- Член од
- 28 март 2006
- Мислења
- 17.804
- Поени од реакции
- 12.295
Затоа ние се трудевме да им укажеме и кажеме на иселениците дека сме против мизеријата, но не онаа која јас сум ја зготвил (јас не готвам ништо, ваљда знаеш досега, други готват), туку онаа мизерија која ја поддржа сесрдно, а за која стопати повторивме дека ниту физички сме подготвени, ниту материјално, ниту правно и законски. Зашто кој е крив, може да филозофираме. Многу е едноставно, јас не сум тој што ги извртува фактите.Затоа е тешка глупост сето ова што го збориш и неосновано товариш луѓе кои немале никаков удел во мизеријата која сам си ја зготвил.
Не сум, но според Македонско Сонце и други медиуми, австралијците сакаат да стопанисуваат со црковните имоти...повод, самите финансирале. И ние ги финансираме црквите во Македонија, но не се тепаме да стопанисуваме со нив.Ова укажува дека воопшто не си запознат, ниту со спорот ниту со личноста на Петар, бидејќи еден од предлозите беше постигнување на согласност само доколку Петар се замени.
темата е сосем друга, но според интересите на иселениците кои се спорат, забележувам само финансиски интерес пред интерес кон црквата на македонскиот народ...прашањето е едноставно, според тебе дали се имотите на МПЦ или на иселениците? Дали оној кој ветил и изградил црквичка на Средно Водно е негова или ја посветува и ја дарува на МПЦ? Зошто секогаш парите се примарен интерес на нашите иселеници како за имотите на МПЦ така и при споменување на правото на глас?Ицо Најдовски, македонски иселеник во Австралија, вчерашните изјави на митрополитот Петар во неговата радио програма во Австралија ги оквалификува како „ноторни лаги".
Тој вели дека МПЦ добила право за богослужење во црквата, но не и право на а финансиско работење.
„Судот ја донесе, ја потврди одлуката од 1998 година кога му се дозволи на митрополитот Петар да владее со духовното, да назначува свештеник и тој самиот да може да служи во таа црковна општина, во тој храм.“
„Со финансиските средства и овој пат, на 4-ти март, пред неколку дена, Судот ја повтори таа одлука дека управуваат финансиските членови, односно Македонците, македонските православни верници од Сиднеј, црквата Света Петка од Рокдејл", тврди Ицо Најдоски.
Од написот во Македонско Сонце се гледа дека борбата се води за финансиски интереси, а не за антисрпско влијание во МПЦ:.
Во македонските цркви во Австралија има годишен обрт од 300 илјади долари. По доаѓањето на владиката Петар за поглавар на австралиската епархија тој сакал да управува со приходите и имотот, што за австралиските македонци кои ги граделе црквите е неприфатливо. Затоа Mакедонците од седум црковни општини во Австралија пред четири години формирале Здружение наречено Македонската Православна црква за Австралија за како што велат за да го заштитат имотот од владиката Петар.
И двете страни во судскиот спор се обвинуваат меѓу себе дека се расколници на македонската црква.
Што се однесува до Петар, големи се проблемите во МПЦ...како со српско така и со бугарско крило. Покрај Петар, поддршка на договорот постои и од професорот отец Стефан Санџаковски, и владиците Наум и Тимотеј чии потписи стојат на договорот ...иселениците треба да се кренат против пола Синод на МПЦ.Со одлука на Врховниот Суд на Нов Јужен Велс од 4 април 2003, Владиката Петар и Митко Митрев доживеаја целосен пораз во барањето на декларација дека имотот на "Св. Петка" е припадност на МПЦ со седиште во Македонија, односно дека имотот постои за нејзините потреби. Според одлуката на судијата Хамилтон, сопственик на имотот е асоцијацијата МПЦО "Св. Петка", а со него се управува според регистрираниот демократски устав на МПЦО "Св. Петка" кој Петар веќе шест години упорно го негира. Со ова се поразени сите јавни тврдења на Петар дека црковна општина не смее да биде асоцијација и дека со имотите треба да управуваат од него назначени старатели, изјави претседателот на Советот на Македонската заедница во Сиднеј, господин Игор А. Александров..
па и тие се глупост у ваква штедња, криза и ваква најсиромашна држава на балканот.Па според твојата логика и за амбасадите непотребно плаќаме, посебно во земји каде нема ни 100 Македонци... најдобро за проблемите во државниот буџет да се решаваат преку штедење на Дијаспората ама во меѓувреме ќе ставаме споменици од по неколку милиони евра за боље естетика.
тогаш немаше ни потреба да се отвори темава, нели? збориме за еднаквост, човечко и законско право на глас за својата земја, а неколку страни понапред пишуваш да си барам правото пред државните органи. Братот, нешто не е в ред со логиката и еднаквоста во пристапот по оваа тема.Превртуваш и демагогираш со работи кои меѓусебно немаат никаква врска. Расипништвото на властите треба(ше) да се реши на избори или барем на протести, наместо да им се дозволува и понатаму да беспредметно трошат овозможувајќи им на располагање дополнителни средства кои би се заштедиле на Дијаспората.
Еднаквоста на законот барај си ја пред државните органи, доколку сметаш дека имаш основа покрени случај, наместо да шмараш по форуми.