Бугарско воено воздухопловство 2

  • Креатор на темата Du
  • Време на започнување
B

Black Guard

Гостин
Добро бре кој ѓавол ве тераше да ги слушате НАТО па да даде3те пола милијарда евра за 15 хеликоптери и неколку транспортни авиони.

Па една од најкатастрофалните грешки ви е откажувањето од МИГ-25,аион кој достигнал официјално висина од над 30 000 метри,брз,маневрабилен и единствен кој соборил Ф-18 хорнет,истото ваѓи и за 23-ката,Сиријците Уривале Ф-16 ки со тој авиона а сега што ќе правите со МИГ-21 Бис...кукууу,ајде МИГ-29 е ОК ама каква катастрофална грешка значи пак укор ќе ви дадам,не само за балистичките ракети-па се продадовте ебаго,од над 300 летала ви реко да бидете со лимит до 150 и ајде се откажавте од 25-ката,барем да земевте еден сквадрон МИГ-31 како замена не ќе беше лошо,а МИГ-29 на модернизација во Русија и СУ-25 ките во Израел,ете ви рачун за тие скоро 500 милиони кој е советник на претседателот,на премиерот...која будала се откажа од спајдерот и скадовите??

Вежбајте сега падобранци ама ако утре фалкон блок 52 наиде нема МИГ-21 да го спречи,вие немате класичен пресретнувач олд скул бре..МИГ 21 е старо машинче а МИГ29 е повеќенаменски.

И машето М.О прави грешки исто како и нашиве,ај барем сега засега ја имаме најдобрата варијанта на МИ-24 со HUD дури.

Одлетаа ли МИ-24-ките за русија??

Дали планирате модернизација на МИГ-29 како што направија србите или ќе барате надеж во нов авион,ако сакате да ќарите добар оф-сет договор тогаш Грипенот е солидна оснбова а ако сакате нешто опасно на балканот тогаш порачајте СУ-27.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Добро бре кој ѓавол ве тераше да ги слушате НАТО па да даде3те пола милијарда евра за 15 хеликоптери и неколку транспортни авиони.

Па една од најкатастрофалните грешки ви е откажувањето од МИГ-25,аион кој достигнал официјално висина од над 30 000 метри,брз,маневрабилен и единствен кој соборил Ф-18 хорнет,истото ваѓи и за 23-ката,Сиријците Уривале Ф-16 ки со тој авиона а сега што ќе правите со МИГ-21 Бис...кукууу,ајде МИГ-29 е ОК ама каква катастрофална грешка значи пак укор ќе ви дадам,не само за балистичките ракети-па се продадовте ебаго,од над 300 летала ви реко да бидете со лимит до 150 и ајде се откажавте од 25-ката,барем да земевте еден сквадрон МИГ-31 како замена не ќе беше лошо,а МИГ-29 на модернизација во Русија и СУ-25 ките во Израел,ете ви рачун за тие скоро 500 милиони кој е советник на претседателот,на премиерот...која будала се откажа од спајдерот и скадовите??

Вежбајте сега падобранци ама ако утре фалкон блок 52 наиде нема МИГ-21 да го спречи,вие немате класичен пресретнувач олд скул бре..МИГ 21 е старо машинче а МИГ29 е повеќенаменски.

И машето М.О прави грешки исто како и нашиве,ај барем сега засега ја имаме најдобрата варијанта на МИ-24 со HUD дури.

Одлетаа ли МИ-24-ките за русија??

Дали планирате модернизација на МИГ-29 како што направија србите или ќе барате надеж во нов авион,ако сакате да ќарите добар оф-сет договор тогаш Грипенот е солидна оснбова а ако сакате нешто опасно на балканот тогаш порачајте СУ-27.
Тоа не е работа на НАТО, а на една определена група луге,кои требаше да земат парички во своj джеб.
МиГ 25 приказната е многу далеку. БГ немаше ресурс сама да го одржува и го врати на СССР, а за него зе неколко МиГ 23. Уште повеке териториjaта на Бугариja е мала за ваков авион, тоj не може да направи круг при максимална скорост во териториjaта на БГ.
Балистичните ракети работата тамо е друга. После разпадот на Варшавскиот пакт и повлекуването на jaдрените боjни глави от Бугариja, тези ракети останаха без глави. Во 1994 година купиха боjни глави, но некои наши соседки тези ракети беха голема заплаха (предимно Турциja и помалце Грциja) и инсистираха да бидат премахнати пред Вашингтон за влез во НАТО.
Ке се разбере дали ке има модернизациja на МиГ 29 некаде краja на таа година или наjкасно догодина. Тогава ке се даде и предлог за нов авион, за коj се зборува.
 
B

Black Guard

Гостин
Има нешто ново за набавка на нови летала,дали се разгледани оф сет можностите бидејќи тука има многу аргументи ЗА.
 
B

Black Guard

Гостин
ТПосле разпадот на Варшавскиот пакт и повлекуването на jaдрените боjни глави от Бугариja, тези ракети останаха без глави. Во 1994 година купиха боjни глави, но некои наши соседки тези ракети беха голема заплаха (предимно Турциja и помалце Грциja) и инсистираха да бидат премахнати пред Вашингтон за влез во НАТО..
Најискрено јас да бев во позиција на бугарска власт од Балистички ракети со среден дострел нема да се откажам па нека кукаат и Грција и турција заедно-бар еднаш сложни ќе бидат:)

Него ме интересира навистина има ли бугарија понуда оф сет од некоја компанија, навистина има неколку примери на такви договори кои во пракса се покажаа успешни не знам дали си запознаен ако те интересира може нешто да се напише и за нив,јас мислам дека оф-сет договор за набавка на нови летала е далеку подобар отколку модернизирање на МИГ-овите.

Ново е ново нели,плус оф сет нуди многу поволности:)
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Има нешто ново за набавка на нови летала,дали се разгледани оф сет можностите бидејќи тука има многу аргументи ЗА.
Ново по набавката - Италиja и Германиja нудат нови или втора рака Eurofighter,како и Германиja и Италиja нудат втората рака на политичка цена. Германиja се уште не е доставила предлогот за втора рака и тактизира. Германиja нуди офсет, но само ако купим нови, ком офсета Германиja нуди и политичка подкрепа по различни прашаниja (едно от нив е Шенген, друго со половин уста се зборува за отваране на автомобилен завод на VW, инвестиране во ремонтниот завод за авиjaциja ТЕРЕМ-Пловдив за да ремонтират Eurofighter овде, прошируване на ремонтната база на Луфтханза во Софиja и уште различни можности) и обука на пилотите.
Интересното беше,дека представителот от Германиja за Бугариja (Уве Тимке) акцентира врз вековната традициja во односите мегу Луфвафе и бугарските ВВС и на прашане - што мисли под политичка цена,тоj даде за пример како Германиja е продала МиГ 29 на Полска за 1 евро секи един и рече дека условите ке се договарат директно мегу Меркел и Борисов. Се разбира при едно вакво сценарио Бугариja ке се задолжи да набавува резервни делови, мунициja и се друго само и едноставно от Германиja. Германиja акцентира врз фактот,дека обуката и самите авиони ке са истите каквито има во Германиja. Нема да се делат германските от бугарските пилоти при обука,тренинг а само фарбите на авионите ке бидат различни. Нема експортна варианта на авиона. Нито Италиja,нито Германиja имат некаква цена изречена за втората рака.Остават вратата отворена за преговори.

http://www.novglas.com/bg/news/read/12995
http://aeropress-bg.com/categoryblog/944-germania-shte-predloji-eurofighter-na-politicheska-cena.html

САД jaко лобира за F-16 от Португалиja или Норвешка.Уште во изтеклите грами от Викиликс стана jaсно,дека цел на САД е да не се дозволува модерен борбен авион,а прво да се направи се за да се продаде F-16 и после 10-15-20 години да се оди ком нови или стари F-35. САД многу jaко лобира мегу генералитетот. САД промовираше и туркаше две други идеи. Првата беше Бугариja,Хрватска и Романиja да купат заеднички F-16 и да ги користат заеднички, таа идеja беше причекана на нож от генералите. После САД рече,дека е можно само нарачката да е заедничка за да излезат поевтино кога са многу броjки и нарачката за мунициja да е заедничка. Замолча се и не знам што стана со таа идеja. САД нуди исто офсет ако купиме нови, но мислам бугарската страна наполно отфрли нови F-16 кога виде понудата им како цена.

Другиот потенциален е Грипен, тамо работите не одат многу добро. Шведите понудиха нови, понудиха пакетна цена за обука и наоражане, сега изпратиха можност за изплата (МО сака изплатата да е за около 4-5 години). Шведите рекоха,дека ке достават и оферта за втора рака, но не знам дали са ja доставили. Тук SAAB исто нудат офсет при нови авиони,но изкуството на Чехите со нивниот офсет не покажува добри тенденции и се повеке мислам дека Грипен е надвор от играта нав борбен авион,но е можно и да грешам.

Интересното е дека каквото и политичко решение да се земе, решението мора да мине преку народното собрание. Председателот ( силно симпатизира на Германиja, заради почнуването му на бизнес оттамо, тесните бизнес поврзаност во минатото и традиционалните одлични односи на Бугариja со Германиja) се застапи да се направат рачуни за сите видови ловци за целиот период на користене, а не само на првата цена. Да се земат предвид колко ке троши за 1ч, резервни делови, мунициja и се друго.
Со два збора се уште сите тактизират и решението се чека на високо државно ниво при директни средби или во Берлин или во Рим или таа есен при посетата на пуртогалска делегациja со премиерот на Португалиja. Почти е сигурно,дека новиот ловец ке е втора рака, според мен големо значане коj ке има поголемо лоби, коj се понуди некаков бонус (дали минимизиран офсет,дали политичка подкрепа, дали нешто трето).
--- надополнето: 16 август 2012 во 01:01 ---
Најискрено јас да бев во позиција на бугарска власт од Балистички ракети со среден дострел нема да се откажам па нека кукаат и Грција и турција заедно-бар еднаш сложни ќе бидат:)
Кога се зборува за балистичните ракети треба да се каже,дека имаше протест от дел от генералитето. Некои генерали беха избркани (пример бившиот подпредседател на државата беше генерал от ракетни воjски, коj не беше согласен и плати со пагоните си), но во тоа време Бугариja виде можност да скине бргу со митот 16-та република на СССР и да докаже,дека нема агресивна политика ком соседите. Требаше да се уништи и химиското оружие. Сега почна уништуване на касеточното оружие и глави за балистичните ракети до 2015. Остануват само конвенционалните.
Интересно е да се знае,дека на териториjaта на Бугариja имало 3 бази за нуклеарни глави на СССР, кои таа се задолжава да ги даде при напад. После 1990 година, таа си ги прибира обратно во Русиja, прибира воените во базите и напушта базите.
Еве таа во близина на Самоков.
http://www.wikimapia.org/#lat=42.4326668&lon=23.6838714&z=12&l=0&m=b&show=/16834331/Former-USSR-Nuclear-Warheads-Storage-Facility
Еве каде са били другите

Можеш и да наjдеш и слики от нив.
 
B

Black Guard

Гостин
Баш поради ова и всушност сега се најавив и мислам дека Бугарија може тука многу да добие.,на крај краеви и самиот термин е сличен на компензација или реципроцитет и нормално правен договор помеѓу продавачот и купувачот.

Претпоставувам јасни ти се целите на самиот оф-сет,како прва цел се става акцент на технолошкиот потенцијал односно целта треба да биде да се одржи и зголеми технолошкиот потенцијал на Економијата(што мислам со модернизацијата на МИГ-29 не ќе ја биде),можеби ќе се одржи технолошкиот потенцијал но нема да се зголеми.

Втората цел(не помалку значајна) е Економска и тука повеќето држави настојуваат со самиот договор да се отворат нови работни места и што е можно да се врати повеќе средства од издвоените за Воена опрема која е набавена од странство.

Значи хипотетички од дадени 100% средства директно да се вратат барем 50-70% се смета за успешно а има примери каде Држави продавачи земаа оф-сет обврски од дури 200% еве таков пример се баш Британија и Германија токму на Јужна африка и понудија 200% за време на преговори за набавка на подморници.

Овој пример го увидоа и низа држави па и они бараа повеќе како австрија при набавка на летала.

А знаеш дека баш после распадот на СССР овие 20 години земјите од екс комунистичкиот блок,понатаму азиски држави и афрички се вооружуваат еве конкретно за земји во транзиција посебно одговараат овие договори.

Како што прочитав германија унапред ви нуди директен офсет што значи да ја одржувате технологијата дома значи се постигнува првата цел т.е зголемување на технолошки потенцијал што е доста позитивно не ми даде детали за индиректниот оф-сет дел,имено можете да барате од нив набавка на одредени производи,делови,полуфабрикати и тоа од одредени сектори бидејќи во воената економија има мултипликациони коефициенти пример во словенија е варијабилен од 1 до 7 додека норвешка оди на фиксен што е нормално ако ги споредиме.

Зборуваме за милионски суми имајќи предвид дека Еурофајтер ЕФ-2000 и тоа варијанта иста како Германската(значи на ниво) не верувам да биде под 70 и над 110 милиони евра(зависи верзија т.е транша),но имајте ја предвид и конкуренцијата како фактор кој треба да се земе предвид.

Според Бугарската агенција за странски инвестиции во 2007 вие веќе по членството во НАТО имавте Директни инвестиции од две милијарди евра очигледно е резултат на членството во НАТО исто како и сега со Странските Директни Инвестиции во Албанија кои се 5-7 пати поголеми од тие во Македонија.

Ќе ти посочам и пример за набавка кој не е сличен на бугарскиот(вас ви се доволни 6 летала како за почеток) но конкретно Шпанија кога набавуваше F-A18 во вредност од Милијарда и осумстотини милиони долари САД се обврзаа да купат производи од Шпанија во вредност од Милијарда и петстотини милиони долари пред се од Керамичката и металопреработувачка индустрија.

И обединетите емирати кога набавија околу 400 француски леклерк тенкови побараа Оф сет исто така тука е и Јужна кореја еве ти и пример за Ф-16,имено Јужна кореја набави 12 авиони а за возврат доби право дома да монтира(со деловои од САД) 32 авиони и побара лиценца за производство на уште 70 авиони поточно од договор над 5 милијарди долари кореанците вратија 30% ама добија право да произведуваат дома,ако бараа на пример 60% сигурно САд ќе се обврзаа на набавка на Бродови од цивилниот сектор-значи се е до тактиката..

А сега воениот буџет на повеќето ЕУ држави се намали,набавките се намалија Африка веќе се вооружува од Јужноафриканска фирма Денел па и од Застава нешто кои нудат далеку поефтини производи така да Европскиве фирми се во една да ја наречам незгодна ситуација.

Е сега сум приметил неразвиените земји при оф-сет бараат најчесто продавачот да земе обврска да купи одредени производи од набавувачот а ова се должи на неразвиеноста на државата,ама земјите во развој во Случајов Бугарија може да дозволи да побара и проширена технолошка линија на пример одредени компоненти да се вградат во бугарија или пак дел од арсеналот да се произведува само за домашни потреби.

Е сега интересен е и унгарскиот пример со швеѓаните ако Чесите малку утнаа,еве уште во 92-94 година кога се збореше за Унгарија во НАТО стана јасно дека ќе мора и нбавка на повеќенаменски ловци,откако им стана јасно на Унгарците дека производството на грипен во серија почна 1997 фактички они да бараа дел од технологијата или вложување во ремонтен објект или пак производство на делови од авионот е смешно па и неефективно,наместо тоа они се одлучија да одат на мултиплициран индиректен офсет кој ќе повлече низа сектори во економијата,они фактички бараа инвестиции кои ќе имаат траен и долгорочен ефект па затоа и склучија предофсет договор со холдингот инвестор,тоа е шведски холдинг кој е цела мрежа од комуникации,до автоделови,еклектрика па и СААБ кој го произведува грипен мислам дека и Сканиа спажа тука и електролукс и астра зенека значи збориме за компоании кои вработуваат близу 800 000 лица и вртат над 10 милијарди евра.

Е сега на тендерот Унгарците искористија врски и со холдингот и со поединечни фирми па почнаа со договор предофсет за соработка,Швеѓаните што ветија исполнија Еллектролукс и Астра инвестираа Директно и навлегоа трајно отварајќи 20 000 работни места инвестицијата беше над 60 милиони-зборуваме за Директна,фактички електролукс отвори фабрика во унгарија која е меѓу првите на пазарот на бела техника и првата фабрика за правосмукалки:),од тогаш(1995 па се до 2001 од самиот предофсет договор во Унгарија се оствари обрт од над 800 милиони долари и сеуште таа компанија зазема 3-5% од извозот на унгарија.

Како резултат на ова Унгарија потпиша договор за набавка на 14 повеќенаменски JAS-39 грипен со современа технологија поточно 4+ генерација а рокот на отплата им е 10 години а Грипен Интернационал откако преку партнерите ги исполни предофсет обврските потпиша офсет договор за Директно инвестирање додатни 440 милиони евра во Унгарија,токму унгарците бараа минимум 30% да бидат во форма на Директни инвестиции а добија повеќе.

Денес условите се сепак слични,пак Европскиве фирми се во криза и владее тешка конкуренција ама мое лично мислење е дека Еурофајтер ви е најдобра опција како што кажа и сам Ќе добиете Технологија со заводот за ремонт ТЕРЕМ и секако има опција покрај политичката поддршка да побарате слично како унгарија барем 30’ директни инвестиции а VW за фирма како оваа имате енергија по солидна цена,капацитет не наоѓам причина зошто да не дојдат само треба добро да одиграте ете и Ремонтната база во Софија ќе ја чепнат плус.

А околу политичката поткрепа знаеш како е,може франција Италија или Британија да речат НЕ и готово,алудирам дека посигурно и подобро ви е да одите на Реален Фактор во Економијата и Директни инвестиции.

Е сега Швеѓаните ќе ви дадат извозни варијанти C/D кои имаат пакет за доопремување за новата ракета метеор и ласерски наведувана бомба ама пак ќе треба да плаќате иако Грипенот е околу 60 милони и далеку поевтин од Еурофајтерот ама има еден мотор,8 носачи на оружје додека еурофајтерот има вкупно 13(11) кај варијанти и двата авиони имаад HUD и AESA само што борбениот радиус на Грипен е нијанса повеќе како резултат на подобрувања(околу 30% + гориво во новите верзии) ама во однос на вооружување дефинитивно Еурофајтерот е супериорен.

EF-2000



JAS-39


.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Баш поради ова и всушност сега се најавив и мислам дека Бугарија може тука многу да добие.,на крај краеви и самиот термин е сличен на компензација или реципроцитет и нормално правен договор помеѓу продавачот и купувачот.

Претпоставувам јасни ти се целите на самиот оф-сет,како прва цел се става акцент на технолошкиот потенцијал односно целта треба да биде да се одржи и зголеми технолошкиот потенцијал на Економијата(што мислам со модернизацијата на МИГ-29 не ќе ја биде),можеби ќе се одржи технолошкиот потенцијал но нема да се зголеми.

Втората цел(не помалку значајна) е Економска и тука повеќето држави настојуваат со самиот договор да се отворат нови работни места и што е можно да се врати повеќе средства од издвоените за Воена опрема која е набавена од странство.

Значи хипотетички од дадени 100% средства директно да се вратат барем 50-70% се смета за успешно а има примери каде Држави продавачи земаа оф-сет обврски од дури 200% еве таков пример се баш Британија и Германија токму на Јужна африка и понудија 200% за време на преговори за набавка на подморници.

Овој пример го увидоа и низа држави па и они бараа повеќе како австрија при набавка на летала.

А знаеш дека баш после распадот на СССР овие 20 години земјите од екс комунистичкиот блок,понатаму азиски држави и афрички се вооружуваат еве конкретно за земји во транзиција посебно одговараат овие договори.

Како што прочитав германија унапред ви нуди директен офсет што значи да ја одржувате технологијата дома значи се постигнува првата цел т.е зголемување на технолошки потенцијал што е доста позитивно не ми даде детали за индиректниот оф-сет дел,имено можете да барате од нив набавка на одредени производи,делови,полуфабрикати и тоа од одредени сектори бидејќи во воената економија има мултипликациони коефициенти пример во словенија е варијабилен од 1 до 7 додека норвешка оди на фиксен што е нормално ако ги споредиме.

Зборуваме за милионски суми имајќи предвид дека Еурофајтер ЕФ-2000 и тоа варијанта иста како Германската(значи на ниво) не верувам да биде под 70 и над 110 милиони евра(зависи верзија т.е транша),но имајте ја предвид и конкуренцијата како фактор кој треба да се земе предвид.

Според Бугарската агенција за странски инвестиции во 2007 вие веќе по членството во НАТО имавте Директни инвестиции од две милијарди евра очигледно е резултат на членството во НАТО исто како и сега со Странските Директни Инвестиции во Албанија кои се 5-7 пати поголеми од тие во Македонија.

Ќе ти посочам и пример за набавка кој не е сличен на бугарскиот(вас ви се доволни 6 летала како за почеток) но конкретно Шпанија кога набавуваше F-A18 во вредност од Милијарда и осумстотини милиони долари САД се обврзаа да купат производи од Шпанија во вредност од Милијарда и петстотини милиони долари пред се од Керамичката и металопреработувачка индустрија.

И обединетите емирати кога набавија околу 400 француски леклерк тенкови побараа Оф сет исто така тука е и Јужна кореја еве ти и пример за Ф-16,имено Јужна кореја набави 12 авиони а за возврат доби право дома да монтира(со деловои од САД) 32 авиони и побара лиценца за производство на уште 70 авиони поточно од договор над 5 милијарди долари кореанците вратија 30% ама добија право да произведуваат дома,ако бараа на пример 60% сигурно САд ќе се обврзаа на набавка на Бродови од цивилниот сектор-значи се е до тактиката..

А сега воениот буџет на повеќето ЕУ држави се намали,набавките се намалија Африка веќе се вооружува од Јужноафриканска фирма Денел па и од Застава нешто кои нудат далеку поефтини производи така да Европскиве фирми се во една да ја наречам незгодна ситуација.

Е сега сум приметил неразвиените земји при оф-сет бараат најчесто продавачот да земе обврска да купи одредени производи од набавувачот а ова се должи на неразвиеноста на државата,ама земјите во развој во Случајов Бугарија може да дозволи да побара и проширена технолошка линија на пример одредени компоненти да се вградат во бугарија или пак дел од арсеналот да се произведува само за домашни потреби.

Е сега интересен е и унгарскиот пример со швеѓаните ако Чесите малку утнаа,еве уште во 92-94 година кога се збореше за Унгарија во НАТО стана јасно дека ќе мора и нбавка на повеќенаменски ловци,откако им стана јасно на Унгарците дека производството на грипен во серија почна 1997 фактички они да бараа дел од технологијата или вложување во ремонтен објект или пак производство на делови од авионот е смешно па и неефективно,наместо тоа они се одлучија да одат на мултиплициран индиректен офсет кој ќе повлече низа сектори во економијата,они фактички бараа инвестиции кои ќе имаат траен и долгорочен ефект па затоа и склучија предофсет договор со холдингот инвестор,тоа е шведски холдинг кој е цела мрежа од комуникации,до автоделови,еклектрика па и СААБ кој го произведува грипен мислам дека и Сканиа спажа тука и електролукс и астра зенека значи збориме за компоании кои вработуваат близу 800 000 лица и вртат над 10 милијарди евра.

Е сега на тендерот Унгарците искористија врски и со холдингот и со поединечни фирми па почнаа со договор предофсет за соработка,Швеѓаните што ветија исполнија Еллектролукс и Астра инвестираа Директно и навлегоа трајно отварајќи 20 000 работни места инвестицијата беше над 60 милиони-зборуваме за Директна,фактички електролукс отвори фабрика во унгарија која е меѓу првите на пазарот на бела техника и првата фабрика за правосмукалки:),од тогаш(1995 па се до 2001 од самиот предофсет договор во Унгарија се оствари обрт од над 800 милиони долари и сеуште таа компанија зазема 3-5% од извозот на унгарија.

Како резултат на ова Унгарија потпиша договор за набавка на 14 повеќенаменски JAS-39 грипен со современа технологија поточно 4+ генерација а рокот на отплата им е 10 години а Грипен Интернационал откако преку партнерите ги исполни предофсет обврските потпиша офсет договор за Директно инвестирање додатни 440 милиони евра во Унгарија,токму унгарците бараа минимум 30% да бидат во форма на Директни инвестиции а добија повеќе.

Денес условите се сепак слични,пак Европскиве фирми се во криза и владее тешка конкуренција ама мое лично мислење е дека Еурофајтер ви е најдобра опција како што кажа и сам Ќе добиете Технологија со заводот за ремонт ТЕРЕМ и секако има опција покрај политичката поддршка да побарате слично како унгарија барем 30’ директни инвестиции а VW за фирма како оваа имате енергија по солидна цена,капацитет не наоѓам причина зошто да не дојдат само треба добро да одиграте ете и Ремонтната база во Софија ќе ја чепнат плус.

А околу политичката поткрепа знаеш како е,може франција Италија или Британија да речат НЕ и готово,алудирам дека посигурно и подобро ви е да одите на Реален Фактор во Економијата и Директни инвестиции.

Е сега Швеѓаните ќе ви дадат извозни варијанти C/D кои имаат пакет за доопремување за новата ракета метеор и ласерски наведувана бомба ама пак ќе треба да плаќате иако Грипенот е околу 60 милони и далеку поевтин од Еурофајтерот ама има еден мотор,8 носачи на оружје додека еурофајтерот има вкупно 13(11) кај варијанти и двата авиони имаад HUD и AESA само што борбениот радиус на Грипен е нијанса повеќе како резултат на подобрувања(околу 30% + гориво во новите верзии) ама во однос на вооружување дефинитивно Еурофајтерот е супериорен.
.
Се тоа добро, но не можам да се согласам дека политичката подржка на Германиja не е битна. Овде станува прашане не само за Шенген, а и за парите,които ке треба Бугариja да получи от европските фондови во наредниот програмен период 2014-2020 година. Во прашане са 10-14 милиарда евро во моментот, а при избор на германската понуда можат да станат повеке. Тоа са пари наменети за автопати,пруги,нови возови,продолжуване на метрото во Софиja,програми за преструктуриране на икономиката, саниране на големите населби во градовете и така натаму...
Еве уште едно интерву со германецот,коj намеква за повеке пари во наредниот програмен период.
http://pan.bg/view_article-4-11516-Uve-Timke-pred-spisanie-KRILE-Eurofighter-e-edinstveniqt-iztrebitel-kojto-mozhe-da-izpylni-iziskvaniqta-kym-novite-evropejski-VVS-v-NATO.html
И когано станува прашане за Грипен треба да се каже многу битна работа - авионот треба да слета, за да смени мисиjaта си (Воздух-Земja или Воздух-Воздух). Тоа му е големиот минус.
Според немската преса от jaнуари месец цената на един нов EF во зависност от пакетот коjто се нуди е мегу 60-80 милиона евро.
Der Neupreis eines Eurofighters liegt je nach Einrechnung diverser Komponenten wie Waffen, Training und Ersatzteile bei grob 60 bis 80 Mio. Euro.
http://www.ftd.de/unternehmen/industrie/:gebrauchtflieger-berlin-bietet-gebrauchte-kampfjets-an/60149884.html

Според некои източници САД нуди да "подаби" конзервирани F-16 блок 25, но Бугариja да плати за нивната модернизациja. Овде е битка на САД и Германиja за печелене на клиенти во долг рок, а за владата овде - тоа е можност една от двете држави да им "гарантира"втор мандат. Работата е многу прлjaва.
http://pan.bg/view_article-6-8731-Dve-dami-predlagat-upotrebqvani-iztrebiteli-na-Bylgariq-Koq-e-po-dobyr-politik-i-koq-po-dobyr-tyrgovec.html
 
B

Black Guard

Гостин
Се тоа добро, но не можам да се согласам дека политичката подржка на Германиja не е битна. Овде станува прашане не само за Шенген, а и за парите,които ке треба Бугариja да получи от европските фондови во наредниот програмен период 2014-2020 година. Во прашане са 10-14 милиарда евро во моментот, а при избор на германската понуда можат да станат повеке. Тоа са пари наменети за автопати,пруги,нови возови,продолжуване на метрото во Софиja,програми за преструктуриране на икономиката, саниране на големите населби во градовете и така натаму...

Еве уште едно интерву со германецот,коj намеква за повеке пари во наредниот програмен период.
Јас мислев дека е само за Ѓенген но од ова што го прочитав јасно е посебно ми е јасно што значи политичка поддршка.

И когано станува прашане за Грипен треба да се каже многу битна работа - авионот треба да слета, за да смени мисиjaта си (Воздух-Земja или Воздух-Воздух). Тоа му е големиот минус.
Тоа не е минус,туку хендикеп а втор минус му е вооружувањето ова е многу голем минус посебно и изборот на арсебак, сепак бразил и Индија бараат за нив посебни варијанти но тоа е друга приказна.

Според немската преса от jaнуари месец цената на един нов EF во зависност от пакетот коjто се нуди е мегу 60-80 милиона евро.
Фми,мое лично мислење е дека за Бугарија моментално нема подобра опција од Eurofighter покрај компатибилноста со воздух-воздух ракетите од Raytheon кои се докажани веќе децении и надоградувани иако се двојно поскапи од Британската Асраам или ИРИС-Т, исто така авионот има и RAM што е и те како важно а за напад на копно не може а да не ја спомнам Таурус,па тоа е ракета за напад на копнени цели,посебно Бункери,Штабови и Хангари која има две боеви глави и тоа од по 500 кг после иницијалниот удар следува втора одложена детонација ова е посебно позитивно за напад на Хангари,Бункери и Бродови имајќи предвид дека ракетата е со стелт карактеристики(оваа ракета и Индија ја користи на Сухој-30),друга позитивна карактеристика на тајфунот е Каптор радарот кој може да биде и во пасивен режим а авионот да пребарува со електро-оптички термален систем што го прави потежок за детекција и секако ласерски наведуваните бомби а согласно фактот дека понудата е ЕФ-2000 тотално ист со Германскиоѕт е причина плус покрај самите тактичко-технички предности на Еурофајтер.

Според некои източници САД нуди да "подаби" конзервирани F-16 блок 25, но Бугариja да плати за нивната модернизациja. Овде е битка на САД и Германиja за печелене на клиенти во долг рок, а за владата овде - тоа е можност една от двете држави да им "гарантира"втор мандат. Работата е многу прлjaва.
:facepalm:

Е ќе биде срамота ако ова се набави па Грција го има најсовремениот Блок 52,после 50-ка, и турција има 50 ка,али 52-ката е навистина конкуренрнта.ме велам не ама овие сакаат да ви питнат стара верзија па да ве цедат со пари ако сакате да завршите како грција земете ги или ако има абдали во Министерство за одбрана,финансии премиерот па и претседателот-мислам дека тука треба да се слушаат генералите и офицерите посебно оние од Воздухопловство а надворешна политика и премиерот да извадат Максимум од Германија а како што сум информиран Еурофајтерот ви е најдобра опција посебно луфтвафе варијанта





 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Јас мислев дека е само за Ѓенген но од ова што го прочитав јасно е посебно ми е јасно што значи политичка поддршка.



Тоа не е минус,туку хендикеп а втор минус му е вооружувањето ова е многу голем минус посебно и изборот на арсебак, сепак бразил и Индија бараат за нив посебни варијанти но тоа е друга приказна.



Фми,мое лично мислење е дека за Бугарија моментално нема подобра опција од Eurofighter покрај компатибилноста со воздух-воздух ракетите од Raytheon кои се докажани веќе децении и надоградувани иако се двојно поскапи од Британската Асраам или ИРИС-Т, исто така авионот има и RAM што е и те како важно а за напад на копно не може а да не ја спомнам Таурус,па тоа е ракета за напад на копнени цели,посебно Бункери,Штабови и Хангари која има две боеви глави и тоа од по 500 кг после иницијалниот удар следува втора одложена детонација ова е посебно позитивно за напад на Хангари,Бункери и Бродови имајќи предвид дека ракетата е со стелт карактеристики(оваа ракета и Индија ја користи на Сухој-30),друга позитивна карактеристика на тајфунот е Каптор радарот кој може да биде и во пасивен режим а авионот да пребарува со електро-оптички термален систем што го прави потежок за детекција и секако ласерски наведуваните бомби а согласно фактот дека понудата е ЕФ-2000 тотално ист со Германскиоѕт е причина плус покрај самите тактичко-технички предности на Еурофајтер.



:facepalm:

Е ќе биде срамота ако ова се набави па Грција го има најсовремениот Блок 52,после 50-ка, и турција има 50 ка,али 52-ката е навистина конкуренрнта.ме велам не ама овие сакаат да ви питнат стара верзија па да ве цедат со пари ако сакате да завршите како грција земете ги или ако има абдали во Министерство за одбрана,финансии премиерот па и претседателот-мислам дека тука треба да се слушаат генералите и офицерите посебно оние од Воздухопловство а надворешна политика и премиерот да извадат Максимум од Германија а како што сум информиран Еурофајтерот ви е најдобра опција посебно луфтвафе варијанта
Не си само ти на тоа мнение, но се зависи и от понудата и от икономиката како оди. Само за пример ке ти дадам, министара за одбрана преди врезе на неколко пати зборуваше дека МО е готово да одвои около 400 милиона $.
Понудата на САД за нови F-16 блок 50 беше 1,5 милиарда $, понудата за F-18 беше 1,85 милиарда $.
Новите Грипен ги нудеха 450 милиона $. Никоj ништо не знае за ЕF и каква е била понудата за нови авиони.
След сите тези понуди, и приближната цена коjaто е готово да одвои МО де гледа дека или втора рака F-16 / EF или само нов Грипен.
Работата со "подарокот" на САД беше почти готова, но германците изиграха добар ход и се предпоставува,дека нивната понуда на политичка цена ке е приближна до тези 400 милиона $,заштото министара за одбрана изjaви - Очекуваjте неочакваното.
Генералитетот натиска за чисто нов и модерен борбен авион со jaсната мисла,дека државата нема ресурс да набави многу броjки. САД има jaко лоби и во МО и сред генералите,а Германиja има jaко лоби на високо ниво-влада и луге около председателот,па и самиот тоj. От грамите на Викиликс стана jaсно,дека има дадена наредба на амбасадата на САД во Софиja да се направи се, но да не се дозволува Бугариja да набави модерен ловец, а нешто средно. Министара за финансии во сегашната влада понекогаш е повлиjaтелен от премиерот. Зависи и от него. МО има желба изплатата да е во рок от 4-5 години. Затоа ти реков дека работата е многу прлjaва и навистина не се знае докаде ке идат работите.
 
B

Black Guard

Гостин
Во ред сакав малку поопширна дискусија конкретно за овој проблем и сум задоволен-се надевам ќе биде набавен еурофајтерот таа минимална споредба која ја направив укажува на неговата супериорност а и фактот што велиш дека мора да слета за да смени мод од Воздух воздух во Воздух-земја а на крај краеви и произведен е од РАМ материјали,и без додатни резервоари на гориво добиваш 13 носачи на оружје повеќе мултифункционалност од ова нема.

Ама одамна се чудам зошто не набавите барем 2 подморници,сигурно не мора нова Кило на пример се тивки и релативно брзи,исто така руските фрегати што ги имате се стварно на ниво,морски адаптираната воздушна одббрана ОСА и стрела не е толку добра во споредба со Sea Sparrow белгиските кои имаат и 100мм топ како офанзивно орудие и егзосет+торпеда но проблем е што белгискиве се ранливи пораси немањето соодветен оклоп,додека Рускиве за напад на бродови ја имаат Styx П-15 легендарната ракета која уништи израелски Еллиат дестроер исто и за време на судирот помеѓу пакистан и индија од 113 испалени дури 12 погодија а знам дека и вие сами развивте систем кој ракетата ја прави отпорна на електронско попречувањеJaming) и тоа е добро само поук може да лансира торпеда се на се ОК е ама мислам дека рускиве се нијанса подобри само наместо Оса за одбрана од воздух да се замени со sea sparrow бидејќи белгискиве без оклоп еден погодок и толку им е ама ај и така не се многу на број ниту пак руските ја читав анализата на адмирал Emil Lyutzkanov и не наидов на било каков план или за набавка на подморница или пак за нови фрегати и искрено се зачудив-како НАТО членка блиску е Руската црноморска флота во Севастопол која никогаш бродовите не ги држела на иста локација па учествуваа и во Грузија се покажаа опасни и ракетните бродови а сега како НАТО членка останува на Бугарија и Турција играта со Русите додека го поминат босфорот-ако го поминат Грците ќе се замараат ама адмиралов не спомна ниту модернизирање нитуу набавки освен новиот Симулатор за обука кој сттварно ги намалува трошоците за обука.

Да напоменам севастопол има кило класа подморница која можам да се обложам дека нема НИКОЈ да ја детектира,истата е со модернизиран млазен погон.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Во ред сакав малку поопширна дискусија конкретно за овој проблем и сум задоволен-се надевам ќе биде набавен еурофајтерот таа минимална споредба која ја направив укажува на неговата супериорност а и фактот што велиш дека мора да слета за да смени мод од Воздух воздух во Воздух-земја а на крај краеви и произведен е од РАМ материјали,и без додатни резервоари на гориво добиваш 13 носачи на оружје повеќе мултифункционалност од ова нема.

Ама одамна се чудам зошто не набавите барем 2 подморници,сигурно не мора нова Кило на пример се тивки и релативно брзи,исто така руските фрегати што ги имате се стварно на ниво,морски адаптираната воздушна одббрана ОСА и стрела не е толку добра во споредба со Sea Sparrow белгиските кои имаат и 100мм топ како офанзивно орудие и егзосет+торпеда но проблем е што белгискиве се ранливи пораси немањето соодветен оклоп,додека Рускиве за напад на бродови ја имаат Styx П-15 легендарната ракета која уништи израелски Еллиат дестроер исто и за време на судирот помеѓу пакистан и индија од 113 испалени дури 12 погодија а знам дека и вие сами развивте систем кој ракетата ја прави отпорна на електронско попречувањеJaming) и тоа е добро само поук може да лансира торпеда се на се ОК е ама мислам дека рускиве се нијанса подобри само наместо Оса за одбрана од воздух да се замени со sea sparrow бидејќи белгискиве без оклоп еден погодок и толку им е ама ај и така не се многу на број ниту пак руските ја читав анализата на адмирал Emil Lyutzkanov и не наидов на било каков план или за набавка на подморница или пак за нови фрегати и искрено се зачудив-како НАТО членка блиску е Руската црноморска флота во Севастопол која никогаш бродовите не ги држела на иста локација па учествуваа и во Грузија се покажаа опасни и ракетните бродови а сега како НАТО членка останува на Бугарија и Турција играта со Русите додека го поминат босфорот-ако го поминат Грците ќе се замараат ама адмиралов не спомна ниту модернизирање нитуу набавки освен новиот Симулатор за обука кој сттварно ги намалува трошоците за обука.

Да напоменам севастопол има кило класа подморница која можам да се обложам дека нема НИКОЈ да ја детектира,истата е со модернизиран млазен погон.
Относно подморници - во моментот се гледат ВВС,во ВМС беха набавени втората рака фрегатите от Белгиja и един минен ловец. Преди кризата имаше договор за 4 корвети Gowind 200 со Франциja,но како дел от антикризните мерки беше одменена набавката им.
 
B

Black Guard

Гостин
Јасно Јасно се оди по приоритети но знам дека бугарската морнарица оперираше со подморници...зборам за старите времиња,од една страна и предност е бидејќи ќе има набавки во Иднина а незнам до каде е проектот амур-па не мора сите Германски подморници не се ова мерцедеси ебаго.:)
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Јасно Јасно се оди по приоритети но знам дека бугарската морнарица оперираше со подморници...зборам за старите времиња,од една страна и предност е бидејќи ќе има набавки во Иднина а незнам до каде е проектот амур-па не мора сите Германски подморници не се ова мерцедеси ебаго.:)
Последните 2 морнарници беха симнати во краja на 2011 година. Проекти многу имаше, многу се зборуваше, но малце се направи. Како непишано правило е овде,дека предност се дава на сухопатни воjски.Тоа така,заштото тоа е наjголемиот дел от армиjaта.
 
B

Black Guard

Гостин
Добра предност ви се и руските паук против подморнички патролни бродови, немаат некоја добра против воздушна заштита освен модифицирана Стрела, ама затоа имаат против подморнички ракети и торпеда, два сонари прилично ефективно заедно со тарантул-от и две белгиски фрегати(RIM-7 е перфектна одбрана од воздух која им фали на паук) имате две против подморнички тима а заедно имаат и подобра ПВО добро кај паук-от е што има и Сонар кој го користат против подморнички хеликоптери и плус додатен против подморнички сонар-прав патролен брод очигледно адмирал Emil Lyutzkanov не е задоволен но како што кажа тоа се финансиските можности.

Знаеш зошто Мислам дека еурофајтерот е подобра опција покрај погоре наведените причини??

Бидејќи остава простор да наместо Миг-овите ги модернизирате СУ-25 кои пак се токму за поддршка на копнени сили или во превод Еурофајтерот ќе се грижи за воздухот но модернизиран СУ-25 со HUD е страшна поддршка за копнени сили и навистина е ефикасен незнам дали се сеќаваш ама токму 25-ката Го погоди Американскиот УСС Старк за време на Ирак-Иран војната со егзосет, ракета која ја поседувате покрај П-15-ката.

Еве Израел што прави со СУ-25 и тоа многу ефтино на крај краеви може и во Русија ако понудат поефтина варијанта ама горе-долу тука се



Така да Ако веќе се оди на приоритетно воено воздухопловство покрај Ловци-повеќенаменски како еурофајтер неопходна е и модернизација и на јуришниот дел за поддршка на копнени сили а еве САД знам дека ви нудеа А-10 кој е конкурент на СУ-25 но вие веќе имате 25-ки плус за разлика од А-10 се помали и потешки за погодување од артилерија па и да е погоден бајаги жилав авион е во Авганистан бил погоден над 140 пати со против воздушна артилерија ама титаниумскиот оклоп на Горивото и виталните системи го спасија а за споредба за време на бомбардирањето на Србија неколку А-10 беа оштетени токму од ПА артилерија па слетуваа принудно кај Нас во Скопје на Александар Македонски, но беше погоден токму поради тоа што е погабаритен авион а и има поголем радарски одраз, незнам како им е рачунот во генералштабот и финансии ама фактите се тие плус кон модернизирање на СУ-25 оди и фактот што има дури и посебна тактика на содејство со МИ-24 кој исто така го имате значи имате прилика со еден удар да убиеш две муви т.е ем добар заштитник на небото како Еурофајтер плус квалитативно појачување на воздушните јуришни авиони и хеликоптери т.е набавка на Еурофајтер и модернизирање на дел од СУ-25 и МИ-24 што би било буквално еден удар две муви паднати



SU-25

The newly upgraded SU-25 "Scorpion" is designed to provide Close Air Support and engage low-speed air targets at the forward edge and nearest tactical and operational depths.
It features a versatile arsenal of both Western and Eastern weapons, mountable on one of ten pylons.

The modernized SU-25 is equipped with an advanced avionics system, including Weapon Delivery and Navigation (WDNS). The fully modernized cockpit features two 6x8" multi-function color LCD displays, and a Head-Up Display (HUD). The upgraded aircraft is fitted with protective features, assuring increased survivability even in the harshest scenarios.
The platform is fully compliant with ICAO and NATO requirements.
Тоа е предноста која ја нуди Елбит.

Што се однесува за МИ-24 гледам на нет има многу интерес за нашата варијанта го нарекуваат Македонски пакет или Александар сеедно и еве што нуди покрај добрата опција со ХУД визуелно наведување на топот и уништување на мета само со поглед.



Macedonia reveals Mi-24V "Alexander" upgrade

14. jun 2009. | Igor Božinovski
Macedonian Air Force used June 10th celebration of its 17th anniversary to reveal one of its two Mi-24V helicopters ultimately upgraded by Elbit Systems of Israel under a complex upgrade project, code-named "Alexander".
Macedonian Air Force (Makedonsko Voeno Vozduhoplovstvo) used June 10th celebration of its 17th anniversary to reveal one of its two Mi-24V helicopters ultimately upgraded by Elbit Systems of Israel under a complex upgrade project, code-named "Alexander". Shown in the static at Petrovec air force base, near Skopje, was Mi-24V Hind-E "MAF-201" (c/n 20127) while the other upgraded aircraft, "MAF-205" (c/n 19977), remained far from public eyes in one of air base hangars.

Under "Alexander", an upgrade that was performed without involvement of Russian Mi-24 design bureau and manufacturer, the two 1984-produced Macedonian helicopters got their cockpits, cargo cabins and external lightings adopted for night vision goggle (NVG) operations, and were also equipped with day/night ANVIS/HUD-24 system that combines the image of AN/AVS-9 NVGs with vital aircraft flight and navigation data (including computer-generated graphics), providing that way an ultimate head-out flight solution to pilots and enhancing flight safety, tactical survivability and situational awareness. Integrated with the ANVIS/HUD-24 system is a newly installed Line-of-Sight system that significantly improves and increases the coordination between pilots. Macedonian helicopters are also equipped with modern GPS, VOR, ILS and DME navigation equipment, Rockwell Collins Talon RT-8200 V/UHF radio stations as well as with ATE-produced IFF systems with full characteristics for military application. All communication, navigation, and identification systems are NATO/ICAO-compatible and have been linked by MIL-STD-1553 digital databus. The "MAF-201" and "MAF-205" are also equipped with HELICOM digital integrated command, control, communication and mission management systems designed to provide crew members with accurate data communications and transmissions, real-time tactical picture and digital moving map for enhanced situational awareness. The most advanced peace of equipment installed on two Macedonian Mi-24Vs, however, is ElOp-produced third-generation compact multi-purpose advanced stabilized system (COMPASS) equiped with thermal imaging, color TV camera with continous zoom, eyesafe laser rangefinder and advanced automatic tracker. The electro-optical payload is positioned on the port side, imediately under the front cockpit that accomodates weapon system operator, and is integrated with the gun turret, Line-of-Sight system and multifunctional displays, that way enabling virtually unlimited 24-hour capabilities to upgraded helicopters.

The "Alexander" upgrade resulted with significant changes in the cockpits of modernized Mi-24V helicopters. Each cockpit got two 6in x 8in (15cm x 20 cm) color display, one of which is multi functional touch display (MFTD). The front cockpit on each helicopter was extensively modified and now features a mission grip for simultaneous manipulation with both electro-optical payload and gun turret. The gun turret can also be slave by weapon system operator to his helmet i.e. the 12,7mm gun can me aimed by simple looking at the target. The necessery weight savings was achieved by removing all sub-systems of 9K113 Shturm (AT-6 Spiral) anti-tank guided missile system as well as by entire removal of heavy and rarely used system for automatic bombardment. This leaved "MAF-201" and "MAF-205" short of possibility for use of guided anti-tank missiles and resulted with notable removal of launchers for anti-tank missiles from their wings. In terms of available weapons, Macedonian helicopters will, however, keep relying on improved day/night aiming and guidance when using gun, unguided rockets and bombs.

"Alexander"-upgraded Mi-24s have been generally overhauled and repainted at the Ukrainian state enterprise AVIAKON Konotop Aircraft Repair Plant in August 2005 and serve within Petrovec-based Combat Helicopter Squadron "Night Thunders" (Borben Helikopterski Skvadron - BHS, "Nokjni Molnji") that operates a fleet of eight Mi-24Vs since October 2005. Initially, this unit was equipped with 12 Hinds (10 Mi-24V Hind-E, serials 201-210; and two Mi-24K Hind-G2, "211" and "212") procured second-hand from Ukraine in 2001.

линк

Имај предвид дека може да се направат и измени но најбитен и витален е електро комуникацискиот систем, заштита и офанзивната способност и Србија покажа интерес ама они мораат кај русите од љубоф ете и модернизираа веќе МИГ-29 во Русија.

Што мислиш ти ако веќе е моментално приоритет ВВС тогаш покрај набавката на новиве со Офсет не значи исклучување на модернизирање на леталата за поддршка на копнени сили па и на морнарицата кое не само Русија и Израел и Украинците се многу добри исто така.

Колку ви ветија САД Офсет за А-10 ките оти мислам дека не беше верзијата С која е од Raytheon апгрејдувана после првата заливска откако се докажа(хмм...се "докажа" на автопатот на смртта) авионот кој планираа да го Укинат па наместо тоа испадна нова верзија помоќна, поубиствена пософистицирана но пак ќе повторам ако се модернизира и јуришниот дел т.е за поддршка на копнени сили вие веќе го имате СУ-25 како одличен тешкаш се што треба е модернизација која очигледно недостасува.

Така да на долг рок ќе се реши горчлив проблем оти сега со МИГ-21.... не ја бива.
--- надополнето: 31 август 2012 во 14:39 ---
Последните 2 морнарници беха симнати во краja на 2011 година. Проекти многу имаше, многу се зборуваше, но малце се направи. Како непишано правило е овде,дека предност се дава на сухопатни воjски.Тоа така,заштото тоа е наjголемиот дел от армиjaта.
Епа од тој аспект ги додавам СУ-25 и МИ-24 кои ги имате веќе а модернизирање е далеку подобра опција отколку А-10 и апачи(или еурокоптер Тигар) која ќе ве исцеди финансиски.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Зборуваме за милионски суми имајќи предвид дека Еурофајтер ЕФ-2000 и тоа варијанта иста како Германската(значи на ниво) не верувам да биде под 70 и над 110 милиони евра(зависи верзија т.е транша),но имајте ја предвид и конкуренцијата како фактор кој треба да се земе предвид.
На изложението во Берлин началникот на ВВС имаше средби со германци,американци и италианци.
Според военен журнаст, италианскиот предлог направен во Берлин за Еурофајтер втора рака на политичка цена е 12,5 милиона евро за авион,а набавката се знае дека ке е 6+2 , но вапреки тоа германскиот предлог останувал подобар (не се наjaвува каква цена). Тоа е цена без обука, наурожане и т.н., само авионот се нуди на тази цена.
http://www.otbrana.com/новини_3199
 

Kajgana Shop

На врв Bottom