Со колкава опрема и војска располага Русија па мораше да се повлекува од Херсон зашто не можеше да го брани?
Русија моментално има нула офанзивен капацитет за поголеми воени операции. Ако вака е со месеци кај Бахмут, ондак Запорожје, Харков, Днипро се мисловна именка.
Може нешто ќе се смени до пролет ама и тоа е со голем знак прашалник.
Не може ти и Клинтон (како поинформирани членови) да пишувате дека Русија има нула офанзивен капацитет. Може само да се прашуваме, зашто има нула желба за офанзива, зашто одолговлекуваат. Ниту видовме авиони, ниту тенкови, ниту па некое стратешко користење на ракетите, освен сега, со уништување на енергетскиот систем.
Не е знак прашалник дал има офанзивен капацитет, туку од колкав размер ќе е разгорувањето на војната и кој се ќе се вклучи.
И со европските нема шанса да се споредат. Секој првенствено би избрал Шкода, Сеат, французи...
За 5 години не можат само мрежа за електрични полначи да изградат низ Европа, не па да завладеат со маркетот.
Едни телефони како Хуавеи и Шаоми им требаше 8/9 години за да влезат на пазар овде. Телефончиња што се менуваат секоја година...
За автомобил првенствено треба сигурност во брендот. А тоа кинезите го немаат. Единствено може да влезат овде ако купат европски брендови и така продаваат, ако не, и во наредните 10 години ќе се неважни.
Џабе трошиш време кај Ванлок. Во друга тема му објаснав со факти како функционира ФЕД, дека моќта е кај државниот систем, членот Такер многу јасно напиша врска печатењето долари, а Ванлок пак ко папагал истото си го повторува.
Разликата е што тој неколку пати си има кажано дека е за Русија, без разлика на што и да напишеш, а ти иако си прозапад, не признаваш .
Според мене, не може личност како тебе, да напише дека Русија има огромни загуби и не се знае дали ќе има луѓе и опрема да продолжи откако Бахмут ќе паднел. Значи ти како воено образуван, повеќе од мене ти е јасно со колкава бројка на регуларна професионална восјка и оружје располага Русија, па таквото твое пишување ми укажува дека навијачки пишуваш, што не е ни лошо, ни страшно, ама сепак повеќе очекуваме од твоите размислувања.
веќе не се обидувам да кажувам про-што сум, џабе е ама добра финта, добар пенал, морам да признаам. А Бога ми и убаво ме искара.
Не знам зошто очекуваш јас да имам разузнавачки информации за тоа колку војска моментално има Русија. Не разбирам што е тука навијачки или пристрасно. Ако има резерви - ќе капитализира на победата во Бахмут (ако победи), ако нема резерви - џабе мавање со глава во ѕид со месеци.
Искрено, мислам дека ни Путин не знае колку војска има, ако ги ставиме на куп сите, армија, морнарица, воздухопловство, ЛНР, ДНР, регрути во тренинг, загубени војници, тешко дека некој има комплетна слика освен високата команда.
Има еден многу интересен податок од хистори леџендс, каде тој вика, Путин планирал многу брзо да ја освои Украина, затоа и сите војници имале 6 месечен договор. ОД кога ја оплескаа иницијалната инвазија ова им се удри од глава. Февруари, март, април, јуни, јули, август = после 6 месеци, после војна од 6 месеци типот вели дека 30.000-50.000 војници не си ги обновиле договорите, па во септември Украинците удрија јако а Русите се жалеа малку луѓе имаат па мора тактички да се повлекуваат. После тоа Путин нареди мобилизација.
Јас не знам колку е ова вистина, ниту пак имам разузнавачки информации или методи да го потврдам ова. Како и да е, многу блиску се поклопува со реалната слика, сличноста е многу убедувачка.
еве го видеото - пресудете сами
едит: цитатот е некаде кај 8:36
Не може ти и Клинтон (како поинформирани членови) да пишувате дека Русија има нула офанзивен капацитет. Може само да се прашуваме, зашто има нула желба за офанзива, зашто одолговлекуваат. Ниту видовме авиони, ниту тенкови, ниту па некое стратешко користење на ракетите, освен сега, со уништување на енергетскиот систем.
Не е знак прашалник дал има офанзивен капацитет, туку од колкав размер ќе е разгорувањето на војната и кој се ќе се вклучи.
зошто да не може? не сме ние богови, луѓе сме, не знаеме се.
Русија си го потроши офанзивниот капацитет во Февруари и март годинава. Свесни беа дека логистиката им е слаба страна и се надеваа на кратка и брза победа. Не ја добија, па сега сме сите во калта.
Огнена моќ добива битка, логистика добива војна! кој не го знае тоа, лошо ќе си помине во војна
Џабе ми постираш спецификација, опрема, и цена. Слободно купи си ако ти е на мерак Не само Тигуанот,туку било кој рандом автомобил вреди повеќе од таа кинезарија. Па уште некој погоре и со КИА ги имаше ставено во споредба
Земи слободно едно 200 луѓе, и остави им на маса 40 +/- и види и сам кој и што би одбрал. Убедувањата и споредбите тебе и на комшијата твој ви се надвор од паметот.
Небитно е колку време го возиш, дали 2 месеци, или 10 години. Муабетот е дека за истата цена имаш класа над кинезарија
Чоек, и швабите се конзерва пар екселанс, оди најди бензин мотори од новите што ќе издржат по пола милион и што нема да трошат масло наместо гориво, па ќе правиме муабет.
Новите деца не се палат повеќе на германско, туку на Тесла, во превод струја, далеку поефективна технологија, тоа е новата технологија, не ова ќумбето на фосилни горива што го продаваат по 50+ илјади евра.
Не сте вие криви, природата е што толку ви дала.
Koj ima pari za nova kola ne bi se odlucil za Kineska kola, kolku i da zastedi. Ako nemas pari za nova, kupuvas polovna. Ako sakas nova ama si ogranicen sepak ne kupuvas Kineska kola. Ima alternativi.
Prashaj zoshto pola germanija Dilerite se nervozni.
Pa ce vidite dali e Kanacka ili vredi.
Kako shto napishav , toa ne e moe mislenje tuku na tie shto se zasegnati.
I toa Kineska kola ne sakam ne funktionira.
Procitaj po internet shto pishuva za kolata.
Kakov kvalitet e i se ostalo. I shto e najvazhno kolku se prodadeni od koga e pocnata prodazhbata.
A i na polovni koli nemash subvencii. Kako i shto nema nikade da dobiesh Nova kola za 26000€ so 5 Godini garancija na Voziloto i 10 Godini na baterijata.
Не знам зошто очекуваш јас да имам разузнавачки информации за тоа колку војска моментално има Русија. Не разбирам што е тука навијачки или пристрасно. Ако има резерви - ќе капитализира на победата во Бахмут (ако победи), ако нема резерви - џабе мавање со глава во ѕид со месеци.
Искрено, мислам дека ни Путин не знае колку војска има, ако ги ставиме на куп сите, армија, морнарица, воздухопловство, ЛНР, ДНР, регрути во тренинг, загубени војници, тешко дека некој има комплетна слика освен високата команда.
Има еден многу интересен податок од хистори леџендс, каде тој вика, Путин планирал многу брзо да ја освои Украина, затоа и сите војници имале 6 месечен договор.
Не мислев на разузнувачки информации, а и да ги имаш, ваљда не си труп тука јавно да ги изнесеш . Туку сепак поголемиот број на информации се општо познати во вашите кругови.
Значи правиме муабет за ебаната Русија, не за Србија, не за Тајван, туку за Русија, која учествувала во безброј воени активности, која има искусни стратези, разузнувачка агентура низ цел свет, која ги има сите можни ресурси што се на планетава, која во Сирија покажа што може, кога сака. Тоа дека Русија планирала да ја освои Украина за кратко време, ќе беше точно, доколку започнеше со воени дејствија како што се нормални за војна, како САД што направи во Ирак.
Значи уништуваш мостови, железници, енергетска и комуникациска инфраструктура и што се не друго, ти повеќе од мене знаеш. Од ова ништо немаше и тоа не зашто нема капацитети, бидејќи видовме кога сакаат испалуваат ракетите и низ прозор влегуваат. На почеток можеа да испалат ракети во Киев и Зелениот со фамилијата и собранието во воздух.
Koj ima pari za nova kola ne bi se odlucil za Kineska kola, kolku i da zastedi. Ako nemas pari za nova, kupuvas polovna. Ako sakas nova ama si ogranicen sepak ne kupuvas Kineska kola. Ima alternativi.
Ххахахаха, значи VW што го возела баба е поарно од ново?
Затоа живеат фирмиве, не за друго, со ваков памет и парна локомотива да ви продадат ќе се радувате оти има знак од VW.
Абе 5 години некој ти гарантира дека ќе ти ја сервисира, ја земаш, возиш за тие 4-5 години, пукаш 150-200к километри и му ја даваш на некој да се заебава. Дали си платил 40к, или 55к, го имаш истото искуство, возило те носи од А до Б, ти го лади и грее газот, имаш навигација на која и застаруваат мапите после 1-2 години, еден екран за глупите да враќаат полесно назад.
Никој не би го купил кинезов во Европа. За слична цена има веќе етаблиран и сигурен избор во Митсубиши, Сузуки, Мазда. И секако тука се и корејските Киа и Хјундаи.
За другите што не им е битна цената, туку луксуз, престиж и сигурност, сите ќе одат со германските брендови, или пак некои како Стелвио или Волво (овие сега кинески се).
Да не се заборават и француските, кои секој би ги преферирал пред кинезот.
Тешко кинезите да се пробијат во овој маркет, бар во Европа. Единствено нешто во електричниот сегмент, но и тука единствено би успеале кај некои ентузијасти. Нека си бркаат други пазари подобро, Блиски Исток, Русија, Латинска Америка, Африка...
Финтата е што со тек на време германските ќе ја губат Азија, таму ќе се возат Кинези, Јапонци, Корејци.
Самата Европа е неполни 800 милиони, а од друга страна Азија ти е 3 милијарди, ако ги зајакнат своите производители во секој момент можат да му дадат среден прст на Европските на нивно тло, т.е да заборават извоз натаму, или да им го сведат на смешна бројка.
Само VW во моментов продава преку 300к возила во Кина, а се на се сите производители преку 1 милион.
веќе не се обидувам да кажувам про-што сум, џабе е ама добра финта, добар пенал, морам да признаам. А Бога ми и убаво ме искара.
Не знам зошто очекуваш јас да имам разузнавачки информации за тоа колку војска моментално има Русија. Не разбирам што е тука навијачки или пристрасно. Ако има резерви - ќе капитализира на победата во Бахмут (ако победи), ако нема резерви - џабе мавање со глава во ѕид со месеци.
Искрено, мислам дека ни Путин не знае колку војска има, ако ги ставиме на куп сите, армија, морнарица, воздухопловство, ЛНР, ДНР, регрути во тренинг, загубени војници, тешко дека некој има комплетна слика освен високата команда.
Има еден многу интересен податок од хистори леџендс, каде тој вика, Путин планирал многу брзо да ја освои Украина, затоа и сите војници имале 6 месечен договор. ОД кога ја оплескаа иницијалната инвазија ова им се удри од глава. Февруари, март, април, јуни, јули, август = после 6 месеци, после војна од 6 месеци типот вели дека 30.000-50.000 војници не си ги обновиле договорите, па во септември Украинците удрија јако а Русите се жалеа малку луѓе имаат па мора тактички да се повлекуваат. После тоа Путин нареди мобилизација.
Јас не знам колку е ова вистина, ниту пак имам разузнавачки информации или методи да го потврдам ова. Како и да е, многу блиску се поклопува со реалната слика, сличноста е многу убедувачка.
еве го видеото - пресудете сами
едит: цитатот е некаде кај 8:36
Автоматски споено мислење:
зошто да не може? не сме ние богови, луѓе сме, не знаеме се.
Русија си го потроши офанзивниот капацитет во Февруари и март годинава. Свесни беа дека логистиката им е слаба страна и се надеваа на кратка и брза победа. Не ја добија, па сега сме сите во калта.
Огнена моќ добива битка, логистика добива војна! кој не го знае тоа, лошо ќе си помине во војна
И со европските нема шанса да се споредат. Секој првенствено би избрал Шкода, Сеат, французи...
За 5 години не можат само мрежа за електрични полначи да изградат низ Европа, не па да завладеат со маркетот.
Едни телефони како Хуавеи и Шаоми им требаше 8/9 години за да влезат на пазар овде. Телефончиња што се менуваат секоја година...
За автомобил првенствено треба сигурност во брендот. А тоа кинезите го немаат. Единствено може да влезат овде ако купат европски брендови и така продаваат, ако не, и во наредните 10 години ќе се неважни.
ne sekoj... vo norveska se edvaj edna godina a veke imaat 10% od pazarot i 200% porast u sporedba so godinata pred toa... valjda norvezanite znaat poveke od balkancite, tamu ima infrastruktura, zakoni i veke nekolku godini stabilen pazar za EV. ako tamu pominat kinezite vo ostatokot na evropa nema da e problem, ok osven na balkanot kade sekako nema da ima infrastruktura za EV bar edno 30 godini a do togas i takvite ko tebe ke sfatat deka poima nemaat sto zborat... ke ti dojde ko korenacite sto te iznenadile
From January to July, 5,726 Chinese branded EVs have been registered in Norway, up 204 percent year-on-year, according to CITIC Securities' note.
In the second quarter, the share of Chinese brands in all Norwegian EV registrations reached 10.6 percent, up 6.9 percentage points from the same period last year, according to the note.
Чоек, и швабите се конзерва пар екселанс, оди најди бензин мотори од новите што ќе издржат по пола милион и што нема да трошат масло наместо гориво, па ќе правиме муабет.
Која сакаш германска кола слободно изгуглај и види по колку поминуваат. Германска, француска .. Оваа каначкава колку ќе издржи по твое? Имаш тест? Имаш ривјуа? Си се возел во MG да видиш која мизерија од материјал е изработена? Само трескате глупости да се најдете во муабет некој паметни да се направите. Која безбедност ја имаш во MG?
Новите деца не се палат повеќе на германско, туку на Тесла, во превод струја, далеку поефективна технологија, тоа е новата технологија, не ова ќумбето на фосилни горива што го продаваат по 50+ илјади евра.
Не сте вие криви, природата е што толку ви дала.
Берза, лика и прилика на ваков тип напумпани системи.
Не постои држава што произведува се, не за џабе трчаше Пелоси во Тајван, ако го здрват кинезите ќе биде држ ме мајко за цел запад.
Берзата имала падови и во време кога америка била фабрика на светот. Берзата како концепт надживеала неколку империи, веројатно ќе ја надживее и ова. Нема врска со напумпаност.
so bugarot si najglup clen na temata pa moze i forumot.... ama bukvalno NAJGLUP. 100 pati ti objasnija, videa ti stavija, ti zborat luge sto vlegle i u ednata i u drugata, DW ne e relevanten izvor a ocigledno si popameten od norvezanite...
najdobro da si rezerviras karta za mars u raketava na ilon i obavezno zemi si znakce od mercedes so tebe, ili bolje tetoviraj toa chelo, sto e sigurno sigurno e.
Prashaj zoshto pola germanija Dilerite se nervozni.
Pa ce vidite dali e Kanacka ili vredi.
Kako shto napishav , toa ne e moe mislenje tuku na tie shto se zasegnati.
I toa Kineska kola ne sakam ne funktionira.
Procitaj po internet shto pishuva za kolata.
Kakov kvalitet e i se ostalo. I shto e najvazhno kolku se prodadeni od koga e pocnata prodazhbata.
A i na polovni koli nemash subvencii. Kako i shto nema nikade da dobiesh Nova kola za 26000€ so 5 Godini garancija na Voziloto i 10 Godini na baterijata.
Kazav ja deka zasiten e Evropskiot pazar. Dopolnitelno poradi nemanje delovi i nema koli odnosno se ceka dolgo. Dopolnitelno vladee nesigurnost kakva tehnologija da se kupi. Elektricnitek oli napravija skok napred ama sepak se malku na ulica. Koj ima opcija momentalno ne kupuva kola. Ima pazari za Kineski koli, vo Evropa mnogu tesko da dobijat znacitelna vaznost makar i pod vrednost da gi prodavaat.
Јас друже не гледам марка, купувам тоа што дава најмногу гаранција/најмногу за парите, а го користам 2-5 години, после тоа пак друга. Не се врзувам емотивно за предмети, а уште помалку за брендови.
За Македонија не се исплати ни да купуваш ново, туку нешто што е старо 1-3 години, цената и е 20-40% надоле, а не би требало да имаш никакви сериозни дефекти.
Инаку сега баш гледав, комфорт верзијата е 36 000 евра, а луксузната верзија е 39 000 евра, хибрид.
Тигуанот нехибрид верзиите ти почнуваат над 43 000 евра, само на гориво во наредни 5 години ќе фрлиш уште 10 000 евра плус, гратис поскапа на старт: Прегледај го приврзокот 360376
Мора да се заебавате. MG е британски производител, кој се погаѓа да е под Кинеска сопственост периодов.
Ова само го потврдува тоа што го пишав во претходниот пост.
Ххахахаха, значи VW што го возела баба е поарно од ново?
Затоа живеат фирмиве, не за друго, со ваков памет и парна локомотива да ви продадат ќе се радувате оти има знак од VW.
Абе 5 години некој ти гарантира дека ќе ти ја сервисира, ја земаш, возиш за тие 4-5 години, пукаш 150-200к километри и му ја даваш на некој да се заебава. Дали си платил 40к, или 55к, го имаш истото искуство, возило те носи од А до Б, ти го лади и грее газот, имаш навигација на која и застаруваат мапите после 1-2 години, еден екран за глупите да враќаат полесно назад.
Автоматски споено мислење:
Финтата е што со тек на време германските ќе ја губат Азија, таму ќе се возат Кинези, Јапонци, Корејци.
Самата Европа е неполни 800 милиони, а од друга страна Азија ти е 3 милијарди, ако ги зајакнат своите производители во секој момент можат да му дадат среден прст на Европските на нивно тло, т.е да заборават извоз натаму, или да им го сведат на смешна бројка.
Само VW во моментов продава преку 300к возила во Кина, а се на се сите производители преку 1 милион. Прегледај го приврзокот 360396
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.