Најуспешен градоначалник на Скопје

Кој скопски градоначалник направил најмногу за Скопје / кој најдобро ја извршувал својата работа?


  • Вкупно гласачи
    103
  • Гласањето е завршено на .
Член од
5 ноември 2012
Мислења
2.527
Поени од реакции
5.718
Мене не ми е јасно какво е тоа продавање карти кај приватниве за кое Арсовска збори. Во приватниве никогаш не си можел да купиш карта.
Ама какви се тие карти што се купувале кај приватните превозници?
Toa bil tezok kriminalci sto so godini pominuval...
Imalo dogovor pomegu Grad Skopje /JSP I privatnite prevoznici. Se plakalo fiksna suma mesecno od koja se odbivale dobienite pari od karti. Primer: privatnite treba da imaat 100.000 mesecno. Ako zemat od karti 70.000 ostatokot od 30.000 ke im go plati Gradot. Ako, primer, soberat od karti 90.000, Gradot ke im doplati samo 10.000...

Za da funkcionira ova, privatnive MORA da imaat evidencija kolku karti prodale (so fiskalna, so prijaveni vo JSP, so se...)

Ova funkcioniralo do 2017 I od togas pa do denes, od razni pricini (navodno JSP ne I'm davale karti, ne im gi servisirale fiskalnite, bla, bla..), privatnite prevoznici ne vodat nikakva evidencija za prodadeni karti, ne davaat fiskalni... Sledstveno, Gradot I'm ja is plaka celata suma od primer, 100.000.
Na kraj, za ista rabota zemaat duplo pari: I od Gradot, I od patnicite vo kes...

Ova e strasna bruka za prethodnite gradobacalnici I vo normalna drzava bi imalo seriozna istrazna postapka zasto se dozvolil vakov kriminal I veruvam deka nekoj debelo se ofajdil od narodni pari.

Za Danela, kolku I da nemam simpati, mora da dadam podrska sto resila da stavi kraj na ovaa kalakurnica (ne navleguvam od koi pricini)
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.659
Поени од реакции
38.845
За моменталната состојба на ЈСП треба да се вратиме назад во времето на Коце. Тогаш се идеше со глава во ѕид дека порано биле двокатни морално и сега. Па се зедоа денешниве шифоњери кој нормално трошат многу и за кој нема делови бидејќи се од другата страна на светот и ги имаме само ние.
Да се гледаше тогаш во иднина ќе земаа нормални автобуси кој ќе трошеа многу помалце.

Вака беше и со полициските крајслери. Не можеа да ги напијат со нафта.
Многу си грешка. Автобусите може да се одржаваат само нема кој.

https://en.wikipedia.org/wiki/Yutong_City_Master

The buses are powered by an American Cummins diesel engine manufactured in the UK, with high quality ECO 5. The framework is made in Germany, only the chassis is made in China.[13]
 
Ф

Флеш

Гостин
Многу си грешка. Автобусите може да се одржаваат само нема кој.

https://en.wikipedia.org/wiki/Yutong_City_Master

The buses are powered by an American Cummins diesel engine manufactured in the UK, with high quality ECO 5. The framework is made in Germany, only the chassis is made in China.[13]
Од италија со договорот на купување на автобусите имаа обезбедено Италијанци кои доаѓаа да ги средуваат .

Ако се бара плус вина со после Шилегов,Игор Јанушев исто големи гомна направи во Јсп. Цел Јсп го мрзи
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.007
Поени од реакции
4.175
Toa bil tezok kriminalci sto so godini pominuval...
Imalo dogovor pomegu Grad Skopje /JSP I privatnite prevoznici. Se plakalo fiksna suma mesecno od koja se odbivale dobienite pari od karti. Primer: privatnite treba da imaat 100.000 mesecno. Ako zemat od karti 70.000 ostatokot od 30.000 ke im go plati Gradot. Ako, primer, soberat od karti 90.000, Gradot ke im doplati samo 10.000...

Za da funkcionira ova, privatnive MORA da imaat evidencija kolku karti prodale (so fiskalna, so prijaveni vo JSP, so se...)

Ova funkcioniralo do 2017 I od togas pa do denes, od razni pricini (navodno JSP ne I'm davale karti, ne im gi servisirale fiskalnite, bla, bla..), privatnite prevoznici ne vodat nikakva evidencija za prodadeni karti, ne davaat fiskalni... Sledstveno, Gradot I'm ja is plaka celata suma od primer, 100.000.
Na kraj, za ista rabota zemaat duplo pari: I od Gradot, I od patnicite vo kes...

Ova e strasna bruka za prethodnite gradobacalnici I vo normalna drzava bi imalo seriozna istrazna postapka zasto se dozvolil vakov kriminal I veruvam deka nekoj debelo se ofajdil od narodni pari.

Za Danela, kolku I da nemam simpati, mora da dadam podrska sto resila da stavi kraj na ovaa kalakurnica (ne navleguvam od koi pricini)
Ова 2017 е најверојатно моментот кога се појави картичката Скопска и кога со истата картичка можеш да се возиш и кај двата превозника.


Ти изгледа не си се возел во приватните. Во приватните плаќаш со картичките кој ги полниш на билетара или на трафика или евентуално плаќаш со телефон. Не можат да ти дадат никаква фискална во автобус зошто не ти продава ништо. Ти немаш никаков контакт со шоферите. И да му платиш на него на црно за да те пушти што ќе правиш кога ќе влезе контрола?

Ако сакале евиденција тогаш ЈСП требало да ги бројат сите куцања во апаратчињата на приватните автобуси.
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.790
Поени од реакции
33.593
Imalo dogovor pomegu Grad Skopje /JSP I privatnite prevoznici. Se plakalo fiksna suma mesecno od koja se odbivale dobienite pari od karti. Primer: privatnite treba da imaat 100.000 mesecno. Ako zemat od karti 70.000 ostatokot od 30.000 ke im go plati Gradot. Ako, primer, soberat od karti 90.000, Gradot ke im doplati samo 10.000...

Za da funkcionira ova, privatnive MORA da imaat evidencija kolku karti prodale (so fiskalna, so prijaveni vo JSP, so se...)
Ама приватните превозници НЕ ПРОДАВАА КАРТИ, не знам за какви карти се работи. Картите се купуваа исклучиво во ЈСП и истите важеа кај приватните. Ни фискални имаа, ни фискални им требаа на приватните превозници.

Не знам дали и колку си се возел во јавен превоз последниве години. Постои електронска картичка која се вика Скопска. Се купува исклучиво во ЈСП и во продавници низ Скопје кои имаат склучено договор со ЈСП. 100 денари е картичката. Има 2 вида: неперсонализирана и персонализирана. Неперсонализираната има неограничен рок на употреба, персонализираната важи 5 години по што мора да се обнови. Разликата е во тоа што на неперсонализираната можеш да купиш само билет за 1 возење и билет за 10 возења. На персонализираната освен овие 2, можеш да ставиш и дневен, неделен, месечен, годишен билет... Како и да е, за да купиш билет и на едната и на другата мора да ставиш пари (кредит). Купувањето билети и ставањето пари се врши ИСКЛУЧИВО во ЈСП и во продавници кои имаат договор со ЈСП. Приватните превозници не продаваат ни карти, ни дополнуваат пари, ни ништо. Кога влегуваш во приватен автобус само ти се минусира билетот за кој ти си дал пари во ЈСП, и после ЈСП си има евиденција од системот колкумина се куцнале. Ни некој треба да им каже, ни да им даде информации. Значи приватните превозници НИ ПРОДАВААТ КАРТИ, НИТУ ПАК ВООПШТО ИМААТ ДОПИРНА ТОЧКА СО ПАРИ. Толку е просто и едноставно.

До 2017 беше друго. Тогаш се купуваше карта во приватен. Ама откако ја воведоа Скопска, целата контрола над парите беше на ЈСП. На приватните им се плаќаше по изминат километар, не по куцнати карти.

privatnite prevoznici ne vodat nikakva evidencija za prodadeni karti, ne davaat fiskalni... Sledstveno, Gradot I'm ja is plaka celata suma od primer, 100.000.
Na kraj, za ista rabota zemaat duplo pari: I od Gradot, I od patnicite vo kes...
Не, дефинитивно не си се возел во приватен автобус! Ова на Данела беше или од незнаење, ко тебе, или манипулација за да поверува барем народот кој не користи јавен превоз.
 
Последно уредено:
Член од
3 март 2020
Мислења
2.413
Поени од реакции
5.063
Toa bil tezok kriminalci sto so godini pominuval...
Imalo dogovor pomegu Grad Skopje /JSP I privatnite prevoznici. Se plakalo fiksna suma mesecno od koja se odbivale dobienite pari od karti. Primer: privatnite treba da imaat 100.000 mesecno. Ako zemat od karti 70.000 ostatokot od 30.000 ke im go plati Gradot. Ako, primer, soberat od karti 90.000, Gradot ke im doplati samo 10.000...

Za da funkcionira ova, privatnive MORA da imaat evidencija kolku karti prodale (so fiskalna, so prijaveni vo JSP, so se...)

Ova funkcioniralo do 2017 I od togas pa do denes, od razni pricini (navodno JSP ne I'm davale karti, ne im gi servisirale fiskalnite, bla, bla..), privatnite prevoznici ne vodat nikakva evidencija za prodadeni karti, ne davaat fiskalni... Sledstveno, Gradot I'm ja is plaka celata suma od primer, 100.000.
Na kraj, za ista rabota zemaat duplo pari: I od Gradot, I od patnicite vo kes...

Ova e strasna bruka za prethodnite gradobacalnici I vo normalna drzava bi imalo seriozna istrazna postapka zasto se dozvolil vakov kriminal I veruvam deka nekoj debelo se ofajdil od narodni pari.

Za Danela, kolku I da nemam simpati, mora da dadam podrska sto resila da stavi kraj na ovaa kalakurnica (ne navleguvam od koi pricini)
Ама какви се тие карти што се купувале кај приватните превозници? Карти продава исклучиво ЈСП. Јас сум побарал многу пати во приватен автобус билет за 1 возење, никогаш немале и секогаш сум плаќал со телефон.
Ова што го кажува Mister No и јас го читав вчера некаде по интернет.
Во приватен не сум се возела многу одамна, па немам појма на која страна е вистината, реална да бидам. :)
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.790
Поени од реакции
33.593
Ова што го кажува Mister No и јас го читав вчера некаде по интернет.
Во приватен не сум се возела многу одамна, па немам појма на која страна е вистината, реална да бидам. :)
Е па еве, ти кажувам, манипулација е. Приватните нормално е да немаат евиденција за продадени карти кога не продаваат карти. ;)
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.506
Поени од реакции
11.570
За моменталната состојба на ЈСП треба да се вратиме назад во времето на Коце. Тогаш се идеше со глава во ѕид дека порано биле двокатни морало и сега. Па се зедоа денешниве шифоњери кој нормално трошат многу и за кој нема делови бидејќи се од другата страна на светот и ги возиме само ние.
Да се гледаше тогаш во иднина ќе земаа нормални автобуси кој ќе трошеа многу помалце.

Вака беше и со полициските крајслери. Не можеа да ги напијат со нафта.
Многу си грешка. Автобусите може да се одржаваат само нема кој.

https://en.wikipedia.org/wiki/Yutong_City_Master

The buses are powered by an American Cummins diesel engine manufactured in the UK, with high quality ECO 5. The framework is made in Germany, only the chassis is made in China.[13]
И се возат во Скопје и на две други страни на светот.

Проблемот никогаш не е во деловите, делови секогаш има, само треба некој да одвои пари за нивна набавка и да ги набави. А да, и треба да има соодветни квалификувани кадри кои ќе ги монтираат тие резервни делови.

Па и нископодните единечни градски автобуси од украински ЛАЗ - произведени многу поблиску до Македонија во споредба со Кина, ги крпат со фарови и жмигавци од други автобуси. А ова е само од надворешните проблеми кои можат да се забележат, Бог знае што им прават одвнатре.

 
Член од
3 март 2020
Мислења
2.413
Поени од реакции
5.063
Е па еве, ти кажувам, манипулација е. Приватните нормално е да немаат евиденција за продадени карти кога не продаваат карти. ;)
Ти верувам. Јас одамна не се возам со приватни, дека веќе не ми се на релациите по кои се движам кога ми треба автобус.
Еве се разбарав да ја најдам статијата што ја читав вчера, не ми тенува на која страница беше, и не можам да ја најдам. А имаше убава математика посочено која била всушност проблемот, и имаше и што сè поседува Ленин Јовановски цел голем дел (од кафиќ, скапи џипови, мотори, имот...).
Ако делот со картите не е баш точен, тогаш можеби главната цел на статијата беше да прочитаме што сè поседува Ленин? :D
 
Член од
5 ноември 2012
Мислења
2.527
Поени од реакции
5.718
Ова 2017 е најверојатно моментот кога се појави картичката Скопска и кога со истата картичка можеш да се возиш и кај двата превозника.


Ти изгледа не си се возел во приватните. Во приватните плаќаш со картичките кој ги полниш на билетара или...
Priznavaam, ne se vozam so avtobusi... Citav po net, od tamu mi e info... prifakam deka bilo manipulacija I deka jas sum greska...

Jbg, I taa edina simpatija sto ja pokazav za bugarskava nacalnicka me nateravte da ja povlecam.

Znaci, anketata na temava da se dopolni so Jurukot posto sve ova navedeno e teska bagra
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.114
Поени од реакции
4.617
Коце да не го усереше Центар може и ќе беше најдобар градоначалник. Знам дека за патна инфраструктура при крајот на Трифун почна да се прават многу проекти и продолжија во почетокот на Коце, ама послем се забега со Скопје 2014.

Арсовска најлоша до сега, го засени и пијаницата Шилегов. Овој барем го среди делот од Визбегово, пластичарска, Автокоманда па се до излез на Скопје. Оваа само се расправа по медиуми.

Гласав за Пенов. Врска немам каков бил, млад бев, ама некако тој период Скопје ми делуваше најдобро. Послем тоа почна да гради кој кај ќе стигне и го добивме овој урбан хаос.
Најлошата особина на Коце Трајановски е што од 2009 па се до крајот на неговиот мандат забрани на вработените од јавните прретпријатија да добиваат редовен К15 што законски им следува а со пари од ЈП Водовод и Канализација им даваше К15 на вработените од Град Скопје!
Автоматски споено мислење:

Ти верувам. Јас одамна не се возам со приватни, дека веќе не ми се на релациите по кои се движам кога ми треба автобус.
Еве се разбарав да ја најдам статијата што ја читав вчера, не ми тенува на која страница беше, и не можам да ја најдам. А имаше убава математика посочено која била всушност проблемот, и имаше и што сè поседува Ленин Јовановски цел голем дел (од кафиќ, скапи џипови, мотори, имот...).
Ако делот со картите не е баш точен, тогаш можеби главната цел на статијата беше да прочитаме што сè поседува Ленин? :D
Ова видео тукушто излезе во јавноста:
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.790
Поени од реакции
33.593
А за државните од ЈСП нормално е да не даваат фискална за издадена картичка ? Кај завршуваат тие пари и како се делат од картичките одприлика на сите ни е јасно, и на двете страни прљави им се рацете. ЈСП се неефикасни и имаат 10-15 пати поголема администрација према бројот на автобуси во споредба со приватните, од друга страна приватните возеле со расипани гпс системи никој не знае колку возат точно км линии а пари им се исплаќаат
За ЈСП не мора да ми зборуваш, знаеме каква мафија е сето тоа. Ама не знам кај оделе парите за купени билети во ЈСП и не знам дали даваат фискални, зашто откако ја направија апликацијата „Скопска“, ја користам исклучиво само неа наместо картичките и билетите. Се погаѓа некогаш да не сака да се валидира, некои читачи не функционираат ко што треба со тоа NFC-то, ама тогаш вртам 185 и мирна глава. Ни треба да барам продавница за да дополнам картичка, ниту пак имам контакт со било кој од тие џаболебарите од ЈСП.
 
Член од
9 февруари 2016
Мислења
1.250
Поени од реакции
3.174
За моменталната состојба на ЈСП треба да се вратиме назад во времето на Коце. Тогаш се идеше со глава во ѕид дека порано биле двокатни морало и сега. Па се зедоа денешниве шифоњери кој нормално трошат многу и за кој нема делови бидејќи се од другата страна на светот и ги возиме само ние.
Да се гледаше тогаш во иднина ќе земаа нормални автобуси кој ќе трошеа многу помалце.

Вака беше и со полициските крајслери. Не можеа да ги напијат со нафта.
Двокатните се најпаметно нешто што е направено во врска со тоа претпријатие.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom