- Член од
- 22 август 2006
- Мислења
- 494
- Поени од реакции
- 1.000
Инаку не само србите и сите нормални земји имаат објаснување за секој филм како вид на рецензија, кај нас крстајци ниту авторите добиваат ниту се објавува, а па хоштаплерот кажува на прес дека не сакаат да ги објават рецензентите на филмовите оти ќе се напраеле проблеми притисоци корупција и нз што, абе која корупција до гуша во г***a е заглавен од проценти од филмови земеање... Додека не се пишува и објавува се јавно и транспарентно за секој филм и сите одбијани, краток опис зошто што и како ништо не прајме. ИМИЊА И ПРЕЗИМИЊА на сите кои одлучуваат, оти парите не се од џеб што ги дава агенцијата нити на мајка му, државни пари државен конкурс е и транспарентност мора да биде целосна. Во барање на податоци од јавен карактер добиваш едно ливче и на крајот читаш реченица напишана сосила што не кореспондира со твојот проект, нешто што ти кажува дека никој не го ни отворил проектот или кажано е да не се ни гледа ни чита од почеток, а ќе лупнеш 150 евра за апликацијата во вода...Стигнаа и вести од конкурсот за малцински ко-продукции на Србија. Од три македонски проекти (Вечерен акт, Осветлен (Срѓан Јаниќијевиќ) и долгометражниот анимиран Јон Вардар (Гоце Цветановски), ниеден не е поддржан.
Е сега, не дека Србите се експерти, или сè што ќе кажат е точно, ама последниве години имаат успех со филмовите кои ги поддржале со малцинска сума. Годинава со еден литвански филм се во главна конкуренција на Кан, со поддршката на Кристи Пију (Малмкрог) беа во конкуренција на Берлинале, лани или полани со германски филм од некоја анонимна типка мислам дека беа во главна конкуренција на Берлинале, така што судејќи по коментариве, тешко дека ќе видиме добар филм од овие три.
Она што ми се свиѓа кај Србите е што ги објавуваат сите пријавени и даваат објаснување за секој филм.
За „Вечерен акт“, еден од коментарите е дека сценаристот не успеал да го адаптира сценарио на кинематографскиот јазик што се користи во 2020 година. Инаку ова да ти бил некој детски хрватски роман од 1981 г. По мене тешко дека би се снимил филмов, освен ако не повлече шефот некоја врска во Хрватска.
За „Јон Вардар“, викаат дека е клишеизиран. Веќе видено и неавтентично.
За „Осветлен“, самото сценарио не било највешто напишано и потребно било уште работа на структурата и самите односи меѓу ликовите. Сценарист е Кокаланов, така што не ме изненадува ова.
Ги ставив и целосните коментари извадени од соопштението за поддршка, ако некој го интересира.
П.С. Баш се чудев ко слушнав утрово дека Гоце е режисер на „Денот на жената“, а на конкурсот беше Саша. Ете што била работата. Изгледа периодов правеле кастинзи за филмов и снимањето го планираат за крај на септември, почеток на октомври.
Автоматски споено мислење:
@Zlatikevichius земав да направам листа на LB на филмови кои добиле малцинска поддршка од Македонија и го најдов „Враќање“ на конкурсот од 2010 г. Филмот имаше премиера 2018 г. Алал вера.
Сите останатите филмови од тој конкурс се излезени до 2014 година, освен овој што е 2018г. и „Гласно“ проектот на Лешниковска кој никогаш не ни излезе.
„Можеби“ добива 20 милиончичи во 2016-та, па таму 2025 г. ваљда може да го очекуваме филмот.
а за Гоце,тој е и продуцент нормално на Македонска Крепост, и негов е целосно проектот, ама сценариото е очајно а Гоце го има и Јон Вардар што не му е готов и нема да биде уште 2-3 год, така да, да не боди очи ќе го шитне проекто на некој чисто за да исперат пари една група на луѓе.