Дали Марија имала деца после Исус?

Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Божјиот Збор и разумот го велат ова:

1. Нема никакви историски докази дека Јосиф имал друга жена пред Марија.

2. Во изворниот старогрчки јазик на кој е напишан Новиот Завет, во наведените стихови за зборот "браќа" се користи зборот "αδελφός" (adelphos), кој пак води корени од грчкиот збор "δελφυς" (delphus) што значи "утроба", а во контекстов "од иста утроба". Од тука недвосмислено следи дека Јаков, Јосиф, Симон и Јуда биле браќа на Исус од истата утроба на Марија.

3. Интересен е библискиот стих:
"И (Јосиф) не се доближи (сексуален однос) до неа (Марија), додека таа не Го роди својот првороден Син и Го нарече Исус." (Матеј 1:25)

Две работи се интересни тука.
Прво, стихот јасно вели "додека". Доколку Јосиф и Марија никогаш немале односи, тогаш или немаше да го има ова "додека", или пак на негово место ќе стоеше зборот "никогаш". Но не е така, стихот јасно вели дека Јосиф и Марија немале односи ДОДЕКА таа не Го родила Исус, а потоа се разбира си имале (доказ за тоа се браќата и сестрите на Исус
)


Друга работа, што веќе беше дискутирана, е тоа дека Исус тука е наречен Првороден. Доколку Јосиф и Марија немале други деца Тој ќе беше наречен ЕДИНСТВЕН, но бидејќи имале, затоа е наречен Првороден.

4. Многу православни (како и MIKI1) сакаат да си ја бранат својата црковна догма велејќи дека терминот "браќа" се однесува на учениците на Христос. Но Светото Писмо тоа не го дозволува бидејќи во многу стихови браќата на Исус и Неговите ученици се јасно раздвоени, како на пример следниов стих:

"Потоа слезе во Капернаум, Тој и мајка Му, и Неговите браќа, и Неговите ученици, и останаа таму неколку дена. "
(Јован 2:12)


5. Нема никаква теолошка причина да ја правиме Марија вечна девица. Таа својата божествена мисија си ја завршила со тоа што таа девствено го родила Христос. Нема никакви причини да се барало од Марија таа и понатаму да остане девица. Таа е Божја слугинка, а Божјиот фокус бил во Христос, кој пак бил надвор од утробата на Марија.

A православните го велат ова:
Тоа е рационален заклучок а не Светоотечко толкување на Евангелијата.

Се поставува прашањето:

Кому да веруваме, на некои старци од подоцнежните векови, или на Божјиот Збор и на очевидците (апостолите) ?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Цитат:
Се поставува прашањето:

Кому да веруваме, на некои старци од подоцнежните векови, или на Божјиот Збор и на очевидците (апостолите) ?„
Коментар:
И на едните и на другите. Имено:
1. Во зборот Божји нема сомневање;
2. Апостолите го опишуваат она кое го виделе и доживеале, со користење свој „речник„.
3. Светите Оци (старци?) го толкуваат т.е. педантно,детално го објаснуваат она кое Апостолите го имаат опишано на едноставен јазик, кое, на моменти, изгледа нејасно и противречно. Тука се Светите, за да објаснат „што сакаше да каже писателот„. Светоотечкото толкување на едно Евангелие е многу пати пообемно од текстот од самото Евангелие.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Цитат:
Се поставува прашањето:

Кому да веруваме, на некои старци од подоцнежните векови, или на Божјиот Збор и на очевидците (апостолите) ?„
Коментар:
И на едните и на другите.
Како е тоа возможно кога тие се толку јасно и провидно КОНТРАДИКТОРНИ.
Божјиот Збор и апостолите јасно и гласно (без потреба од толкување) тврди дека Марија имала и други деца после Исус.
Некои луѓе од подоцнежните векови го тврдат обратното.
Како да им веруваме и на двете?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Светото Писмо,посебно Новиот Завет, нема никакви противречности. И не семее да има, оти тогаш Бог самиот на себе би си протвречел. Апостолите еден и ист настан го опишуваат со „свои зборови„, онака ккао го виделе и доживеле настанот. Разликата е во описот (да не заборавиме дека Апостолите не биле академици!) а не во точноста на буквите и запирките, каде различен опис се однесува на субјективното доживување на настанот, каде мислата од различни Апостоли кои опишуват ист настан е иста. Значи, мислата од описот е иста а не описот од самиот настан, На пример, два субјекти кои гледаат еден ист филм, ќе го опишат филмот со различен „текст„, онака како субјектите го доживеалле филмот , а тој филм е ист за двата субјекти.
Да наведам и еден жив пример. Кога Св. Василиј Велики ги толкувал посланијата од Апсотолот Павле,. самиот Апостол Павле стоел покрај Василиј Велики. А како „стоел„. ќе прашаш? Или на пример, кога старозаветниот Мојсеј го пишувал Шестодневот, Мојсеј гледал како Бог го создава Светот. Сега, сигурно ќе прашаш, а како Мојсеј можел да го види создавањето на Светот, кога Светот веќе бил создаден а Мојсеј бил во тој веќе создаден свет, така?

Ај да не заборавам. Зборот „додека„ има и поинакво значење. Се однесува на бесконечно време после моментот кога зборот „додека„ е изговорен. Значи, зборот „додека„ после себе има неограничено долг временски период. Сходно на тоа, Мајката Божја, откако т.е. додека го родила Синот Божји, не родила друго дете после Христа, оти по раѓањето Христово може да помине огромен временски период без да се роди други дете, а мајката Божја, нормално, не живеела бесконечно долго или многу долго па да роди и друго дете.
 
Член од
1 септември 2007
Мислења
42
Поени од реакции
0
што е ова? хајка против мпц и Богородица?
колку сте само проѕирни, не сте свесни
сте можеле барем да смените нешто во вашите копи пејст текстови кои ги пласирате на сите форуми а не само вашите кориснички имиња
смешно :pos2:
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Јас незнам за каква хајка ти зборуваш..се работи за различни мислења и толкувања на Библијата...и толку..
А текстовите е нормално да се слични затоа што тоа се неколку стиха во Библијата каде може да се сретне вакво нешто...
 
Член од
1 септември 2007
Мислења
42
Поени од реакции
0
извини ме маркус, мене различните размислувања и толкувања на Библијата воопшто не ме засегаат, немам ништо против тоа
но она што ме иритира, е тоа што го напишав во мојот претходен пост
па нели е свесен некој дека има луѓе кои гледаат и читаат...на повеќе форуми? :wink:
 
Член од
8 декември 2007
Мислења
254
Поени од реакции
9
Под крстот на кој беше распнат Спасителот стоеја мајка му и неговиот ученик Јован кого многу го сакал и нив им се обратил,прво на мајка си:,,Жено ете ти син!,,
А потоа на ученикот свој:,,Ете ти мајка,,И од тој час ученикот ја зеде при себе.(Јов.19-26,27). После излегувањето од храмот Марија(*Богородица) била предадена на Јосиф кој бил незин подалечен роднина и во поодминати години.Тој предходно бил женет и од таму неговите деца Исус ги нарекувал свои браќа затоа што го ценел Јосифа и своите прибраќа. А и денес кога некој се прежени(премажи)децата кои се затекнат помеѓу себе се нарекуваа браќа. Зборовите на Христос:Жено ете ти син-кажуваат дека таа загуба на Богородица ќе биде малку надоместена Со Јован кои бил љубениот негов ученик. Да имаше некои други синови Исус ќе немаше потреба да ја згрижува кај други.
 
Член од
1 февруари 2007
Мислења
408
Поени од реакции
15
ААААААААААААААААА пак ли бе абе чорбаџија те исклоцаа од идивиди па тука дијде памет да продаваш за тие протестански теорија на тебе и на аџија ви пишував галички писма да не одам да копирам сега нема смисла Богородица немала деца по Хрста а оние цитат кои протстантите толку ги форситаат како Исус и мајкаму и браќата негови
тоа се однесува на Христовите браќа по закон односно децата на Јосив од првиот брак на негови биолошки браќа и мамн веке престани не е интересно да копираш теми од таму и тука да ги постираш

и убаво мац ти пишал ако имаше синови засто да ја остави на ученик на чување ке ја оставеше кај некој од своите браќа
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
connected, каде тоа е забрането на повеЌе форуми да се отвара иста тема? За разлика од тебе, јас на сите форуми пишувам он-топик, а ти на овој и на сите други, немајќи аргументи, речиси секогаш пишуваш оф-топик.

Mac, Чаир и сите останати, ако Исус имал полубраќа (од предходниот брак на Јосиф), тогаш зошто ја оставил Својата мајка на еден од апостолите? Зарем тие браќа на Исус не и биле и законски деца на Марија? Тогаш зошто Исус ја дал Марија на Јован?
Ова ти се вика аргумент: "Со твој камен, по твоја глава." :nesvest:
Заклучок: Исус ја доверил Марија на омилениот ученик затоа што Неговите крвни браќа сеуште не верувале во Него. Исус во една прилика рече: "Кој не е со Мене, тој е против Мене и кој не собира со Мене, растура." (Матеј 12:30)

Мац, Чаир и сите останати, залудно му местите на Јосиф уште една жена пред Марија. Нема никакви библиски и вонбиблиски докази дека Јосиф имал жена пред Марија или дека бил во "поодминати" години кога ја земал Марија. Многу сте смешни и провидни со ваквите измишљотини, од Водно се гледа дека овие работи му ги припишувате на Јосиф со цел да ја деградирате способноста на Марија да раѓа деца. Како не ви е срам да ја понижувате мајката на Христос, од плодна и нормална жена, правејќи ја неплодна.

А најсмешно од се е тоа што велите дека Јосиф немал брак со Марија, туку дека таа му била дадена на чување, демек Јосиф и бил бејбиситер на Марија.. ц ц ц до каде иде вашето квази-толкување на Библијата, колку повеќе се трудите да докажете нешто, толку повеќе се умрсувате во своите зборови.
Во Библијата јасно пишува дека Јосиф и Марија си биле свршени како и сите други брачни парови (Матеј 1:18), па оттука отпаѓа теоријата дека Јосиф и бил бејбиситер на Марија.

Од овој цитат од MIKI1 добив воспаление на дијафрагмата :pos2:
MIKI1 напиша:
Ај да не заборавам. Зборот „додека„ има и поинакво значење. Се однесува на бесконечно време после моментот кога зборот „додека„ е изговорен. Значи, зборот „додека„ после себе има неограничено долг временски период. Сходно на тоа, Мајката Божја, откако т.е. додека го родила Синот Божји, не родила друго дете после Христа, оти по раѓањето Христово може да помине огромен временски период без да се роди други дете, а мајката Божја, нормално, не живеела бесконечно долго или многу долго па да роди и друго дете.
Одамна немам прочитано толку смешен коментар на форумиве. Фала ти MIKI1.

Им се чудам на "верата" и на тврдоглавоста на православниве. Попрво ќе те убедат дека црното е бело отколку да признаат дека нивната вера противречи на Божјиот Збор.
 

CELTIK

magionicar
Член од
23 декември 2007
Мислења
2.909
Поени од реакции
839
kolku jas sto znam nemala drugi deca ama vo posledno vreme se poveke crkovni tajni izniknuvaat na videlo pa taka da ne sum naj siguren vo ona sto crkvata go sozdavala i kreirala niz vekovite
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Точно CELTIC, се до 1990 година Македонија немаше Библија на свој мајчин јазик и затоа, во својата неинформираност, црквата го влечеше за нос каде што сакаше. Но сега, фала Му на Бог, ние го имаме Светото Писмо и преку него ние лесно можеме да ги детектираме црковните догми и човечките преданија кои се накалемиле на Божјиот Збор.
Порано, кога луѓето тешко доаѓале до Библијата и не биле информирани, црквата лесно ги лажела дека Марија немала деца после Исус.
Но денес, во 21 век, во оваа доба на информации, МПЦ тешко ќе убеди некој што го прочитал Новиот Завет дека Марија немала деца после Исус и ред други работи, но за нив не е темата тука.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
connected, каде тоа е забрането на повеЌе форуми да се отвара иста тема? За разлика од тебе, јас на сите форуми пишувам он-топик, а ти на овој и на сите други, немајќи аргументи, речиси секогаш пишуваш оф-топик.

Mac, Чаир и сите останати, ако Исус имал полубраќа (од предходниот брак на Јосиф), тогаш зошто ја оставил Својата мајка на еден од апостолите? Зарем тие браќа на Исус не и биле и законски деца на Марија? Тогаш зошто Исус ја дал Марија на Јован?
Ова ти се вика аргумент: "Со твој камен, по твоја глава." :nesvest:
Заклучок: Исус ја доверил Марија на омилениот ученик затоа што Неговите крвни браќа сеуште не верувале во Него. Исус во една прилика рече: "Кој не е со Мене, тој е против Мене и кој не собира со Мене, растура." (Матеј 12:30)

Мац, Чаир и сите останати, залудно му местите на Јосиф уште една жена пред Марија. Нема никакви библиски и вонбиблиски докази дека Јосиф имал жена пред Марија или дека бил во "поодминати" години кога ја земал Марија. Многу сте смешни и провидни со ваквите измишљотини, од Водно се гледа дека овие работи му ги припишувате на Јосиф со цел да ја деградирате способноста на Марија да раѓа деца. Како не ви е срам да ја понижувате мајката на Христос, од плодна и нормална жена, правејќи ја неплодна.

А најсмешно од се е тоа што велите дека Јосиф немал брак со Марија, туку дека таа му била дадена на чување, демек Јосиф и бил бејбиситер на Марија.. ц ц ц до каде иде вашето квази-толкување на Библијата, колку повеќе се трудите да докажете нешто, толку повеќе се умрсувате во своите зборови.
Во Библијата јасно пишува дека Јосиф и Марија си биле свршени како и сите други брачни парови (Матеј 1:18), па оттука отпаѓа теоријата дека Јосиф и бил бејбиситер на Марија.

Од овој цитат од MIKI1 добив воспаление на дијафрагмата :pos2:


Одамна немам прочитано толку смешен коментар на форумиве. Фала ти MIKI1.

Им се чудам на "верата" и на тврдоглавоста на православниве. Попрво ќе те убедат дека црното е бело отколку да признаат дека нивната вера противречи на Божјиот Збор.
До Чорбаџијата:
Мислам дека треба малку (т.е. многу) подетално треба да го проучиш православието а не своеглаво да ги толкуваш работите кои некој веќе ги истолкувал.
Ај да разјасниме некои работи.
Исус (т.е. Господ Исус Христосд, Синот Божји) ја доделил мајка си на чување на Апостолот Јован, од проста причина оти Он (Христос) така сакал! Просто и едноставно! Треба ли сега да дискутирме и за волјата Божја, а? Патем кажано, Апостолот Јован бил омилениот Христов Апостол (немој сега да кажеш дека Христос ги мразел другите Апостоли а само Јована го сакал, оти тоа нема да биде точно!). Јован е омилениот Апостол зашто Јован целиот свој живот останал неженет, девствен, а воедно и најмлад Апостол, за разлика од другите кои веќе биле возрасни и фамилијарни луѓе. Ти текнува?
Понатаму;
Кога Хростос вели „..кој не е со Мене-протв Мене е..„ сигурно не мисли на своите полубраќа, ни оддалеку! Мисли на оние поедницни кои не Го прифаќаат за свој Бог и спасител. Кај Христа, нема „сиво„- или е црно или е бело!
Понатаму;
Марија (Богородица) му е доделена на Јосиф на чување, а не ради брак! Точно е тоа дека Јосиф бил во поодминати години, без дискусија! Точно е и тоа дека Јосив е наречен и „праведен„! Никаде не пишува дека Јосиф (нека ми прости Севишниот!) бил распален пубертетлија! Но, за да биде појасен „про-форма„ „бракот„ меѓу Марија и Јосиф, потребно е пошироко познавање на работите. Ај некој реченица и за тоа.
Според Законот од Стариот Завет, секоја девојка, која во својот ран пубертет не била верена/мажена. била предмет за исмејување кај евреите (како неплодна, како склона кон блуд и тн.). Затоа, мајката Божја му е доделена на Јосиф, за да се грижи за неа. Од друга страна пак, лукавиот (ѓаволот) го знаел Старито Завет и ги знаел пророштвата кои го најавуваат Христовото раѓање.Во пророштвата јасно се вели дека „девојка ќе зачне„ (а не дека „жена ќе зачне„!) така да ѓаволот можел лесно да забележи која е таа девојка која е во блажена состојба а која не е во брак, а која може да го носи Христа во својата утроба, па лукавиот да и наштети на девојката и на уште нероениот Младенец! Ти текнува? Ако мајката Божја била блажена а не била во брак,лукавиот можел многу лесно па претпостави дека таа (Богородица) го носи Христа. Вака, дадена на чување, Богородица, бидејќи блажена, била „покриена„ со про-форма бракот со Јосиф, така да Богородица била блажена не надвор од бракот, туку во бракот со Јосиф (немој и сега да ми кажеш дека стомакот те боли од смеење). Така, ѓаволот неможел да „погоди„ која жена ќе го роди Христа, пошто мајката Божја била во „брак„ а небила блажена надвор од бракот. т.е. била про-форма „жена-сопруга„ а не „девојка-слободна„. После раѓањето на Младенцот, Богородица останала девојка како и пред зачнувањето Христиво. Толку!
Објаснувањето на поимот „додека„ е точен и стојам зад него, иако може да се чини дека е апсурден! Нечие непознавање на работите незначи дека работите се погрешни и противрелчни. Повели,поднаучи малку повеќе и пошироко за православието па ќе праиме муабет на форумов. Православието не е „Хајд парк„ па секој да каже што „мисли„: Тоа може на некои други теми на форумов, а не од православното учење да правиме „од готово-вересија„.

Точно CELTIC, се до 1990 година Македонија немаше Библија на свој мајчин јазик и затоа, во својата неинформираност, црквата го влечеше за нос каде што сакаше. Но сега, фала Му на Бог, ние го имаме Светото Писмо и преку него ние лесно можеме да ги детектираме црковните догми и човечките преданија кои се накалемиле на Божјиот Збор.
Порано, кога луѓето тешко доаѓале до Библијата и не биле информирани, црквата лесно ги лажела дека Марија немала деца после Исус.
Но денес, во 21 век, во оваа доба на информации, МПЦ тешко ќе убеди некој што го прочитал Новиот Завет дека Марија немала деца после Исус и ред други работи, но за нив не е темата тука.
МПЦ не убедува никого дека Марија имала и други деца!
А што ако сега го одбројувавме 26-ито век? Што? Ќе имаше и „најнови„ сознанија околу мајката Божја освен оние кои сега ги имаме? Невозможно е догмата да се промени. таа сама по себе е еднаш утврдено и заеднички проверено учење кое не е склоно кон промени, се викал тоа 21-ви или 38-ми век!
Неможам да разберам кого тоа Црквата го лаже? Верниците? Свештенството?Атеистите? Ако Црквата лаже, тогаш кој ја кажува вистината? Ѓаволот?
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Кога Хростос вели „..кој не е со Мене-протв Мене е..„ сигурно не мисли на своите полубраќа, ни оддалеку! Мисли на оние поедницни кои не Го прифаќаат за свој Бог и спасител. Кај Христа, нема „сиво„- или е црно или е бело!
Колку си само контрадикторен. Браќата на Исус не верувале во Него и воопшто не го прифаќале како Бог и Спасител, тогаш како можеп да кажеш дека не мислел на браќата Негови, а мислел на оние кои не го прифаќаат Исус како Бог и Спасител кога токму браќата се едни од тие кои не го прифаќале како таков?

Марија (Богородива) му е доделена на Јосиф на чување, а не ради брак!
Леле пак он бејбиситер го прави Јосиф :pos2:
Во Библијата јасно си пишува дека Марија била свршена за Јосиф и дека потоа они се земале, еве ти библиски цитати, па, кога не ме слушаш мене, нека биде твојот збор против Божјиот:

"А раѓањето на Исуса Христа стана вака: кога Неговата мајка Марија беше свршена за Јосифа..."
(Матеј 1:18)

"А во шестиот месец, Бог го испрати ангелот Гавриел во галилејскиот град, по име Назарет, при девица свршена за маж, по име Јосиф, од Давидовиот дом. А името на девицата беше Марија."
(Лука 1:26-27)

Господов ангел му се јави на сон и му рече: „Јосифе, сине Давидов, не бој се да ја земеш Марија, својата жена, зашто зачнатото во неа е од Светиот Дух...
А кога Јосиф се разбуди од сонот, направи како што му заповеда Господовиот ангел, ја зеде својата жена.
(Матеј 1:20,24)

Објаснувањето на поимот „додека„ е точен и стојам зад него, иако може да се чини дека е апсурден!
Ти можеш да стоиш за него, но ќе бидеш многу осамен, затоа што цел свет, сите христијани, а и сите православци со кои сум зборел до сега (многу поучени од тебе) го преведуваат зборот "додека" со "додека" и воопшто не се трудат како тебе црното да го направат бело и обратно.

Еве ти го уште еднаш библискиот стих и пробај прочитај го уште еднаш ама без предрасуди:

"И не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син и Го нарече Исус."
(Мате 1:25)

Значи пак ќе повторам, тука стихот не вели дека Јосиф не се доближил НИКОГАШ до Марија, туку стихот јасно вели: "не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син"
Вака стои во сите преводи на Библијата, а во ниеден превод не стои така како што викаш ти дека Јосиф НИКОГАШ не се доближил до Марија.
Па ваљфа не си ти попаметен од сите теолози и од сите преведувачи на Библијата, или пак си имаш свој превод на Библијата набаждарен согласно твоите догми :pos2:
 

Божино

4815162342
Член од
27 јуни 2007
Мислења
8.591
Поени од реакции
13.279
Колку си само контрадикторен. Браќата на Исус не верувале во Него и воопшто не го прифаќале како Бог и Спасител, тогаш како можеп да кажеш дека не мислел на браќата Негови, а мислел на оние кои не го прифаќаат Исус како Бог и Спасител кога токму браќата се едни од тие кои не го прифаќале како таков?



Леле пак он бејбиситер го прави Јосиф :pos2:
Во Библијата јасно си пишува дека Марија била свршена за Јосиф и дека потоа они се земале, еве ти библиски цитати, па, кога не ме слушаш мене, нека биде твојот збор против Божјиот:

"А раѓањето на Исуса Христа стана вака: кога Неговата мајка Марија беше свршена за Јосифа..."
(Матеј 1:18)

"А во шестиот месец, Бог го испрати ангелот Гавриел во галилејскиот град, по име Назарет, при девица свршена за маж, по име Јосиф, од Давидовиот дом. А името на девицата беше Марија."
(Лука 1:26-27)

Господов ангел му се јави на сон и му рече: „Јосифе, сине Давидов, не бој се да ја земеш Марија, својата жена, зашто зачнатото во неа е од Светиот Дух...
А кога Јосиф се разбуди од сонот, направи како што му заповеда Господовиот ангел, ја зеде својата жена.
(Матеј 1:20,24)



Ти можеш да стоиш за него, но ќе бидеш многу осамен, затоа што цел свет, сите христијани, а и сите православци со кои сум зборел до сега (многу поучени од тебе) го преведуваат зборот "додека" со "додека" и воопшто не се трудат како тебе црното да го направат бело и обратно.

Еве ти го уште еднаш библискиот стих и пробај прочитај го уште еднаш ама без предрасуди:

"И не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син и Го нарече Исус."
(Мате 1:25)

Значи пак ќе повторам, тука стихот не вели дека Јосиф не се доближил НИКОГАШ до Марија, туку стихот јасно вели: "не се доближи до неа, ДОДЕКА таа не Го роди својот ПРВОРОДЕН Син"
Вака стои во сите преводи на Библијата, а во ниеден превод не стои така како што викаш ти дека Јосиф НИКОГАШ не се доближил до Марија.
Па ваљфа не си ти попаметен од сите теолози и од сите преведувачи на Библијата, или пак си имаш свој превод на Библијата набаждарен согласно твоите догми :pos2:
Брат, се во ред, ама верувај, не мораш да го повторуваш твојот пост 5 пати. Си го кажа своето на почеток, и тоа е.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom