Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

McLovin

Politically Incorrect
Член од
11 август 2016
Мислења
3.852
Поени од реакции
15.143
Screenshot_2023-01-09-11-41-35-716-edit_com.letterboxd.letterboxd.jpg
wtf?
Не би сакал да давам идеи амаа мислам дека кај нас би успеало пример филм од стилот "Гоце Делчев vs турци-зомбиња", "Александар Македонски во поход на Марс | "
" Јане Сандански : Resurrecton"
 
Последно уредено:
Член од
6 септември 2007
Мислења
8.231
Поени од реакции
8.338
The Pale Blue Eye, едно огромно разочарување, и ништо повеќе. Единствено Harry Melling растури во улогата на Едгар Алан.
Таман ти е оцената 3/5, ама па крајот ме изнанади, таман мислев готово и прц
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
14.445
Поени од реакции
30.948
The Pale Blue Eye, едно огромно разочарување, и ништо повеќе. Единствено Harry Melling растури во улогата на Едгар Алан.
Netflix produkcija=prosek produkcija.

Prosek e maximumot na Netflix i ne treba da imate povisoki ocekuvanja.
Makar i Nolan da pravi film za niv ili Spilberg.
 
Џ

Џонтра Волта

Гостин
Го начекав вчера Hatefull 8 на Фокс, на самиот почеток, викам ај малце да погледам, и окапав 3 саати. Чекај уште ова, чек сеа е јако, чекај сеа за писмото, чек сеа ќе го ркне, чек сеа ќе изеде лакт у нос, чекај сеа стигнаа у крчмата, чекај сеа да видиме кој е што е, чек сеа гитарата ќе биде тресната од земја, чек сеа нононо јејеје шарааап, чек сеа ќе и поврати у уста итн итн.

Прејак филм, само Тарантино може да смести 3 саати у едно место, со едни исти ликови, да измеша 2-3 жанрови, да смикса оркестар, класична вестерн музика и поп песна у вестерн филм, зборот нигер да се слушне 600 пати и тоа изговорено на најможниот расистички начин, да ги понижи мексиканците, и све тоа да биде интересно и забавно од почеток до крај. Пред некој ден гледав едно интервју со него и збореше за дугачките сцени, каде навидум ништо не се дешава ама полека полека ти влага таа напнатост, suspense, као и да се вика. Не само за филмов, туку општо за сите негови каде има дугачки сцени што почнуваат наивно, пренесуваат трилер и на крај завршуваат јако и епски.

Врвна кинематографија, врвна музика, врвен каст, врвно све. По не знам кој пат го иам кажано ова, едина замерка за улогата на Тим Рот која некако не му одговараше, мислам, можеби би му одговарала ако претходно не постоеше Кристофер Волц во улогите во Џанго и Копилињата. Оваа улога на Освалдо Моубри тотално би му донела уште еден Оскар. Другото си беше на место. Секако вреди да се спомне и празниот мозок на Џенифер Лоренс која ја одбила улогата на Дејзи Домергју, улога која фантастично ја искористи Џенифер Џејсон Леј.


Види му сцена со мексиканците, кучињата и знакот на Мини. :D

Со секое репризирање све појаки и појаки ми се филмовите на Тарантино. Не постои боље лик у Холивуд.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.035
Ќе ми беше чудно Olivia Colman и Виола Давис да не се на списокот... Отекоа со двете, како да нема други добри глумици. Господ ако им дал таков сурат не значи дека треба секаде да се форсираат.
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
15.210
Поени од реакции
37.843
Овој Ке Хуј Кван од Everything Everywhere... како дете глумел во Indiana Jones and the Temple of Doom на Стивен Спилберг. Интересен говор имаше, во стил: никогаш не се откажувајте:
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.035
Овој Ке Хуј Кван од Everything Everywhere... како дете глумел во Indiana Jones and the Temple of Doom на Стивен Спилберг. Интересен говор имаше, во стил: никогаш не се откажувајте:
Прилично е возбуден :)
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.423
Поени од реакции
25.312
Конечно го изгледав Once Upon a Time in Hollywood. Секако дека доцнам, како и за се останато во животов, но си ветив дека годинава ќе сум поактивен од порано (за контекст - минатата година дали изгледав 10тина филма се на се...)

Иницијалната импресија од филмов ми беше дека Тарантино докажа две работи. Прво, дека е маестрален режисер на кој му нема рамен моментално, а второ, дека ужива таков статус во индустријата, што не му е гајле дали ќе го напише совршеното сценарио, или дали воопшто ќе напише сценарио кое ќе има намера да го забавува гледачот. Напротив, сака самите да си ја составиме приказната (до одредена мера) и јас немам проблем со тоа.

Pacing-от, отсуството на конфликт помеѓу двата главни лика, времетраењето и „епизодичната“ структура ми беа онака, мех. Точно, епизодноста е trademark на Тарантино, но овде, во првиот дел од филмот, се забележува многу повеќе затоа што приказната се уште треба да заземе некој правец. Вториот дел е доста подобар, и тоа се должи на две сцени кои отстапуваат од сите останати - Клиф Бут оди на ранчот каде што живеат хипиците, и хипиците, на чело со Текс, ги поматуваат сметките и влегуваат во погрешната куќа. Поради ова, откако заврши филмот, ми фалеше да навлезе малку подлабоко во Менсон аспектот, и да го оправда сиот тој foreshadowing што го правеше.

Точно, ова е пред се филм за Холивуд на крајот од златната доба, но кога го имаш култот на Менсон како наративен елемент кој стои во позадина, зошто да не ставиш дополнителен фокус на него? Сфаќам дека Тарантино не сака да прави филм за хипиците, туку за актер кој сфаќа дека кариерата му оди во надолен правец додека неговиот другар/колега е индиферентен за светот околу него, но кога едниот аспект е „пофилмски“ и „поинтересен“ од другиот, се прашувам дали, во некоја друга прилика, таков филм би ми го направил искуството како гледач подобро.

Верувам дека Once Upon a Time in Hollywood треба да се изгледа - човекот е генијален режисер, и можеби најавтентичен автор денес. Но не мислам дека ова дело има rewatch value како неговите претходни остварувања поради тоа што раскажува толку многу приказни во исто време, што не допира до ниту една од нив подлабоко.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.454
Поени од реакции
84.866
Го начекав вчера Hatefull 8 на Фокс, на самиот почеток, викам ај малце да погледам, и окапав 3 саати. Чекај уште ова, чек сеа е јако, чекај сеа за писмото, чек сеа ќе го ркне, чек сеа ќе изеде лакт у нос, чекај сеа стигнаа у крчмата, чекај сеа да видиме кој е што е, чек сеа гитарата ќе биде тресната од земја, чек сеа нононо јејеје шарааап, чек сеа ќе и поврати у уста итн итн.
И мене увек тоа ми се дешава со филмов. И вчера, потпуно исто.

Интересен момент у филмот (карактеристичен и за други негови филмови) ми се барските светла, кои од нигде светат у масите одозгора. А станува збор за колиба у планина.

Тарантино ми е, ваљда, најбољи режисер.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.454
Поени од реакции
84.866
На Западу ништа ново

IMO, филмот може, од некоја перспектива, да се посматра како целина од два дела.
Станува збор за патот на униформата. Едниот дел е кога униформата е на жив човек, а другиот дел е кога униформата е без сопственик.
Најпрвин униформата е на жив човек, кој умира, па после е сама некое време, па пак на жив човек, до крајот на филмот.
Во деловите кога е на жив човек, филмот е, да кажам, нормален, со нормални агли на камерата, со нормални филмски кадри. Тоа е делот од почеток, па до кај 05:00 отприлика и од 8:30 па до крај.

Во оној малиот дел, кога униформата е помеѓу двајца носители и не е назначена на никого, филмот зазема поинаква визуелна перспектива. Тоа е во оној дел од 5:00 до 8:30, отприлика. Тоа е комплетно дехуманизираниот дел од филмот. Трае три и пол минути, со кадри кои зафаќаат агол што треба да ви ја долови перспективата на униформата. Ја нема тука перспективата на носителот - оние нормални, да кажам, хумани филмски агли, во кои игра некој карактер, чии експресии режисерот ги доловува. Во тие три и пол минути нема карактери. Нема ниту едно јасно прикажано човечко лице. Лицата кои се појавуваат се скриени. Не се гледаат. Тие се декор, како и мртвата природа.
Првиот кадар, на вагон полн со трупови, од перспектива на внатрешноста на вагонот, грубо ја прекинува дадената експозиција со која почнува филмот и на голема врата ве внесува во клаустрофобичниот дехманизиран свет на униформата без власник, што е надоврзано со следните кадри, како што реков, лишени од човечки лица и од чуден агол. Демек, грубо ве внесува во тој downtime, небаре пред тоа сцените беа од бушава азбука.

По завршетокот на тој дел, филмот се враќа повторно во "хумана нормала" и дознаваме како следниот сопственик на униформата станал тоа.

Ова ваљда до сега го приметиле многумина, а можда и не.
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2014
Мислења
1.182
Поени од реакции
2.814

Kajgana Shop

На врв Bottom