Авионски несреќи

devojka111

i'm real
Член од
28 декември 2008
Мислења
1.937
Поени од реакции
148
Ѕвони мобилниот на исчезнат патник

Мобилниот телефон на британски патник од исчезнатиот „Ербас“ и понатаму ѕвони, а неговата сопруга, која цело време се обидува да го добие, вели дека не губи надеж оти нејзиниот сопруг е жив.
„Мојата единствена надеж е дека неговиот мобилен телефон се уште ѕвони кога го барам. Тоа може да значи само едно, дека неговиот мобилен се наоѓа на морското дно“, изјави за британските медиуми Британката Патриша Кокли, која не може да се помири со фактот дека нејзиниот сопруг можеби повеќе нема да го помине куќниот праг.

Таа со сопругот последен пат зборувала пред самиот лет. Неговиот лет претходно бил откажува два пати и тој воопшто не требал да се качи во авионот кој исчезна над Атлантикот.

Како е можно ова ? :toe:
Единиствена логика што ја гледам тука е дека мобилниот воошто не го има понесено во авионот, т.е е оставен е во Рио, или пак по некоја случајност останат е на површината на океанот на некој дел од авионот:toe:. Па нека пробаат да го лоцираат, ќе им помогне во понатамошната потрага по остатоците од авионов.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Единиствена логика што ја гледам тука е дека мобилниот воошто не го има понесено во авионот, т.е е оставен е во Рио, или пак по некоја случајност останат е на површината на океанот на некој дел од авионот:toe:. Па нека пробаат да го лоцираат, ќе им помогне во понатамошната потрага по остатоците од авионов.
prikazna kako i mnogu takvi vo slicni situacii.....
ako e mobilen ili e zaboraven vo nekoe aerodromsko bife ili nekoj pravi nova urbana legenda...se pod predpostavka deka covekot se kacil vo toj avion...
pokraj toa....za minutka se locira kade se naogja telefonot so tocnost od pola metro. ako navistina zvoni iako ne veruvam deka od sred okean moze da napipa bazna stanica....
 

Apokalipto

Tredici
Член од
4 март 2007
Мислења
15.576
Поени од реакции
2.585
Каков гром треба да биде тоа за да откаже Ербас, мислам и авион од таа класа воопшто, не ми текнува ни еден пример кога авион се срушил поради гром, зборувам за толку совршен патнички авион... толку документарци сум гледал при што тестовите за удар од гром поминувале супер, додуша јасно ми е дека "нема" опрема која создава електричен удар силен како громот...
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Далеку е од тоа да биде совршен авионот. Има фатална слабост -- опашката му паѓа при поголеми притисоци на гравитационата сила (G forces). Додатно, наведов во постот погоре дека функционира само компјутерски, а компјутерите не може да се надгласаат.

Пред 8 месеци на Квантас A330 му откажа компјутерот и авионот потона 1000 метри, едвај се спасија, излегоа со “само’’ 100 повредени.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/5423193/Air-France-plane-Airbus-has-had-computer-problems-in-the-past.html


Авионот за тестирање А330 се сруши во 1994 год. и сите 7 души умреа.

Колку за информација, многу јако невреме може да ги скрши крилата на еден авион -- ако се толку глупи пилотите да улетаат во такво невреме.
 
Член од
1 август 2007
Мислења
1.193
Поени од реакции
37
Како може авионот да го фати гром кога авионот секогаш лета над облаци. :toe:
 

Мартин$

Модератор
Член од
2 март 2007
Мислења
5.234
Поени од реакции
148
Debris spotted by planes in waters 650km (400 miles) off Brazil's coast belongs to a missing French airliner, the Brazilian government has confirmed.Defence Minister Nelson Jobim said he had no doubt the debris was from the Air France jet carrying 228 people.
A Brazilian search plane saw a band of wreckage along a 5km (3m) strip, Mr Jobim told reporters in Rio de Janeiro. There was no report of survivors.
Flight AF 447 was heading from Rio to Paris when it was lost early on Monday.



The discovery of the debris confirmed "that the plane went down" in the area, Mr Jobim said.
He gave few details of the wreckage, saying only that it included metallic and non-metallic pieces.
Earlier, Brazil's air force said it had spotted an airplane seat, an orange buoy and signs of fuel.
Mr Jobim's words will come as grim confirmation of the worst for the families waiting for news both in Paris and Rio, the BBC's Gary Duffy reports from Brazil.
If it is confirmed that all 228 people on Flight AF 447 are dead, it will be the worst loss of life in Air France's history.




Најнова вест од пред 1 час. :/
 
Член од
28 јули 2008
Мислења
10.785
Поени од реакции
3.523
Каков гром треба да биде тоа за да откаже Ербас, мислам и авион од таа класа воопшто, не ми текнува ни еден пример кога авион се срушил поради гром, зборувам за толку совршен патнички авион... толку документарци сум гледал при што тестовите за удар од гром поминувале супер, додуша јасно ми е дека "нема" опрема која создава електричен удар силен како громот...
Баш сега успеав да прочитам некои интересни работи. Имено во еден текст на нет се вели дека тој дел од Јужна Америка до Африка делот кај Сенегал владеат големи бури поради висока радијација која што природно постои и со тоја постојано појава на тропски бури. Наводно ова е дел од причината плус фактот што ан тој дел како што стои нема радари на самата земја поради океанот и со тоа се губи сигнал.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
Мене не ми е јасно, во денешно време коа толку си ја фалат опремата да дојдат до тоа дереџе авионот да го пребаруваат визуелно и да им загине некаде по океаните небаре коа го мавнал гром го претворил во стелт
 
Член од
6 февруари 2008
Мислења
1.272
Поени од реакции
229
Далеку е од тоа да биде совршен авионот. Има фатална слабост -- опашката му паѓа при поголеми притисоци на гравитационата сила (G forces). Додатно, наведов во постот погоре дека функционира само компјутерски, а компјутерите не може да се надгласаат.

Пред 8 месеци на Квантас A330 му откажа компјутерот и авионот потона 1000 метри, едвај се спасија, излегоа со “само’’ 100 повредени.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/5423193/Air-France-plane-Airbus-has-had-computer-problems-in-the-past.html


Авионот за тестирање А330 се сруши во 1994 год. и сите 7 души умреа.

Колку за информација, многу јако невреме може да ги скрши крилата на еден авион -- ако се толку глупи пилотите да улетаат во такво невреме.
Тоа беше пилотска грешка. Сепак, одлуката на Airbus да користи компјутери за сите хидраулични системи е глупа. Секогаш може компјутерот да згреши и тоа да заврши фатално, како со Air France.
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Несреќава не е можно да се случила само заради гром! Мора да има неколку причини кои довеле до тоа крајниот резултат да е фатален, а сигурно влетувањето во невремето е главната причина.

Само што разговарав со пилот кој што лета на таа релација (Рио-Париз), вели турбуленцијата таму може да биде страшна, а А330 не лета доволно високо како В777 на пример, сходно летале релативно ниско односно точно на висината на невремето.

Пилотов вели најверојатно авионот се распаднал во секундата кога ги удрила масивна турбуленција.

Рече при такви временски услови, тој сигурно би слетал во Натал и би почекал еден ден. Но тоа е тешко да се направи со коменријални летови, каде што профитот мора да се спазува, а компаниите се во тешка криза да опстанат.


Значи авинот летал на висина од 35000 стапки со брзина од 500 миљи на саат и се случила декомпресија на кабината. Пола саат пред нив Lufthansa го поминала тој коридор и јавила дека имало голема турбуленција.

Прирачникот за A330 вели најдобро е да се влезе во турбуленција со брзина од 260 чворови (300 миљи на саат) а дека максималниот притисок на крилата (wing loading) е меѓу: -1.0G дo +2.5G. Висинската граница на авионот е 41,000 стапки.

Пилотите морале да го видат страшното невреме на радарот! Ако не го промениле курсот да летаат околу него, или да се искачат над него, зошто не ја намалиле брзината??? Или временскиот радар бил замрзнат па не ни знаеле во што влегуваат?

ЗАКЛУЧОК: ако извештаите за временските прилики и за висината на која што летал авионот се толни, а имајќи ги предвид ограничувањата на овој авион, најверојатно невремето инстантно го скршило.
 

d r a g a n

Чаве
Член од
13 мај 2009
Мислења
352
Поени од реакции
82
абе читав едно пусуљче на нет, пишеше дека најверојатно авионот(инструментите) откажале ради електромагнетен пулс од гром, чунки неможи да го мани гром оти кога врви низ бура има механизам шо го наелектризира цел авион исто како и громот, шо значи дека одбива громој...
препоставката е дека гром поминал близу, па од електромагнетниот пулс на 4-5 милиони волти ги спржи инструментите (мн силен електромагнетен пулс имало демек во радиус од 10тина метри) :(

ама не вервам во се шо ќе прочитам...
 
Член од
18 декември 2008
Мислења
310
Поени од реакции
108
По се изгледа летеча чинија го има удрено авионов :vozbud:

Мене најлогично ми е дека уствари авионот намерно е урнат за да земат големи пари од осигурителните компании, како што направија со нападите во САД. Сепак таков авион со опрема и се толку време да не можат да го лоцираат...:tapp: не мириса на добро тоа...
Таа релација дневно ја минуваат повеќе авиони, не е летањето еднаш месечно.

А негде прочитав дека е можно да се судриле со авион што пренесувал дрога. Којзнае што им се случило на кутрите луѓе :nesvest:
Сепак си останувам на моето мислење, или е НЛО или срушен за пари
:helou:
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Последните 15 минути:

By Henry Samuel in Paris
Published: 1:47PM BST 04 Jun 2009 Telegraph.co.uk

Details have emerged of the moments leading up to the disappearance of flight AF 447 with 228 people on-board, with error messages reportedly suggesting the plane was flying too slowly and that two key computers malfunctioned.

Flight data messages provided by an Air France source show the precise chronology of events of flight AF 447 before it plummeted into the sea 400 miles off Brazil on Monday.

These indicate that the pilot reported hitting tropical turbulence at 3am (BST), shortly before reaching Senegalese airspace. It said the plane had passed through tall, dense cumulonimbus thunderclouds.

At this stage, according to a source close to the investigation cited by Le Monde, the Airbus A330-200's speed was „erroneous” - either too fast or too slow. Each plane has an optimal speed when passing through difficult weather conditions, which for unknown reasons, had not been reached by flight AF 447.
Airbus is expected to issue recommendations today to all operators of the A330 model to maintain appropriate thrust levels to steady the plane's flight path in storms.

At 3.10am, the messages show the pilot was presented with a series of major failures over a four-minute period before catastrophe struck, according to automatic data signals cited by the Sao Paulo newspaper, le Jornal da Tarde.

At this time, the automatic pilot was disconnected – either by the pilot or by the plane's inbuilt security system, which flips to manual after detecting a serious error.

It is unclear whether the pilot wanted to manually change course to avoid a dangerous cloud zone – an extremely difficult manoeuvre at such high altitude.

At the same moment, another message indicates that the „fly-by-wire” electronic flight system which controls the wing and tail flaps shifted to „alternative law” – an emergency backup system engaged after multiple electricity failures. This system enables the plane to continue functioning on minimum energy but reduces flight stability. An alarm would have sounded to alert the cabin crew to this.

Two minutes later, another message indicates that two essential computers providing vital information on altitude, speed and flight direction ceased functioning correctly.

Two new messages at 3.13am report electricity breakdowns in the principal and auxiliary flight computers.

At 3.14am, a final message reads „cabin in vertical speed”, suggesting a sudden loss of cabin pressure, either the cause or the consequence of the plane breaking up in mid-air.

Despite the precise details, sources close to the investigation contested the chronology and denied that the two computers providing altitude, speed and directional data malfunctioned.

The suggestion that the pilot gradually lost control of the plane appears to counter reports that the plane exploded in mid-air.

These were lent more weight today after a Spanish pilot in the vicinity at the time reported seeing an „intense white flash”.

„Suddenly we saw in the distance a strong and intense flash of white light, followed by a downward, vertical trajectory which broke up into six segments,” the chief pilot of an Air Comet plane from Lima to Madrid told the Spanish newspaper, El Mundo. He has reported his observations to investigators.

Some experts have supported the theory that the plane exploded, given the wide area where debris has been found.

However, Brazil's defence minister, Nelson Jobim, said an explosion was „improbable” given the 13-mile trail of kerosine spotted on the sea. „If we have fuel slicks, it's because it didn't burn,” he said.

Paul-Louis Arslanian, the head of the French air accident bureau in charge of the investigation, also said there were other possible reasons for wide debris area, such as high winds and choppy seas.

Yesterday he warned against hasty „speculation” and said that the search would take time.

Four naval vessels and a tanker are in the area around 400 miles off Brazil's northeastern coast. Some 11 spotter planes are searching for more debris, after finding a seat and a 23-foot metal object thought to be part of the fuselage. A French mini-submarine will arrive in the zone next week.
 

Кралот Марко

Не прилепчанецот, ами Јас
Член од
6 ноември 2008
Мислења
3.969
Поени од реакции
278
Ѕвони мобилниот на исчезнат патник

Мобилниот телефон на британски патник од исчезнатиот „Ербас“ и понатаму ѕвони, а неговата сопруга, која цело време се обидува да го добие, вели дека не губи надеж оти нејзиниот сопруг е жив.
„Мојата единствена надеж е дека неговиот мобилен телефон се уште ѕвони кога го барам. Тоа може да значи само едно, дека неговиот мобилен се наоѓа на морското дно“, изјави за британските медиуми Британката Патриша Кокли, која не може да се помири со фактот дека нејзиниот сопруг можеби повеќе нема да го помине куќниот праг.

Таа со сопругот последен пат зборувала пред самиот лет. Неговиот лет претходно бил откажува два пати и тој воопшто не требал да се качи во авионот кој исчезна над Атлантикот.

Како е можно ова ? :toe:
Шала на страна, ама по се ми изгледа дека ова е некаква финта на некоја компанија за мобилни. Се знае дека во такви моменти најмногу се ќарува, на штета на нечија несреќа. Ако продолжи оваа приказна, би требало во наредните денови да се каже и што мобилен било и така се по ред, па сеуште ѕвони, итн.
Во секој случај тешко на најблиските.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom