Авио компании

Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Grace напиша:
Dali nekoj ima letano so Aegean airlines i kakvi bile iskustvata?
Ne se neshto posebno, avionite im se standardni, posadata beshe solidna, bez nekoi primedbi. Jadenjeto nekako ne mi se dopadna.
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
fsreplay напиша:
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Превземено од Вест

НОВА АВАНТУРА НА ЛЕТОТ НА "СИРУС" ЗА СКОПЈЕ
[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Олеснете се, па да полетаме[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Капетанот на авионот ги замолил патниците од Франкфурт за Скопје пред да полетаат, да одат во тоалет во аеродромската зграда затоа што авионскиот тоалет бил пола полн, а летот трае 3 часа и 45 минути[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif] Авионот на германската компанија "Сирус ерлајнс" кој во средата вечерта требало да полета од Франкфурт за Скопје, останал на германскиот аеродром. Во Франкфурт биле принудени да преноќат и 40-тина патници, меѓу кои и високи функционери од македонското Министерство за надворешни работи.
Патниците велат дека циркусијадата почнала уште кога стигнале на франкфуртскиот аеродром. Иако требало да полетаат во 20 часот, патниците за Скопје биле повикани на бординг еден час подоцна. Потоа ги качиле во автобус и ги однеле до авионот, но не ги пуштиле да излезат, туку чекале 20 минути во автобус. Пред нив не бил авионот на "Сирус ерлајнс" туку помал авион со пропелери и без никаква ознака.
Еве што раскажува еден патник:
"Во автобусот влезе и пилотот, го зеде микрофонот и ни се обрати и ни рече: 'Јас сум од Данска и јас сум вашиот капетан. Ме повикаа од супермаркет и еве дојдов да ве однесам дома. Како што гледате ова не е оригиналниот авион со кој требаше да летате. Наместо 2 часа и 15 минути до Скопје ќе летаме 3 чоас и 45 минути, авионот има само еден тоалет, тој е половина празен, што значи - половина полн. Затоа, предлагам автобусот да ве одвезе до аеродромската зграда, таму малку да се освежите и за половина час ќе се вратите во авионот.
Откако патниците по наредба на капетанот отишле во тоалет за да се подготват за долгиот лет до Скопје, автобусот ги вратил до авионот. Таму ги пречекала стјуардеса со обраќање:
"Јас сум од Холандија. Работам за авиокомпанијата "Деним ер". Ова не е вашиот авион со кој требаше да летате. Авионот е изнајмен. Затоа, ако имате поплаки немојте да ми се жалите мене оти јас немам ништо со "Сирус". Жалете се кај управата во Зарбрикен", учтиво замолила стјуардесата.
Додека чекале дозвола за полетување, патниците го чуле повторно гласот на капетанот:
"Дами и господа, имам една лоша вест. Сега е веќе 23 часот, а во 24 часот Скопскиот аеродром затвора и не може да не прими. За среќа тука е автобусот што може да ве врати во аеродромската зграда".
Паниците пак се качиле во автобус. Во терминалот ги упатиле како да го најдат хотелот и компанијата им го платила ноќевањето. Другиот ден требало да се најдат на аеродром во 5 часот. Полетале дури во 8.
Иако германската компанија "Сирус" лета за Скопје со "ембраер 170", патниците во Франкфурт завчера ги качиле во "фокер 50", кој со екипаж долетал од Холандија. Разликата не е само во големината на авионот. Наместо млазен авион што од Франкфурт до Скопје лета и за 2 часа, скопските патници биле качени во турбо пропелерски авион кој лета час ипол подолго. На Скопскиот аеродром патниците наместо во 22.35 во средата, слетале во 11.30 часот вчера претпладне. Поради малиот капацитет на несоодветниот авион, некои од нив останале и без багаж.
Пред неполн месец, проблеми со летот за Франкфурт имаше и министерката за надворешни работи Илинка Митрева. Нејзиниот лет доцнеше три часа а министерката направи дипломатски скандал.
Освен за бизнис патници кои од Македонија летаат за Франкфурт, утринскиот лет на "Сирус" од Скопје го користат и голем број патници за западна Европа и македонски иселеници кои од Франкфурт ги фаќаат прекуокеанските линии на "Луфтханза".
(А.С.)
[/FONT]
Oficijalno, skopskiot aerodrom raboti do 24:00, no, toa nikogash ne se pocituvalo, imalo slucaevi, osobeno Malev, JAT, koi sto sletuvale i posle 24, nekogash i vo 03:00. Tabloidite mozhe da pishuvaat shto sakaat, no vo aerodromot 24/7 ima dezurna ekipa bash poradi vakvite zakasnuvanja na letovite.
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Misirkov напиша:
Bebe11: avionite ne pagjaat tuku taka, sami od sebe. Problemite nastanuvaat kako splet na golem broj okolnosti. Vo najgolem broj slucai - chovechkiot faktor e prichinata, a pred se odrzhuvanjeto na avionot, kontrolata na letanje, pilotite, i pak odrzhuvanjeto.....najmalku mehanikata.
Kontrolata na letanje samo mu pomaga na letot polesno da se odviva, da go prati flight planot do potrebnite kontrolorski centri, za tie centri da bidat zapoznaeni so vremeto koga kje pristigne avionot, nivoto na koe kje leta, i taka natamu taka natamu. No, dokolku pilotite se iskusni, i vozduhoplovite se ispravni, kolku i da greshi kontrolata na letanje, nema da dojde do kolizija pomegju dva letala. Sovremenite letala, osobeni civilnata avijacija se opremeni so TCAS koj sto, grubo kazano, komunicira pomegju letalata vo vozduh i sprecuva da ti se "baknat" edni so drugi. Isto taka TCAS avtomatski vo slucaj na greshka, im nareduva na 2 razlicni avioni koi shto se vo konflikt da prevzemat odredeni merki, za tie da se razdelat visinski 300 metri, shto e sosema dovolno za bezbeden let.

Sakav da kazam. Kontrolata na letanje mozhe edinstveno da zgreshi da ne go uvide konfliktot, no vo sekoj moment taa reagira. Groto na nesrekjite se poradi neispravnost na instrumenti, drskost na pilotite, i neprofesionalizam od strana na istite.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
6
Поени од реакции
0
Imam letano so poveke avio kompanii od koi:
MAT;
British airways;
Spanish air;
Turkish airlines[mnogu se dobri i islugata i letot bese miren,top]
Tunisair[avionot bese nekoj star barem taka mi licese i cel pat od Belgrad do Hammamet avionot se tresese i koga se simnav rekov deka vise nikad ne se vozam,ama pak se kacuvam.
Singapore air[nemam zborovi odlicna avio kompania] i mislam deka ostana uste
Emirates isto taka odlicno,letav od Dubai do Male i bidejki letot bese dolg vo avionot imase posebni sobi so kreveti za spienje.
 

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
258
Досега имам летено со...

-Авио Импекс
-Една Авио компанија од Либан
-Лауда Аир
-Сингапур Ерлајнс
-Квантас
-Вирџин Блуе
-Емиратите
-Малејжн Ерлајнс
-Катај Пацифик
-Свис Аир
-МАТ

Најлош Лет - се во Боинг 777
Најдобар Лет - се во Ербас (овие поновите)

Можеби најлошо искуство сум имал со Лауда Ерлајнс бидејки седиштата во тогаш новиот 777 беа премногу тесни (направени за поголем профит)... а позади мене седеше една дебела жена. :(
 

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
258
Imam letano so poveke avio kompanii od koi:
MAT;
British airways;
Spanish air;
Turkish airlines[mnogu se dobri i islugata i letot bese miren,top]
Tunisair[avionot bese nekoj star barem taka mi licese i cel pat od Belgrad do Hammamet avionot se tresese i koga se simnav rekov deka vise nikad ne se vozam,ama pak se kacuvam.
Singapore air[nemam zborovi odlicna avio kompania] i mislam deka ostana uste
Emirates isto taka odlicno,letav od Dubai do Male i bidejki letot bese dolg vo avionot imase posebni sobi so kreveti za spienje.
Дефинитивно се многу добри и за разлика на објавената вест на Кајгана дека Емиратите први ги имаат Ербас А380, всушност Сингапур Ерлајнс неколку месеци веќе редовно летаат со нив.
 
Член од
30 август 2008
Мислења
16
Поени од реакции
0
Jas sum letal so-

MAT
JAT
Adria
Helwetic
Hello
Swiss air i
Tunis air

Najdobro iskustvo sum imal so Svajcarcite, odlucna usluga i dobar let... a najloso iskustvo so nasite( ponekogas mi doadza da stanam i na toa stujardesite da gi zadavam od tolku sto se perveznjaci:drk:)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.697
Jas sum letal so-

MAT
JAT
Adria
Helwetic
Hello
Swiss air i
Tunis air

Najdobro iskustvo sum imal so Svajcarcite, odlucna usluga i dobar let... a najloso iskustvo so nasite( ponekogas mi doadza da stanam i na toa stujardesite da gi zadavam od tolku sto se perveznjaci:drk:)
..ne se tolku "perverzni"...KOLKU STO SE UFILMANI...ne e za cudenje, vo kakva vukojebina ziveat.....koga se doma....
 
Член од
7 јануари 2008
Мислења
368
Поени од реакции
2
pa od prvin ke pocnam so: Avioimpeks, i MAT. Tatkomi bese stujard porano pa sekoja nedela idev vo ohrid so avion.
potoa imam letano so JAT, KLM, Czech Air, AIR CANADA, American Airlines, Lufthansa, i Swiss Air.
Najlosa avio kompania spored mene e MAT. Prvo cenite vo avionot im se UZAS. Koga letav za Antalya, koga pominuvaa so jadenjeto jas zedov porcija so 2 mn mn mali parcinja od nekakvo lisnato, i plativ 2 evra. Vtoro sedistata im se raspagaat. Ne daj boze bo slucaj na nesreka GOTOV SI....
a najdobro iskustvo za mene bese vo KLM. Letavme za Toronto so Boeing 747-400. Imavme karti za business klasa. A vo business klasa moraat da se fini hehe. Jadenjeto bese PREUBAVO, letot bese mn smiren bez nikakvi turbolencii. Mn zadovolen.
 
Член од
7 јануари 2008
Мислења
368
Поени од реакции
2
Oficijalno, skopskiot aerodrom raboti do 24:00, no, toa nikogash ne se pocituvalo, imalo slucaevi, osobeno Malev, JAT, koi sto sletuvale i posle 24, nekogash i vo 03:00. Tabloidite mozhe da pishuvaat shto sakaat, no vo aerodromot 24/7 ima dezurna ekipa bash poradi vakvite zakasnuvanja na letovite.
pa sigurno deka mora da ima dezurna ekipa vo slucaj na EMERGENCY. Ama vo ohrid aerodromov nema sansa da raboti posle 24:00 casot hahaha. Mozda nekogas ke sleta avion navecer koga e leto, a inace na zima, aerodromov se skoro sekogas zatvoren......
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Задутре имам интернационален лет, Сан Франциско-Скопје и ме интересира колку највеќе може да биде тежината на куферите?
 

^Exotic^

Wanderstruck
Член од
25 ноември 2007
Мислења
5.969
Поени од реакции
1.058
Имам летано досега со Turkish Airlines двапати и еднаш со Cathay Pacific.За Туркиш немам никакви примедби, 2 лета во ден ипол од Скопје до Истанбул и од Истанбул до Хонг Конг.Храната беше нормална, немам никакви примедби.Она што ми се допадна најмногу на вториот лет беше што во економска класа беа доста комотни седиштата и најдобри беа дисплеите на допир кои имаа огромен избор на музика, игри и нови филмови, така да 9 саата лет поминаа за брзо:)Исто и посадата беше љубезна.Со Cathay мислев дека ќе поминам подобро, ама излегоа во мојот случај полоши од Туркиш.Седиштата не беа толку комотни и дисплеите беа далеку полоши од тие на Туркиш.Храната и посадата беа љубезни, за нив нема примедба.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom