Власта или Рајхот после "економската депресија" имала за цел да направи народен автомобил (volks - народ и wagen - автомобил) кој ќе биде наменет за луѓето кои имаат средни примања. Автомобилот (буба) е дизајниран од страна на австрискиот инжинер Фердинанд Порше по барање на Хитлер. Условите кои морал да ги исполнува биле: Да не биде поскап од 900рајх-марки, да собира 4 члено семејство, да достигнува 100км/ч и да се лади воздушно со мотор позади.
Пред почетокот на војната, произведени се само 600 примероци. Со започнувањето на војната, фабриката е применета за изработка на воени возила и воени потреби, каде произлегува и Kübelwagen. По завршување на војната, фабриката ја завзема британската војска која без пари му ја понудува на Ford. Синот на Henry Ford ја одбива понудата мислеќи дека нема да има никаква корист. Британците, одлучуваат да продолжат со производство на Буба со што британската полиција и војска биле повеќе моторизирани. Подоцна започнува и продажбата за германскиот пазар каде вродува со усчех а подоцна и масовно ширум светот.
Британците ја враќаат сопственоста на германците. Денеска Volkswagen е светски гигант во приватна сопственост на фамилиите Porsche & Piech. Volkswagen (и групацијата) денеска е светски произведувач на автомолбили, со годишна продажба од околу 9-10 милиони автомобили и е на второто место веднаш по Toyota.
Покрај Буба, на компанијата успех и донел моделот Golf а подоцна и Pasaat. Во блиска иднина, се очекува услех да им донесе и ID. моделите.
Пред почетокот на војната, произведени се само 600 примероци. Со започнувањето на војната, фабриката е применета за изработка на воени возила и воени потреби, каде произлегува и Kübelwagen. По завршување на војната, фабриката ја завзема британската војска која без пари му ја понудува на Ford. Синот на Henry Ford ја одбива понудата мислеќи дека нема да има никаква корист. Британците, одлучуваат да продолжат со производство на Буба со што британската полиција и војска биле повеќе моторизирани. Подоцна започнува и продажбата за германскиот пазар каде вродува со усчех а подоцна и масовно ширум светот.
Британците ја враќаат сопственоста на германците. Денеска Volkswagen е светски гигант во приватна сопственост на фамилиите Porsche & Piech. Volkswagen (и групацијата) денеска е светски произведувач на автомолбили, со годишна продажба од околу 9-10 милиони автомобили и е на второто место веднаш по Toyota.
Покрај Буба, на компанијата успех и донел моделот Golf а подоцна и Pasaat. Во блиска иднина, се очекува услех да им донесе и ID. моделите.