Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување

da_be_man

Entropy
Член од
17 октомври 2005
Мислења
628
Поени од реакции
126
Не е за тешко или лесно. Пред една недела пишував точно за правилата на игра на запад, ама поминаа незабележано.
Поголем акцент се стави како тоа јас сум глуп или сум против студентите, како ме сокапале со аргументи, како не сум знаел што зборувам. После третиот протест, некако излезе дека требало константност, дека требало со неконвенционални методи да се издејствуваат реформи, итн. :icon_lol::icon_lol:
Jas se chudam i nemozam da se iznachudam kako reagira nekoja masa i ostava da bide mamipulirana od kvazi profesorite koi prepishuvaat od knigite na profesorite koi jas gi gledav vo slushalna i cii knigi se standarni ucebnici i sekoja vtora god izleguvaat vo novi verzii.

Da se bide diplomec vo rabotnite grupi na takvite profesori e vaucer za polesen vlez vo industrijata sto mozam da go potvrdam....pokraj CVto mene mi ja baraa i diplomskata rabota za da chitaat nov inovativen proekt koj go ima vo uni bibliotekata i pokasno vo naucno spisanie so komercijalna nota.


so ke rece na turistickata reklama...eeee ovaa moja Makedonija. Da dodade treba: kolku e zaostanata.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Da se bide diplomec vo rabotnite grupi na takvite profesori e vaucer za polesen vlez vo industrijata sto mozam da go potvrdam....pokraj CVto mene mi ja baraa i diplomskata rabota za da chitaat nov inovativen proekt koj go ima vo uni bibliotekata i pokasno vo naucno spisanie so komercijalna nota.
Следно е да те побараат во NASA да работиш. Биди така.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.925
Поени од реакции
41.899


без коментар како рубрикана на 24 вести што е...
Беше на ГОЛЕМА ПРЕДНОВОГОДИШНА ЗАБАВА НА УМС НА ГК СКОПЈЕ :icon_lol:

Конечно посакуваната слика. :facepalm:

Си ја има онаа газолижачка патриотска нашминкана фаца што пред избори оди низ населби и дели отчети, секоја вечер дреми во штаб и на митинг стои во првите редови и на секои 5 минути:bravobe:
 

da_be_man

Entropy
Член од
17 октомври 2005
Мислења
628
Поени од реакции
126
Убаво. Можеш да запишеш и постдипломски, смер агитпроп.
so toj smer kje bev dobar ama ne odlicen...odlicnite baraj gi vo vlada na RM. Sobraa iskustvo za reklamiranje kako nikoj drugi.

Napravija reklamska drzava za penzioneri pred televizor koi dibija slika deka vo drzavata im tece med i mleko.
 
Член од
14 декември 2013
Мислења
4.157
Поени од реакции
10.994
Абе како да ви ставиме у глава?Значи 90 посто од темава сме студенти и СИТЕ викаме дека треба реформи,ама буквално сите и свесни сме и ние и професорите.Ама коа си имаш работа со неписмена влада,собрание( иста багра се и другите) и кога они ти викаат ваа глупост ќе го подобри образованието,ти се креваат живците.

Значи сумирано: НИ СЕ УЧИ,САКАМЕ РЕФОРМИ АМА НЕ САКАМЕ ДРЖАВЕН ИСПИТ.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Знам дека сте студенти. Знам дека ви гори крвта.

Ама, ај понудете во кратки црти отприлика какви реформи се прифатливи за студентите. Не мора да е истражувачки проект.

Јас сум против конкретната техничка имплементација на овој испит (компјутери, прашања, камери, дрн дрн) затоа што изгледа повеќе како реално шоу.
Ама сум строго ЗА за приемни испити, намалени квоти и завршен испит.
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.032
Поени од реакции
11.667
Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.
Зошто првото да е невозможно? За второто и ја се сложувам, но не на сите факултети. Малце на правен, малце повеќе на економски и финки. Мада и филолошки и филозофски треба да се средат. За другите не знам како е. Сигурно нема да кратиш на Ветеринарен, ПМФ...они нонстоп некако као стимулираат да се запишуваат луѓе на технички и природно-математички и на крај сите на финки завршуваат...и се преполуваат после една година.
А за последното не штрајкуваме, туку протестираме, се надевам знаеш која е разликата. Нејсе, таков испит според мене е океј за струките. Пример ко што има за адвокати, судии, нотари, извршители, ветеринари, фармацевти, лекари...веројатно за уште нешто има...епа тој круг да се прошири. А тоа треба да иде преку коморите и да биде ПО дипломирањето, како и државата да не се меша нешто премногу во тоа. И да не биде задолжителен...пример, некој завршил правен, и ете, не сака да работи у струка, има приватна фирма неговото семејство за...мебел да речеме и таму ќе работи, едно друго. Но, после 5-6 години ако се реши: „Еј абе, ај ќе бидам нешто у струка. -Е тогаш друже ќе си полагаш правосуден или што и да е.“ И обавезно заострување на испитот за државна администрација, т.н. приправнички испит, пошто сега е смешка.

И едно многу клучно: ДРЖАВАТА ДА ДАВА ПОВЕЌЕ ПАРИ. Ебани 8 милиони евра за наука годишно, или 80 во последните 10 години, додека Словенија, со која нашиот драг претседател на Владата не' споредува, во последните 10 години издвојува 5 милијарди евра! А уште да не зборам кој зима проекти кај нас, како зима, по колку зима и слично. Тие 8 милиони годишно којзнае кај одат...во магла. И ќе ми збори некој УКИМ финансиран од државата, а учествува со третина во буџетот на УКИМ, другото е од самофинансирање. Ако даде државата повеќе пари, можеби и ќе се намалат квотите, па зошто да не и партиципациите.
 
Член од
14 декември 2013
Мислења
4.157
Поени од реакции
10.994
Како прво и најважно,немаме книги,учам од книги 1982,а секоја наука напредува на годишно ниво а за 25 години да не зборувам,а другото подоцна,полагам од 12.
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.
Значи ти бараш се она што беше пред реформите, освен делот практиканти со занает за кој нема услови во мкд.

И немаше завршен испит туку беше дупли писмен и усмен дел.

Останува на крај прашањето ќе прекине ли некој да го реформира образованието?
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.877
Поени од реакции
12.410
Jas se chudam i nemozam da se iznachudam kako reagira nekoja masa
тоа што ти го кажуваш е за Германија. Не се разликите само екстерни тестирања втора и четврта година. Спореди го целиот школски систем, од основно до постдипломски. Но земи во предвид каде сме ние рангирани во светот, каде Немачка. Прво, дали германците ги бираат куририте, хигиеничарите, оценувачите, раководителите и општите службеници според партиска припадност? Знам дека не ама ти еве кажи дали или не. Дали имате книги, колку сте плаќале за студирање, за што служеле екстерните испити...имам уште прашања, засега толку.
Не навлегувам во тоа кој колку и како наводно препишувал. Не е мое да кажам. Јас само тврдам дека треба реформи, и алтернативна опција на понудените реформи. Таа алтернативна опција за реформите треба да произлезе од самите образовни институции и да ги содржи следниве нешта (според мене):
- Приемни испити
- Намалени квоти за факултетите
- Реформи на факултети/високи школи за практично/применето образование (со што дел од студентите нема да бидат студенти, туку практиканти со занает)
- Завршни испити (дали ќе се декларира како државен, екстерно, концентрација, клучни квалификации, итн. Називот не е битен.)

Во реалност:
Првото е невозможно, второто непопуларно, третото која економија човече, а за четвртото штрајкуваат. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol: Е тоа е тоа.
приемните се возможни и се практикуваа, ги укина државата. Притоа се укина колку што знам и критериумот просек на додипломски за магистрација. Сево ова се укина за повеќе пари и за помал број невработени.
Реформа е тежок збор за Македонија затоа што ова не се реформи, кажани недокажани, ова е бесполезно малтретирање, страв и несигурност. Еве еден пример за препораки од ОЕЦД во кои насоки треба да одат екстерни оценувања на учениците и евалуација на наставниците, школото и системот. Од сето тоа кај нас требаше да се казнат наставниците. Ете ги "реформите", казни за наставникот, стресови за ученикот/студентот.

За промена,
Доц. д-р Мишо Докмановиќ, научник на годината:

и зилион други примери од успешни и признати професори и кадри...
 
Последно уредено:
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.032
Поени од реакции
11.667
Да, го забораив тоа, Кемба кажа. Книги бре чоек. На медицински од српско-хрватски учат од шеес-друга, па и на други факултети. Плус и што е со цената на некои учебници? Факинг 2000 денари за учебник Менаџмент на Економски?! Мада, тоа професорите сносат голем дел од кривицата. Негде се океј цените.

За промена,
Доц. д-р Мишо Докмановиќ, научник на годината:

и зилион други примери од успешни и признати професори...
Без било каква маска и глуматарење, можам да кажам дека имав чест што ми беше професор, навистина одличен предавач, со големо знаење во неговата област.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom