Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување

RickyLFC9

Модератор
Член од
28 март 2012
Мислења
19.565
Поени од реакции
41.148
Браво за писмово од професорите, на листата ги пронајдов токму тие тројца на кои најмногу им верувам, ги следам во нивната дејност и ги сметам за мои ментори, токму тие тројца кои најдобро си ги проценив уште од самиот старт и запознавањето со нив, оние со најцврсти ставови, најистрајните и најтрезвените у оваа забегана држава кои се светла точка во образованието на младите и кои се надевам дека долго време ќе ја шират својата дејност. Нема да ги именувам, но доколку некој студира кај мене и/или се интересира повеќе за областа, отсега цврсто ќе му ги препорачувам токму нив (не дека досега не сум).

:cuc:
 
Член од
22 јануари 2005
Мислења
1.644
Поени од реакции
1.677
Остај ти 100% 200% 300%. Наброј ми ги сите поважни истражувања или научни трудови во последните 15 до 20 години реализирани на нашите факултети.
Или пак сакаш да ги набројуваме професорските деца кои со дискутабилни квалитети станаа професори. Не ме зфркавај на времето на машински факултет имало професори со знаење, професори кои освен што биле предавачи пушувале научни трудови истражувале. Сегашните професори се тепат кој да дојде до позиција на А тест испитувањата за да лапне некоја пара повеќе. Работат задачи и губат време на смешни испитувања кои треба да ги вршат студенти.
А муабетот за професорите на запад не ти е точен затоа што секој институт кој јас го познавам е поврзан со индустријата и за нив работат научни истражувања или испитувања.
Точно е дека кај нас ги нема тие услови и немаме толку индустрија но и тоа што го имаме не се искористува.
Најпрост пример зошто градежниот факултет досега не понудил истражувања, решенија, симулации за градскиот превоз во Скопје?
Еве јас мислам дека трамвајот не е решение и треба да се барат некој иновативни решенија. Како жичари и слични работи. Нели е тоа доволна мотивација за едне институт да се позанимава со таа проблематика.
Нели е доволна мотивација да се барат решенија за велосипедските патеки во Скопје? Досега не сум видел ниту еден институт да излезе со некоја визија, да понуди нешто иновативно. Види ги факултетите како МРТВИ се , нема никакви иновации, ги нема во медиумите , пропаднати во земја.

Погрешно е професорската функција да се изедначува со наставничка зошто работата на еден професор освен наставничката треба да биде и научна. Ако ништо друго да ги мотивира студентите да истражуват и креират иновации. А не да учат на памет.
Ова е еден од најсмешните аргументи на темава.

Не ми е јасно како тестирање со претходно познати прашања ќе го реши проблемот со недостиг на научни трудови?
За научни трудови требаат пари и услови. Или очекуваш во капиталистичко општество некој за без пари да ти посвети време и труд. Демек сега со тестирањево секој втор професор ќе е Ајнштајн. Само се воведува непотребна бирократија подложна на корупција на места каде што не треба да ја има. Дајте им на професорите мотивација, ако треба ќе повторат се што учеле од основно и ќе ви достават научен труд. Во САД скоро секое научно истражување е платено со грантови од владини агенции, министерства, општини, војска или приватни компании т.е тој што има потреба од тоа истражување.

Ова веќе се граничи со лудило. Не и' на државата место да оценува студенти и ученици, ова повеќе изгледа како начин да се уценуваат идните студенти кои обично се понезависни и помалку подложни на уцени. Во добар систем државата треба да ги земе најдобрите елементи на капитализмот и социјализмот и да направи некој успешен баланс. Мене ми изгледа дека со ваквите потези ги одбирате најлошите.
 
Последно уредено:

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Ај малу аргументи:
ГРУЕВСКИ , ОБЕЗБЕДИ НИ ДА СМЕ ВО ВЕБ ОФ СТЕЈТС, ПА ПОСЛЕ ЌЕ ЗБОРИМЕ ЗА ВЕБ ОФ САЈАНС, КАПИШ?!
Види вака Груевски, и јас знам кој заб тебе те боли! Не извртувај ниту тези, ниту аргументи, ниту мешај баби и жаби, само за да не ги признаеш твоите глупи замисли за неуставни цели...Инаку, и јас гледав и правев некои споредби со политиката, економијата, животниот стандард и човекови слободи и права, и за во Словенија и за другите европски земји, па дојдов до заклучок дека не покажуваш дека си конкурентен, имено, како власт не ја правиш Македонија конкурентна. Па како ти што демек се прашуваш за науката, јас еве се прашувам зошто ти се плашиш од твојата работна обврска, всушност зошто не ја остваруваш? Еве фино, збори си ти за Веб оф сајанс, ама може ли да зборуваме и за некои други вебови, на пример сакам да ми е државата индексирана и рангирана со импакт фактор во топ „вебови на држави„, пардон, интеграции како НАТО, ЕУ, а зошто да не и Г-7 ако си летнеме со паметот? Catch my drift, hah?
Поконкретно, што се однесува до професорите и научните трудови, не туку само манипулирај примитивно и како некој злобен стрико, уште од првите упади во ЗВО од 2008 год., пред некоја година, наставниците се побунија и за упадите во тој дел на автономијата, но не заради некаква мрза и неспособност, или затоа што не објавиле трудови во странство, туку и заради апсурдните, нелогичните, невозможните, па дури и непостоечките решенија гледано од аспект на тоа што и како е во науката во Словенија, Европа и светот. Ако беше целта навистина унапредување на конкурентноста на научното творештво, немаше декретирано и насилно да се носат решенијата, туку мали Ѓокица ќе разговараше за сите дефиниции, индексации и рејтинзи на научни трудови, па како и кои се во природни, па како и кои се во општествени науки, финансиски и материјални услови, односи настава-наука, итн.. Еве, мојот факултет и сега дури даде одреден конкретен прилог на забелешки во тој правец..А ако сакаш најконкретно, ај неколку прашања, да се добие престава вака јавно за манипулацијата и лажгите против наводно плашливите , мрзливите и неспособни професори :
ПРВО, и кажуваш ли на јавноста колку пари издвојуваш за високо образование и наука, особено за наука? Еве Итар Пејо, прво кажи на јавноста дали МОН плаќа и ќе плаќа за пристап во Веб оф сајанс на Томсон Ројтерс, а? Па нели треба да го гледаме рејтингот за да знаеме каде да се затрчаме да објавуваме кај топ списанијатa ( инаку, едвај не чекаат, право да ти кажам, таков научно-пазарен интерес има за МК, ќе се напунат пари и профит од нас, не само да покријат трошоци за издавање тоа таквите списанија, ма нашите трудови ќе бидат пеј-даунлоад, пеј-даунлоад, што се вели, ќе одат како алва, па нели сме геополитичкиот центар на светот, светска велесила во секој поглед?! )
ВТОРО, и кажуваш ли на јавноста што факторот „аш-пари„ под 1 во комбинација со твоите уписни политики и дисперзии на студии прават во однос на соодносот настава-наука? Истражи ли колку студенти доаѓаат по глава на наставник овде а колку во Словенија или било каде? Колку време тие поминуваат во настава и на испити, а колку ние? Колку студенти има таму по универзитетите, а колку кај нас? Па јас во група имам колку некои правни факултети во целина! Е сега, оти нам не ни го плаќате дури ни парното, ни водата, што се вели, знаеш ли колку сесии имаме во годината за да се покриеме колку-толку, а? Континуирано, нон стоп, постојано, паралелно настава-испити, настава-испити, и така до бесвест...Па да се клонираме, неќе моќи Веб оф Сајанс, само од овој фактор погледнато...А да, што стана со асистентите, па истражувачки асистенти, итн? А ние ни администрација за администрирање пост-испитите немаме, се мора тоа сами, барем повеќето, уште малце асистенти останаа..Укинавте асистенти, се сеќаваш?! Значи, предавања-испити-администрирање - се во едно сме ние наставниците, како оние шампоните „три во едно„ . Моите колеги по белиот свет си имаат асистенти , ееее, кој за собирање факти/податоци и други истражувачки материјали, па кој за вежби, па административни служби за се административно...Се на се, знаеш кога работам наука? Во сред ноќ, викенди, државни празници, годишни одмори..Нормално, зборам за наука на тоа странските јазици, со наука на македонски јазик можеш да се сликаш според ЗВО, а кога нема време за се, па кога веќе мора да се бира, мора да се пишува странски, неучените и непрошетаните ептен се палите само на тоа, тешки комплекси се во прашање..Ти патриоту голем, што не го даваш името и идентитетот демек, со концептот на ЗВО, со „мисија на Марс„ -критериумите за наставниците, особено за акредитација во ментори, практично ни забрануваш да се занимаваме со наука и учебникарство на македонски јазик! А да, има пари за преводи на странски учебници, и кај е соодветно, и кај не е, ама нема од нашите пари за учебници на нашите професори, нели така е? А што останува да тераш научно-истражувачки проекти тука, јавен ангажман како интелектуалци, ма милиони да даваат (други, не државата, скраја да е!), нема време, глеј тоа временцето што го имаш само веб-оф-сајанс некако да го збркаш...Ама тоа е целта, да се углават професорите во такви лавиринти и тензии на „невозможни мисии„, да не ги интересира ништо друго што се случува во државата и општеството, не па да писнат нешто, нели?
ТРЕТО, си се заинтересирал ли колку наставниците имаат свои кабинети, дали во кабинетите има компјутери , печатачи, ама не од дома да си ги носат, туку од (државниот) им универзитет? Знаеш, за наука треба малце и повеќе концентрација, да не речам манастирски мир.Не ја имаме сите привилегијата со врски да ни се прифаќаат тези, пардон, трудови плукни-залепи..Библиотечен фонд и литература? Ма што зборам јас, какви компјутери, печатачи, библиотеки, и да имаш среќа да се докопаш до кабинет, сам кречиш, сам мебел купуваш ако сакаш во некакви пристојни услови да седнеш, не па ова другото..
ЧЕТВРТО, во законот е предвидено финансирање учество на две научни конференции годишно во странство ( додуша, само ОЕЦД-држави) , фино тоа, така и најчесто се добиваат шанси за објавување трудови во странство.. Ама, што е со парите, и да ги има факултетот заработено, му ги собирате вие од влада преку трезор, и не му ги враќате назад ни на факултетот ни на професорите за егзистенција, камоли за наука и некои си научни конференции. И, кога некој наставник ќе биде прифатен на топ конференција , прашање е дали за авионска карта ќе има пари, и тоа дали еднаш годишно? Другите трошоци, Груевски, што предлагаш, од тоа смешните и навредливи плати да го плаќаме, а да живееме од воздух? А не е дека и вака веќе не си арчиме парите од плата, не за живеачка, туку за научна литература, оти ти сигурно не даваш, сакаш само да земаш.Значи, камо фондови и пари за сето ова? Кога си правел анализата за Словенија, виде колку нашите колеги таму добиваат пари од државата за наука, конференции, а?
ПЕТТО, последниот пат, во јуни годинава, три мои плати дадов за да одам на топ научна конференција од два дена во Копенхаген ( со други зборови, како без пари да сум работела три месеци), но изгледа утка ќе испадне.Се пријавив оти трудот имаше шанси пост-конференцијата да биде објавен во списание со импакт-фактор, нели, како што мали Ѓокица замислил како услов во законот.Арно ама, се заинтересирале за селектираните трудови (меѓу кои и мојот!) реномирани издавачки куќи, и на организаторите на угледната и традиционална научна конференција од Копенхаген им нудат договор за објавување книга/монографија, а меѓу заинтересираните е и еден од најголемите и највлијателните издавачи во светот во областа на општествените науки ( Oxford University Press - во првите пет- десет издавачки куќи во светски рамки!).Нормално, моите колеги од Запад, баталија и импакт и бутур си таму списание, сакаат монографија. Е сега како на вас што абер си немате од квалитетно високо образование и наука да ви објасниме дека во топ науката тоа повеќе се цени отколку тие вашите смешки од „импакт-фактори„ (по нашки - фактор на влијание!), како по онаа видела жабата коњот се потковува, па кренала и она нога.Или, што велиш, Груевски, да им пишам на колегите молба, аман-заман, немојте книга, мали Ѓокица нема да ме акредитира за менторка ако е книга, мора да биде списание со импакт фактор ? Што мислиш, што ќе кажат,а? Сакаш да ти кажам?! Ај подобро не, ептен ќе се навредиш. А башка муабетот од каде ја извадивте таа небулоза професурата да ја одвоите од (акредитација за) менторството, од вашите приземни желби за понижување и зависност на професорите од вашите државно-контролирани одбори, јамки околу врат, упад во автономијата, можеби?
ШЕСТО, а може ли да ни кажете по кои тоа меѓународни стандарди на (општествените) науки ги измисливте тие дефинициите на меѓународни списанија, тоа со какви одбори треба да имаат (тоа 5 земји, 40% максмиум од една земја, да излегува уназад волку-толку години, минимум двапати во година)? Дали знаете колку релевантни, угледни и влијателни СТРАНСКИ научни списанија се аут со тоа? Па, со оглед на се, ние треба да сме среќни ако било што во странство се заинтерсираат да ни објават, па ако воопшто ги интересира МК и регионот, ако гледаат комерцијален интерес..Може не знаеш, ама во критериумите за одлука дали да те објават не е само научната тежина на трудот туку потенцијално дали ќе има заинтересирани да го купат, и тие кутрите мора од нешто да покријат трошоци, плати, да извадат некаква заработка, итн., затоа дел и за да ти објават самите бараат пари - а кој да ги даде, владата од буџетот?
СЕДМО, бидејќи е апла јасно дека немаш искуство со објавување трудови во странство (иако си се закити со м-р а сакаш и д-р), еве јас како некоја што има, да ти кажам дека објавување труд во странство, во просек, одзема од 1,5-2 години , џек-пот е година дена, а сето ова најчесто минус истражување и пишување. Е сега си видел ли колку такви труда се бараат во ЗВО - дури шест - па удри проста математика во рамки на ефективен наставнички мандат од 4,5 години (до петтата е ре/изборот), па види дали и да се затвориме во манастири и само на тоа да сме посветени ќе може да се напишат 6 труда, ама не иссилено, туку како резултат на созреан научен процес и тема. Ама тоа е, како мали Ѓокица си замислил наука без да ги прашува професорите- научници. А сите знаеме зошто не и кои се вистинските мотиви и цели на „реформите„.

Еееееее, има уште бааги, но како и да е, ти прво среди да бидеме во веб- оф- стејтс, па ова за веб- оф - сајанс, ма зафрканција..Сакаш да дебатираш со академската заедница за сето ова или се плашиш?
https://www.facebook.com/karolina.ristovaaasterud/posts/794393763955815


Бидејќи џонка сам си создава ставови, не слуша влада, а не им е ни до колена на овие би требало да прочита и да рече: Дечки се извинувам јас сум сеуште дете за овие да си ја соберам вилицата. Се извинувам глупости трескам.
 

RickyLFC9

Модератор
Член од
28 март 2012
Мислења
19.565
Поени од реакции
41.148
Учиме од социјалистички и марксистички учебници на српски и хрватски пошто не даваат пари за основна литература да се направи, а професорите биле мрзливи.

:tapp: - x90.000
 
Член од
15 август 2009
Мислења
2.023
Поени од реакции
4.874
Има една позитивна работа од реформите на преродбениците а тоа е што се отвори пандорината кутија и на виделина изглегува целиот трулеж што го зафатил образовниот систем годиниве наназад. Излегоа студентите со своите маки, професорите со своите и да се паметни овие од власта ќе ја искористат ситуацијата за да се донесат вистински реформи кои може да го променат образованието од корен. Ама со терање инает како што почнале наместо да собираат идеи нема далеку да стигнеме.
 
Член од
26 октомври 2012
Мислења
2.535
Поени од реакции
3.362
Во глобала се е поради нашиот менталитет .Едноставно такви сме како луѓе незнаеме да кажеме не кога нешто не чини и сега тоа со тек на време се затварале фабрики , упропастувало образование итн .Сега се се собира на куп ,но ние пак не излагаме да протестираме сите сложни како народ ,па затоа и премиерот наш изјавува дека не не разбирал зашто сме протестирале кога нас не не засегало ова и немало да биде за нас (а тоа што наши браќа ,сестри братучеди ќе ги засега не е битно ). Протестот беше и за нив наменет се протестираше и за нашата и нивната иднина .Тоа е се последица што нашите родители не протестирале и не направиле ништо да се смени ,едноставно продолжиле така и сега се останува на нас .Многумина нема да се сложат со тоа ,но до некаде е и така.Верувам дека и повеќето се и така воспитувани (немој синко не се ставај во проблеми тоа е политика , немој да се влечкаш по судови (меѓу кои и јас ) ) и некогаш ми е криво што сум таков .АБЕ треба да си ЛУД да излезеш да урлаш ,да кршиш зошто тој тиранин кој е на власт нема да те слушне ако вака мирно си протестираме ,не исмејуваат на телевизии и се обидуваат да го лажат народот .Тука е проблемот и судир на генерации .Овие што се на власт се повеќето постари ако не приметувате и уште владее оној систем" јас сум постар и ти има да ме слушаш мене ,јас како ќе кажам така ќе биде ти си глуп " додека европа и останатите градат империи ние си тераме со овој систем и затоа сме до ова дојдени .Сега се родила некоја нова генерација која има современо размислување а која ги трпи сите неправиди кои на време не биле средени ,а стариот систем е сеуште на власт.Доаѓа до судир на генерации и менување на нашиот менталитет .Прочитав некаде во предходните коментари како не требало да сме станеле како Украина , Турција или други држави да се протестирало мирно (иако тоа е лоша споредба затоа тоа се држави кои се 10 пати помоќни од нашата и тука е вмешана светска политика .А и зашто да не се протестира така ? Во нашата ДНК фали некој дел што треба да го има она вистинското она правото храброст да идеш и да протестираш па ако треба и да завршиш во затвор .Во последниот филм од 300 имаше една многу добра реченица "I'd rather die on my feet, than live on my knees" .Ние моментално сме на коленици .Па да бидеме ние реални и немаме што да изгубиме повеќе .Немаме плати од по 2000/3000 евра ,индустрија која е конкурента на пазарот низ светот или европа или кој знае какво образование .А овие што се на власт ќе паднат само кога ќе изумрат пензионерите ,зошто тогаш ќе ја нема таа иста генерација која ги подржува и затоа само они имаат секакви права .Но сепак треба да се создаде една партија која ќе работи во корист на народот и негово унапредување ,некој кој нема да се крие кога ќе се протестира и кој ќе има храброст да се соочи .
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.883
Поени од реакции
12.419
Тие што велат дека образованието квалитетот му опаѓал или што се согласуваат дека професорите се неквалитетни...нели треба први да си ја поништат и искинат дипломата? Вака паушални заклучоци без никаква основа (освен од муабет пред кооперација) одамна немам читано.
За научно истражувачака област, европските приоритети, професорските кадри во Штип и парите

Фактор: Имаме ли план за развој на македонската научно-истражувачка област? Како да се равива истражувачката дејност ако се издвојуваат само 0,2-0,6 насто од Буџетот за оваа намена?
Новковски:
Нашата држава се движи во спротивна насока од онаа утврдена со приоретите на Европската Унија. Имено, приоритетот број два е зголемување на издвојувањата за наука и иновации да се подигне на среден рок до 4% од БДП. Ние сме немале никогаш 0,6 % од БДП за наука и иновации. Најмногу имаше 0,4 % во 2000 година, а во последниве години се спушти повторно на нивото што го имаше во времето на СФРЈ и под тоа (0,2 %). Дури и не постојат заложби за инвестирање во науката. Официјалните ставови на власта се дека нам не ни е потребна фундаментална наука. Во согласност со тоа, тежината се става врз иновациите и технолошкиот развој без потенцирање на науката. Во таа насока оди и формирањето на фонд за иновации и технолошки развој, но не и буџет за наука. Во таа смисла и набавките на опрема за лабораториите беа за наставни, клинички и акредитирани лаборатории, но не и за научни центри. Одамна нема одобрено нови национални научни проекти, а и тие што се претходно одобрени не се финансираат редовно и со осодветните износи.

И еден бонус за науката, напишан и претходно
Колку пари, толку наука
 
Последно уредено:

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
http://fokus.mk/aman-vek-e-prestanete-da-n-reformirate/

Џонка еве уште едно четиво да прочиташ пред спиење. Оти ти беше гласен за факултет во секое село и за тогашните реформи. Ова реформиве во образованието на колку години ви се планирани? И дали одат на принцип пу пу не важи или има некое истражување претходно спроведено?
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
2.814
Поени од реакции
4.666
Има една позитивна работа од реформите на преродбениците а тоа е што се отвори пандорината кутија и на виделина изглегува целиот трулеж што го зафатил образовниот систем годиниве наназад. Излегоа студентите со своите маки, професорите со своите и да се паметни овие од власта ќе ја искористат ситуацијата за да се донесат вистински реформи кои може да го променат образованието од корен. Ама со терање инает како што почнале наместо да собираат идеи нема далеку да стигнеме.
Абе дека е нешто гнило се чувствуваше и поодамна, но сега имаме воспалителен процес и оток кој се шири и само што не прснал.

Најпрвин имавме задолжително основно образование. Добро. Треба да има елементарна писменост. Средното образование не беше задолжително.И се полагаа приемни за средно. И паѓаа ученици на тие приемни испити. И тука, покрај сите пропусти се правеше можеби првата селекција. Не сите завршуваа средно. Имаше приемни испити за факултет. Се сеќавам колку учеа неколкумина мои блиски роднини кога полагаа за медицински (се полагаше во Универзална) и колку строги беа условите - се вадеа резултати од тестовите како на пример 98,7 што укажува на големата конкуренција. И многумина не се запишуваа. Помалку строго, но прилично истата работа беше и со другите факултети. Така се правеше уште една селекција. Добар дел не завршуваа факултет. За оние што некако се провлекле - работоспособноста беше уште една проверка. Секако, кај нас се беше и се можно, ама сепак имаше каква-таква контрола.

Задолжителното средно беше глупаво решение. Со тоа целосно го обезвреднија. За оние постарите (40-50+) завршувањето гимназија, па и некое друго средно школо најчесто значеше, вредеше нешто.
Она што ме нервира е што интензивирањето на процесот на отворање нови универзитети, државни/приватни започна не така одамна а го протуркаа истите што сега се жалат на квалитетот на високото образование. Со идиотски кампањи, со смешни образложенија на секое ќоше никна некаков е*ан универзитет. За секој, ама баш секој, да заврши - да магистрира, па и да докторира. Изгледа дека никој тогаш не подразмисли како тоа ќе се одрази. И сега некому не му чуе за ништо, и сака проблемите во високото образование, за кои во голема мера придонес имаат самите тие, да го реши на начин што ќе го дозаебе и она малку вредно што останало.
Многу работи во високото образование не чинат, ама законов, меркиве и замеркиве се дно. За причините - тоа е веќе политика и финансиски интерес.

Тие што велат дека образованието квалитетот му опаѓал или што се согласуваат дека професорите се неквалитетни...нели треба први да си ја поништат и искинат дипломата? Вака паушални заклучоци без никаква основа (освен од муабет пред кооперација) одамна немам читано.
За научно истражувачака област, европските приоритети, професорските кадри во Штип и парите

Фактор: Имаме ли план за развој на македонската научно-истражувачка област? Како да се равива истражувачката дејност ако се издвојуваат само 0,2-0,6 насто од Буџетот за оваа намена?
Новковски:
Нашата држава се движи во спротивна насока од онаа утврдена со приоретите на Европската Унија. Имено, приоритетот број два е зголемување на издвојувањата за наука и иновации да се подигне на среден рок до 4% од БДП. Ние сме немале никогаш 0,6 % од БДП за наука и иновации. Најмногу имаше 0,4 % во 2000 година, а во последниве години се спушти повторно на нивото што го имаше во времето на СФРЈ и под тоа (0,2 %). Дури и не постојат заложби за инвестирање во науката. Официјалните ставови на власта се дека нам не ни е потребна фундаментална наука. Во согласност со тоа, тежината се става врз иновациите и технолошкиот развој без потенцирање на науката. Во таа насока оди и формирањето на фонд за иновации и технолошки развој, но не и буџет за наука. Во таа смисла и набавките на опрема за лабораториите беа за наставни, клинички и акредитирани лаборатории, но не и за научни центри. Одамна нема одобрено нови национални научни проекти, а и тие што се претходно одобрени не се финансираат редовно и со осодветните износи.

И еден бонус за науката, напишан и претходно
Колку пари, толку наука
Ако не се лажам, своевремено Новковски беше министер за наука? Денес такво министерство (саде за наука) не постои. Којзнае зошто е тоа така.
 
C

cige

Гостин
Онаа наркоманкана што го фрлаше уставот татко и е професор на една аматерска академија што дели дипломи за неколку стотини евра, зорт е, ништо не е без причина, борба за егзистенција
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.032
Поени од реакции
11.667
Онаа наркоманкана што го фрлаше уставот татко и е професор на една аматерска академија што дели дипломи за неколку стотини евра, зорт е, ништо не е без причина, борба за егзистенција
(y) Уште со вториот кажан збор можам да ја проценам твојата личност. Затоа, нема ни да вложам напор да ти напишам нешто повеќе.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.431
Поени од реакции
16.748
(y) Уште со вториот кажан збор можам да ја проценам твојата личност. Затоа, нема ни да вложам напор да ти напишам нешто повеќе.
Тој е чоек на место, па за други збори :icon_lol:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom