Автобуска несреќа во Бугарија

Член од
12 март 2009
Мислења
19.813
Поени од реакции
15.735
Па не е грешка типов, може да се забележи ако еден таксист работи без лиценца, па и автобуските агенции зависи како наплаќаат и какви автобуси имаат. Можеби народот треба да игнорираа овие компании чим институциите нејќат да ги контролираат.
Како ќе игнорираш кога ТА ти наплаќа Аранжман а не знаеш кој ќе биде Превозник а не па дали е лиценциран автобусот!!!!! ... не го бираш ти
Се е врзано со превозот, еве во јуни бев на Скиатос, аранжман н.пр. 107 евра а САМО превоз ако бараш ти кажува 50-60 евра...
а ако не користиш Превоз ти одбива 10 евра...
Во културни држави си имаат чартери и си ангажираат смештај преку Букинг, кај нас нема превоз за никаде, во дупка сме...
.. а што се однесува до ТАХИ, во септември ми требаше такси за ДрвоДекор ноќе во 03, сакам да резервирам уште од 22ч ама ми вика од такси станицата во комшии НЕМА ШАНСИ, само голема релација , до Аеродром... морав со кола да идам, па таму да барам чаре за паркинг...
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.172
Поени од реакции
15.982
Па не е грешка типов, може да се забележи ако еден таксист работи без лиценца, па и автобуските агенции зависи како наплаќаат и какви автобуси имаат. Можеби народот треба да игнорираа овие компании чим институциите нејќат да ги контролираат.
Зашто нели, лесно е да познаеш која ТА работи нелегално, без лиценца, има непријавени шофери и истата агенција врши МЕЃУНАРОДЕН транспорт на патници.
Исто ко што можеш да приметиш див таксист кој лупнал жолта табла ТАКСИ на кола.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.294
Апсолутно не се согласувам со ова. Извадено од ракав! Го правиш истото што го критикуваш во првиот пасус. Јадење бурек!

Изгледа не си возел доволно по околните држави, па да знаеш што е катастрофално лоша сигнализиција!?
Можеш сто други мани да му најдеш на автопатот "Братство-Единство":))), ама сигнализацијата нема да биде една од нив.
Сосем пристојно обележан за да дури и странец без навигација се снајде!
Дали може уште подобро? -Се разбира да.
Ама како што е, сигнализацијата е солидна, и приоритет треба да бидат: дупките и постојаната работа на патот!
Автопатот го возам најмалку 8 пати годишно од Суботица до Табановце.

Најкрш сигнализација кога се работи за работа на пат, ниту бележана лента, ниту светлини, јок, ништо.

Убедливо најкуса помошна лента (читај неупотреблива).

На лева кривина која оддеднаш се дели од помошна лента на десно за излез од автопатот со еден столб пред тебе остро. Речиси секаде! Возиш со 120 и наеднаш мораш да кочиш до 40 пошто помошната лента и онака е у курац а не можеш постепено да намалуваш, за да се исклучиш од автопатот било за бензинска било за паркинг.


Дно
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.138
Поени од реакции
5.257
Па не е грешка типов, може да се забележи ако еден таксист работи без лиценца, па и автобуските агенции зависи како наплаќаат и какви автобуси имаат. Можеби народот треба да игнорираа овие компании чим институциите нејќат да ги контролираат.
Puno како човек кој работи у бизнисов одговорно тврдам дека еден патник не може да знае дали има извод од лиценца или не. Значи не збориме тука за фејк таксист или слично. Не мешајте баби и жаби.

Има пропис како треба да бидне означен еден автобус што врши превоз на патници. Тоа го има секој автобус, јасно видливо име на фирмата која превезува, и на вратата предна да има податоци за правното лице во чија сопственост е.

Извод од лиценца нигде не се покажува на патници затоа што станува збор и за податоци сензитивни за правното лице, баш ради копирање и слично. И ти не можеш по ништо да утврдиш дали тој бус има или нема тој документ како што јас не знам сега ти дали имаш извадено зелен картон за колата твоја или немаш. Тоа му е лична карта на бусот на некој начин.

И јас сум против бирократии и дополнителни документации и тромозења на фирмите со цел полесно функционирање, но има некои ствари што мора да се запазат.

Треба да си поднесе оставка овој под итно.
Автоматски споено мислење:

Автопатот го возам најмалку 8 пати годишно од Суботица до Табановце.

Најкрш сигнализација кога се работи за работа на пат, ниту бележана лента, ниту светлини, јок, ништо.

Убедливо најкуса помошна лента (читај неупотреблива).

На лева кривина која оддеднаш се дели од помошна лента на десно за излез од автопатот со еден столб пред тебе остро. Речиси секаде! Возиш со 120 и наеднаш мораш да кочиш до 40 пошто помошната лента и онака е у курац а не можеш постепено да намалуваш, за да се исклучиш од автопатот било за бензинска било за паркинг.


Дно
За работа на пат знаат да биднат тапа србиве, ма да у последниве месец и пол искачав од државава баш возев до Австрија преку Шид и секаде кај се работеше беше супер означено во споредба кога пред 2 години негде кај Јагодина мислам беше ќе се слупав у кола што стоеше у колона поради работа на пат (се наоѓазе позади угорнина на спуст и не се гледаше колоната) а пред тоа никаде немаше предупредување дека има работа на пат и исто оние контролите што знаат да ги имаат во Војводина кога ги тераат сите од автопат да се исклучат на паркинг лошо им беа означени. Така да 50-50 за Србите имаат напредок судејќи по последниве месец и нешто.
 
Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.294
Автопатот го возам најмалку 8 пати годишно од Суботица до Табановце.

Најкрш сигнализација кога се работи за работа на пат, ниту бележана лента, ниту светлини, јок, ништо.

Убедливо најкуса помошна лента (читај неупотреблива).

На лева кривина која оддеднаш се дели од помошна лента на десно за излез од автопатот со еден столб пред тебе остро. Речиси секаде! Возиш со 120 и наеднаш мораш да кочиш до 40 пошто помошната лента и онака е у курац а не можеш постепено да намалуваш, за да се исклучиш од автопатот било за бензинска било за паркинг.


Дно
Од цел автопат од Скопје до Гевгелија, вака опишано исклучување нема нигде?!
Добро, вклучувањето од стариот пат од Катланово е единствено место кое ми текнува да нема лента за вклучување, плус е опасно, непрегледно и на удолница.
Секаде како по златно правило има знаци по два на 1000м и на 500м(вертикална сигнализација), секаде се користи помошната лента од десно која со хоризонтална сигнализација постепено преминува во лента за исклучување. Многу често(а за ова сме подобри од соседите), знаците за излез се на мост над самиот автопат!
Кога сум веќе кај знаците, буквално на секој 200м имаш знак кој или ја ограничува брзината или предупредува на нешто! Боже мој, па ние имаме знаци кои само кажуваат колку е долг мостот или тунелот пред тебе!!
На два-три моста Скопје-Велес имаш предупредување за бочен ветер или лизгав коловоз! Научна фантастика е тоа до Маџарска да го видиш!

Да не не зборуваме ние за истиот автопат?!
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
19.630
Поени од реакции
34.814
... според сето искажано, евтин туристички автобуски превоз за привлекување на патниците кои се само параван, а главна активност шверц комерц, па уште и Бугарите ги поткупија во званични изјави кои не личат на експертски форезнички, туку сценарио од евтин Боливудски филм!
 

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.464
Поени од реакции
20.267
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.056
Поени од реакции
6.663
... според сето искажано, евтин туристички автобуски превоз за привлекување на патниците кои се само параван, а главна активност шверц комерц, па уште и Бугарите ги поткупија во званични изјави кои не личат на експертски форезнички, туку сценарио од евтин Боливудски филм!
апла е
 
Член од
28 ноември 2021
Мислења
55
Поени од реакции
41
Нека почиваат во мир, страшно
Најмалку 46 лица загинаа во тешка сообраќајна несреќа во која се запали македонски автобус на автопатот „Струма“, јави БГНЕС.
Sverceri strasno i tragicno
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.117
Поени од реакции
4.623
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.297
Поени од реакции
78.968
Па не е грешка типов, може да се забележи ако еден таксист работи без лиценца, па и автобуските агенции зависи како наплаќаат и какви автобуси имаат. Можеби народот треба да игнорираа овие компании чим институциите нејќат да ги контролираат.
Да бе, па со каурски ли компании да се возат?
 
Член од
16 јануари 2013
Мислења
3.845
Поени од реакции
7.646
Дали за подобро да се науче лекцијата, треба тестовите да се пуштаат и на тромесечие, полугодие или само вака еднаш матура да полагаат?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom