У целава работа испаѓа само дека филозофијата на дизајн на Њуи е добитна комбинација. Затоа РБ па и Астон Мартин се на врвот.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Мене оваа радио комуникација ми е малце шокантна и загрижувачка во еднос на остатокот од сезоната.
Бараат од Макс и Чеко да возат 0.7 поспоро по кругТака и било возеле со доста резерва. Што ќе биде кога ќе возат со 100%? Па нели Хорнер и Марко кажаа дека казната од 20-25% винд тунел ги кошта 2-3 десетинки по круг? Ако биде истиот тркачки ритам и во Саудиска Арабија тогаш првото место им е решено. Адриан Њуи животиња.
Ферари после дебаклот секоја изјава им е оптимистична. Не знам кај ги води сето ова ама ниеден фан нема више живци за срања.
Мене оваа радио комуникација ми е малце шокантна и загрижувачка во еднос на остатокот од сезоната.
Бараат од Макс и Чеко да возат 0.7 поспоро по кругТака и било возеле со доста резерва. Што ќе биде кога ќе возат со 100%? Па нели Хорнер и Марко кажаа дека казната од 20-25% винд тунел ги кошта 2-3 десетинки по круг? Ако биде истиот тркачки ритам и во Саудиска Арабија тогаш првото место им е решено. Адриан Њуи животиња.
Ферари после дебаклот секоја изјава им е оптимистична. Не знам кај ги води сето ова ама ниеден фан нема више живци за срања.
Ја се спремав за Спилберг и Монца. Да ми се живи и здрави некоја друга годинаПосле 10тина круга, разликата беше комотни 7-8 секунди, за потоа да не се зголемува пре-драматично. Ептен очигледно беше дека воопшто не притиснаа. Сигурен сум дека имаа барем уште комотни 3-4 десетинки во круг. Ова е истата работа што Мерцедес ја праеа, каде нарочито не покажуваа колку се добри за да не предизвикаат промена на правила.
Сезонава ќе глеаме трки за чисто да видиме кој ќе биде трет, прво и второ е осигурано. Мило ми е што бар не фрлив пари за карта на Монца. Не ми се глеа ваков циркуз во живо.
Имаше убав коментар лани кога почнаа со маубети за мењање, дека на Ферари најмалце му е потребна промена на чело моментално зашто треба време да се консолидира некој програм и да се реализира идејата.глупаците со бркањето на Биното само си ја влошија ситуацијата кој им донесе ете некаква стабилност.
Ја се спремав за Спилберг и Монца. Да ми се живи и здрави некоја друга година
Автоматски споено мислење:
Имаше убав коментар лани кога почнаа со маубети за мењање, дека на Ферари најмалце му е потребна промена на чело моментално зашто треба време да се консолидира некој програм и да се реализира идејата.
Требаше промена у стратегист дефинитивно и цел тој тим, а Биното е оној кој го скоцка моторот што требаше да го добие Мерцедес да не беа пичињата со ФИА директивата у сред сезона, а истата организација патем после на Мерцедес не го скрати ДАРСот зашто тоа више било дел од болидот.