Брејнсторминг: Како би се справиле ВИЕ со загадувањето во Македонија?

M

Macedon1um

Гостин
I vamu i tamu e nameneta za gorenje taka da dali sogorela vo kotel ili vo motor generalno i ne ti menuva mnogu.
Менува и те како ако има многу построги контроли и се исфрли од употреба кај возилата. Според статистикава кај превозните средства се користи 10 пати повеќе отколку во домаќинствата (6 милиони литри наспроти 56 милиони литри) со еден потег исфрлаш 90% од тоа загадување..

Малку од ова малку од она се се собира за да имаме ваква ситуација со загадувањето
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.966
Поени од реакции
23.407
Менува и те како ако има многу построги контроли и се исфрли од употреба кај возилата. Според статистикава кај превозните средства се користи 10 пати повеќе отколку во домаќинствата (6 милиони литри наспроти 56 милиони литри) со еден потег исфрлаш 90% од тоа загадување..

Малку од ова малку од она се се собира за да имаме ваква ситуација со загадувањето
Istoto prasanje i za tebe. Ako istata kolicina se sogori vo kotli za greenje namesto vo koli sto toa ke se smeni ili namali.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Иако, тоа е занемарливо автомобилите што загадуваат
Автоматски споено мислење:

Istoto prasanje i za tebe. Ako istata kolicina se sogori vo kotli za greenje namesto vo koli sto toa ke se smeni ili namali.
Нема да биде да биде истата количина човеку ако не се вози на таква
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.966
Поени од реакции
23.407
Па помалку ке согори ако колите не возат на таква нафта,ме разбираш нели?
Jas te razbiram no drugo mi e poentata. Taa nafta e nameneta za greenje i tamu navodno treba da se upotrebi. Znaci ete nema da se upotrebi vo koli no istata kolicina bi se upotrebila vo kotli. I sto so toa.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Jas te razbiram no drugo mi e poentata. Taa nafta e nameneta za greenje i tamu navodno treba da se upotrebi. Znaci ete nema da se upotrebi vo koli no istata kolicina bi se upotrebila vo kotli. I sto so toa.
Абе како може иста количина да биде ако не ја согуруваат и колите покрај котлите? Како може да биде исто само котли,наспроти котли плус коли?
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.966
Поени од реакции
23.407
Абе како може иста количина да биде ако не ја согуруваат и колите покрај котлите? Како може да биде исто само котли,наспроти котли плус коли?
Nakjo ne se razbirame ocigledno. Crvena nafta e predvidena za domakjinstvata i e ajde lupam 60 milioni litri godisno. Taa nafta bi trebalo da zavrsi vo kotlite za greenje. Prasanjeto mi bese ako istata kolicina stvarno zavrsi onamu za kade e predvidena sto realno ke smeni vo zagaduvanjeto od taa nafta. Ne e muabetot da ne se koristi vo koli posto ne e za toa nameneta i so toa da se namali zagaduvanjeto od nea posto slednata zima od kade znaes mozi site tie 60 milioni litri stvarno ke zavrsat vo kotlite za greenje od X pricini.
 
Член од
18 јули 2018
Мислења
1.068
Поени од реакции
4.260
Еве бе, не се увезува канцероген отпад, така викаат од министерство, а нормално довербата во институциите е на највисоко ниво. Сега може да го баталиме и официјално овој извор на загадувачи во воздухот. (y)

 
M

Macedon1um

Гостин
Istoto prasanje i za tebe. Ako istata kolicina se sogori vo kotli za greenje namesto vo koli sto toa ke se smeni ili namali.
Не сум сигурен дали се заебаваш или едноставно не разбираш што пишуваме погоре
Работава е чиста статистика до сега од вкупно 62 милиони литри само 6 милиона се користеле за домаќинства а останатите 56 милиони за моторни возила

Ако државата ги спроведува законите во случајов забраната за користење во моторни возила само од црвената нафта загадувањето би се намалило и до 90% поради возилата, ќе останат само тие 10% од домаќинствата. Сега ќе речеш кој ќе ми забрани да купам демек за домаќинство а да ја користам во возила ? Прво затоа треба да има редовни контроли и огромни казни, второ ќе неможеш да ја купиш во такви големи количини кои се потребни за фирми итн. А на крај краева треба и да се забрани и користењето во домаќинство, со паралелно зголемување на акцизата за да не биде поатрактивна за користење во однос на бенз/дизелот.

Ама тоа е, ние живееме во држава во која економската корист е поважна од здравјето на граѓаните па после се чудат зошто младите бегале..

Еве бе, не се увезува канцероген отпад, така викаат од министерство, а нормално довербата во институциите е на највисоко ниво. Сега може да го баталиме и официјално овој извор на загадувачи во воздухот. (y)

Канцероген не, ама сепак отпад се увезува и тоа според линкот се работи за отпадно железо, отпадна гума, пластична фолија и отпадни акумулатори
Пишува и дека имале интегрирани еколошки дозволи, а како се добиваат и колку се почитуваат тие дозволи е друга тема
 
Последно уредено:

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
18.966
Поени од реакции
23.407
Не сум сигурен дали се заебаваш или едноставно не разбираш што пишуваме погоре
Работава е чиста статистика до сега од вкупно 62 милиони литри само 6 милиона се користеле за домаќинства а останатите 56 милиони за моторни возила

Ако државата ги спроведува законите во случајов забраната за користење во моторни возила само од црвената нафта загадувањето би се намалило и до 90% поради возилата, ќе останат само тие 10% од домаќинствата. Сега ќе речеш кој ќе ми забрани да купам демек за домаќинство а да ја користам во возила ? Прво затоа треба да има редовни контроли и огромни казни, второ ќе неможеш да ја купиш во такви големи количини кои се потребни за фирми итн. А на крај краева треба и да се забрани и користењето во домаќинство, со паралелно зголемување на акцизата за да не биде поатрактивна за користење во однос на бенз/дизелот.

Ама тоа е, ние живееме во држава во која економската корист е поважна од здравјето на граѓаните па после се чудат зошто младите бегале..
Vo prethodniot post mislam ubavo objasniv na sto mislam. Ili ajde vaka. Ne postoi crvena nafta tuku samo obicna i taa se koristi i za koli i za greenje. Sto ti menuva tebe generalno vo zagaduvanjeto sto doagja od nea kade taa sogorela i vo koj procent koga kolicinata koja se sogorila e ista? Sega me sfati na sto celam?
A mladite begaat oti sega se drugi vreminja i e bezvezno lesno da si ja probas srekjata na zapad. Jas pamtam vreminja koga odenjeto do Lerin bese naucna fantastika a ne pak so 50 evra da si kupis povratna do Germanija i da odis na eden vikend onaka da se iskuliras. Neznam sto se kurcite so toa beganjeto ko bozem begalci od Sirija ste i se kriete po sleperi i po tajni granicni premini odite samo so eden ranec.
 

Prestapnik

Кондураџија
Член од
10 јануари 2015
Мислења
418
Поени од реакции
342
Најголеми загадувачи се оние кои се греат на разно разни горливи материјали и дрва, особено оние со неисправни оџаци при што материјалите не согоруваат и несогорените честичките одат во етерот.

Покрај тоа за ова придонесуваат загадувачи ко цементара, ТЕТО и слично кои испуштаат водена пареа во воздухот која што пак прави т.н. стаклена градина на Скопската котлина која што го блокира проветрувањето па сета гнасотија во воздухот останува овде

Реални можности:

- Да им се забрани работа на сите оние кои испуштаат водена пареа и други гасови во воздухот кои што ја прават т.н. стаклена градина. Нека купат соодветни филтри, па потоа да им се дозволи работа
- Да се вработат инспектори кои ќе одат на терен и ќе проверуваат дали се исправни оџаците во домаќинствата каде се грее на дрва и дали се греат на дрва. На оние кои горат различни материјали од дрво да им се изречат драконски казни. На неисправните оџаци да им се наложи да ги поправат во даден рок. Владата да учествува со субвенции.
- На социјално загрозените семејства да им се најде соодветно решение според местото на живеење и условите така што нема да се греат на гуми, ѓубре и слично.
- Да се воведат тестови на издувните гасови на возилата и строги казни за оние кои не ги исполнуваат, особено за фирмите кои вршат технички преглед на возилата и кои дале „зелено“ светло за возило кое загадува. Да се воведат налепници во одонос на загадувањето така што во деновите кога загадувањето на воздухот е на високо ниво да се забранат возила кои загадуваат да возат низ Скопје.


ПодолгорочноЧ
- Да се гасифицира Скопје и да се поврзе со некој регионален гасовод. Тоа да се одвива во етапи така што најпрво ќе се воведат главни артерии кои ќе одат до сите големи објекти кои се греат на фосилни горива или електрична енергија. Исто така и до сите објекти на компании кои имаат можност да користат не-електролачни печки да им се наложи да се префрлат на печки на гас при што Владата ќе субвенционира дел од трошоците за истото.
- Да се дадат поволности за купување на електрични возила и да се изгради соодветна инфраструктура за нивно полнење. Значи електрични, а не глупости како т.н. хибриди кои горат фосилни горива за да ја наполнат батеријата.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.279
Поени од реакции
18.255
Зарем мислите дека ако загадувањето е од горење радиоактивен одпад во дрисла, било која влада не би го сопрела барем привремено за да добие политички поени? Ваквото размислување е типично за нас, да се молиме на виша сила а не да се погледнеме во огледало и да работиме ма решавање на проблем кој е комплексен и бара големи финансисли вложувања. Не е едноставно кликни копче и изгасија дрисла и бум, чист воздух. Забрана на примарните загадувачи како стари возила, огрев на дрва/јаглен и фабриките ќе ги погоди најсиромашните граѓани во државата(никој не би возел стар дизел или да се грее на дрва по своја желба).Екологијата во македонија сеуште е примарен проблем на богатите, и за да се смени тоа треба тие да се согласат на субвенцирање на посиромашните граќани преку еколошки мерки. Ама од примерот у темава со дизелите, мајндсетот е дека стап по туѓ грб не боли. Затоа и проблемот е далеку од решавање, ниедна влада не би се самоубила со повисоки еколошки даноци, или забрани без да им понуди алтернатива.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.542
Поени од реакции
37.391
Менува и те како ако има многу построги контроли
...ако државата има ќар во увоз и користење на нафтата кој би ги правел контролите?
Nakjo ne se razbirame ocigledno. Crvena nafta e predvidena za domakjinstvata i e ajde lupam 60 milioni litri godisno... tie 60 milioni litri stvarno ke zavrsat vo kotlite za greenje od X pricini.
... навистина не објаснуваш добро, ако државата дозволи увоз, производство или примена на тие на пример, 60 мил литри годишно, кој ќе и’ забрани и ќе и’ го скрати ќарот и полнење на буџет од таа нафта? таа количина мора да се потроши, ако забрани примена во автомобили ќе измисли нова примена или ќе ги форсира во котлите за да се потроши таа количина од 60 мил литри, така да исто ни е дали ќе согори таму или ваму, важно чадот ќе не отепа!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom