Дигитални учебници во образованието

  • Креатор на темата Креатор на темата MARCELLO
  • Време на започнување Време на започнување

Дали сте за дигитализација на учебниците во образованието?

  • Да

    Гласови: 13 26,5%
  • Не

    Гласови: 36 73,5%

  • Вкупно гласачи
    49
Гласав не оти секојпат сум против радикални избрзани промени, не само за случајот.

Не би ја одбил идејата за дигитални учебници, али во вакви ситуации кога фураш 30 години на ист систем мораш да дадеш простор за прилагодување. Нека го воведат постепено, али двете опции нека бидат достапни за учениците во тој одреден тест период. И најбитно од се е државата да има капацитет да им го понуди тој ист материјал во формата во која учениците ја сакаат. После 5 години напрај анализа, види која форма е повеќе користена и фурај со неа.
 
 
:jeeee:

Па и ставиле слика кога има незадоволна гримаса направено. :love:

Ама пак е отворена можноста за дигитализација, но и постоењето на хартиените учебници. Win-win.
 
Најверојатно повлечен е законот за да се пушти со европско знаменце и да се донесе по брза постапка.
Првата верзија на законот е повлечена од собраниска процедура. Од Министерството за образование објаснуваат дека на седница на Влада законот ќе се усогласи со европските препораки, односно со двете иницијативи на Европската комисија за квалитет, инклузија, еднаквост како и со достапно дигитално образование.
Штом ваква изјава имаш кај што се спомнува Европа значи иде со европско знаменце.
Се знае дека во невладина проектчето мора да се заврши, лапнат пари и презентираш дека е успешно завршен. Дали ќе има некој корист од него или ќе е функционален и практичен во реалниот свет не е битно.
 
Со денешниот прес на претставничката на младината на СДС, а претходно претставничка на средношколскиот пленум, свесно или несвесно се кажа дека целта на оваа „реформа“ не е дигитализацијата на учебниците туку промена на содржината на учебниците.
 
Со денешниот прес на претставничката на младината на СДС, а претходно претставничка на средношколскиот пленум, свесно или несвесно се кажа дека целта на оваа „реформа“ не е дигитализацијата на учебниците туку промена на содржината на учебниците.
Дека треба да има промена на материјалот треба (во книгите по информатика во основните, уште стои дека една од поновите тех. е CD/DVD), но да не воведат некое слично лајно ко Кембриџ програмата (и нејзиниот ужасен материјал). У тој случај дури боље е да им даваат само неколку странски книги(.pdfфи).
 
Јас веќе едно 10 години не користам хартија. Лошо пишувам и ми зафаќа место, прашина, бледее, пожолтува, тежи и полесно ми е од екран и побрзо. А не сум баш млад. Незнам многу детали и не сум најупатен во средно и основно образование. Во принцип и не баш најинформирано мислев дека е ок реформата. Но не ме засега многу и не следев детали. Некако глупи ми звучеа антиреакциите.
 
Јас веќе едно 10 години не користам хартија. Лошо пишувам и ми зафаќа место, прашина, бледее, пожолтува, тежи и полесно ми е од екран и побрзо. А не сум баш млад. Незнам многу детали и не сум најупатен во средно и основно образование. Во принцип и не баш најинформирано мислев дека е ок реформата. Но не ме засега многу и не следев детали. Некако глупи ми звучеа антиреакциите.
Не бе, топ е реформата. Ајде тоа што ќе треба да гледаат 5 саати во монитор, после дома уште 2 додека учат или пишуваат домашна.

Треба да им се тргнат компјутерите. Нема потреба од истите, сем на часовите по информатика. Ние во прва средно на хартија решававме С++! Па и тоа не оди.

Сѐ што допре Мила расипа.

Оние кои немаат таблети, државата ќе им дели. Тоа е трошок, замисли. Како ќе го оправдаш истиот?
 
Не бе, топ е реформата. Ајде тоа што ќе треба да гледаат 5 саати во монитор, после дома уште 2 додека учат или пишуваат домашна.
Трагедијата е дека полемизираме околу форматот на книгите (што неоспорно е дискутабилно) а попатно никој не се концентрира на содржината. Наместо да се ревидира содржината на учебниците и еднаш сериозно да се реши овој проблем па потоа да дискутираме за форматите, милата Мила важно реформа прави.
 
Се сложувам. Нас не тераа реките да ги знаеме по должина, планините по висина, леви и десни притоки на Вардар, во кој дел што се одгледува, рудниците, млади верижни, стари грамадни...по географија и тоа е непотребно трошење на време. Наше е, точно, но е непотребно. Истото го учевме и за Европа! Колку е длабоко тоа и тоа езеро!?

Историјата е предмет на контроверзии. Некого го навредуваат фактите околу Тиквешкото востание, некого околу прогонот на Албанците од Косово, трети она "бугарски фашистички окупатор" и последни античката историја! Тука сега се оспоруваат одредени факти и дел се предмет на комисиски дебати. Ние сме во подредена улога. Најлесно е да се батали историјата. Далеку од очи, далеку од срце.

Потоа тука се и лектирите. Трауми можеле да им создадат одредени книги (како "Еднорогиот елен") или пак лоша пракса било она "другарот Тито"! Немаат елементарни аргументи зошто извршија скоро пак целосна ревизија таму. А тие досадни драми ги читавме и во основно и во средно. Без јасен план настапија и во тој сегмент. Треба модернизација, требаат повеќе изборни лектири. Исто децата не треба да учат македонска латиница! Тоа се учи по македонски јазик во прво или второ одделение.

Можеме да навлеземе во математиката. Стандардно лоши резултати вадат нашите ученици на тоа поле! Дали треба кратење на самите програми? Се гледа дека тешко ја совладуваат или воопшто не ја совладуваат материјата преку која се претрчува.

Има за што да се дискутира, но секогаш сите одлуки се носат од еден центар.
 
Историјата е предмет на контроверзии. Некого го навредуваат фактите околу Тиквешкото востание, некого околу прогонот на Албанците од Косово, трети она "бугарски фашистички окупатор" и последни античката историја! Тука сега се оспоруваат одредени факти и дел се предмет на комисиски дебати. Ние сме во подредена улога. Најлесно е да се батали историјата. Далеку од очи, далеку од срце.
:neetaka:
 
Не бе, топ е реформата. Ајде тоа што ќе треба да гледаат 5 саати во монитор, после дома уште 2 додека учат или пишуваат домашна.

Треба да им се тргнат компјутерите. Нема потреба од истите, сем на часовите по информатика. Ние во прва средно на хартија решававме С++! Па и тоа не оди.

Сѐ што допре Мила расипа.

Оние кои немаат таблети, државата ќе им дели. Тоа е трошок, замисли. Како ќе го оправдаш истиот?
Јас и 10-12 часа трошам на компјутер. Нека се научат...денес секоја професија е на компјутер 21 век сме не 19ти.
 
Јас и 10-12 часа трошам на компјутер. Нека се научат...денес секоја професија е на компјутер 21 век сме не 19ти.
Што е тоа вредносно мерило на "21 век"!? "21 век" не е, ниту може да биде аргумент. Кој век е во Кина, според нивниот календар?

Вториот аргумент ти е уште полош. Не значи ако е пракса, треба да се учат од мали. 7 дополнителни часови пред монитор се навистина многу. Тука е и времето додека седат на социјални мрежи, читаат или си играат игри. Дали тоа може да се одрази по здравјето?

Третиот, не е секоја професија на компјутер.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom