Состојбата во сообраќајот е таква каква што е затоа што сака да се помине ефтино т.е градоначалниците појма немаат од олеснување на пешаците и возачите и најчесто го одбираат најлошото т.е најефтиното решение, а тоа е семафори и знакови за пешачки.
Не сум возач, но често се возам со ЈСП автобус, па знам дека многу иритира кога ќе застане на пешачките каде свети црвено, а нема човек да помине и тоа што на секој 20-30 метри има пешачки или семафор.
Како пешак, па ме иритира чекањето на семафорите и по 2-3 минути за да можеш да поминеш една улица, едноставно пешачењето го сецкаш исто како возачите што го сецкаат возењето.
Тоа сецкање предизвикува нервози, а нервозите предизвикуваат сообраќајки. Да се разбереме, не може од Велес до Ново Лисиче да е 25 минути, а од Ново Лисиче до Карпош 2 да е 40 минути. Кретенски е да прошируваш булевари, улици и потоа на нив да поставуваш пешачки и семафори на секој 20-30 метри затоа што така најефтино ќе поминеш.
Во скопје голем дел од раскрсниците може да се направат кружни текови, голем дел од пешачките да се направат подземни, помеѓу булеварите освен бетонски жардињери да се постават и метални барикади од 2 метри и ќе го снема тоа сецкање во движењето, а со тоа и нервозите, а исто може да се зголеми брзината на движење на автомобилите на 80 км/h.
Тоа е win-win ситуација и за возачите и пешаците, ама очигледно најмалку пари од провизија се добиваат од вакви проекти.