- Член од
- 23 декември 2007
- Мислења
- 2.247
- Поени од реакции
- 57
Огромно е влијанието на професорот врз сакањето на предметот, дали еден предмет ке го сакаме зависи од неговото однесување и начинот на предавање на тој предмет. Најмногу сакам (незнам како да ги кажам) еден вид средни професор (не се ептен строги, добро се однесуваат со учениците но сепак има ред на неговиот час и може да се научи нешто). Некако тие професори ми даваат мотив да седнам да научам, на пример ако извадам добра оценка по предмет на тој професор тој почнува да те фали да вели дека си добар, а јас тоа го свакам како одговорност да продолжам да го учам тој предмет и да вадам добри оцени т.е да ги оправдам неговите очекувања.
А оние построгите професори мислам дека учениците повеќе од страв кон нив ги учат лекциите отколку за желба да се научи нешто.
А оние пак така пофлексибилните и порелаксирани профероси на чии часови не се знае кој јаде кој пие, е тие пак самите си прават учениците да не им учат (си велиш ај бе сега тава ќе учам нема грешка).
А оние построгите професори мислам дека учениците повеќе од страв кон нив ги учат лекциите отколку за желба да се научи нешто.
А оние пак така пофлексибилните и порелаксирани профероси на чии часови не се знае кој јаде кој пие, е тие пак самите си прават учениците да не им учат (си велиш ај бе сега тава ќе учам нема грешка).