд), бавно ама сигурно ја „дресираат“ публиката. Нема теорија на пример, филм како Scary Movie да и` се допадне на публиката од 70` или 80-те. Не затоа што не сфаќаат, или смислата за хумор се менува, туку затоа што филмот е едноставно глуп. За ликот и делото на Џим Кери, Еди Марфи, Џон Клиз или Стив Мартин тоа не може да се каже.
Голем број од хорорите за кои се има добро мислење, се преработки на јапонски филмови (ги гледал некој оригиналите?), класици од 70-те како Exorcist, Omen, The Texas chain massacre, Night of the living dead и др. кои немаат некои специјални видео и аудио ефекти, а сепак се неколку пати подобри од нивните копии од 21. век.
На филмски неедуцирана, маркетиншки обработена или не баш интелегентна индивидуа лесно е да се наметне ѓубре. :tv: :vozbud:
Реално, добрите филмови се ретки (неколку годишно), а фимската индустрија е голема и алчна.
Што се однесува до критичарите - и тие се луѓе, ќе згрешат, некој ќе ги потплати и Snakes in the plane се претвора во ремек дело.
Сте забележале дека и Спилберг и Џ. Лукас не се како порано? Дека нивните филмови се разводнети до немајкаде? Зошто би се мачеле, со ваква публика?:toe:
Повеќето жанрови денес имаат да понудат само неколку приказни, дијалози и ликови, во различни варијанти.

 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Најмногу ми пречат мене sci-fi филмовите. И
м даваат некои неверојатни буџето од по над 200 милиони долари а во нив одвај да се види некој специјален ефект. The Dark Knight кошта 185 милиони долари и кога го гоедав не видов некои си спектакуларни специјални ефекти. Од друга стрна го гледав Hellboy 2 и кошта 85 милиони долари, а филмот изгледа како да кошта десетина пати повеќе од претхониот.
Во холивуд цело време се рекламира буџетот а тој најповеќе се користи за плаќање на актерите и джпродуцентите и исплонување на нивните каприци. А цените на билетите им се два пати поскапени од пред десетина години.
Се разбира ни рецесијата не ја погоди филмската индустрија.
 
Член од
18 декември 2008
Мислења
310
Поени од реакции
108
Од новите филмови никој не ми остави посебен впечаток... Го гледам филмот и 5 минути после крајот веќе и не се сеќавам на него. Затоа веќе и не гледам играни филмови. Сите филмови што денес Холивуд ги прави се само филмувани верзии на книги. Ништо добро во последно време...
Нека се живи и здрави сериите... Посебно Д-р Хаус и домаќиките... Само некои серии се добри во последно време
 
Член од
9 октомври 2008
Мислења
186
Поени од реакции
3
.Abre sto ste se fatile site za toj holivud pa holivud sto ne se od kacite od holivud i od filmovi od kaj nego ili ovde vo mk samo takvi filmovi ima ne ste videle nisto drugo pa dosta so holivud ne e vred da se diskutira za nego.moze porano i bese nesto i imase dobri stvari vo toj holivid im se davase sansa na dobri luge kako roman polanski na primer ali poslednive 10 12 i 13 god se zezna totalno. kako sto rekov seute ima dobri stvari i ako se malce pomlace od starite remek dela. i povece se novi filmovi od starite majstori nema nesto pomladi stvaralci i ako ima ne da skros nema koga ke umrat starite majstori ke ima uste pomlace dela ali sepak ima i se nadevame ke se ragaat talenti.i pak ke recma dosta so holivud ne diskutirajte za holivud vise dobrite stvri se van holivud ako nesto ne se izmeni tamu sto ne mi se veruva ne e vreden da se spomneuva holivud dali go slusnavte jim jarmus kako go napadna holivud vo sbija koga bese sega na festivalot na mokra gora sto go organizira kusturica i rece deka nikogas ne bi otisol vo holivid oti tamu producentot kazuva sto ke snimas a ne ti sam sto sakas i sto ti izleguva od dusata..i taka daj zborete van holivud vise ve molam. ima produkcii sto ne ste gi cule ni videle ili produkcii na reziseri i glumci koi pravat odlicni filmovi pa moze da se kaze deka i imaat bucedt ne e samo holivud so budzet i ako ne e budzetot presuden sa umetost i za dobar film moze i so pomal budet da se napravi dobra genialno delo.zalno e sto za takvi sranja se trosat tolku pari i da propadne sto pobru holivud bi bilo podbro.</p> kako da samo holivud e na svetov amn vise. znaci temva e dali vo holivud ima dobri stvari ili se zezanal taka li da ja prekrformulira me temava ili e dali vo cel svet ima dobri dela. pa tak kazuvjte a ne holivud pa holivud.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.239
Поени од реакции
84.249
Од 90-те наваму, големите продукции (читај Холивуд), бавно ама сигурно ја „дресираат“ публиката. Нема теорија на пример, филм како Scary Movie да и` се допадне на публиката од 70` или 80-те. Не затоа што не сфаќаат, или смислата за хумор се менува, туку затоа што филмот е едноставно глуп. За ликот и делото на Џим Кери, Еди Марфи, Џон Клиз или Стив Мартин тоа не може да се каже.
Голем број од хорорите за кои се има добро мислење, се преработки на јапонски филмови (ги гледал некој оригиналите?), класици од 70-те како Exorcist, Omen, The Texas chain massacre, Night of the living dead и др. кои немаат некои специјални видео и аудио ефекти, а сепак се неколку пати подобри од нивните копии од 21. век.
На филмски неедуцирана, маркетиншки обработена или не баш интелегентна индивидуа лесно е да се наметне ѓубре. :tv: :vozbud:
Реално, добрите филмови се ретки (неколку годишно), а фимската индустрија е голема и алчна.
Што се однесува до критичарите - и тие се луѓе, ќе згрешат, некој ќе ги потплати и Snakes in the plane се претвора во ремек дело.
Сте забележале дека и Спилберг и Џ. Лукас не се како порано? Дека нивните филмови се разводнети до немајкаде? Зошто би се мачеле, со ваква публика?:toe:
Повеќето жанрови денес имаат да понудат само неколку приказни, дијалози и ликови, во различни варијанти.

Не ти е све баш точно во постот.

Прво, board-от на продуцентската куќа го води главниот збор и му наредува на режисерот - точно. Но оваа пракса почнува многу порано од деведесетите, уште веднаш по излегувањето на првиот дел од Војна на Ѕвездите (значи втора половина на седумдесети). Тогаш почнува крајот на таканаречениот режисерски филм во Холивуд. Копола и компанија се последните режисери во Холивуд кои снимаат режисерски филмови. Ова грубо кажано.
Второ, има модерни американски изданија со несомнен (уметнички) квалитет: Тарантино, Иствуд, Аронофски, Финчер, Бартон...
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Не ти е све баш точно во постот.

Прво, board-от на продуцентската куќа го води главниот збор и му наредува на режисерот - точно. Но оваа пракса почнува многу порано од деведесетите, уште веднаш по излегувањето на првиот дел од Војна на Ѕвездите (значи втора половина на седумдесети). Тогаш почнува крајот на таканаречениот режисерски филм во Холивуд. Копола и компанија се последните режисери во Холивуд кои снимаат режисерски филмови. Ова грубо кажано.
Второ, има модерни американски изданија со несомнен (уметнички) квалитет: Тарантино, Иствуд, Аронофски, Финчер, Бартон...
Продуцентските куќи не можат да го контролираат секој режисер особено ако човекот се има докажано. Никоја продуцентска куќа не може да отиде на Del Torro и да му нареди како да го снима филнот. Еднаш пробаа и човекот се тргна од проектот ( и фала богу филмот пропадна ).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom