Владина измама со новиот закон за царинење возила

Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.294
Поени од реакции
5.034
факт е дека има олеснувања,секако тоа нема да го осетиме ние со најплиток џеб-тоа е многу јасно......законов премногу беше застапен во медиумите до пред некое време-чист популизам.....прашав,еве ќе прашам по 100ти пат,кој е тој што купил ново возило и би се одлучил да купи половно возило?! решение на проблемот е единствено кревање на стандардот,а не поевтинување на возилата за 500-1000 евра,затоа што ако не заработуваш пристојно,човечки,ниеден ваков сличен закон нема да ти обезбеди поволности во животот
Jas celo vreme kazuvam deka olesnuvanjeto ne e onakvo kakvo sto bese kazano vo javnosta.Primer vo javnosta bese potencirano deka na 3000 evra ima maksimum 700 evra davacki do registracija a vo praksa so site presmetki izleguva deka se daleku poveke mozebi i do 3 pati.Zosto nieden clen sto zemal kola i sto gi platil site davacki javno ne se pofalil?Duri procitav i deka nekoj sto zemal kola od 800 evra platil davacki od 1200! za na kraj da mu izlezat 2000 evra.A toa sto standardot ni e nizok e posledica od 20 godisniot grabez na site dosegasni vladi vo drzavava.Otkako se osamostoi Makedonija izneseni se 7 milijardi evra!Gospod znae kade se se skladirani i koj od politicarite tezi no toa e sosema druga tema.Me nervira toa sto postojano odeknuvaat dobri vesti kako grom od vedro nebo a posle izvesno vreme pu pu ne vazi.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
77
Jas celo vreme kazuvam deka olesnuvanjeto ne e onakvo kakvo sto bese kazano vo javnosta.Primer vo javnosta bese potencirano deka na 3000 evra ima maksimum 700 evra davacki do registracija a vo praksa so site presmetki izleguva deka se daleku poveke mozebi i do 3 pati.Zosto nieden clen sto zemal kola i sto gi platil site davacki javno ne se pofalil?Duri procitav i deka nekoj sto zemal kola od 800 evra platil davacki od 1200! za na kraj da mu izlezat 2000 evra.A toa sto standardot ni e nizok e posledica od 20 godisniot grabez na site dosegasni vladi vo drzavava.Otkako se osamostoi Makedonija izneseni se 7 milijardi evra!Gospod znae kade se se skladirani i koj od politicarite tezi no toa e sosema druga tema.Me nervira toa sto postojano odeknuvaat dobri vesti kako grom od vedro nebo a posle izvesno vreme pu pu ne vazi.
акциза до 3000 евра немаш и царината е 1%-како можи да нема олеснување?! е сега си нашол автомобил за 800 евра-транспортот ќе те чини колку половина автомобил-твој проблем...потоа треба да поминиш низ процедури,дали е автомобилот исправен,украден,регистриран итн,итн-твој проблем...ако немаш ти братче пари за нов автомобил-си наебал гадно зашто не за џабе е речено “сиромавиот два пати плаќа“
 
Член од
22 февруари 2007
Мислења
1.852
Поени од реакции
1.382
Se e toa vo red sto go pisuva vo zakonot bidejki go izglasal parlamentot no ajde sporedete gi davackite navedeni vo ovoj zakon so izjavata na Zoran Stavrevski koga Janko vo zivo vo emisija go prasa kolku bi cinele vkupnite troskovi za edno vozilo od 3000evra a ovoj mu odgovori okolu 3600 do registracija.
Ок, не купувам кола. Среќен ?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Ок, не купувам кола. Среќен ?
Никој не те тера...

Проблем е што некој не гледа дека цената од 3.500 евра за Гољф 2 од 1085-1992 нема да важи појќе. Умре. Аш. Ја нема. Таков автомобил ќе вреди 500-1000 евра. И ич не се замарам со тоа колку ќе заработи владата. Измама е да ги ограбат граѓаните. Ова си е поштен начин на собирање на народни пари за буџетот. Како сакате гледајте, никој не те приморува да увезеш кола.
 

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
Никој не те тера...

Проблем е што некој не гледа дека цената од 3.500 евра за Гољф 2 од 1085-1992 нема да важи појќе. Умре. Аш. Ја нема. Таков автомобил ќе вреди 500-1000 евра. И ич не се замарам со тоа колку ќе заработи владата. Измама е да ги ограбат граѓаните. Ова си е поштен начин на собирање на народни пари за буџетот. Како сакате гледајте, никој не те приморува да увезеш кола.
DOBRO KAZANO :aplauz::aplauz::aplauz:
 

superstarpizza

Unsurpassed Сasual Dating - Verified Damsels
Член од
20 септември 2008
Мислења
6.025
Поени од реакции
1.363
Никој не те тера...

Проблем е што некој не гледа дека цената од 3.500 евра за Гољф 2 од 1085-1992 нема да важи појќе. Умре. Аш. Ја нема. Таков автомобил ќе вреди 500-1000 евра. И ич не се замарам со тоа колку ќе заработи владата. Измама е да ги ограбат граѓаните. Ова си е поштен начин на собирање на народни пари за буџетот. Како сакате гледајте, никој не те приморува да увезеш кола.
Па фала богу!

Кој сака нека увезува, кој не нека тресне тука 1500 евра за Застава 128!

ПС. Ако сака некој мојта да му ја дадам за 1000 со се плинче!sram
 

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
Imam dve koli na slovenecki tablicki ednata e
Ford fokus (od dolgite) 1.6 74kw/101km 1999 godina benzinec so 5 vrati so dosta oprema: ABS, vozdusni pernicinja, servo .... dali moze da se prodade na slovenecki tablicki za 2000 evra
Opel Vectra bela karavan 1999 g. benzinec 74kw/101km so klima, ABS, Servo ...i toa za 2000 evra epten zacuvana
Za taa cena kolite ke bidat vo Skopje
Ako e nekj zainteresiran ke mu pratam sliki ne se udirani vo super sostojba
 

Duduk

Korg Maniac
Член од
8 јули 2009
Мислења
953
Поени од реакции
99
Imam dve koli na slovenecki tablicki ednata e
Ford fokus (od dolgite) 1.6 74kw/101km 1999 godina benzinec so 5 vrati so dosta oprema: ABS, vozdusni pernicinja, servo .... dali moze da se prodade na slovenecki tablicki za 2000 evra
Opel Vectra bela karavan 1999 g. benzinec 74kw/101km so klima, ABS, Servo ...i toa za 2000 evra epten zacuvana
Za taa cena kolite ke bidat vo Skopje
Ako e nekj zainteresiran ke mu pratam sliki ne se udirani vo super sostojba
ДОБАР СИ!! .. Вектрата и Фокусот во Словенија коштаат од 400 до 1000 евра максимум, ти на некој сакаш да му ја увалиш за 2000, уште па што е најтрагично на СЛОВЕНСКИ таблици.. :pos2: барем префрли ја на наши, можно е и 2.500 да им извадиш.. ;)
 

superstarpizza

Unsurpassed Сasual Dating - Verified Damsels
Член од
20 септември 2008
Мислења
6.025
Поени од реакции
1.363
ДОБАР СИ!! .. Вектрата и Фокусот во Словенија коштаат од 400 до 1000 евра максимум, ти на некој сакаш да му ја увалиш за 2000, уште па што е најтрагично на СЛОВЕНСКИ таблици.. :pos2: барем префрли ја на наши, можно е и 2.500 да им извадиш.. ;)
Просечна цена на Вектрата е некаде околу 1500 па се до 2000, добра и здрава кола. Фокусот се движи скоро со истата цена па дури и за некои 100-200 евра поскапо.
Оние цени кои ги гледаш од по 1000 евра се за коли со по над 200000км издрнкана и исчукана!

Башка колите ке бидат во Скопје а не во Словенија, додај 200 евра пат.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.294
Поени од реакции
5.034
Со старите возила повеќе зијан отколку ќар!

Голем број од половните автомобили не ги исполнуваат основните технички критериуми за да дојдат до регистрација
Соња Маџовска

Дали увозниците и купувачите на половни автомобили ќе излезат повеќе во зијан, отколку што ќе ќарат?

Тамам почна увозот на стари возила, излегоа еден куп други проблеми. Сега главен проблем е добивањето сертификат за хомологација.

Половните автомобили, откако се оцаринија, не можат да добијат ваков сертификат, бидејќи голем дел од нив не ги исполнуваат основните технички критериуми. Овие автомобили најчесто немаат АБС-сопирачки и не ги исполнуваат критериумите за бучава, велат увозниците, според кои ниту едно возило произведено од 1990 до 1995 година не ги задоволува критериумите што се бараат. Тие објаснуваат дека поради неисполнување на техничките услови нема да се пререгистрираат ниту возилата со бугарски таблички. Сопственик на бугарски автомобил вчера се јави во нашата редакција и се пожали дека иако веднаш сакал да го легализира автомобилот, не успеал во тоа, па вели дека сега ќе треба да го врати во Бугарија. „Со овие критериуми што се бараат, ниту едно возило со бугарски таблички нема да може да се пререгистрира во Македонија. Моето возило е од 1995 година, и има ЕУРО 2-стандард, ама бадијала, не ги исполнува условите“, вели нашиот соговорник.

Според некои неофицијални процени, вакви возила во земјава има околу 50.000. Ако тие не се легализираат, излегува дека Владата ја промашила целта со новите законски решенија. Министерот за финансии, Зоран Ставрески, порача дека сопствениците на автомобили со странски регистарски таблички најдоцна до септември оваа година ќе мора да ги пререгистрираат своите возила. Во спротивно, ќе мора да ја напуштат земјава, а до нивното следно влегување во Македонија ќе мора да поминат најмалку шест месеци.

Кои услови треба да ги исполнат старите возила за да добијат сертификат за хомологација, за „Утрински весник“ објаснува м-р Зоран Василевски, директор на сервисниот центар на „Аутомакедонија“.

„Проблем со хомологацијата, односно согласност за регистрација има, посебно ако се земе предвид дека постојните сертифицирани тела не се во можност да ја прифатат кампањата која се случува овие денови. Според мои информации, се прават максимални напори од сите субјекти инволвирани во оваа работа. Воведени се две смени со зголемен број извршители, се' со цел да се задоволат барањата на клиентите. За да се стигне до крајната цел, регистрација на моторното возило, треба да се исполнат неколку услови, меѓу кои и добивањето документ за технички карактеристики на возилото при производство, што го издава сертификационата компанија ТУВ од Германија. За добивањето на тој сертификат е потребно време, бидејќи и инсталираните станици во странство не се во состојба да одговорат на непредвидливиот број барања“, објаснува Василевски.

Прашавме и колку либерализацијата на условите за увоз на стари возила ќе се одрази негативно на продажбата на новите автомобили? „Според мое мислење, клиентите за стари возила не се исти со оние корисници кои преферираат ново возило. Можеби малку ќе се намали продажбата на нови автомобили, но набрзо ќе се издиференцираат корисниците и пазарот ќе се стабилизира. Поточно, пониската цена на старото возилото не е исклучено да има други непознати што ќе предизвикаат дополнителни трошоци. Но, за тоа одлучува самиот сопственик. Стоиме на располагање за дијагностицирање на состојбата на возилото, а дефинитивната одлука е на клиентот“, вели Василевски

Текстот е изваден од денесен Утрински весник.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Со старите возила повеќе зијан отколку ќар!

Голем број од половните автомобили не ги исполнуваат основните технички критериуми за да дојдат до регистрација
Соња Маџовска

Дали увозниците и купувачите на половни автомобили ќе излезат повеќе во зијан, отколку што ќе ќарат?

Тамам почна увозот на стари возила, излегоа еден куп други проблеми. Сега главен проблем е добивањето сертификат за хомологација.

Половните автомобили, откако се оцаринија, не можат да добијат ваков сертификат, бидејќи голем дел од нив не ги исполнуваат основните технички критериуми. Овие автомобили најчесто немаат АБС-сопирачки и не ги исполнуваат критериумите за бучава, велат увозниците, според кои ниту едно возило произведено од 1990 до 1995 година не ги задоволува критериумите што се бараат. Тие објаснуваат дека поради неисполнување на техничките услови нема да се пререгистрираат ниту возилата со бугарски таблички. Сопственик на бугарски автомобил вчера се јави во нашата редакција и се пожали дека иако веднаш сакал да го легализира автомобилот, не успеал во тоа, па вели дека сега ќе треба да го врати во Бугарија. „Со овие критериуми што се бараат, ниту едно возило со бугарски таблички нема да може да се пререгистрира во Македонија. Моето возило е од 1995 година, и има ЕУРО 2-стандард, ама бадијала, не ги исполнува условите“, вели нашиот соговорник.

Според некои неофицијални процени, вакви возила во земјава има околу 50.000. Ако тие не се легализираат, излегува дека Владата ја промашила целта со новите законски решенија. Министерот за финансии, Зоран Ставрески, порача дека сопствениците на автомобили со странски регистарски таблички најдоцна до септември оваа година ќе мора да ги пререгистрираат своите возила. Во спротивно, ќе мора да ја напуштат земјава, а до нивното следно влегување во Македонија ќе мора да поминат најмалку шест месеци.

Кои услови треба да ги исполнат старите возила за да добијат сертификат за хомологација, за „Утрински весник“ објаснува м-р Зоран Василевски, директор на сервисниот центар на „Аутомакедонија“.

„Проблем со хомологацијата, односно согласност за регистрација има, посебно ако се земе предвид дека постојните сертифицирани тела не се во можност да ја прифатат кампањата која се случува овие денови. Според мои информации, се прават максимални напори од сите субјекти инволвирани во оваа работа. Воведени се две смени со зголемен број извршители, се' со цел да се задоволат барањата на клиентите. За да се стигне до крајната цел, регистрација на моторното возило, треба да се исполнат неколку услови, меѓу кои и добивањето документ за технички карактеристики на возилото при производство, што го издава сертификационата компанија ТУВ од Германија. За добивањето на тој сертификат е потребно време, бидејќи и инсталираните станици во странство не се во состојба да одговорат на непредвидливиот број барања“, објаснува Василевски.

Прашавме и колку либерализацијата на условите за увоз на стари возила ќе се одрази негативно на продажбата на новите автомобили? „Според мое мислење, клиентите за стари возила не се исти со оние корисници кои преферираат ново возило. Можеби малку ќе се намали продажбата на нови автомобили, но набрзо ќе се издиференцираат корисниците и пазарот ќе се стабилизира. Поточно, пониската цена на старото возилото не е исклучено да има други непознати што ќе предизвикаат дополнителни трошоци. Но, за тоа одлучува самиот сопственик. Стоиме на располагање за дијагностицирање на состојбата на возилото, а дефинитивната одлука е на клиентот“, вели Василевски

Текстот е изваден од денесен Утрински весник.
Пријателе, мислам дека џабе се обидуваш да укажеш на некои работи:smir: Оној кој не сака да разбере нема ни да разбере.
Мислам кога ќе помине првиот бран и кога ќе почнат поплаките од граѓаните што биле среќници ќе сфатат колку е добро да увезеш вакви коли.
 
?

..........

Гостин
Со старите возила повеќе зијан отколку ќар!

Голем број од половните автомобили не ги исполнуваат основните технички критериуми за да дојдат до регистрација
Соња Маџовска

Дали увозниците и купувачите на половни автомобили ќе излезат повеќе во зијан, отколку што ќе ќарат?

Тамам почна увозот на стари возила, излегоа еден куп други проблеми. Сега главен проблем е добивањето сертификат за хомологација.

Половните автомобили, откако се оцаринија, не можат да добијат ваков сертификат, бидејќи голем дел од нив не ги исполнуваат основните технички критериуми. Овие автомобили најчесто немаат АБС-сопирачки и не ги исполнуваат критериумите за бучава, велат увозниците, според кои ниту едно возило произведено од 1990 до 1995 година не ги задоволува критериумите што се бараат. Тие објаснуваат дека поради неисполнување на техничките услови нема да се пререгистрираат ниту возилата со бугарски таблички. Сопственик на бугарски автомобил вчера се јави во нашата редакција и се пожали дека иако веднаш сакал да го легализира автомобилот, не успеал во тоа, па вели дека сега ќе треба да го врати во Бугарија. „Со овие критериуми што се бараат, ниту едно возило со бугарски таблички нема да може да се пререгистрира во Македонија. Моето возило е од 1995 година, и има ЕУРО 2-стандард, ама бадијала, не ги исполнува условите“, вели нашиот соговорник.

Според некои неофицијални процени, вакви возила во земјава има околу 50.000. Ако тие не се легализираат, излегува дека Владата ја промашила целта со новите законски решенија. Министерот за финансии, Зоран Ставрески, порача дека сопствениците на автомобили со странски регистарски таблички најдоцна до септември оваа година ќе мора да ги пререгистрираат своите возила. Во спротивно, ќе мора да ја напуштат земјава, а до нивното следно влегување во Македонија ќе мора да поминат најмалку шест месеци.

Кои услови треба да ги исполнат старите возила за да добијат сертификат за хомологација, за „Утрински весник“ објаснува м-р Зоран Василевски, директор на сервисниот центар на „Аутомакедонија“.

„Проблем со хомологацијата, односно согласност за регистрација има, посебно ако се земе предвид дека постојните сертифицирани тела не се во можност да ја прифатат кампањата која се случува овие денови. Според мои информации, се прават максимални напори од сите субјекти инволвирани во оваа работа. Воведени се две смени со зголемен број извршители, се' со цел да се задоволат барањата на клиентите. За да се стигне до крајната цел, регистрација на моторното возило, треба да се исполнат неколку услови, меѓу кои и добивањето документ за технички карактеристики на возилото при производство, што го издава сертификационата компанија ТУВ од Германија. За добивањето на тој сертификат е потребно време, бидејќи и инсталираните станици во странство не се во состојба да одговорат на непредвидливиот број барања“, објаснува Василевски.

Прашавме и колку либерализацијата на условите за увоз на стари возила ќе се одрази негативно на продажбата на новите автомобили? „Според мое мислење, клиентите за стари возила не се исти со оние корисници кои преферираат ново возило. Можеби малку ќе се намали продажбата на нови автомобили, но набрзо ќе се издиференцираат корисниците и пазарот ќе се стабилизира. Поточно, пониската цена на старото возилото не е исклучено да има други непознати што ќе предизвикаат дополнителни трошоци. Но, за тоа одлучува самиот сопственик. Стоиме на располагање за дијагностицирање на состојбата на возилото, а дефинитивната одлука е на клиентот“, вели Василевски

Текстот е изваден од денесен Утрински весник.
Се прашувам кој услови ги исполнуваат возилата кој досега се возеа а и сеуште се возат низ земјава пр, застава, там, фап, камаз, лада, ....:tapp:
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Се прашувам кој услови ги исполнуваат возилата кој досега се возеа а и сеуште се возат низ земјава пр, застава, там, фап, камаз, лада, ....:tapp:
Полека ќе видиш што ќе се случува понатака:smir:
 
?

..........

Гостин
Полека ќе видиш што ќе се случува понатака:smir:
О семоќен :cuc:просветлиме што ке се случува оти ние овде долу на земјата незнаеме....што полошо може да се случи, кога едно ебано скапано југо е 1500 евра.....
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
О семоќен :cuc:просветлиме што ке се случува оти ние овде долу на земјата незнаеме....што полошо може да се случи, кога едно ебано скапано југо е 1500 евра.....
Хаха ќе се просветлиш за некој месец сам:smir:

Мислиш дека ако купиш кола стара 15 години за 1000 евра си направил добар deal?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom