Формула 1 - сезона 2023

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2023?

  • Макс Ферстапен

  • Серџо Перез

  • Чарлс Леклер

  • Карлос Саинц

  • Луис Хамилтон

  • Џорџ Расел

  • Естебан Окон

  • Пјер Гасли

  • Ландо Норис

  • Оскар Пјастри

  • Валтери Ботас

  • Џоу Гуанју

  • Ленс Строл

  • Фенрадо Алонсо

  • Кевин Магнусен

  • Нико Хулкенберг

  • Ник Де Врис

  • Јуки Цунода

  • Алекс Албон

  • Логан Сарџент


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
Статус
Затворена за нови мислења.
У целава работа испаѓа само дека филозофијата на дизајн на Њуи е добитна комбинација. Затоа РБ па и Астон Мартин се на врвот.
 

Мене оваа радио комуникација ми е малце шокантна и загрижувачка во еднос на остатокот од сезоната.
Бараат од Макс и Чеко да возат 0.7 поспоро по круг o_O Така и било возеле со доста резерва. Што ќе биде кога ќе возат со 100%? Па нели Хорнер и Марко кажаа дека казната од 20-25% винд тунел ги кошта 2-3 десетинки по круг? Ако биде истиот тркачки ритам и во Саудиска Арабија тогаш првото место им е решено. Адриан Њуи животиња.
Ферари после дебаклот секоја изјава им е оптимистична. Не знам кај ги води сето ова ама ниеден фан нема више живци за срања.
 

Мене оваа радио комуникација ми е малце шокантна и загрижувачка во еднос на остатокот од сезоната.
Бараат од Макс и Чеко да возат 0.7 поспоро по круг o_O Така и било возеле со доста резерва. Што ќе биде кога ќе возат со 100%? Па нели Хорнер и Марко кажаа дека казната од 20-25% винд тунел ги кошта 2-3 десетинки по круг? Ако биде истиот тркачки ритам и во Саудиска Арабија тогаш првото место им е решено. Адриан Њуи животиња.
Ферари после дебаклот секоја изјава им е оптимистична. Не знам кај ги води сето ова ама ниеден фан нема више живци за срања.

После 10тина круга, разликата беше комотни 7-8 секунди, за потоа да не се зголемува пре-драматично. Ептен очигледно беше дека воопшто не притиснаа. Сигурен сум дека имаа барем уште комотни 3-4 десетинки во круг. Ова е истата работа што Мерцедес ја праеа, каде нарочито не покажуваа колку се добри за да не предизвикаат промена на правила.

Сезонава ќе глеаме трки за чисто да видиме кој ќе биде трет, прво и второ е осигурано. Мило ми е што бар не фрлив пари за карта на Монца. Не ми се глеа ваков циркуз во живо.
 
Мене оваа радио комуникација ми е малце шокантна и загрижувачка во еднос на остатокот од сезоната.
Бараат од Макс и Чеко да возат 0.7 поспоро по круг o_O Така и било возеле со доста резерва. Што ќе биде кога ќе возат со 100%? Па нели Хорнер и Марко кажаа дека казната од 20-25% винд тунел ги кошта 2-3 десетинки по круг? Ако биде истиот тркачки ритам и во Саудиска Арабија тогаш првото место им е решено. Адриан Њуи животиња.
Ферари после дебаклот секоја изјава им е оптимистична. Не знам кај ги води сето ова ама ниеден фан нема више живци за срања.

Ова е страшно :pos: Според комуникацијава овие дури и се плашат да возат брзо да не почнат да плачат другиве...

Ваљда не очекувале дека се до толку брзи годинава (или пак дека другите се толку тапа), па тркава е само доказ дека ќе бидат зациментирани горе. Ќе направат и они сами неколку трки да има драма, пошто со ова темпо у 3ти круг ќе бидат 1/2, цела сезона.
 
треба да измислат некои кодни зборчиња РБ за ова, пример страт 4, не вака јавно да слуша секој како да возат. Тото одма ќе почне да плаче да се сменат правилата и на РБ да му се одземе новиот болид и да се трка со ланскиот.
 
глупаците со бркањето на Биното само си ја влошија ситуацијата кој им донесе ете некаква стабилност.
 
После 10тина круга, разликата беше комотни 7-8 секунди, за потоа да не се зголемува пре-драматично. Ептен очигледно беше дека воопшто не притиснаа. Сигурен сум дека имаа барем уште комотни 3-4 десетинки во круг. Ова е истата работа што Мерцедес ја праеа, каде нарочито не покажуваа колку се добри за да не предизвикаат промена на правила.

Сезонава ќе глеаме трки за чисто да видиме кој ќе биде трет, прво и второ е осигурано. Мило ми е што бар не фрлив пари за карта на Монца. Не ми се глеа ваков циркуз во живо.
Ја се спремав за Спилберг и Монца. Да ми се живи и здрави некоја друга година
Автоматски споено мислење:

глупаците со бркањето на Биното само си ја влошија ситуацијата кој им донесе ете некаква стабилност.
Имаше убав коментар лани кога почнаа со маубети за мењање, дека на Ферари најмалце му е потребна промена на чело моментално зашто треба време да се консолидира некој програм и да се реализира идејата.

Требаше промена у стратегист дефинитивно и цел тој тим, а Биното е оној кој го скоцка моторот што требаше да го добие Мерцедес да не беа пичињата со ФИА директивата у сред сезона, а истата организација патем после на Мерцедес не го скрати ДАРСот зашто тоа више било дел од болидот.
 
Ја се спремав за Спилберг и Монца. Да ми се живи и здрави некоја друга година
Автоматски споено мислење:


Имаше убав коментар лани кога почнаа со маубети за мењање, дека на Ферари најмалце му е потребна промена на чело моментално зашто треба време да се консолидира некој програм и да се реализира идејата.

Требаше промена у стратегист дефинитивно и цел тој тим, а Биното е оној кој го скоцка моторот што требаше да го добие Мерцедес да не беа пичињата со ФИА директивата у сред сезона, а истата организација патем после на Мерцедес не го скрати ДАРСот зашто тоа више било дел од болидот.

Се гледа дека го слушаат Леклер што да се прави, има некакви врски у врхушката на тимот. Биното не беше крив, требаа да ги сменат стратезите кои ја праат стратегијата, а не Биното.
 
Не е ни Биното толку невин во ситуацијава.

Да не се заборави дека лани Ферари наместо да го поддржи Леклер во борбата за титулата и да влезе во втората полусезона како лидер на табелата, они го направија спротивното. Застанаа позади Саинц и почнa РБ да ја топи разликата во перформанс околу Баку-Канада, но сепак имаа болид да се борат за победи до Франција (12-та трка). Од тие 12 победија 3 трки, а реално требаше 7-8.
Втора полусезона секако ќе изгубеа али небитно.

Капакот беше Силверстон кога Биното пред камери му мафташе со прстот на Шарл кој со право се лутеше бидејќи тимот му подари победа на Саинц иако он беше во игра за титула.

Со носењето на Фред Васер делува дека Елкан или кој и да е главен на Ферари моментално застанува цврсто позади Леклер и ќе го гради тимот околу него.
 
Биното го гледам на позитивна страна од аспект на тоа дека знае да развие мотор. Не може да му се земе тој дел
 
Пишува дека наводно не му била дадена целосна контрола на Васер и веќе бил во конфликт со директорите /менаџерите на Ферари .
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom