Concrete, пази упатство до пилотите од прирачникот на Airbus:
"Pilots are told to turn off the autopilot, maintain flaps in position, check that speedbrakes and landing gear are retracted, apply thrust and adjust the pitch of the aircraft to maintain the right speed while avoiding a stall."
Во случајот на AF447, тие ја намалиле брзината на 260 чворови за да избегнат ситуација да се распука авионот од таквата турбуленција. Но дисплејот на иструментите не работел, a брзината на авионот не била достапна заради запушените питот цевки. Немало ни аналогни бекап инструменти. Ако влегле во ковит, секвенцата на потези која Airbus ja препорачува е обратна од се' што знаеме досега што спасува живот (а тоа е опашката да се постави во максимална спротивна насока на вртењето на авионот, носот скроз надоле додека не престане вртењето).
A пази логика:
"The aeroplane will reject the autopilot and you have to fly it manually and you have to make decisions about which information your systems are giving you is correct and which is not correct" :nesum:
И како сакаш да мислам дека е добар авионот кога се' е компјутеризирано, а ако електрониката откаже, ти остава ти да одлучиш но ти вели дека инструментите најверојатно те лажат, но ако се сруши авионот, ќе се смета дека е пилотска грешка?! :uvo:
При откажување на автоматскиот пилот, auto thrust-от треба да се исклучи со посебна акција на пилотот. Во случајот со Qantas A330 кој имаше сличен проблем, auto thrust-от се повторувал и барал да се додаде гас.