Авионски несреќи

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Необично е што нема остатоци...или ги бараат на погрешно место .Pitot цевките се елементи кои даваат влезна имформација за брзината на струењето на воздухот околу авионот , а посредно на тоа и за неговата брзина ( на авионот)....., но во услови на екстремна турбуленција ..способна да раскупуса ваков авион...не знам кои да биле..ќе давале погрешна информација....
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Погледнете го линкот на Federal Aviation Administration за Thales pitot цевки инсталирани на авионите A330 кои дале погрешни информации за време на временски неприлики со присуства на мраз од 2001 до 2004.

Рitot цевките не се доволно брзо загреани за бргу да ги отстранат опструкциите при времеснки прилики во кои има парченца мраз на кој што авинот наидува на температура 30 дo 40 степени под нула.

Проблемот се “решава’’ со летање околу мразот доколку можат да го видат, но навечер тоа е невозможно па се употребува FLIR (forward looking infra red). AF447 немал FLIR!!!

http://rgl.faa.gov/Regulatory_and_Guidance_Library/rgAD.nsf/0/685552db4c25924086256a7800582828


Ретко нешто може да ме направи толку гневен како авионска несреќа, а посебно кутијава наречена А330. Има големи проблеми од аспект на дизајн: (1) при слетување, авионот реагира со задоцнување од неколку секунди доколку пилотот одлучи во последниот момент да “даде гас’’ и да продолжи да лета; (2) при турбуленција, ако авионот многу успори, може да зариба и да падне.

Recommended optimal speed for turbulence on the A330 at the relevant altitude, time in the flight / weight of unburned fuel remaining is 260kts or 300mph. Given those same factors, the stall speed for the aircraft is about 20kts less, or 240kts. When one or both pitot / static sensors produce lower than actual readings from being partially obstructed, the auto flight controls apparently then call for an increase in thrust ~4 to 5% followed by a change in pitch attitude of about 3 degrees - almost exactly what you do not want in order to avoid structural damage when there were apparently updrafts of ~100mph.

The pilot would want to totally disconnect all attitude and thrust control and hand fly the airplane in the above case - but would need relatively accurate speed indication to stay in the 260 to ~240kt envelope in addition to a functioning artificial horizon. Some airlines have installed backup speed indicators which basically use time/speed/distance based on GPS readings over time to compute speed. AF447 apparently did not have such a system.

A Spanish newspaper quoted the crew of an Iberian airlines flight that flew seven minutes behind AF447 on the same track. The Iberian pilots deviated 30 miles east from the track to circumnavigate thick clouds. The pilot of a Lufthansa Boeing 747-400 that had passed the region 30 minutes earlier said that he had to fly several detours to avoid heavy weather, but otherwise described the flight as routine.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Ретко нешто може да ме направи толку гневен како авионска несреќа, а посебно кутијава наречена А330. Има големи проблеми од аспект на дизајн: (1) при слетување, авионот реагира со задоцнување од неколку секунди доколку пилотот одлучи во последниот момент да “даде гас’’ и да продолжи да лета; (2) при турбуленција, ако авионот многу успори, може да зариба и да падне.
Ama epten ne gi sakas ova evropskive avioni :).....ne se be taka losi....... :)
..pri turbolencija normalno deka ke namalis brzina inaku odma ja ripas VNE, e sea izgleda ovie imale maler sto letale " racno" , a turbolencijata mora da bila spektakularna...majkata priroda pokazala zabi.....so eden zbor MALER...ne e tolku do avionot.. :) bilo koj avion vo taa situacija se rusi.....
samo me iznenaduva sto nema ni parcence da pliva.....ili e navistina epten utnata pozicijata na koja mislat deka treba da bide...

.....
 

d r a g a n

Чаве
Член од
13 мај 2009
Мислења
352
Поени од реакции
82
најверојатно нема ни да се признај кој е виновен,барем не официјално
а за вистината зошто се сруши...:toe:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
најверојатно нема ни да се признај кој е виновен,барем не официјално
а за вистината зошто се сруши...:toe:
нема виновен....осигурувањето ќе си плати што следи, тие што отишле отишле...се лета понатака...тоа ти е...
изгледа заради некакви надворешни влијанија паднале многу системи...капетанот (58) или еден двајцата втори (помлади од 30) веројатно пробале да продолжат да го управуваат авионот мануелно...на таа турболенција тоа не е можно , изгубиле брзина, влегле во ковит...таков авион од такво нешто во такви услови, на таа висина....не се вади...башка сите такви авиони се fly by wire...само Бог знае како и сето тоа функционирало...
..дали можеле да избегнат....веројатно да , ако било ден и ако ја гледале бурата пред себе, и ако ја заобиколеле.....вака у црна темница...два саат по полноќ.....со “распаднати“ системи...малку веројатно...
....сега се распредаат некакви приказни дека брзиномерите на таквите авиони пријавувале дефекти????...малку е чудно , но кој би знаел....
 

Apokalipto

Tredici
Член од
4 март 2007
Мислења
15.576
Поени од реакции
2.585
Конкрит... Ербас немал мануелна контрола на летањето, колку што имам разбрано се било управувано преку компјутер без можност за мануелно управување... компјутери од различни прозиводители за да не цркнат во исто време и помошни генератори за моторите кои се вклучувале во екстремни ситуации како слободен пад на пример... само чудно е како се тоа наеднаш откажува...
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Concrete, пази упатство до пилотите од прирачникот на Airbus:

"Pilots are told to turn off the autopilot, maintain flaps in position, check that speedbrakes and landing gear are retracted, apply thrust and adjust the pitch of the aircraft to maintain the right speed while avoiding a stall."

Во случајот на AF447, тие ја намалиле брзината на 260 чворови за да избегнат ситуација да се распука авионот од таквата турбуленција. Но дисплејот на иструментите не работел, a брзината на авионот не била достапна заради запушените питот цевки. Немало ни аналогни бекап инструменти. Ако влегле во ковит, секвенцата на потези која Airbus ja препорачува е обратна од се' што знаеме досега што спасува живот (а тоа е опашката да се постави во максимална спротивна насока на вртењето на авионот, носот скроз надоле додека не престане вртењето).

A пази логика:

"The aeroplane will reject the autopilot and you have to fly it manually and you have to make decisions about which information your systems are giving you is correct and which is not correct" :nesum:

И како сакаш да мислам дека е добар авионот кога се' е компјутеризирано, а ако електрониката откаже, ти остава ти да одлучиш но ти вели дека инструментите најверојатно те лажат, но ако се сруши авионот, ќе се смета дека е пилотска грешка?! :uvo:

При откажување на автоматскиот пилот, auto thrust-от треба да се исклучи со посебна акција на пилотот. Во случајот со Qantas A330 кој имаше сличен проблем, auto thrust-от се повторувал и барал да се додаде гас.
 

Janev

____________
Член од
27 март 2007
Мислења
2.856
Поени од реакции
58
Седумнаесет тела бил пронајдени во Атлантикот, при мистериозниот пад на францускиот патнички авион Ербас. Бројката ја потврдиле службени бразилски извори.

Воедно, биле пронајдени и десетина остатоци од авионот на 1.000 километри североисточно од островот Фернандо де Норона, во близина каде што пред шест дена исчезна леталото со 228 патници и членови на екипажот. На истото место биле најдени и телата, што ги нашле бродови од Франција и Бразил.

Телата ќе бидат однесени на обдукција во Рефице, Бразил, каде властите направиле мртовечницата, исклучиво за потребите на истрагата. Семејствата на жртвите даваат примероци на од својата ДНК, за процесот на идентификација да се одвива побрзо.

Потрагата продолжува и покрај лошото време, во неа учествуваат 14 авиони и шест бродови. Досега од океанот биле извадено стотина остатоци од авионот, за кои се верува дека му припаѓаат на францускиот авион. Биле најдени маски со кислород, седишта, лого на компанијата Ер Франс, пренесува “Дневник хр“.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Конкрит... Ербас немал мануелна контрола на летањето, колку што имам разбрано се било управувано преку компјутер без можност за мануелно управување... компјутери од различни прозиводители за да не цркнат во исто време и помошни генератори за моторите кои се вклучувале во екстремни ситуации како слободен пад на пример... само чудно е како се тоа наеднаш откажува...
nieden avion od taa generacija , pa i taa pred niv nemaat fizicki komandi vo smisol na kruti vrski ili sajli...pilotite vo kabinata prakticno imaat kompjuterski joystick so koj gi upravuvaat aktuatorite, a ovie kormilata, flapsovite ..itn., a bidejki celata taa skalamerija e povrzana so elektricni provodnici...ostana terminot ... fly by wire...........
Normalno seto toa e kontrolirano od kompjuter koj e programiran da gi pegla i harmonizira komandite na pilotot ili e instruiran od avtopilotot.......ova....onaka vo tri zbora...
ako rikne kompjuterot...kompjuterite...(sekogas se udvoeni-utroeni) togas ostanuva osetot i vestinata na pilotot.....a EDRILICARI...MALKU IMA...IZUMRAAT KAKO VID...:)
Na ova nevidenive maleri izgleda se im se sobralo po Marfi: ako nesto moze da trgne na loso...sigurno ke trgne i toa po najlosiot mozen redosled......c'est la vie...!!!!
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Овој контролор треба да се беси јавно!

Си праел муабет за мачката на телефон... :angry3:



WASHINGTON — The air traffic controller handling the small plane involved in a deadly crash with a helicopter over the Hudson River was chatting on the telephone about a dead cat at the airport and initially failed to warn the pilot of other aircraft in his path, officials say. ...
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Ирански авион се урна вчера додека прецедателот Ахмадинеџад држеше говор н годишнината на ирачко-иранската војна -- и тоа во моментите кога им се заканувал на САД и Израел.

Инаку, ова е трета несреќа во иран последниов месец.


Iranian Plane Crashes as Ahmadinejad Threatens Israel and US

by Tzvi Ben Gedalyahu
Follow Israel news on Twitter and Facebook.

(IsraelNN.com)

An Iranian plane crashed during a military show in Tehran while Iranian President Mahmoud Ahmadinejad was delivering another threatening speech aimed at Israel and the United States. Seven people were killed, according to Iranian news reports.

The government admitted that the plane crashed at a nearby village while performing maneuvers but initially did not release any details on casualties, if any, and what type of plane was involved.

It was Iran's third plane crash in the past three months, and other mishaps, some of them involving the country's nuclear program, have raised suspicions that foreign intelligence agents were responsible.

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/133539
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
:(

Откажал моторот и пилотот морал да слета на вода близу еден Карипски остров. Девемината патници се спасиле, но пилотот не успеал бидејќи не успеал на време да го одврзе појасот и се удавил во кабината.


An engine failure forced Robert Mansell, 32, to ditch his plane off the Caribbean island of Bonaire last Wednesday, Sky News reported.

After he successfully landed the Britten-Norman Islander in the water, all nine passengers were able to escape the aircraft. But Mansell reportedly remained strapped in the pilot's seat as it sank into the ocean. The passengers were later picked up by a passing cargo ship.

"He's a hero," Simon Janzen, who worked with Mansell at the flight company Divi Divi Air, told the Telegraph. "All the passengers survived and he is the only one missing. If he wasn't a good pilot, he couldn't have ditched it so everyone could be saved."

One passenger said Mansell had apparently been knocked unconscious by the impact of the crash. The passenger said he tried to get the pilot out but was forced to forgo the effort as the plane went underwater, news reports said.

Officials on Sunday released Mansell's mayday call to air traffic controllers in which the pilot requested a "priority landing" moments before the crash, the Sun newspaper reported. The dramatic tape ends, "I've lost one of my engines. So long."

Mansell's body has not been recovered.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
:(

Откажал моторот и пилотот морал да слета на вода близу еден Карипски остров. Девемината патници се спасиле, но пилотот не успеал бидејќи не успеал на време да го одврзе појасот и се удавил во кабината.


An engine failure forced Robert Mansell, 32, to ditch his plane off the Caribbean island of Bonaire last Wednesday, Sky News reported.

After he successfully landed the Britten-Norman Islander in the water, all nine passengers were able to escape the aircraft. But Mansell reportedly remained strapped in the pilot's seat as it sank into the ocean. The passengers were later picked up by a passing cargo ship.

"He's a hero," Simon Janzen, who worked with Mansell at the flight company Divi Divi Air, told the Telegraph. "All the passengers survived and he is the only one missing. If he wasn't a good pilot, he couldn't have ditched it so everyone could be saved."

One passenger said Mansell had apparently been knocked unconscious by the impact of the crash. The passenger said he tried to get the pilot out but was forced to forgo the effort as the plane went underwater, news reports said.

Officials on Sunday released Mansell's mayday call to air traffic controllers in which the pilot requested a "priority landing" moments before the crash, the Sun newspaper reported. The dramatic tape ends, "I've lost one of my engines. So long."

Mansell's body has not been recovered.
шепртља ...невидена шепртља, затоа во кабина треба секогаш да се има падобрански нож...никогаш не знаеш кога и за што ќе ти притреба...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom