ЈСП - случки, прашања, дискусии

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
Ретко кој јавен превоз во светот работи без субвенции од градот/државата.
Нема зошто да имаме јавен превоз, тоа треба да им се даде на приватни фирми и одма ќе падне цената и ќе се зголеми квалитетот. Не е ова непрофитабилен бизнис. И кажав веќе ако на приватниците им се исплати да работат што има на ЈСП да им се плаќа субвенции. И покрај субвенциите пак прават огромни загуби.
 

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.545
Поени од реакции
22.215
Нема зошто да имаме јавен превоз, тоа треба да им се даде на приватни фирми и одма ќе падне цената и ќе се зголеми квалитетот. Не е ова непрофитабилен бизнис. И кажав веќе ако на приватниците им се исплати да работат што има на ЈСП да им се плаќа субвенции. И покрај субвенциите пак прават огромни загуби.
Да, ама приватниците можат да си ги бираат линиите кој ги возат. Јавниот превоз има голема мрежа која ја вози и на пример има лини кој не се профитабилни но сепак ги возат. Приватниците таквиите лини нема да ги возат и поради тоа еден дел од народот губи. И секако конкурентноста на приватните компании се „купува“ со помали трошкови во други сфери, на пример плати за возачите. Не зум против конкуренција и не викам дека можеби име превработеност во јавниот превоз но не е све толку црно.
 

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
Да, ама приватниците можат да си ги бираат линиите кој ги возат. Јавниот превоз има голема мрежа која ја вози и на пример има лини кој не се профитабилни но сепак ги возат. Приватниците таквиите лини нема да ги возат и поради тоа еден дел од народот губи. И секако конкурентноста на приватните компании се „купува“ со помали трошкови во други сфери, на пример плати за возачите. Не зум против конкуренција и не викам дека можеби име превработеност во јавниот превоз но не е све толку црно.
Тоа се решава со давање на пример на една фирма да вози да речеме 2 профитабилни и 1 непрофитабилна линија. Значи линиите идат во пакет. И ние се определивме за пазарна економија, реков дека е профитабилен бизнис, нема зошто возачите да имаат ниски плати.
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.633
Поени од реакции
785
Другар, потполно те поддржувам. За сите неинформирани, ЈСП е лоповска фирма со огромна превработеност напикана со партиски војници, така да шверцај се ич не му ја мисли, не заслужуваат да им платиш. Значи ти преку ДДВ и други даноци им плаќаш на ЈСП, така да нема потреба два пати да им плаќаш.

Инаку до пред 10 и повеќе години превозот со автобус бил многу поевтин, но него го вршеле приватници и имало конкуренција. Тогаш на партиите им текна дека преку ЈСП можат да перат пари и да вработуваат колку сакаат, им ги земаа на приватниците најпрофитабилните линии и им ги дадоа на ЈСП. И така се формира монопол онаму каде што монопол немаше.
И покрај постојаните донации во автобуси, пари и високи цени затоа што се монопол ЈСП и понатаму работи со загуби, загубите им ги покрива град Скопје.

http://bukvar.mk/news/najgolemi-zagubari-za-2011-godina-vo-skopje-se-jsp-i-gradski-parking?newsid=Smtm
Нафтата пред 10 години беше 40 долари за барел сега е 90 долари битна разлика двојно поскапа ,инаку тоа што велиш плакаме данок и не треба да им плакаме на ЈСП па ајде да не плакаме и струја ,парно ,вода,интернет телефон и слични услуги .Се возиме во автобус ЈСП ни врши услуга не превезува од едно место до друго и за таа услуга треба да платиме истои за се друго.Како што напомна некој од членовите зар мислиш приватникот ке пушта линија да некое село каде едвај двајца тројца патници ке се возат неби рекол ретко кои од линиите кои ги одржува приватнициве можеш да се превезуваш околу 22 часот или во 5,30 сабајле додека ЈСП скоро сите градски линии ги има до 23 30 плус нокните дежурни сабајле првите во 5 .Друга е работата колку се редовни но сепак тук таму ги има.Незнам дали некад си се возел со приватна 9 од Скопје Север до ете да кажам Бит Пазар патува цели 40 минути а одалеченоста е само 6 км секоја бандера најмало камче застанува или пак недај боже 20 .Велиш исто и за шоферите приватен под 10 саати дневно не возат додека шоферите на ЈСП само 6 саати За еден автобус тројца вработени ЈСП има некаде 400 автобуси по тројца шофери 1200 потоа механичари електричари бравари и останат персонал сметководство кадрово и сл.кои се грижат автобусите да се исправни и колку толку чисти добро се согласувам и за партиските војници ги има и ке ги има во сите државни фирми да не се лажеме секаде тоа го има во светот пред неколку години зашто падна германскиот канцелар Хелмуд Кол чинам така се викаше поради партиски вработувања и собирање пари за партијата од провизии.
 
Член од
15 февруари 2012
Мислења
794
Поени од реакции
633
Другар, потполно те поддржувам. За сите неинформирани, ЈСП е лоповска фирма со огромна превработеност напикана со партиски војници, така да шверцај се ич не му ја мисли, не заслужуваат да им платиш. Значи ти преку ДДВ и други даноци им плаќаш на ЈСП, така да нема потреба два пати да им плаќаш.

Инаку до пред 10 и повеќе години превозот со автобус бил многу поевтин, но него го вршеле приватници и имало конкуренција. Тогаш на партиите им текна дека преку ЈСП можат да перат пари и да вработуваат колку сакаат, им ги земаа на приватниците најпрофитабилните линии и им ги дадоа на ЈСП. И така се формира монопол онаму каде што монопол немаше.
И покрај постојаните донации во автобуси, пари и високи цени затоа што се монопол ЈСП и понатаму работи со загуби, загубите им ги покрива град Скопје.

http://bukvar.mk/news/najgolemi-zagubari-za-2011-godina-vo-skopje-se-jsp-i-gradski-parking?newsid=Smtm
Абе да те прашам струја плаќаш ти? Пошто немаш ПОЈМА колку лоповска фирма е елем!
Каде со муабетов бе дечко?
 

^X^

Член од
22 декември 2007
Мислења
1.457
Поени од реакции
376
Абе да те прашам струја плаќаш ти? Пошто немаш ПОЈМА колку лоповска фирма е елем!
Каде со муабетов бе дечко?
Не бе таман работа, колку ќе побараат толку ќе им дадам дури им викам многу ефтина е струјата, дај качете ја 200%, за гревота е да работите за мали пари а и владава никакви субвенции на ви дава, треба барем 10% од парите од буџетот + нови возила да ви даде и фирми ќерки од типот на ЈСПтурс. А и Австрија е во криза.
 
Член од
15 февруари 2012
Мислења
794
Поени од реакции
633
Не бе таман работа, колку ќе побараат толку ќе им дадам дури им викам многу ефтина е струјата, дај качете ја 200%, за гревота е да работите за мали пари а и владава никакви субвенции на ви дава, треба барем 10% од парите од буџетот + нови возила да ви даде и фирми ќерки од типот на ЈСПтурс. А и Австрија е во криза.
Пошто не ме персираш претпоставувам се обраќаш на поширока маса на луѓе.
Бизнис план не изработувам, дадов осврт на твоето мислење дека не треба да се плаќа за услуга која ја користиме.
Мислам стварно, и на таксистиве што има да им плаќаме?
 

DracevoTheCity

Чиста Македонија !
Член од
7 ноември 2008
Мислења
8.662
Поени од реакции
9.982
Добро бе само мене ли ми мириса чудно воздухот од климите у двокатните ?
И не дај боже да влезеш у нив испотен после тренинг, или работа. Здравје ти зимаат од шо дуваат јако....
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.633
Поени од реакции
785
Добро бе само мене ли ми мириса чудно воздухот од климите у двокатните ?
И не дај боже да влезеш у нив испотен после тренинг, или работа. Здравје ти зимаат од шо дуваат јако....
Епа како сакаш друже да мириса ти самиот си го даде одговорот испотен од тренинг 5-6 мина како тебе и ете .Истиот воздух во автобусот кој е `се лади и врти во самото возило и што друго да очекуваш на таков принцип работи секоја клима
 
Член од
27 февруари 2011
Мислења
297
Поени од реакции
227
Значи возачиве на ЈСП се легендарни. Се качувам денес на враќање кон дома во петка (инаку во кинез), седнувам и некако гледам топло ми доаѓа, а климата ко божем дува. Кога забележав тоа климата не ладно, туку топло дуваше, па така од 30 степени, колку што беше кога се качив, за само 6-7 минути стигна до 37. Жива среќа, некој му спомнал дека во автобусот не се дише, па пушти нормално да дува.
 
Член од
5 ноември 2010
Мислења
4.841
Поени од реакции
3.873
Значи возачиве на ЈСП се легендарни. Се качувам денес на враќање кон дома во петка (инаку во кинез), седнувам и некако гледам топло ми доаѓа, а климата ко божем дува. Кога забележав тоа климата не ладно, туку топло дуваше, па така од 30 степени, колку што беше кога се качив, за само 6-7 минути стигна до 37. Жива среќа, некој му спомнал дека во автобусот не се дише, па пушти нормално да дува.
Ладно му било на шоферот :icon_lol:
 

Terebellum Sagittarii

Несопирлива
Член од
25 јули 2007
Мислења
1.194
Поени од реакции
578
Среќа веќе не го користам. Порано кога живеев на другиот крај на Скопје, морав секој ден, до центар да идам со автобус. Гледав обично да е од новиве, оти посредени ми се, ама коа ке ми текне на тие приватните никаквите....ужаси. Коа ке ми оставеа отворена врата, па коао некој од патниците не сака да затвори прозорец, коа ке ги видам дека у 8 и пол носат кромид со нив, а јас сум се пицнала за на работа....Па реа од небањати коа ке ме удри...Па насабјале задремана додека извадам пари од ташна а автобусов се движи...
Среќа сеа можам пешки на работа, или со такси за 60-80 денари, и мислам дека у автобус ке се качам....за не дај Боже :)
 
Член од
27 декември 2008
Мислења
1.633
Поени од реакции
785
Повторно се запалил автобус на ЈСП од украинските денес кај Јаја Паша околу 16 часот
 
Член од
22 јули 2010
Мислења
32.528
Поени од реакции
81.967
мислам дека у автобус ке се качам....за не дај Боже :)
Во автобус, градски може да те снајде нешто што може да се опише како "не дај Боже" ситуација. Да се качиш за не дај Боже....не би рекол. :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom