- Член од
- 10 октомври 2011
- Мислења
- 6.164
- Поени од реакции
- 10.129
Немам ништо читано, ниту некогаш имав слушнато за Јасеновац. Филмов го гледав објективно ко некој што не е поврзан ни со едната, ни со другата страна. Истиот впечаток го имав и јас, дека е некој евтин тв филм.I got your back bro, кажи кога сакаш одма ќе најдам некој интерашки пост за бришење
Многу лош филм, подобро да не го правеле. Имам прочитано еден тон на тема Јасеновац, ужасна трагедија која заслужуваше многу подобар филм. Ова е ТВ филм нешто, ситен буџет претпоставувам, како прво и основно нема ни soundtrack / music score кој е неопходен.
Инаку на вакви темни теми, најмногу ме има погодено овој филм:
Savior (1998)
Остај музика, пред сè филмот нема приказна. Барем не добро разработена приказна. Имаше еден коментар на летербокс од некој Србин со кој се сложувам во потполност. Вика филмот почнува некако штуро и продолжува со убивање на Срби, втора доза убивање на Срби, уште еднаш убивање на Срби, некоја сцена со Дара и братот и на крај како се ти зовеш? - Дара. Одакле си? - Из Јасеновца.
Во спојлер коментарот на Србинот што го спомнав.
Kako se ti zoveš?
-Dara.
-Odakle si?
-Iz Jasenovca."
So what are we, some kinda... Dara iz Jasenovca?
Nisam imao neka velika očekivanja od ovog filma, ali majko moja. Ovo je tako jeftin i ponižavajuć film sa svih aspekata. Krenimo prvo od toga koliko samo jeftino ovaj film izgleda, od setova, kostima pa sve do dron kadrova i cgi krvi sto je dno dna svakog filma. Ali to ne želim da prepišem samom budžetu već režiseru. Ne samo u domaćoj kinematografiji, već svugde, mogli smo da srećemo primere filmova sa manjim budžetom ali koji su to malo što su imali iskoristili do maksimuma i napravili sjajan film. Ako je ovo najbolje što ovaj film može da ponudi po tom pitanju (a nije), onda ne znam šta da kažem. Ali to nije kraj svih problema ovog filma. Scenario nema početak, razradu i zaključak, i ovo ti dođe kao kompilacija od dva sata gde Hrvati traže razlog da ubiju Srbe i nekad tu naiđe neka Dara koja zapravo treba da bude glavni lik a scenario uopšte ne obraća pažnju na nju niti je stavlja u neku situaciju uz pomoć koje bi se njen lik malo razvio da bi smo mogli da se povežemo sa njom. A da se samim tim i malo pokrene radnja ovog filma pošto se ovde za celih dva sata ne dešava ništa sem što Srbi umiru i mala Dara pokušava da smiri brata i to je jedini razlog zašto bi meni trebalo da stane do nje. Gluma ne samo ove male već svih ljudi ovde je apsolutno očajna. Ali ne mogu skroz da ih krivim stim da šta im je scenario ponudio, ne znam da bi tu iko mogao bolje da odglumi. Režija svaku scenu koja na mene treba da ostavi šokantan utisak uspeva kvalitetno da nasmeje i ako ništa, makar malo zabavi.
Nadam se da će Quo Vadis, Aida? pokupiti poštenu i zasluženu nominaciju. Pošto u poređenju sa ovim, taj film izgleda kao nešto o čemu naša kinematografija može samo da sanja, a svi znamo da ako želimo, i mi možemo i znamo da snimimo jak i efektivan film (Otac).
-Dara.
-Odakle si?
-Iz Jasenovca."
So what are we, some kinda... Dara iz Jasenovca?
Nisam imao neka velika očekivanja od ovog filma, ali majko moja. Ovo je tako jeftin i ponižavajuć film sa svih aspekata. Krenimo prvo od toga koliko samo jeftino ovaj film izgleda, od setova, kostima pa sve do dron kadrova i cgi krvi sto je dno dna svakog filma. Ali to ne želim da prepišem samom budžetu već režiseru. Ne samo u domaćoj kinematografiji, već svugde, mogli smo da srećemo primere filmova sa manjim budžetom ali koji su to malo što su imali iskoristili do maksimuma i napravili sjajan film. Ako je ovo najbolje što ovaj film može da ponudi po tom pitanju (a nije), onda ne znam šta da kažem. Ali to nije kraj svih problema ovog filma. Scenario nema početak, razradu i zaključak, i ovo ti dođe kao kompilacija od dva sata gde Hrvati traže razlog da ubiju Srbe i nekad tu naiđe neka Dara koja zapravo treba da bude glavni lik a scenario uopšte ne obraća pažnju na nju niti je stavlja u neku situaciju uz pomoć koje bi se njen lik malo razvio da bi smo mogli da se povežemo sa njom. A da se samim tim i malo pokrene radnja ovog filma pošto se ovde za celih dva sata ne dešava ništa sem što Srbi umiru i mala Dara pokušava da smiri brata i to je jedini razlog zašto bi meni trebalo da stane do nje. Gluma ne samo ove male već svih ljudi ovde je apsolutno očajna. Ali ne mogu skroz da ih krivim stim da šta im je scenario ponudio, ne znam da bi tu iko mogao bolje da odglumi. Režija svaku scenu koja na mene treba da ostavi šokantan utisak uspeva kvalitetno da nasmeje i ako ništa, makar malo zabavi.
Nadam se da će Quo Vadis, Aida? pokupiti poštenu i zasluženu nominaciju. Pošto u poređenju sa ovim, taj film izgleda kao nešto o čemu naša kinematografija može samo da sanja, a svi znamo da ako želimo, i mi možemo i znamo da snimimo jak i efektivan film (Otac).
Каков дијалог у пичку матер. Со самото тоа што и немаше приказна, не можеше да се очекува ни некаква глума. Нити е потресен, нити ме трогна, нити па малку ме заинтересира да копам подлабоко и читам повеќе за темава.
А филм за холокауст ако не извади емоции, ебати филмот. Еден Монтевидео на Бјелогрлиќ повеќе емоции ми пренесе, а е филм за фудбал (спорт на кој и не сум толкав фан) , ете толку е лоша Дара.