- Член од
- 26 јануари 2009
- Мислења
- 7.743
- Поени од реакции
- 6.683
Долга е сезоната, сигурно и на Ферарито нема цела сезона да му оди како подмачкано. Сепак Леклерк е одличен возач, вистинскиот на вистинското место во моментов.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Бре бре бре, не очекував ова од тебеИ мене.Дај боже на секоја трка по еден од нив двајца со Луис слично да им се случува.
Автоматски споено мислење:
Прегледај го приврзокот 328306

Па нека се борат Чеко и Шарл, де. Нема да имам ништо против.Бре бре бре, не очекував ова од тебе
Разбирам да не ви се допаѓа Макс, ама ако му се случува ова секоја трка, пак ли ќе гледаме доминација на еден тим? Зар не беше доста последниве 10 години?
Да е до мене, нека се борат што повеќе од младиве за титула... Макс, Леклерк, Саинц, Чеко, Ландо, па еве и Алонсо од поискусните![]()

Мислам дека Саинц имаше и доста лоша среќа викендов, едноставно од моментот со црвеното знаме на квалификациите не му тргна, па буквално на една минута пред трката денес морал да менува волан зашто на стариот не работеле некои копчиња, па стартување со тврди гуми, па му се активирал anti-stall системот, и на крај со незагреани тврди за да надомести нагази прејако и излета.. Се надевам дека после ова психички нема да падне, иако и мене ми изгледа дека Леклер природно ќе се наметне како прв возач.Што ли се случува со Саинц?
Момакот не е ни сенка од возачот кој минатата сезона заврши пред Леклерк.
Јас од него очекував многу оваа сезона но изгледа било дека на Шарл не му се "влечеше" минатата сезона и чекаше шампионски болид за да покаже перформанс.
Ферари конечно извади шампионски болид и овој (Саинц) наместо да користи тоа што Ред Бул кој им е главен конкурент има проблеми на стартот, тој секоја трка прави по некој кикс.
Со оглед на карактерот на Шарл можеби е и подобро вака, да се знае кој ќе се дефинира како прв возач на тимот, за да не гледаме драми од типот на Фетел - Шарл кога последен пат Ферари имаше конкурентен болид.
Шарл има одлична предност и засега сите коцки му се поклопуваат (Макс не завршува две трки, Мерцедес немаат темпо).
Меѓутоа со оглед на тоа што ова е само трета трка, има уште премногу работа, а тука пред се мислам дали Ферари ќе успее да го задржи ова темпо цела сезона. Доколку успеат во тоа тогаш конечно и ние напатените нивни фанови ќе се израдуваме на титула
На ваква доминантна трка од страна на Ферари, апсолутно вредеше будењето во 7, иако самата трка немеше драма како претходните две.
На кратко во првите 5-6 круга се држеше Макс на макс 1.5 секунда од Леклерк ама после тоа не знам зошто изгледа му пропаднаа гумите и премногу губеше по круг а и за ова се жалеше на радио. Истото се случи и со Перез, дури и Хамилтон активно 2-3 круга пред да влезат го напаѓаше Перез што искрено воопшто не очекував. Генерално РБ беше лош тркава едноставно немаа ни приближно исто темпо со Ферарито очигледно гумите им се јадеа ненормално барем Медиумот дали поради лош сетап или не не знам ама не беа на ниво од С. Арабија. Нешто како во Бахреин каде што Макс губеше со текот на трката и побрзо им се јадеа гумите се виде, но овде ептен беше изразено.Не ми се свиѓа ова со откажувањава, секоја трка почнаа што не беше случаj до лани со болидите. Конкретно па проблемов со редбул може да ја усере сезонава а пак сме во ситуација да гледаме епска битка за титулата што може и да не се деси, бар не годинава, ако ова е тренд кај редбул. 3 трки, 2 откажувања на моторот на главниот возач, и ако се додаде и она на Перез од првата, веќе 3 пати им скинаа конци болидите у први 3 трки.
Макс е у право, тргај на страна брзина и фактот дека може да се носат со Ферари, фактот што не се во ситуација да завршат трка ги прави у моментов светлосни години далеку од Ферари, тоа е реалноста, односно, пак да го цитирам, у моментов најбитно им е да се способни да завршат трка, после све остало. Се надевам дека ова ќе го решат и ќе почне да се гради ривалството Макс и Леклер кое може да започне една нова ера во Формула 1, ривалство кое помеѓу овие двајца започна уште додека возеа картинг ко деца.
Иначе не издржа срце јуначко, умрев на загревачкиот круг, ваљда зашто легнав во 5 ко некој идиот, се разбудив за момент у моментот кога откажа Макс и тоа беше тоа. Али од тоа што читав, класична доминација на Леклер, во тој контекст немало неизвесност, Сајнц од друга страна лошо се носи со притисоков ама мислам дека потребно ќе му биде време да се адаптира на ова ново ниво на кое моментално вози, преку ноќ стана конкурентен и за титула со оглед на јачината на Ферари годинава, а тоа под дифолт и носи огромен товар на грб.
Wtf is this?!![]()
Макс уште вчера после квалификациите кажа дека не е задоволен од болидот, веројатно лош сетап. За гумите ќе кажев дека Макс не е мерило затоа што познато е дека ги цеди и воопшто не ги менаџира, ама и Перез брзо го изгуби грипот. Баш тогаш кога Хамилтон почна да го напаѓа влезе во бокс да ги смени гумите.На кратко во првите 5-6 круга се држеше Макс на макс 1.5 секунда од Леклерк ама после тоа не знам зошто изгледа му пропаднаа гумите и премногу губеше по круг а и за ова се жалеше на радио. Истото се случи и со Перез, дури и Хамилтон активно 2-3 круга пред да влезат го напаѓаше Перез што искрено воопшто не очекував. Генерално РБ беше лош тркава едноставно немаа ни приближно исто темпо со Ферарито очигледно гумите им се јадеа ненормално барем Медиумот дали поради лош сетап или не не знам ама не беа на ниво од С. Арабија. Нешто како во Бахреин каде што Макс губеше со текот на трката и побрзо им се јадеа гумите се виде, но овде ептен беше изразено.
Немој по операцијата бе. Цел живот за ова го пцујам. Тежок малер е со тимовите, ама па од друга страна викаат дека е тежок карактер за соработка па не го сакаат некои тимови.И да му го турам на Алонсо што не знае тим да одбере цел живот, тешка лепра е.
Немој по операцијата бе. Цел живот за ова го пцујам. Тежок малер е со тимовите, ама па од друга страна викаат дека е тежок карактер за соработка па не го сакаат некои тимови.
