Формула 1 - сезона 2022

  • Креатор на темата Креатор на темата JB00F
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2022?

  • Луис Хамилтон - Мерцедес АМГ

    Гласови: 14 11,1%
  • Џорџ Расел - Мерцедес АМГ

    Гласови: 1 0,8%
  • Макс Верстапен - Ред Бул

    Гласови: 38 30,2%
  • Серхио Перез - Ред Бул

    Гласови: 0 0,0%
  • Шарл Леклерк - Ферари

    Гласови: 42 33,3%
  • Карлос Сајнц - Ферари

    Гласови: 6 4,8%
  • Даниел Рикиардо - Мекларен

    Гласови: 3 2,4%
  • Ландо Норис - Мекларен

    Гласови: 7 5,6%
  • Фернандо Алонсо (El Plan) - Алпин

    Гласови: 3 2,4%
  • Естебан Окон - Алпин

    Гласови: 0 0,0%
  • Пјер Гасли - Алфа Таури

    Гласови: 1 0,8%
  • Јуки Тсунода - Алфа Таури

    Гласови: 2 1,6%
  • Себастијан Ветел - Астон Мартин

    Гласови: 4 3,2%
  • Ленс Строл - Астон Мартин

    Гласови: 0 0,0%
  • Николас Латифи - Вилијамс

    Гласови: 0 0,0%
  • Алекс Албон - Вилијамс

    Гласови: 2 1,6%
  • Валтери Ботас - Алфа Ромео

    Гласови: 0 0,0%
  • Жо Гуанју - Алфа Ромео

    Гласови: 1 0,8%
  • Никита Мацепин - Хаас

    Гласови: 1 0,8%
  • Мик Шумахер - Хаас

    Гласови: 1 0,8%

  • Вкупно гласачи
    126
Статус
Затворена за нови мислења.
Долга е сезоната, сигурно и на Ферарито нема цела сезона да му оди како подмачкано. Сепак Леклерк е одличен возач, вистинскиот на вистинското место во моментов.
 
И мене. :aplauz: Дај боже на секоја трка по еден од нив двајца со Луис слично да им се случува. :D
Автоматски споено мислење:

Прегледај го приврзокот 328306
Бре бре бре, не очекував ова од тебе :icon_lol:

Разбирам да не ви се допаѓа Макс, ама ако му се случува ова секоја трка, пак ли ќе гледаме доминација на еден тим? Зар не беше доста последниве 10 години?
Да е до мене, нека се борат што повеќе од младиве за титула... Макс, Леклерк, Саинц, Чеко, Ландо, па еве и Алонсо од поискусните :D
 
Бре бре бре, не очекував ова од тебе :icon_lol:

Разбирам да не ви се допаѓа Макс, ама ако му се случува ова секоја трка, пак ли ќе гледаме доминација на еден тим? Зар не беше доста последниве 10 години?
Да е до мене, нека се борат што повеќе од младиве за титула... Макс, Леклерк, Саинц, Чеко, Ландо, па еве и Алонсо од поискусните :D
Па нека се борат Чеко и Шарл, де. Нема да имам ништо против. ;)
 
Што ли се случува со Саинц?
Момакот не е ни сенка од возачот кој минатата сезона заврши пред Леклерк.
Јас од него очекував многу оваа сезона но изгледа било дека на Шарл не му се "влечеше" минатата сезона и чекаше шампионски болид за да покаже перформанс.
Ферари конечно извади шампионски болид и овој (Саинц) наместо да користи тоа што Ред Бул кој им е главен конкурент има проблеми на стартот, тој секоја трка прави по некој кикс.

Со оглед на карактерот на Шарл можеби е и подобро вака, да се знае кој ќе се дефинира како прв возач на тимот, за да не гледаме драми од типот на Фетел - Шарл кога последен пат Ферари имаше конкурентен болид.

Шарл има одлична предност и засега сите коцки му се поклопуваат (Макс не завршува две трки, Мерцедес немаат темпо).
Меѓутоа со оглед на тоа што ова е само трета трка, има уште премногу работа, а тука пред се мислам дали Ферари ќе успее да го задржи ова темпо цела сезона. Доколку успеат во тоа тогаш конечно и ние напатените нивни фанови ќе се израдуваме на титула :)


На ваква доминантна трка од страна на Ферари, апсолутно вредеше будењето во 7, иако самата трка немеше драма како претходните две.
 
Не ми се свиѓа ова со откажувањава, секоја трка почнаа што не беше случаj до лани со болидите. Конкретно па проблемов со редбул може да ја усере сезонава а пак сме во ситуација да гледаме епска битка за титулата што може и да не се деси, бар не годинава, ако ова е тренд кај редбул. 3 трки, 2 откажувања на моторот на главниот возач, и ако се додаде и она на Перез од првата, веќе 3 пати им скинаа конци болидите у први 3 трки.

Макс е у право, тргај на страна брзина и фактот дека може да се носат со Ферари, фактот што не се во ситуација да завршат трка ги прави у моментов светлосни години далеку од Ферари, тоа е реалноста, односно, пак да го цитирам, у моментов најбитно им е да се способни да завршат трка, после све остало. Се надевам дека ова ќе го решат и ќе почне да се гради ривалството Макс и Леклер кое може да започне една нова ера во Формула 1, ривалство кое помеѓу овие двајца започна уште додека возеа картинг ко деца.

Иначе не издржа срце јуначко, умрев на загревачкиот круг, ваљда зашто легнав во 5 ко некој идиот, се разбудив за момент у моментот кога откажа Макс и тоа беше тоа. Али од тоа што читав, класична доминација на Леклер, во тој контекст немало неизвесност, Сајнц од друга страна лошо се носи со притисоков ама мислам дека потребно ќе му биде време да се адаптира на ова ново ниво на кое моментално вози, преку ноќ стана конкурентен и за титула со оглед на јачината на Ферари годинава, а тоа под дифолт и носи огромен товар на грб.
 
Последно уредено:
Што ли се случува со Саинц?
Момакот не е ни сенка од возачот кој минатата сезона заврши пред Леклерк.
Јас од него очекував многу оваа сезона но изгледа било дека на Шарл не му се "влечеше" минатата сезона и чекаше шампионски болид за да покаже перформанс.
Ферари конечно извади шампионски болид и овој (Саинц) наместо да користи тоа што Ред Бул кој им е главен конкурент има проблеми на стартот, тој секоја трка прави по некој кикс.

Со оглед на карактерот на Шарл можеби е и подобро вака, да се знае кој ќе се дефинира како прв возач на тимот, за да не гледаме драми од типот на Фетел - Шарл кога последен пат Ферари имаше конкурентен болид.

Шарл има одлична предност и засега сите коцки му се поклопуваат (Макс не завршува две трки, Мерцедес немаат темпо).
Меѓутоа со оглед на тоа што ова е само трета трка, има уште премногу работа, а тука пред се мислам дали Ферари ќе успее да го задржи ова темпо цела сезона. Доколку успеат во тоа тогаш конечно и ние напатените нивни фанови ќе се израдуваме на титула :)


На ваква доминантна трка од страна на Ферари, апсолутно вредеше будењето во 7, иако самата трка немеше драма како претходните две.
Мислам дека Саинц имаше и доста лоша среќа викендов, едноставно од моментот со црвеното знаме на квалификациите не му тргна, па буквално на една минута пред трката денес морал да менува волан зашто на стариот не работеле некои копчиња, па стартување со тврди гуми, па му се активирал anti-stall системот, и на крај со незагреани тврди за да надомести нагази прејако и излета.. Се надевам дека после ова психички нема да падне, иако и мене ми изгледа дека Леклер природно ќе се наметне како прв возач.
 
Не ми се свиѓа ова со откажувањава, секоја трка почнаа што не беше случаj до лани со болидите. Конкретно па проблемов со редбул може да ја усере сезонава а пак сме во ситуација да гледаме епска битка за титулата што може и да не се деси, бар не годинава, ако ова е тренд кај редбул. 3 трки, 2 откажувања на моторот на главниот возач, и ако се додаде и она на Перез од првата, веќе 3 пати им скинаа конци болидите у први 3 трки.

Макс е у право, тргај на страна брзина и фактот дека може да се носат со Ферари, фактот што не се во ситуација да завршат трка ги прави у моментов светлосни години далеку од Ферари, тоа е реалноста, односно, пак да го цитирам, у моментов најбитно им е да се способни да завршат трка, после све остало. Се надевам дека ова ќе го решат и ќе почне да се гради ривалството Макс и Леклер кое може да започне една нова ера во Формула 1, ривалство кое помеѓу овие двајца започна уште додека возеа картинг ко деца.

Иначе не издржа срце јуначко, умрев на загревачкиот круг, ваљда зашто легнав во 5 ко некој идиот, се разбудив за момент у моментот кога откажа Макс и тоа беше тоа. Али од тоа што читав, класична доминација на Леклер, во тој контекст немало неизвесност, Сајнц од друга страна лошо се носи со притисоков ама мислам дека потребно ќе му биде време да се адаптира на ова ново ниво на кое моментално вози, преку ноќ стана конкурентен и за титула со оглед на јачината на Ферари годинава, а тоа под дифолт и носи огромен товар на грб.
На кратко во првите 5-6 круга се држеше Макс на макс 1.5 секунда од Леклерк ама после тоа не знам зошто изгледа му пропаднаа гумите и премногу губеше по круг а и за ова се жалеше на радио. Истото се случи и со Перез, дури и Хамилтон активно 2-3 круга пред да влезат го напаѓаше Перез што искрено воопшто не очекував. Генерално РБ беше лош тркава едноставно немаа ни приближно исто темпо со Ферарито очигледно гумите им се јадеа ненормално барем Медиумот дали поради лош сетап или не не знам ама не беа на ниво од С. Арабија. Нешто како во Бахреин каде што Макс губеше со текот на трката и побрзо им се јадеа гумите се виде, но овде ептен беше изразено.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Syn

Циганчето плаче пошо немал среќа со сејфти кар. Ја потроши цела среќа лани па и капак на се го летна тој сликата што си ја стаил и имаше смешна казна за истото.Од Абу Даби па навака се што му се случува е резултат на дебилното понашање и „среќа“.Дојде време да се вратите кај што ви е местото и ви посакувам да останете таму исто колку што бевте горе. Да навиваш за мекларен мерцедес е едно, ама да навиваш за ебан мерцедес без доза емоција и се да е перфекција ми нема логика. Факинг Williams имаат поише емоции што се борат за 9то место.


И да му го турам на Алонсо што не знае тим да одбере цел живот, тешка лепра е.
 
На кратко во првите 5-6 круга се држеше Макс на макс 1.5 секунда од Леклерк ама после тоа не знам зошто изгледа му пропаднаа гумите и премногу губеше по круг а и за ова се жалеше на радио. Истото се случи и со Перез, дури и Хамилтон активно 2-3 круга пред да влезат го напаѓаше Перез што искрено воопшто не очекував. Генерално РБ беше лош тркава едноставно немаа ни приближно исто темпо со Ферарито очигледно гумите им се јадеа ненормално барем Медиумот дали поради лош сетап или не не знам ама не беа на ниво од С. Арабија. Нешто како во Бахреин каде што Макс губеше со текот на трката и побрзо им се јадеа гумите се виде, но овде ептен беше изразено.
Макс уште вчера после квалификациите кажа дека не е задоволен од болидот, веројатно лош сетап. За гумите ќе кажев дека Макс не е мерило затоа што познато е дека ги цеди и воопшто не ги менаџира, ама и Перез брзо го изгуби грипот. Баш тогаш кога Хамилтон почна да го напаѓа влезе во бокс да ги смени гумите.
Сеедно, РБ мора да се оправат и да имаат стабилен болид. Не знам на што се должи ова откажување, имаше некои шпекулации со дотокот на гориво дека го зголемуваат за да добијат на перформанс. Нека не си играат играчки, титулата ја изгубија во први 3 трки.
И да му го турам на Алонсо што не знае тим да одбере цел живот, тешка лепра е.
Немој по операцијата бе. Цел живот за ова го пцујам. Тежок малер е со тимовите, ама па од друга страна викаат дека е тежок карактер за соработка па не го сакаат некои тимови.
 
Немој по операцијата бе. Цел живот за ова го пцујам. Тежок малер е со тимовите, ама па од друга страна викаат дека е тежок карактер за соработка па не го сакаат некои тимови.


Абе нормално да е тежок човек има ли шампион што е лесен кога губи ? Плус ликот мислам дека и кога спие вози.Едноставно мрази да губи и тоа е тоа, нешто што денес не разбираат се повеќе и повеќе луѓево пошо сме станати тешки плачковци( расизам, блек лајф метерс, феминизми и такви други глупости).Како и да е Алонсо му треба лик како Бриаторе(гнаса) пошо знае дека ќе напраи се за победа.
Автоматски споено мислење:

@mkgunner Откако му рекле да не го брка Расел за да нема глупости, а не можат на Расел да му речат дај му ја позицијата откако го посра цела трка.Мислам дека треба да најдеш и слика со цуцла од Хамилтон.

gunner.PNG
 
Последно уредено:
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom