Патолошката потреба на нетуркиските источнобалкански народи по секоја цена да се идентификувaат како огурски (туркиски) Бугари

Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
1699026283839.png
1699026608607.png

Во 1878 година, рускиот академик А. Куник во статијата „За сродството на Хагано-Бугарите со Чувашите според словенско-бугарскиот именик“, нагласува дека Шафарик, сепак, бил на вистинскиот пат и подобар од неговите претходници, го дознал турското потекло на коњаничкиот народ, кои потоа се измешале со Словените, забележал, заедно со тоа што - и, мора да се каже, многу темелно - дека со тоа што ги нарекувале Бугарите уралско-фински народ и ги класифицирале другите племиња поврзани со нив како дел од „Уралски Чуди“, внеле непоправлива конфузија по ова прашање. Оваа конфузија, според А. Куник, лежи во фактот што името „Чуд“ е едно од оние што цел век е причина за секакви недоразбирања во научната литература поради фактот што научниците можеле да не го следат правилно потеклото и развојот на овој поим; второто, вели Куник, возможно е само кога тие строго се разликуваат и во нивното потекло и во нивната употреба, сите различни форми под кои се среќава ова име кај различните словенски племиња во неговото етничко и општо значење...

Куник не се спротивставува на употребата на зборот „Чудски“ со значењето Фенски, доколку, вели тој, не се заборави дека во античкиот период на руската историја немало никаде народ што себеси се нарекувал Чуд. За да избегнат недоразбирања и забуни, Куник го користи терминот фенски (кај Тацит - fenni) за да го означи општото име на финските племиња и народи; тој предлага да се користи терминот фински за да продолжи да ги нарекува, како што тие претходно ги нарекувале, самиот народ Суоми (во Финска и во делови од Санкт Петербуршката и Олонецката губернија). Во најстарите руски извори, според Куник, името Чуд служи исклучиво за означување на Естонците, како и Водите во Водиската земја, која се наоѓала и просторно и лингвистички помеѓу Естонците и Финците. Подоцна, колективниот збор Чуд се применувал, иако исклучително ретко, за сите фински народи кои живеат на североисток. Сосема друга работа било да се пишуваат басни за некои чудотворни луѓе во Сибир“, вели Куник. Во спомениците од XVI век што дошле до нас, раскажувајќи за освојувањето на Сибир, зборот Чуд веќе се користи во значење на туѓинци (сп. црковнословенски пршш штуждь , полски cudzy, словенски tuy = alienus, всушност alieni-genus),
претходно непознати народи, како што се користеле зборовите „варварин“ или „автохтон“ во древните извори. Шафарик и останатите целосно произволно го прошириле името Чуд на другите фениски народи, во меѓувреме, дури и ако некогаш било можно да се докаже лингвистичкото родство на Татарите и Фените, тогаш во секој случај таквото родство во граматичка смисла ќе испадне многу далечно.

Куник ја нарекува финската теорија за потеклото на Бугарите халуцинација и вели дека не знае ниту еден сериозен доказ во корист на оваа теорија, бидејќи малкуте зборови на црковнословенски,цитирани за да го поткрепат ова мислење, немаат никакво значење, освен ако потесно не се проучат потеклото и историјата на миграцијата на овие зборови (стр. 124) итн.

1699028457984.png

1699028822632.png

1699028683186.png
 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
1699183962768.png

Првиот од славистите што ги користел податоците од „Именикот“, откриена од проф. А. Попов, таму беше рускиот научник А.Ф. Хилфердинг, кој ја напишал „Историјата на Србите и Бугарите“. [2] Придржувајќи се кон своите ставови за школата Шафарик, Хилфердинг ги сметал Прабугарите за народ со уралско потекло, тесно поврзан со Хуните, и подоцнежните Маџари. Аспаруховите Бугари, според Хилфердинг, биле огранок од источната група фински народи, на кои припаѓаат Зирјаните (Комите), Вотјаците (Удмуртите) и Черемите (Маријците). Источни Финци биле Камските и Волшките Бугари. Бидејќи биле долго време под власта на Аварските Турци, Бугарите, најверојатно, сугерира Хилфердинг, ги усвоиле од нив оние турски карактеристики што се забележани во нивните обичаи и јазик. Хилфердинг ја сметал титулата тархан и сопствените имиња на бугарските благородници и намесници од VII-IX век за турски елементи во бугарскиот јазик. Заедно со турските елементи, Хилфердинг забележува словенски елементи меѓу Дунавските и Волшка-Камските Бугари како резултат на словенско влијание. Тој меѓу овие елементи го вклучил: името на кралот на Бугарите Малек-ел-саклаб; самоименувањето Бугари, според арапски извори, како народ кој потекнува од мешавина на турски и словенски племиња; конечно, вистинското име на еден од бугарските кнезови е Гостун. Меѓутоа, овие туѓи елементи не можеле, според Хилфердинг, да го променат основниот фино-уралски елемент на Прабугарите, како што е јасно од „Именикот“ на бугарските кнезови, откриен од Попов. Убеден во финското потекло на Прабугарите, Хилфердинг се обидел да ги употреби таинствените зборови од „Именикот“, во кои се стремел да ги види хронолошките датуми, со помош на современиот маџарски јазик.

„Тие имаат јасна сличност“, забележува Хилфердинг, „со зборовите на маџарскиот јазик и сродните јазици на уралската гранка на финското племе, Вотјаци и Зирјани“. [3]

1699185022226.png
1699185097295.png

Во 1871 година, прашањето за етногенезата на Древните Бугари било предмет на посебно разгледување на германскиот научник Рослер, на коe му посветил посебно поглавје (V. Die Völkerstellung der Bulgaren) во студијата - Romänische Studien, Untersuchungen zur älteren Geschichte. Romäniens, Лајпциг (стр. 232-260). Рослер бил еден од поддржувачите на финската теорија. Деталното испитување на сведочењето на арапските писатели - Истархи, Ибн-Хаукал и Ибн-Фадлан и подоцнежните извори за јазикот на Древните Бугари го навеле Рослер до заклучок дека Древните Бугари биле Финци, нивниот јазик во основа бил фински, но со некои турски и словенски примеси. Сепак, Рослер не застанал тука. Тој би сакал да го подложи на детално испитување, од оваа гледна точка, живиот современ бугарски јазик во неговите дијалекти.

Чувствувајќи се неподготвен за оваа работа, тој им препушта на специјалистите да го работат тоа, но тој самиот, сепак, скренува внимание на неколку зборови во современиот бугарски јазик, кои му се чини дека се наследство на прабугарскиот јазик: бара - “ локва, ров“ итн.; сирак, сираче - „сираче“; нени - „постар брат“, тјатја - „постара сестра“ и големин - името на месецот јануари - и наоѓа соодветни за нив во камасинскиот, тавги-самоедскиот, јурацкиот и јурацко-самедскиот јазик, на чија основа тој сугерира дека јазикот на Древните Бугари, најверојатно, бил самоедски и дека Прабугарите биле народ од самоедско племе, најблизок до Јураците и Остјаците.

1699187275917.png

1699187485898.png

1699187529080.png

1699187672732.png
1699187727114.png

1699187763534.png

 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
1699211937406.png

Финската или урало-чудската теорија на Шафарик била прифатена во доцните 60-ти и 70-ти години од бугарскиот и истовремено руски научник, проф. М.С.Дринов и чешкиот славист К.Јиречек, најголемиот познавач на историјата на Балканските Словени. Првиот, накратко, без да навлегува во детали и не одбивајќи посебно проучување на ова прашање, се приклучи на теоријата на Шафарик и се изјасни во оваа смисла во написот „Поглед на потеклото на бугарскиот народ и почетокот на бугарската историја“ (1869) . [2]

Јиречек, кој исто така се приклучил на теоријата на Шафарик, но подоцна ја променил, го изразил своето гледиште во неговата „Историја на Бугарија“, објавена во 1876 година истовремено на чешки (Dějiny naroda bulgarskeho) и на германски јазик (Geschichte der Bulgaren). [3]

„Најновата историска критика“, вели проф. Дринов во горенаведеното дело докажува дека Волшките Бугари не биле ниту Словени, ниту чисти Татари, туку дека биле едно од племињата на некогаш големиот чудски или фински народ. На истото мислење бил и Шафарик. Овој голем славист е првиот што правилно го одредил односот на Волшките или, како што ги нарекува, Уралските Бугари кон современиот бугарски народ. Аспаруховата дружина, вели Дринов, не толку голема по број, но храбра и вешта во воените работи, ја нападнала земјата на мирољубивите Словени и стекнала врхона власт над нив. Но, откако се населила меѓу Словените, таа брзо морала од нив да го преземе јазикот, моралот и обичаите и целосно да ја смени својата урало-чудска народност во словенска. Словените, пак, морале да го прифатат од овие освојувачи името што го носат до денес, т.е. Бугари“.

1699212502573.png
1699212538475.png

Повеќето современи научници, продолжува Дринов, прифаќаат, како Шафарик, дека Волшките бугари биле чудско или финско племе, но многу малку од нив имаат такво
правилно мислење за односот на овие Чудски Бугари спрема националноста на современите Бугари. Дринов нагласува дека во моментов само словенските писатели го разбираат овој однос како што го објаснил Шафарик (во фуснота на овие зборови Дринов ги именува Хилфердинг, Палаузов и чешкиот научник Ранг); за несловенските научници оваа очигледна вистина останува неразбирлива до ден-денес. И до денес, во француската и германската литература, одвреме-навреме се појавуваат дела за нашиот (бугарски) народ, во кои се повторуваат грешките на Енгел, со единствена разлика што Енгел ги сметаше денешните Бугари за словенизирани Татари, овие нови есеи ги прикажуваат како словенизирани Финци. [1]

Нема бугарски никаде помеѓу уралските јазици:

1699212953160.png

Ако се земe во предвид тврдењето на А. Куник дека името Чуд служи исклучително за означување на Естонците, како и Водијците во Водиската земја,
1699213204601.png
тогаш, доаѓаме до интересен заклучок, зошто Дринов инсистира дека неговите Бугари имаат финско или чудско потекло.

Најверојатно го видел грбот на Војводството Естонија и го споредил со грбот на неговите господари од куманската династија Шишман.

1699213471749.png


1699213789332.png

Доволно било да види три лава и да се стопи од среќа, бидејќи на мокра земја, малку ѝ треба, па да се побратими и со уралци, алтајци и африканци.

Уште ако успеал да ја види старопермската азбука Ан-Бур, која веројатно му се причинила како Аз-Буки, нему сигурно тоа му било доволно да извлече „остроумен“ заклучок дека Бугарите се фински народ. Така ли било @roden, @Trakiya и @Поздрав_од_Бугарија?

1699214017999.png
 

Ska Maniac

Бараба
Член од
2 октомври 2013
Мислења
11.665
Поени од реакции
29.482
Прегледај го приврзокот 396826

Финската или урало-чудската теорија на Шафарик била прифатена во доцните 60-ти и 70-ти години од бугарскиот и истовремено руски научник, проф. М.С.Дринов и чешкиот славист К.Јиречек, најголемиот познавач на историјата на Балканските Словени. Првиот, накратко, без да навлегува во детали и не одбивајќи посебно проучување на ова прашање, се приклучи на теоријата на Шафарик и се изјасни во оваа смисла во написот „Поглед на потеклото на бугарскиот народ и почетокот на бугарската историја“ (1869) . [2]

Јиречек, кој исто така се приклучил на теоријата на Шафарик, но подоцна ја променил, го изразил своето гледиште во неговата „Историја на Бугарија“, објавена во 1876 година истовремено на чешки (Dějiny naroda bulgarskeho) и на германски јазик (Geschichte der Bulgaren). [3]

„Најновата историска критика“, вели проф. Дринов во горенаведеното дело докажува дека Волшките Бугари не биле ниту Словени, ниту чисти Татари, туку дека биле едно од племињата на некогаш големиот чудски или фински народ. На истото мислење бил и Шафарик. Овој голем славист е првиот што правилно го одредил односот на Волшките или, како што ги нарекува, Уралските Бугари кон современиот бугарски народ. Аспаруховата дружина, вели Дринов, не толку голема по број, но храбра и вешта во воените работи, ја нападнала земјата на мирољубивите Словени и стекнала врхона власт над нив. Но, откако се населила меѓу Словените, таа брзо морала од нив да го преземе јазикот, моралот и обичаите и целосно да ја смени својата урало-чудска народност во словенска. Словените, пак, морале да го прифатат од овие освојувачи името што го носат до денес, т.е. Бугари“.

Прегледај го приврзокот 396827
Прегледај го приврзокот 396828

Повеќето современи научници, продолжува Дринов, прифаќаат, како Шафарик, дека Волшките бугари биле чудско или финско племе, но многу малку од нив имаат такво
правилно мислење за односот на овие Чудски Бугари спрема националноста на современите Бугари. Дринов нагласува дека во моментов само словенските писатели го разбираат овој однос како што го објаснил Шафарик (во фуснота на овие зборови Дринов ги именува Хилфердинг, Палаузов и чешкиот научник Ранг); за несловенските научници оваа очигледна вистина останува неразбирлива до ден-денес. И до денес, во француската и германската литература, одвреме-навреме се појавуваат дела за нашиот (бугарски) народ, во кои се повторуваат грешките на Енгел, со единствена разлика што Енгел ги сметаше денешните Бугари за словенизирани Татари, овие нови есеи ги прикажуваат како словенизирани Финци. [1]

Нема бугарски никаде помеѓу уралските јазици:

Прегледај го приврзокот 396829

Ако се земe во предвид тврдењето на А. Куник дека името Чуд служи исклучително за означување на Естонците, како и Водијците во Водиската земја,
Прегледај го приврзокот 396831
тогаш, доаѓаме до интересен заклучок, зошто Дринов инсистира дека неговите Бугари имаат финско или чудско потекло.

Најверојатно го видел грбот на Војводството Естонија и го споредил со грбот на неговите господари од куманската династија Шишман.

Прегледај го приврзокот 396832


Прегледај го приврзокот 396835

Доволно било да види три лава и да се стопи од среќа, што велеше дедо ми, на мокра земја, малку ѝ треба, па да се побратими и со уралци, алтајци и африканци.

Уште ако успеал да ја види старопермската азбука Ан-Бур, која веројатно му се причинила како Аз-Буки, нему сигурно тоа му било доволно да извлече „остроумен“ заклучок дека Бугарите се фински народ. Така ли било @roden, @Trakiya и @Поздрав_од_Бугарија?

Прегледај го приврзокот 396836
Ова со грбов не знам колку може да биде релевантно зошто почетоците на државите и благородниците да имаат грб е традиционален за западна Европа поточно од крстоносните војни. Византија, Русија, Отоманската империја долго време немале свои грбови а биле представени со грб од западњаците. Така што логично е племето од запад да го земало грбот отколку Естонија да го земала од исток.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
Ова со грбов не знам колку може да биде релевантно зошто почетоците на државите и благородниците да имаат грб е традиционален за западна Европа поточно од крстоносните војни. Византија, Русија, Отоманската империја долго време немале свои грбови а биле представени со грб од западњаците. Така што логично е племето од запад да го земало грбот отколку Естонија да го земала од исток.
На данската династија Естридсен бил грбот. Во Естонија го донел кралот Валдемар II Победникот (Valdemar Sejr).

1699219330605.png

1699219177912.png

 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
1699268371602.png

„Напишани се многу полемички написи за националноста на Аспарухoвите Бугари и нивните односи и со домородните Мизиски Словени и со денешните Бугари“, читаме од К. Јиречек во неговата „Историја на Бугарите“. Кон крајот на минатиот век (XVIII) беа објавени два написа за овие прашања. Според овие написи, денешните Бугари се препознаваат како потомци на Аспаруховите орди. Некои ги сметаат древните и денешните Бугари за Татари, други мислат дека и едните и другите се Словени.

Германските истражувачи Тунман (1775) и Енгел (1774) тврдеа дека Аспаруховата дружина е со татарско потекло, и затоа ги сметаа сегашните Бугари за словенизирани Татари, без, се разбира, да имаат точни информации за нивниот карактер и јазик.

Б'лгари, ете кој ве сметал за Татари. Вашите верни германски пријатели.

1699268879876.png

Србинот Рајиќ (1794) и Русинот Венелин (1829) имале спротивно мислење. Откако научиле од директно, лично искуство дека сегашните Бугари се словенски народ, тие изјавиле дека нивните прадедовци, Бугарите од времето на Аспарух, не можат, а да не бидат и Словени.

Сепак, поентата, вели Јиречек, е тоа што не постои семејна врска меѓу древните и современите Бугари. Ова збунувачко прашање го решил Шафарик во есејот „Slovanské starožitnosti“ (1837).

Според мислењето на Шафарик, Бугарите, односно ордата што ја окупирала Мизија под водство на Аспарух во 679 година, како и роднинската орда при Кама и Волга, припаѓале на уралското, односно чудското или финското племе, и затоа биле блиски по род со Вотјаците, Черемисите и Зирјаните...

Генијално решение, нема што!

Ова гледиште го прифатиле сите почитувани словенски и несловенски научници. Кај денешните Бугари, кога се разговарало за ова прашање, обично преовладувал недостатокот на научна критика или изопачениот концепт на национална чест.

Ма немој! Зарем Бугарите да имаат недостаток на научна критика или изопачен концепт на национална чест?

Мнозинството се држи до мислењето на Венелин. Само неодамна учењето на Шафарик најде ревносен бранител во лицето на Дринов. Ни се чини исправно и историски издржано.

Да видиме!
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
1699278147380.png
1699278170012.png

„Значи“, заклучува Јиречек, „прадедовците на денешните Бугари не се грст Аспарухoви Бугари, кои зазеле дел од Дунавската Мизија во 679 година, туку Словените, кои се населиле многу порано и во Мизија, и во Тракија, Македонија, Епир, па речиси и на целиот полуостров. Крвта на финските Бугари, која течела главно во вените на благородничките семејства во Бугарската земја - меѓу Дунав и Балканите - ми се чини дека одамна исчезнала.

Фински Бугари?

„За мешање на владејачкиот народ со подредениот народ е доволен период од 250 години. Доминантниот народ, Финските Бугари, ги обедини сите словенски племиња во една моќна држава, иако го прифатиле нивниот јазик и обичаи, но го пренеле своето име на подредените словенски краеви.

„Покорениот народ, Словените, како што се нарекувале самите себеси, иако го асимилирале доминантниот туѓојазичен народ што зборува туѓо, го изгубиле своето древно име. Значи, сите жители на истата држава се нарекувале со името на исчезнатиот, доминантен народ - Бугари.

„Старобугарскиот фински јазик немал никакво влијание врз словенскиот. Она што нè погодува во новобугарското наречје, од трако-илирско потекло, е тоа што во јазикот на Словените што живеат долж Балканскиот Срт, на Родопите и на Шар Планина, фински елементи не постојат...“ [1]

Новобугарско наречје од трако-илирско потекло?

Го погодило тоа што не постоеле фински елементи во јазиците на Источните Јужни Словени. Какво разочарување! Само скроз неразумен човек би барал фински зборови на подрачја каде никогаш ниту живеело, ниту поминало ниедно финско племе. Па уште и се разочарал што не ги пронашол.

 

Ska Maniac

Бараба
Член од
2 октомври 2013
Мислења
11.665
Поени од реакции
29.482
На данската династија Естридсен бил грбот. Во Естонија го донел кралот Валдемар II Победникот (Valdemar Sejr).

Прегледај го приврзокот 396851

Прегледај го приврзокот 396850

Mислам дека и Англија 3те лава што ги има на грбот ги има од данските викинзи.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
Споредба на Y-DNA помеѓу Бугарија и финските народи:

1699297265897.png

1699297298596.png
1699297345849.png
1699297416638.png
1699297478343.png
1699297627374.png

1699297658846.png
1699297685566.png

Споредба на mtDNA помеѓу Бугарија и финските народи:

1699297826219.png
1699297884038.png
1699297858209.png
1699297922641.png

1699298125755.png

1699298002972.png
1699298052121.png

1699298598114.png
 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
Сами:

1699469498309.png

Самоименување - Сами, Сам, Русите ги нарекле Лапонци, Лопи (етимологизирани од фински како „жители на оддалечената земја“). Вкупниот број во Руската Федерација е 1991 лице. Во 2000 година, со Владин декрет, им бил доделен статусот на малуброен домороден народ. Живеат и во Норвешка, Шведска и Финска.

1699471602523.png

1699471186490.png

ИСТОРИСКА РЕФЕРЕНЦА

Во пишаните извори, Сами првпат се спомнуваат во Тацитовата „Германија“ (98 н.е.) како fenni. Подоцна во историографијата се најдени како skrithiphinoi (Прокопиј Кесаријски, VI век), screrefeae (Јордан, VI век), scritovinni, scritobini (Павел Ѓакон, VIII век). Првиот дел од името. – scrithi – обично се поврзува со древноскандинавскиот глагол scrida – да се скија, што, очигледно, во очите на соседите била посебна карактеристика на Самиите. Норвежаните сè уште ги нарекуваат Самите finne. Домородното население на полуостровот Кола е познато како terfinnas - терфини и е окарактеризирано како „ловци и рибари или ловци на птици“ (Отар, IX век). Во моментов, етнонимот „тари сам“ (Терски Сами) е самоименувањето на локална група на истокот на полуостровот Кола. Терминот lappia првпат се појавува во XII век. (Саксон Граматик). Од XIII век Лоп, Лапoнците се наоѓаат во руските пишани извори. Новгородската хроника (1216) зборува за плаќање данок од страна на Терските Лапoнци на Новгородците, вклучувајќи ги и Новгородските волости (1265) - Коло и Тр. Во 2-та половина на XV – почеток XVI век Јужната граница на етничката територија на Самите била „Лоп границата“ покрај реката Пјалица. Документите ги спомнуваат Лoпите „Дива“, „Лешаја“, „Терскаја“, во XVII век – Лоп „Кончанскаја“ и „Терскаја“.

ЕТНОГЕНЕЗА

Самите припаѓаат на лапоноидниот тип на големата европеидна раса, кој се одликува со комбинација на европеидни и монголоидни карактеристики. Се карактеризираат со брахицефалија, ниско лице, конкавен профил на носниот мост, епикантус, слаб раст на брадата, релативно темна пигментација и низок раст. Дискутабилни се прашањата за етногенезата на Самите. Според една хипотеза, тие се потомци на најстарото палеоевропско население. Во исто време, на групи од источно потекло (можеби носители на Имјахташката Култура) им е допуштено да учествуваат во формирањето на Самите. Друга верзија ги смета Самите како мигранти од Транс-Урал - територијата на формирањето на народите од семејството на уралските јазици.

Според археолошките податоци, луѓето навлегле на полуостровот Кола не порано од 7-ми - почетокот на 6-ти милениум п.н.е. (Комса Култура). Можеби првичното населување се случило од територијата на Северна Норвешка. Од Мезолит до првите векови од н.е. овде може да се следи континуиран развој, што сведочи во полза на автохтоното потекло на Самите. Се забележува блискоста на културите на населението Кола со западните предели. Исклучително слабото познавање на антиквитетите на Самите од Средниот Век го отежнува решавањето на многу контроверзни прашања од етногенезата на Самите.


Y-DNA:

1699471688443.png
1699471749316.png

mtDNA:

1699471796264.png
1699471845744.png

1699472241642.png

Култура на Азбестна керамика

Култура на Азбестната керамика.
Бронзено Доба.
Датирање: 20-5 век п.н.е.
Културата се развила во Финска, Карелија и северот на Русија.
Почеток на Културата на Азбестната керамика од Раното Бронзено Време на полуостровот Кола.
За носители на културата се сметаат Самите, кои станале дел од современите Вепси и Карели. Формирана е врз основа на Културата на Јамско-гребенеста керамика. Основата на стопанството била ловот и собирањето.

1699473321808.png

1699473427379.png
 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.789
Поени од реакции
9.392
1699647738593.png
1699647842680.png
1699647886928.png

1699647912195.png

Map of Scandinavia c.AD 100
It was Rome's attempted advance into the forests of southern and West Germanic lands across the Rhine which led to intensified internecine battles farther north. One notable example took place in Denmark around this time. It could have been this which forced the Heruli to migrate south around the same time.
The location of the Anglii, on the other hand, is anything but certain, with the Eastern Baltic being a possibility rather than the Cimbric peninsula which they would reach with a century or so (as shown on this map). Much of Scandinavia is still unknown territory to those Germanic tribes which will eventually become Norse, Swedes, and Danes.

1699647971848.png
1699648059101.png

1699648079887.png

Map of Scandinavian petty kingdoms around AD 800
This map shows a host of the many petty Norwegian and Swedish kingdoms in eighth and ninth century Scandinavia, most of them Norwegian, arranged along the coastline, although penetration into the interior is clearly beginning.
The south-eastern Baltic coast now contains a host of known tribes which can be collected into three major groups - Prussians, Latvians, and Lithuanians. The main body of Scandinavia is still home to uncharted Kvenish and Finnish tribes.

1699648154821.png

1699648171140.png

1699648216127.png
1699648269616.png

 

Kajgana Shop

На врв Bottom