Брука во КАМ маркетите

Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.075
Поени од реакции
6.000
Не е за модерно работата, туку за немање на работна сила.
И тука има недостаток од работници, уште поголем од тој во Македонија, и затоа нашле начин.
Реалноста е дека ниту еден сериозен бизнис нема да дозволи да биде уценуван од работник, ако го дозволат тоа не треба ни да постојат.
Ваков начин на плаќање со по 3,4 каси има и во Словенија поточно во поголемите маркети на Меркатор и Шпар каде еден вработен стои на средина и главата постојано ја врти лево десно мислиш дека гледа тенис но ова кај нас нема шанси да функционира бидејки едвај пола роба ќе ја куцаат а останатата се знае циганското.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Ваков начин на плаќање со по 3,4 каси има и во Словенија поточно во поголемите маркети на Меркатор и Шпар каде еден вработен стои на средина и главата постојано ја врти лево десно мислиш дека гледа тенис но ова кај нас нема шанси да функционира бидејки едвај пола роба ќе ја куцаат а останатата се знае циганското.
Ги има во многу држави, и ќе ги има се повеќе :)

Нема каде не крадат, и тука им крадат ама си пресметале дека поефтино им е тоа, отколку да се расправаат со вработени.
.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.969
Поени од реакции
8.629
Абе ве читам цитирате закони, правила, инспекции :pos:

Ај сетете се зашто вие работите по супермаркети а сте со високо образование, додека тие со купени дипломи од приватен факултет кои врска немаат со работното место се баш на тие државни работни места кои треба да водат надзор?!

За кои закони правите муабети бе?
 
Ф

Флеш

Гостин
Ве читам сите ама ќе си преќутам ,кој од вас има работено и искуство во маркет :LOL: изгледа никој :ROFLMAO:
Автоматски споено мислење:

Абе ве читам цитирате закони, правила, инспекции :pos:

Ај сетете се зашто вие работите по супермаркети а сте со високо образование, додека тие со купени дипломи од приватен факултет кои врска немаат со работното место се баш на тие државни работни места кои треба да водат надзор?!

За кои закони правите муабети бе?
Кај нас се буквалисти ко Биџонс ... У теорија е едно,у пракса е друго.
 
Последно уредено:
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.158
Поени од реакции
7.846
Абе ве читам цитирате закони, правила, инспекции :pos:

Ај сетете се зашто вие работите по супермаркети а сте со високо образование, додека тие со купени дипломи од приватен факултет кои врска немаат со работното место се баш на тие државни работни места кои треба да водат надзор?!

За кои закони правите муабети бе?
E tokmu zaradi toa shto si pishal postojat toa zakonite .
Kratko receno da gi ebavaat tie shto zavrshile fakulteti a nemaat prijateli za podobra rabota.


Inace ovde na zapad zakonite sakas nejcis mora da gi pocituvas.

A shto se odnesuva do avtomatski kasi ovde se cekor povejce.
Pred da vleguvash v prodavnica si zemash kolicka i skener na proizvodi i pred da go stavish proizvodot v kolicka go skanirash.
Koga ce dojdish do kasa ( posebni kasi) gubish 1 minuta. Ednostavo i gi prefrlash od skanerot v kasa i plajcash bez povtorno redenje na stvarite na lenta i pak v kolicka.
 
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.553
Поени од реакции
916
Se ubi od smeenje, da ne di na drogi nesto?
Insku cisto se somnevam deka random prodavac ili magacioner e direktno zapoznaen so tajnite vo KAM market osven koj koja ja kleca, a i toa pretezno od rekla kazala muabeti.
Tuku ajde batali toa, ete nie pojma nemame, magacienerot ili sto i da si se znae i e nezamenliv. Oti be pile ne si pobaras 3000 evra plata ko taka? Povekje im se isplakja da ti dadat otkolku da propadnat vaka po tvoe. Ne se valjda do 3000 evra stignati.
Многу појќе знам него што мислиш, работам таму
Автоматски споено мислење:

А што се случува ако, на пример, сите, значи цел персонал кој во моментот е на смена, сакаат да одат на пауза во исто време со тебе? Шефот ја затвора продавницата?
тоа само во фабрика се дешава не во маркети, глуп пример даваш
Автоматски споено мислење:

Jas rado bi si istitkal 6 proizvodi u svoe vreme i pacing od slobodni 20 aparati otkolku da cekam 15 min red nekoja barely 18 da titka na 20 lugje pred mene samo za da ne bidam iskoristen kako rabotna sila za kucanje. Ima malce kompleks vibe deka plakjas ili nekoj e vraboten pa mora ti da dobies i service osven proizvod. Znaeme deka odenje u market e experience a ne obicno pazaruvanje i treba da se zavrsi najbrzo i efektivno sto se moze. Jas ne znam kako ne ste se organizirale uste pred vlada, odamna veke prekinaa vo kesata da vi gi stavaat proizvodite kasierkite… ma toa e samo nivno kurcenje bidejki ne se zamenlivi, taka mislam nekoj zborese ponazad.

Inaku se soglasuvam deka cenata nikogas ne treba da bide povisoka na kasa odosto na raft. Ne potcenuvam nicija rabota i menadziranje, SIGURNO ne e lesno no i vo mojata, kako i sekoja, rabota ima nekoi procesi sto se teski no mora da bidat napraveni. Vraboti si tamu uste eden project manager ili nekoja glupava pozicija nekoj za 500 600 evra i neka nosi odgovornost ako e kvalifikuvan za toa, neka smisli proces a ne smenile od skopje ceni i toa e kraj na muabetot, cela mk neka mu ja misli sega. Trojca denes da prijavat razlika samo so kaznite bi go isplatile za godina dena toj vraboten.

Eve Ron ti znaes kako trebalo, pusti im ponuda so proekt, locirajki go problemot i proekt za negovo resavanje so zasteda, rizik, sve. Ako zaglavis nekade vecerta na masa ili tuka pisi, ke ti pomognat, lugje sto znaat sve ima za izvoz.

Jas najcesto kupuvam bulk so delivery do vrata mi ispaga poeftino odosto da gubam vreme, maknam limenki i ovosja i sve sto tezi i da se setkam niz marketi ocekuvajki experience, mozebi happy ending masaza samo oti si musterija i zasluzuvas za tvoite 400 denari ostaveni u kam nekoja da te eve ke prekinam tuka
Далеку сме ние од технологијава на само куцање и слично. А за прекинот на паковање во кеса...тоа е Правило од фирмата сакал ти или не. Касиер не смее да пакова производи на каса. Друго забрането е излегување со корпа надвор (мислам и за колички важи ама не сум сигурен) и ова е правило на фирмата. Цените се обврска на сефот да ги самени, секое сабајле добиваат список со нови цени за смена, и не е опроста работа се да смениш секогаш нешто че остане неменато ама проблемот со муштеритте е со повисока цена на каса него рафт а не и обратно, тогаш ќјутат.
 
Последно уредено:
Член од
17 октомври 2011
Мислења
14.945
Поени од реакции
37.186
тоа само во фабрика се дешава не во маркети, глуп пример даваш
Ама ете ако се случи, што правиме? Си помислил ли дека можеби другите не одат на пауза тогаш кога им се јаде само заради тоа што ти одиш кога сакаш?
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.553
Поени од реакции
916
Ама ете ако се случи, што правиме? Си помислил ли дека можеби другите не одат на пауза тогаш кога им се јаде само заради тоа што ти одиш кога сакаш?
Секој оди кога сака аман веќе не сме во северна кореја. Да се работи за фабрика друг муабет е..си има одреден дел од смената за пауза ОД ДО...
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.631
Поени од реакции
37.586
...сите маркети имаат најмалку две линии со наплата на каса, па се до четири/ пет и повеќе линии со наплатни каси, а често работи само една каса, неоправдано кога се има најголема гужва, тогаш вработените си ги штедат силите и едниот касиер обавезно се повлекува (очигледно самоиницијативно), но тој ниту реди, ниту прави нешто друго туку е едноставно си оди во најголемата гужва во просторијата за одмор, кога дваесет души чекаат на една каса.

... да се разбереме никогаш касиерот не реди роба (сосема ретко), па демек преоптоварени се, а и да се реди роба, се знае кога се реди, не во шпицот на влегување на купувачите во маркетот кога има најголем прилив на купувачи!

... искрено, го знам овој факт и секогаш кога ја гледам таквата ситуација, а јас сум 21ра на ред на една каса токму во тој незгоден тајминг на гужва, едноставно се поставувам на другата линија со празна каса и силно извикувам „ајде другата каса треба да работа“ и погледнувам кон камерите (доколку ги има во близина) и повикувам се додека не дојде другиот касиер, т.е. најмногу два пати и тој/таа веднаш доаѓа и целиот тој ред од 20 души се преполовува, па комплименти до мене како добро што изреагирав.

... македонскиот народ е мирен народ, питом, на неправда ќе ќути и чека по можност друг да реагира, ќе наведне глава и тоа е најголема грешка да преовладува токму такви негативни ситуации на злоупотреба на купувачите да чекаат во една редица во големи маркети каде има 3-4 или пет каси, а и менаџерите во тој момент некако никаде ги снемува.
 
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.553
Поени од реакции
916
...сите маркети имаат најмалку две линии со наплата на каса, па се до четири/ пет и повеќе линии со наплатни каси, а често работи само една каса, неоправдано кога се има најголема гужва, тогаш вработените си ги штедат силите и едниот касиер обавезно се повлекува (очигледно самоиницијативно), но тој ниту реди, ниту прави нешто друго туку е едноставно си оди во најголемата гужва во просторијата за одмор, кога дваесет души чекаат на една каса.

... да се разбереме никогаш касиерот не реди роба (сосема ретко), па демек преоптоварени се, а и да се реди роба, се знае кога се реди, не во шпицот на влегување на купувачите во маркетот кога има најголем прилив на купувачи!

... искрено, го знам овој факт и секогаш кога ја гледам таквата ситуација, а јас сум 21ра на ред на една каса токму во тој незгоден тајминг на гужва, едноставно се поставувам на другата линија со празна каса и силно извикувам „ајде другата каса треба да работа“ и погледнувам кон камерите (доколку ги има во близина) и повикувам се додека не дојде другиот касиер, т.е. најмногу два пати и тој/таа веднаш доаѓа и целиот тој ред од 20 души се преполовува, па комплименти до мене како добро што изреагирав.

... македонскиот народ е мирен народ, питом, на неправда ќе ќути и чека по можност друг да реагира, ќе наведне глава и тоа е најголема грешка да преовладува токму такви негативни ситуации на злоупотреба на купувачите да чекаат во една редица во големи маркети каде има 3-4 или пет каси, а и менаџерите во тој момент некако никаде ги снемува.
Точни се неколку работи погоре пишани ама пример кам работи нас тој принцип со една каса а другата каса по потреба. И не другата каса не е слободна туку има и други работи за работење..местење роба пример...Робата т.е местењето од палети е приоритет и мора да биде немастена во 1вата смена. Ако се собере гужва се отвора друга каса за да се намали истата. И пак муабетот го враќаме за одморот.
---> ... да се разбереме никогаш касиерот не реди роба (сосема ретко)..од каде го утврди ова? оди во кам и види како се равботи или слободно прашај некој што работи таму.
За гужвата...ќе се почека некоја минута не е смак света, исто како што се чека во банка, пошта, телеком..има галама таму за друг шалтер? не? е тоа е.
Никој никого не присилува да пазари во X место ако не сака и не му одговараат условите нас работа на фирмата (тоа со касиерите се правила на фирмата т.е таа така работи и функционира, небитно дали му се допаѓа на в работениот и посебно на муштеријата)
 
Член од
9 декември 2012
Мислења
1.032
Поени од реакции
1.112
...сите маркети имаат најмалку две линии со наплата на каса, па се до четири/ пет и повеќе линии со наплатни каси, а често работи само една каса, неоправдано кога се има најголема гужва, тогаш вработените си ги штедат силите и едниот касиер обавезно се повлекува (очигледно самоиницијативно), но тој ниту реди, ниту прави нешто друго туку е едноставно си оди во најголемата гужва во просторијата за одмор, кога дваесет души чекаат на една каса.

... да се разбереме никогаш касиерот не реди роба (сосема ретко), па демек преоптоварени се, а и да се реди роба, се знае кога се реди, не во шпицот на влегување на купувачите во маркетот кога има најголем прилив на купувачи!

... искрено, го знам овој факт и секогаш кога ја гледам таквата ситуација, а јас сум 21ра на ред на една каса токму во тој незгоден тајминг на гужва, едноставно се поставувам на другата линија со празна каса и силно извикувам „ајде другата каса треба да работа“ и погледнувам кон камерите (доколку ги има во близина) и повикувам се додека не дојде другиот касиер, т.е. најмногу два пати и тој/таа веднаш доаѓа и целиот тој ред од 20 души се преполовува, па комплименти до мене како добро што изреагирав.

... македонскиот народ е мирен народ, питом, на неправда ќе ќути и чека по можност друг да реагира, ќе наведне глава и тоа е најголема грешка да преовладува токму такви негативни ситуации на злоупотреба на купувачите да чекаат во една редица во големи маркети каде има 3-4 или пет каси, а и менаџерите во тој момент некако никаде ги снемува.
Вие како што сте замислиле, или си мислите дека така треба, не функционира така. Во КАМ и Тинекс, касиерите и редат роба.
И те нервира тоа што на разглас ги повикуваат да се јават на каса, а кога ги викаш ти , тогаш во ред е. Контрадикторност од незнаење како функционира еден маркет.
КАМ има 70 маркети а вработени околу 900 луѓе. Во просек од 10 вработени по маркет.
И незнам што толку ни смета гужва на каса, чекаме по 2-3 недели за лична карта, автобус по пола саат, мој термин по 3-4 саата, а во маркет повеќе од 15-20 минути не се чека.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.631
Поени од реакции
37.586
За гужвата...ќе се почека некоја минута не е смак света, исто како што се чека во банка, пошта, телеком..има галама таму за друг шалтер? не? е тоа е.
...ти велиш „Не“, а не јас, штом можат на медицински лица да се дерат за време на ноќни дежурства, па и по некој бокс да летне, што пак не и администрацијата да не си го добие кога работа со папири, а не со пациенти?

...апсолутно секаде каде одам ако има празен шалтер, ама да ја работи истата услуга како другиот што ми треба, веднаш реагирам, реагирам и за приватни муабети со странки додека другите чекаат, реагирам на све што не е во склад на човечки вредности и култура и така треба сите да бидеме, па ќе се поправат работите!
... еднаш влегов во Х банка, додуше имаше сеуште време, но вработената ја мрзеше да даде некои податоци и да ми даде некоја банкарска услуга при крај на работно време, па нивното „не работи системот дојдите утре“ или „нема интернет дојдете утре“ убаво ми беше пласирано, знаев дека ме излажа, па не ме мрзеше да се јавам телефонски да се провери „тоа неработење на компјутер“, па кога и зазвони телефонот, па одговорот „не не, работи све е во ред“ и ме погледна и ми рече да пријдам да ми ја заврши банкарската услуга, јас и’ го погледнав беџот и и’ се обратив по име дека ја почитувам нејзината претходна „примедба“ дека била заглавена со интернетот и дека „утре ќе се дојдам повторно кога ќе преработи интернетот“ и реков пријатно и си заминав, дали се засрами или не, дали ќе се поправи или не, тоа останува на нејзина култура и избор!
Вие како што сте замислиле, или си мислите дека така треба, не функционира така. Во КАМ и Тинекс, касиерите и редат роба.
... дали во договорот со Кам или друг маркет пишува која работна позиција се има и што му е обврска на потписникот на договорот?
И те нервира тоа што на разглас ги повикуваат да се јават на каса, а кога ги викаш ти , тогаш во ред е. Контрадикторност од незнаење како функционира еден маркет.
И незнам што толку ни смета гужва на каса, чекаме по 2-3 недели за лична карта, автобус по пола саат, мој термин по 3-4 саата, а во маркет повеќе од 15-20 минути не се чека.
... точно! ме нервира кога 5, 6 пати се повторува „ госпоѓица Жанета да се јави на каса, а таа никаде ја нема? па ајде друга ќе повикаме уште три четири пати, нормално ли е тоа, тоа е силување на купувачите за интерни проблеми, земите си токи воки и разговарајте, не сите да ве слушаме, па тоа „госпоѓица“, па „господин“ па кога ќе дојдат на каса намрштени и со обраќање на „ти“ како од селски атар излезени со никаква култура,а повикани со „госпоѓица“ бре бре, јас повикувам поради неработење на касата која е должна да работи, не може од 4 каси само една да работи во најголемата гужва.
И незнам што толку ни смета гужва на каса, чекаме по 2-3 недели за лична карта, автобус по пола саат, мој термин по 3-4 саата, а во маркет повеќе од 15-20 минути не се чека.
... за лична карта се чека две три недели ама дома не седиш на ред таму, знаеш што значи 20 минути да се чека на каса, а истите вие кое 20 минути ви изгледа како ништо во маркет на каса, на лекар не можете да почекате ни 5 минути веднаш нервозни? каде е тука споредбата?
 
Последно уредено:

wot

aloof
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.659
Поени од реакции
34.094
Далеку сме ние од технологијава на само куцање и слично.
Ne e do tehnologijata tolku kolku do standardot, ne se kvantni kompjuteri mesto kasierki. Spomna @vouager so pistolceto u raka i sve sto zimas go skeniras na lice mesto i direkt vo ranec. Na izglaganje samo pominuvas telefon na kasata i si nadvor. Dali ova e wow tehnologija? Normalno ne. Edna fiskalna kasa ima poveke tehnologija vo nea od ova.

Ама ете ако се случи, што правиме? Си помислил ли дека можеби другите не одат на пауза тогаш кога им се јаде само заради тоа што ти одиш кога сакаш?
Sto si zapnal ti so logika? Logika imalo samo u severna korea, citaj malku sto ti pisuva :pos:
 
Член од
9 декември 2012
Мислења
1.032
Поени од реакции
1.112
...ти велиш „Не“, а не јас, штом можат на медицински лица да се дерат за време на ноќни дежурства, па и по некој бокс да летне, што пак не и администрацијата да не си го добие кога работа со папири, а не со пациенти?

...апсолутно секаде каде одам ако има празен шалтер, ама да ја работи истата услуга како другиот што ми треба, веднаш реагирам, реагирам и за приватни муабети со странки додека другите чекаат, реагирам на све што не е во склад на човечки вредности и култура и така треба сите да бидеме, па ќе се поправат работите!
... еднаш влегов во Х банка, додуше имаше сеуште време, но вработената ја мрзеше да даде некои податоци и да ми даде некоја банкарска услуга при крај на работно време, па нивното „не работи системот дојдите утре“ или „нема интернет дојдете утре“ убаво ми беше пласирано, знаев дека ме излажа, па не ме мрзеше да се јавам телефонски да се провери „тоа неработење на компјутер“, па кога и зазвони телефонот, па одговорот „не не, работи све е во ред“ и ме погледна и ми рече да пријдам да ми ја заврши банкарската услуга, јас и’ го погледнав беџот и и’ се обратив по име дека ја почитувам нејзината претходна „примедба“ дека била заглавена со интернетот и дека „утре ќе се дојдам повторно кога ќе преработи интернетот“ и реков пријатно и си заминав, дали се засрами или не, дали ќе се поправи или не, тоа останува на нејзина култура и избор!

... дали во договорот со Кам или друг маркет пишува која работна позиција се има и што му е обврска на потписникот на договорот?

... точно! ме нервира кога 5, 6 пати се повторува „ госпоѓица Жанета да се јави на каса, а таа никаде ја нема? па ајде друга ќе повикаме уште три четири пати, нормално ли е тоа, тоа е силување на купувачите за интерни проблеми, земите си токи воки и разговарајте, не сите да ве слушаме, па тоа „госпоѓица“, па „господин“ па кога ќе дојдат на каса намрштени и со обраќање на „ти“ како од селски атар излезени со никаква култура,а повикани со „госпоѓица“ бре бре, јас повикувам поради неработење на касата која е должна да работи, не може од 4 каси само една да работи во најголемата гужва.

... за лична карта се чека две три недели ама дома не седиш на ред таму, знаеш што значи 20 минути да се чека на каса, а истите вие кое 20 минути ви изгледа како ништо во маркет на каса, на лекар не можете да почекате ни 5 минути веднаш нервозни? каде е тука споредбата?
Касиерите редат и роба и затоа на разглас ги викаат, или каде што нема разглас муштерија ќе викне.
Еве пример за мој термин, закажано во 10 часот, пред мене влегува итен случај, и чекам. Ако тој итен случај влегол во 20 до 10, а јас да не сум го видел, ќе сум пцуел и сестри, и доктор и министер. Ама тоа е бидејќи незнам дека они работат, а јас мислам кафе дека пијат, исто како и ти што врска немаш како функционира маркет.
Јас уживам кога има гужва и сите нервозни, да барам 2 денари по џебовите, и тогаш тој на каса да здивне малку, да испадне во право и дека муштеријата го кочи редот хахаха.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom