Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување
Член од
28 март 2006
Мислења
17.876
Поени од реакции
12.408
Лурц, не разбирам што сакаш да кажеш, што сум спомнал за реформи. Да, таму реков кои нешта (ајде нека бидат реформи) би ги спровел во Македонија. .
отпосле имаш напишано во друг пост, ок. Добри филтри беа (како сакаш наречи ги технички административни, веќе е игра на зборови) и приемните и завршните испити, а овие 2 испити било како наречени, доколку се слични на оние од средното образование, бадијала се.
И пак, без анализи и синтетизирани информации, зборот реформи само се злоупотребува. Поточно убави пари се прават од реформи.
zavrshiv fizikalna hemija. .
не можев да ги најдам условите кои ги опиша, ...сакаш да кажеш дека по 2 години полагаш испит од сите предмети (да кажеме 10-базен прашања) ако не го положиш, напушташ факултетот без диплома и покрај високите оценки и исполнетите кредити? Дали има казни за професорите од кои зависело твоето знаење, или надлежните кои немаат овозможено книги, лабораториски материјал...? Вака како што го опиша, тоа се повеќе технички филтри.
И едно дополнително-дали откако ќе завршиш ќе најдеш работа во Македонија, освен во државните и јавни институции?
 
Последно уредено:

The Edge^

the force
Член од
11 јуни 2011
Мислења
2.882
Поени од реакции
2.397
Pred tebe sedi profesorot koj ti postavuva prashanja do nego sedi zapisnik od ispitna komisija (treto lice), koj gi dokumentira prashanjata. Na kraj kje ti rechat dobro izleguvaj sega nie da se konsultirame. posle 10tina minuti te vikaat i ti go soopshtuvaat rezultatot.

zavrshiv fizikalna hemija. Participacija beshe 145 evra po semestar i vkluchuvashe benefiti pri gradskiot prevoz vo krug od 90km (reonot na lokalnata prevozna firma) i osiguranje na fakultetot (na pr. vo sluchaj ako pri nekoj eksperiment se sluchi neshto)
eksternite ispiti se vikaa pred-diplomski, na krajot od vtorata godina koga kje se soberat site potvrdi za polozeni ispiti, pominati praktichni raboti i seminari. Od dve grupi na predmeti (od prilika po 5 predmeti po grupa) birash po 2 predmenti. Rokot na polaganje na ovie usni ispiti e najkasno 6 meseci posle poslednata potvrda (Matematika kaj mene)preddiplomskite ispiti se usni i traat okolu 45 min. Imash edno belo livce pred tebe i molivce bez konkretna tema tuku materijalot koj si go uchel do togash.

Diplomskite ispiti se na isti nachin samo se so daden vremenski rok od prviot do posledniot ispit ne smeat povekje od 10 rabotni denovi da pominat. Birash od grupi ama so tezinskata tochka kako moralen predment bidejki toa ti e smerot. Prviot ispit vo ponedelnik, vtoriot vo cetvrtok i taka slednata nedela.

Materijalot e od celite studii...prashanja ne znaesh koi kje dojdat. Od prilika po predmet material od po 3000 stranici (koga bi go stavil vo knigi).

Ako ne gi polozish ovie ispiti, isto vazi za preddiplomskite ne mozesh da prodolzish. Imash pravo ednash da gi poftorish. Posle diplomskite mozesh da pochnes so diplomskata rabota koja e proekt od okolu 6 meseci...prvo praktichen pa potoa teoretski del, pushuvanje na samata.

Ja branish pred dva profesora i pak edno lice od nadvor (taka narechena ispitna komisija).

Eden od profesorite e i tvojot koj te prati pri samata rabota.

literatura; so skriptite koi gi dobivash so sekoe predavanje imash predlozena literatura koja mozesh ama nemorash da ja koristitsh. Generalno profesorite ne gi interesira od koja kniga si uchel i dali si kupil ili si spiel vo biblioteka za da uchish
.
Клучен момент. Се е кажано. Ваљда ја гледаш сега разликата. Има разлика нели?
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Кој треба да анализира и синтезира Лурц? Каде, како, и од кого е дефиниран тој процес? Тоа е комплексна работа, која во моментот е доделена на луѓе (со усна наредба) кои немаат мозок и имаат две леви раце.
Целиот овој страв од објективно административни процедури кои го обликуваат секојдневието на секој човек кој сака да биде нешто. Наместо да учи и надоградува секој ден, обичниот човек се судира со неверојатна бирократија, измислени правила, некакви си измислени општествено-државни стандарди, не ти знам што. Ова само ја дефинира самата сувопарност и плиткост на целиот овој систем. Дополнително, јазот кој го спомна Леандра само долева бензин во тој оган.

Некаде во темава, пред не знам колку страници реков дека концептот е земен од некаде, не е измислен од тукашниве “умни“ глави. После неколку страници потенцирав дека имплементацијата е македонска, и студентите со право се плашат од неа. Тоа е многу подлабок проблем со корења како троскот, на кој некој може слободно да напише една дисертација.

Најпросто кажано, тука е земја на ексремите. Или си најдобар, или си најлош. Или си со нас, или си против нас. Или си позиција, или си опозиција. Тој екстремизам навлезе во секоја пора на човековото постоење во Македонија. На ист начин власта уште малку ќе ги реши и немирите што испливаа на површина. Механизмот “за и против“ ќе биде успешно искористен и тука. Но, другата страна за која велат дека е против, треба да покаже дека има заедничка цел како и нив, ама по алтернативен пат. Затоа ќе се повторам по не знам кој пат, тие што протестираат мора по секоја цена да извадат готов план со издржани цели, задачи, насоки за алтернативни реформи/промени/измени/штоидае. Инаку ништо од бизнисот. Треба алтернатива, инаку изгледа како некои луѓе протестираат против нешто што не го сакаат. Ништо повеќе.
 

da_be_man

Entropy
Член од
17 октомври 2005
Мислења
628
Поени од реакции
126
не можев да ги најдам условите кои ги опиша, но ок...сакаш да кажеш дека по 2 години полагаш испит од сите предмети (да кажеме 10-базен прашања) и ако не го положиш, го напушташ факултетот без диплома? И покрај високите оценки и исполнетите кредити? А дали има казни за професорите од кои зависело твоето знаење, или надлежните кои немаат овозможено книги, лабораториски материјал...? Вака како што го опиша, тоа се филтри што помалку да завршат, нешто што баш и не може да се нарече реформа, подобрување.
И едно дополнително-дали откако ќе завршиш ќе најдеш работа во Македонија, освен во државните и јавни институции?
pred-diiplomskite ispiti imash pravo da gi padnish 2 pati. Ako ne gi polozish tretiot togash nemash pravo da prodolzish da studirash ili da se prefrlish na drug fakultet.

Ocenkite od predhodnite ispiti, klauzuri, seminari, praktichni raboti ne tezat nishto. Tie se samo uslov za da stignesh do pred-diplomskiot.

neznam za kazni ama imash pravo na zalba i povtorno polaganje kaj profesor po izbor. Ama ako odish po toj pat togash toj izbraniot znae deka neshto ne shtima pa moze da iskoristi od paletata na prashanja koi smee da gi postavi i da te cedi.

knigite, napomnav se preporachani ama ne si primoran od niv da uchish. mozesh ako sakash i od angliski avtori da uchish ili od makedonski :) \

skriptite i kopiite od predavanjata, klauzurite i praktichnite raboti ne se plakjaat i tie davaat pravec. se sluchuva da ne odish dve tri predavanja pa kje gi najdesh skriptite (kopirash od studenti) i uchish sprema niv. Laboratoriska oprama zadolzuvash kako rabotno mesto. Sto skrishish treba da go zamenish materijalno ne finansiski preku studenskiot sovet od toj predmet (tamu se narachuvaa). Koga zavrshuvash so praktichna nastava e isto kako da predavash rabotno mesto.

kako si prezel taka i predavash...

ovaj sistem na studiranje e pretezno za inzinerski i prirodno matematichki nauki. Kaj nekoj drugi nauki pred-diplomskite se pismeni a ne usni. Nachinot na proveruvanje e pak so treto lice isprateno od ispitna komisija.

Poslednive godini se promeni vo germanija sistemot (ne sekade) i se primenuva bolonjskiot sistem...bachelor/master sistemot. Dvata sistemi gi ima, doploma ili master.

za rabota vo MK ne ni pomisluvam. Kako prvo nema firma sto kje me plati tolku (isto drzavna) i da ti dojde nekoj pretpostaven koj e poglup od dete vo detska gradinka.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Poslednive godini se promeni vo germanija sistemot (ne sekade) i se primenuva bolonjskiot sistem...bachelor/master sistemot. Dvata sistemi gi ima, doploma ili master.
Иако се водат по Болоњскиот систем, самите испити се трансформирани и се во склоп на образовниот процес како модули, концентрации, колоквиуми (комбинација од неколку предмети за испит како што си ги опишал за Vordiplom/Diplom), па потоа може да работиш на дипломска или магистерски труд. И се задолжителни за да може да дипломираш/магистрираш.

Во малку поразлична варијанта е имплементирано и во другите земји кадешто има Liberal Arts higher education.
 

The Edge^

the force
Член од
11 јуни 2011
Мислења
2.882
Поени од реакции
2.397
Затоа ќе се повторам по не знам кој пат, тие што протестираат мора по секоја цена да извадат готов план со издржани цели, задачи, насоки за алтернативни реформи/промени/измени/штоидае. Инаку ништо од бизнисот. Треба алтернатива, инаку изгледа како некои луѓе протестираат против нешто што не го сакаат. Ништо повеќе.
И што кога ќе излезат? Ќе останат тоа за џабе потрошени листови кои оние од горе нема ни да ги прочитат.

Ако го следиш одблизу пленумот и настаните поврзани околу него ќе знаеш дека на неколку наврати пленумот излезе со јасна аргументација од нивна страна околу новопредложените реформи. Никој не ги прочита. Реформаторите не ни излегоа со било каква аргументација, само со кафе муабети.

Друго, на ННС по факултетите од тоа што се дискутира се гледа дека и тоа како има атмосфера за заедничко реформирање на образованието. Уште еднаш, што фајде од тоа кога никој не ги слуша па од згора на тоа професорите сега се претставени како мрзливи и неспособни. И да сите професори беа ставени во овој кош!

Заклучок: не е проблемот кај пленумите (студентски и професорски).
Трето, сигурно можам да кажам дека Универзитетот нема уште долго да работи ако вака ова продолжи; отидено е предалеку.[DOUBLEPOST=1419857786][/DOUBLEPOST]И, незнам зошто продолжува дискусија да_бе_ман кога рече дека него го тестира на тој завршен испит професорот уствари, а не државата.

Сосема различни работи.

Тоа е еден сосема поразличен концепт кој реформаторот кај нас сака да го прикаже како идентичен на оној што го предлагаат кога суштински тој не е, и без една детална и експлицитно изнесена анализа за тоа како ваква една мерка се спроведува во државите кои тие ги земаат за репер. Не го прават тоа затоа што факинг одат со глава во ѕид и многу ме интересира што им е следно напикани се буквално во еден ќош.
 
Последно уредено:

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Многу се лажеш ако мислиш дека нештата напишани од Пленумот или било кој останале непрочитани. Можеби се одбиени, ама непрочитани сигурно не се. Па добро, нели гледате на каква тактика оди власта, за дискредитација на дискутантите од другата страна со странични аргументи кои се тесно поврзани со аргументите напишани во овие дописи, заедно со факултетите, професорите, и нивните студенти.

Да, има јасна аргументација зошто се против. Има јасна аргументација зошто извршната власт се меша во автономијата на универзитетите. Нема јасна аргументација што точно бараат освен да не полагаат излезен испит. Од нивната страна нема адекватен алтернативен предлог, уште помалку од професорите, деканатите, ректоратите.

Заклучокот дека студентите + професорите се невини јагненца, во најмала рака, е малку лизгав, а дека универзитетите ќе престанат со работа, тоа да видам нема да верувам. УКИМ ако престане со работа, УГД и Апостол Павле сигурно нема.
 

King B

Bears. Beets. Battlestar Galactica.
Член од
24 јануари 2011
Мислења
1.801
Поени од реакции
4.076
Многу се лажеш ако мислиш дека нештата напишани од Пленумот или било кој останале непрочитани. Можеби се одбиени, ама непрочитани сигурно не се.
Да, има јасна аргументација зошто се против. Има јасна аргументација зошто извршната власт се меша во автономијата на универзитетите. Нема јасна аргументација што точно бараат освен да не полагаат излезен испит. Од нивната страна нема адекватен алтернативен предлог, уште помалку од професорите, деканатите, ректоратите.

Заклучокот дека студентите + професорите се невини јагненца, во најмала рака, е малку лизгав, а дека универзитетите ќе престанат со работа, тоа да видам нема да верувам. УКИМ ако престане со работа, УГД и Апостол Павле сигурно нема.
Пошо на претходниот наш разговор по слично прашање не ми врати, еве ти ја аргументацијата околу државниот испит од сабајлево.
Не знам што остана недоречено искрено, и како сеуште не ти е јасно што бараат професорите и колегите студенти.
 

Crazy in Love

Here's looking at you kid.
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.859
Поени од реакции
25.413
Најжално во целава ситуација е што има студенти со заслужени оцени што го поддржуваат пленумот
Да, затоа што знаат дека покрај образованието, реформи се највеќе потребни на ПАЗАРОТ НА ТРУД.
Се мачеле, учеле, се труделе и на крај за нив нема место на пазарот на труд, затоа што требаат дебели врски или партиски книшки. Никој не им дава ни шанса, ги мавтаат само, се додека не се разочараат комплетно и не ја здувнат некаде од државава. Секој квалитетен кадар кој излегол од државава веднаш се снаоѓа на Запад и многу бргу напредуваат, а тука се молеле и да волонтираат, а за работа само сонувале . Тоа што ти кажува?
Државен испит со дадени однапред прашања не е решение, туку само дополнителен теоретски товар за тие што навистина учат. Тие што ги купуваат дипломите и поминуваат без знаење и државниот испит ќе го поминат на истиот начин.
Дадени прашања со заокружување не се реформа, не поттикнуваат критичко, ниту здраворазумско размислување, туку го учат студентот да меморира прашања и одговори на памет. Тоа го нема на ниту еден квалитетен факултет на свет.

Кој ќе го реформира пазарот на труд бе дечко? Треба да имаме флексибилен пазар на труд, ние тоа го немаме. Ние немаме уствари пазар на труд. Имаме само пазар и трговија со работните места. Веќе се погласни се шпекулациите дека на одредени места треба да платиш за да те вработат ( :pos::pos::pos:).

Тоа што ти си го стекнал како вештина и знаење на факултет треба да го покажеш на работното место. Ако си тапа и ако не знаеш (како продукт од неучење/купена диплома) ќе бидеш отпуштен, ако те бива ќе напредуваш. Многу едноставно.
А кај нас имаш момент на игнорирање на оние кои имаат знаење и памет, на сметка на оние кои се лојални на партија, макар и најнеспособни да се.
Јас не сум против луѓето да си членуваат во партија, сфаќам дека е тоа личен избор и сфаќам дека партијата ги наградува лојалните членови (тоа секогаш и секаде е така). Ама не можам да сфатам како квалитетниот кадар се бута во ќош, се додека не бидат избркани од државата.

Така да, прво нека направат реформи на тоа што се случува кога треба да се вработиш, па после се останато. Нека замрзнат вработувања во администрација, нека ја преполоват, нека се донесат мерки за развивање на приватниот сектор, а не ко сега да не може човек ни гранапче да отвори, а камо ли некоја фирма што ќе работи чесно и продуктивно, па после дојди и правдај ми го државниот испит.

Инаку, видоа и дека професорите се против испитот, па сега удрија пропаганда дека професорите се криви, не објавувале трудови. Лелееее, еј!
 
Член од
24 април 2008
Мислења
11.096
Поени од реакции
12.664
Ne bese tesko da se pogodi:)
Тебе те прашав, а не @Благоев, кој само дрдори со цел да ги обесхрабри студентите и на никаков начин не придонесува за објективна дискусија.

Затоа те прашувам повторно:

Каде заврши ти факултет ?

Дали ако Македонец завршил факултет во странска држава, еве да речеме во некоја држава членка на ЕУ во која нема задолжително екстерно тестирање, неговата диплома има иста вредност со твојата диплома, или твојата диплома има поголема вредност од неговата само бидејќи ти си положил екстерен тест ?
 
Последно уредено:

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Пошо на претходниот наш разговор по слично прашање не ми врати, еве ти ја аргументацијата околу државниот испит од сабајлево.
Не знам што остана недоречено искрено, и како сеуште не ти е јасно што бараат професорите и колегите студенти.
Знам дека не одговорив на многу луѓе кои ме цитираа тука, тргнаа во напад, и според општото мислење, ме “растуриле“ со аргументи. Едноставно не сакав да ја тупам до бескрај (Ако молчам, не значи дека немам што да кажам). Јас мислам дека не е воопшто важно дали јас лично сум во право или не. Немаше потреба од навредите упатени на моја адреса од многу студенти тука, затоа што имам поразлични мислење од нив, и можеби гледам малку поразлично на целата ситуација.

Нештата кои јас мислам дека фалат/фалеа во целата каша се следни (можеби сум грешка, не знам, јас не сум ни експерт, ниту најадекватниот човек кој треба да реформира нешто):
- Континуирана борба/протест/штоидае кои опфаќаат поголем опсег на проблеми во образованието, пропратена со задоцнетата реакција на студентите почнувајќи со неорганизирањето на изобри за СПУКИМ пред да истече самиот мандат пред 3 месеци.
- Алтернативни решенија за промени поддржани со конкретни чекори
- Задоцнетата реакција на универзитетските тела и професори (искрено не ми е јасно како од нив никој не дознал што се крчка неколку месеци наназад)
- Подобра медиумска организираност и покритие на самите студенти

Ако погледнеш наназад низ моите постови, секој еден пост се врти околу една од овие точки, освен во оние во кои навлегувам во дискусии, или на последните страници каде што разглобувам што конкретно би направил јас (иако спаѓаат кон точката за алтернативни решенија за конкретни чекори).

Студентите имаат објективни аргументи, за кои што и извршната власт има контрааргументи (иако таа е самиот виновник за многу од овие новонастанати проблеми). Сум ги гледал сите видеа, сите дописи ги имам прочитано, го следам пленумот на фејсбук, ги следам професорите и нивните забелешки и мислења на фејсбук и во медиумите. Цело време е нејќеме државен, нејќеме државен, нејќеме државен. Извини, ама јас навистина никаде не гледам понудена алтернатива со конкретни чекори од страната што протестира.
 
Последно уредено:
Член од
28 март 2006
Мислења
17.876
Поени од реакции
12.408
pred-diiplomskite ispiti imash pravo da gi padnish 2 pati. Ako ne gi polozish tretiot togash nemash pravo da prodolzish da studirash ili da se prefrlish na drug fakultet.
.
тоа значи дека 800-1200 евра на родителот му отишле залудно. Како што го опиша полагањето, така имам полагано 2 испити уште пред 30 години. Се нарекуваше полагање пред испитна комисија.
Poslednive godini se promeni vo germanija sistemot (ne sekade) i se primenuva bolonjskiot sistem...bachelor/master sistemot. Dvata sistemi gi ima, doploma ili master.
Тоа значи се напушта системот кој ти го опиша.
Побитно е друго - полемики, дебати и дискусии на педагози, наставници, експерти во таа област, јавно соочување и полемизирање на науката и министерството.
Кој треба да анализира и синтезира Лурц? Каде, како, и од кого е дефиниран тој процес? Тоа е комплексна работа, која во моментот е доделена на луѓе (со усна наредба) кои немаат мозок и имаат две леви раце.
белким бирото за образование, мон, има институции. Доколку такво нешто нема, тогаш нема потреба од кудење на професори затоа што нема основа освен некои неврзани дискусии кои владата ги издигна на ниво на некаква апсолутна вистина.
Студентите имаат објективни аргументи, за кои што и извршната власт има контрааргументи (иако таа е самиот виновник за многу од овие новонастанати проблеми). Сум ги гледал сите видеа, сите дописи ги имам прочитано, го следам пленумот на фејсбук, ги следам професорите и нивните забелешки и мислења на фејсбук и во медиумите. Цело време е нејќеме државен, нејќеме државен, нејќеме државен. Извини, ама јас навистина никаде не гледам понудена алтернатива со конкретни чекори од страната што протестира.
Напротив, не гледам од владата аргументи. За нешто да се куди или промени, треба да се дадат аргументи.
Кои се аргументите на владата за овие 2 испити? Повторно се враќаме на бенчмаркингот, анализите, јавни информации и дебати...
 
Последно уредено:

King B

Bears. Beets. Battlestar Galactica.
Член од
24 јануари 2011
Мислења
1.801
Поени од реакции
4.076
Знам дека не одговорив на многу луѓе кои ме цитираа тука, тргнаа во напат, и според општото мислење, ме “растуриле“ со аргументи. Едноставно не сакав да ја тупам до бескрај (Ако молчам, не значи дека немам што да кажам). Јас мислам дека не е воопшто важно дали јас лично сум во право или не. Немаше потреба од навредите упатени на моја адреса од многу студенти тука, затоа што имам поразлични мислење од нив, и можеби гледам малку поразлично на целата ситуација.

Нештата кои јас мислам дека фалат/фалеа во целата каша се следни (можеби сум грешка, не знам, јас не сум ни експерт, ниту најадекватниот човек кој треба да реформира нешто):
- Континуирана борба/протест/штоидае кои опфаќаат поголем опсег на проблеми во образованието, пропратена со задоцнетата реакција на студентите почнувајќи со неорганизирањето на изобри за СПУКИМ пред да истече самиот мандат пред 3 месеци.
- Алтернативни решенија за промени поддржани со конкретни чекори
- Задоцнетата реакција на универзитетските тела и професори (искрено не ми е јасно како од нив никој не дознал што се крчка неколку месеци наназад)
- Подобра медиумска организираност и покритие на самите студенти

Ако погледнеш наназад низ моите постови, секој еден пост се врти околу една од овие точки, освен во оние во кои навлегувам во дискусии, или на последните страници каде што разглобувам што конкретно би направил јас (иако спаѓаат кон точката за алтернативни решенија за конкретни чекори).

Студентите имаат објективни аргументи, за кои што и извршната власт има контрааргументи (иако таа е самиот виновник за многу од овие новонастанати проблеми). Сум ги гледал сите видеа, сите дописи ги имам прочитано, го следам пленумот на фејсбук, ги следам професорите и нивните забелешки и мислења на фејсбук и во медиумите. Цело време е нејќеме државен, нејќеме државен, нејќеме државен. Извини, ама јас навистина никаде не гледам понудена алтернатива со конкретни чекори од страната што протестира.
..И јас пак ќе се повикам на последното шо го напишав кога дискутиравме.
Не е работа на студентите да изготвуваат образовни реформи.
Не се остручени, не се кадарни, не се платени за тоа.
Постојат луѓе на кои тоа им е работа, и тој товар не паѓа на грбот на студентите.
 

The Edge^

the force
Член од
11 јуни 2011
Мислења
2.882
Поени од реакции
2.397
Многу се лажеш ако мислиш дека нештата напишани од Пленумот или било кој останале непрочитани. Можеби се одбиени, ама непрочитани сигурно не се. Па добро, нели гледате на каква тактика оди власта, за дискредитација на дискутантите од другата страна со странични аргументи кои се тесно поврзани со аргументите напишани во овие дописи, заедно со факултетите, професорите, и нивните студенти.

Да, има јасна аргументација зошто се против. Има јасна аргументација зошто извршната власт се меша во автономијата на универзитетите. Нема јасна аргументација што точно бараат освен да не полагаат излезен испит. Од нивната страна нема адекватен алтернативен предлог, уште помалку од професорите, деканатите, ректоратите.

Заклучокот дека студентите + професорите се невини јагненца, во најмала рака, е малку лизгав, а дека универзитетите ќе престанат со работа, тоа да видам нема да верувам. УКИМ ако престане со работа, УГД и Апостол Павле сигурно нема.
Аргументацијата и движењето воопшто не се „барање за не полагање државен испит“ како што ти ги нарече.

Да, нема сеуште концепт од страна на засегнатите за реферми во образованието. Но како што реков има атмосфера за тоа.
Но според мене исправно е се додека власта не се согласи да ги слушне професорите и студентите тоа да не биде направено, затоа што исто како и аргументацијата против, ќе биде игнорирана.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Во Македонија конкретно ако сакаш нешто да се забошоти и да не се заврши дај го на комисија. Ќе падне тој товар врз грбот на студентите, како што во моментот падна товарот студентите да ја рушат власта. Иако тоа не беше целта на ниеден протест што го одржаа. Не знам дали осетивте како метаморфозира целата ситуација. Или јас сум премногу параноичен?:cautious: :unsure:

Друго, дали сакаш да кажеш студентите не знаат што сакаат, само знаат што не сакаат? Прашав и погоре, кои реформи и промени се прифатливи за студентите, а добив само предлог за нови учебници. Па добро, барем тука може слободно да размислувате и да си кажете мислење што подразбирате под реформи/што сакате да имате на факултет.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom